Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Runner_fxr #163183 üzenetére

    Shimano alapvetően megbízható fékrendszert gyárt, de ha elhanyagolják benne az olajcseréket akkor az megeszi a tömítéseket és tönkremegy.
    Nekem annó azt mondta egy szervizes, mikor még tiniként betoltam a bringát a boltba, hogy Shimano ásványi olajat használ és az nem eszi meg a gumit úgy, mint a DOT fékolaj.
    Kérdeztem akkor cseréli-e, meggyőzött róla, hogy ha nincs vele baj, akkor nincs rá szükség.
    Azóta is ebben a hitben élek és amióta nálam van a bringa (kb 7-8 éve) azóta ugyanaz az ásványi olaj van benne, amivel vettem. Jah és nem ismerem az előéletét, szóval még akár gyári olaj is lehet, amivel kigurult a boltból. :DDD
    Őszintén soha nem volt vele gondom, csapatás közben se adta még a legkisebb jelét sem, hogy ne harapna. Szivárgás sincs, csont száraz minden a fék körül. Gondoltam már rá, hogy kéne egy olajcsere, de igazából nincs rá különösebb okom. Még a végén szar lesz az új olajjal, mint a kollégának. ;]

    Főleg, hogy engem is kísért vmi szerencsétlenség, hisz a motoron is teljesen felújítottam a fékeket: új tárcsák, fém fékcső, új főfékhenger, dugattyúk leszervizelve és szépen mozognak meg minden, új betét nyilván, magas forráspontú 5.1-es olaj. És háromszor estem neki lelégteleníteni, mire szép határozott fogáspontot sikerült kicsikarni belőle. Jah és szarabb, mint előtte: dörzsöli a tárcsát menet közben és visít fékezéskor. Persze harap mint állat, de a csereérett tárcsával és a régi cuccokkal is harapott és még kussban is volt. Nincs szerencsém a fékekkel. Vhogy az új sosem 100%-os nálam. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák