- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tuomas #133353 üzenetére
5-10 éve is hasonló volt a forgalom, legalább is Budapesten, biztos, hogy nem lett kétszer annyi autó, azt már el sem bírta volna az úthálózat, persze több az autó mint kéne, sajnos ez igaz. Én azt látom problémának a közlekedésben, illetve a gondolkodásban, hogy a közlekedés minden résztvevője másra mutogat. Teljesen mindegy, hogy mivel közlekedünk, mindig a másik a köcsög. Ennek mi értelme van így? Ez soha nem fogja megoldani a problémát. Közlekedem kerékpárral és autóval is, régebben meg motorral is. Felmenteni senkit nem tudok. Lehet azon vitatkozni, hogy ki a nagyobb pöcs a közlekedők között, de ez egy végeláthatatlan vitához vezet. Rengeteg szabálytalan autós is van, de ugyan ennyi, ha nem több szabálytalan kerékpáros is. Igazságot tenni nem lehet. Egy megoldást látok, mindenki magába néz, nem mással foglalkozik és a szabályok betartatását saját magán kezdi el. Hosszú távon ez vezethet normális közlekedési kultúrához.
Az persze igaz, hogy egy 1-1,5 tonnás járművet vezetni jóval nagyobb felelősség mint kerékpárt hajtani. De ez még nem ok arra, hogy a kerékpárral közlekedők kivonják magukat a szabályok alól.