- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tuomas #133353 üzenetére
5-10 éve is hasonló volt a forgalom, legalább is Budapesten, biztos, hogy nem lett kétszer annyi autó, azt már el sem bírta volna az úthálózat, persze több az autó mint kéne, sajnos ez igaz. Én azt látom problémának a közlekedésben, illetve a gondolkodásban, hogy a közlekedés minden résztvevője másra mutogat. Teljesen mindegy, hogy mivel közlekedünk, mindig a másik a köcsög. Ennek mi értelme van így? Ez soha nem fogja megoldani a problémát. Közlekedem kerékpárral és autóval is, régebben meg motorral is. Felmenteni senkit nem tudok. Lehet azon vitatkozni, hogy ki a nagyobb pöcs a közlekedők között, de ez egy végeláthatatlan vitához vezet. Rengeteg szabálytalan autós is van, de ugyan ennyi, ha nem több szabálytalan kerékpáros is. Igazságot tenni nem lehet. Egy megoldást látok, mindenki magába néz, nem mással foglalkozik és a szabályok betartatását saját magán kezdi el. Hosszú távon ez vezethet normális közlekedési kultúrához.
Az persze igaz, hogy egy 1-1,5 tonnás járművet vezetni jóval nagyobb felelősség mint kerékpárt hajtani. De ez még nem ok arra, hogy a kerékpárral közlekedők kivonják magukat a szabályok alól.