Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz jjeahh #128943 üzenetére

    Amint azt már írtam,iparinál a karbantartás a csapágyak cseréjében merül ki,még akkor is ha akad egy-két vállalkozókedvű buherátor is itt,aki végtelen türelemmel sérülésmentesen ki képes szedni,majd visszatenni egy ipari csapágy,amúgy nem kiszerelhető porvédőit,és tisztítani,újrazsírozni tudja.Az iparinak pont az az előnye,hogy nem vacakolsz hézagállítással,kenéssel,tisztítással,hanem kidobod és újat préselsz be,így a kónuszosokra jellemző,az agy részét képező golyópálya sérülése nem eredményezi az agy,egyben az egész kerék kukázását.A csapágy azonban egyben az is ahol a kutya el van ásva,mert ha az sz@r azzal nincs mit kezdeni,amint kottyan,beázik,vagy rág máris kuka,nem tudod tisztítani,kenni és csökkenteni a hézagolást.Minden macerája ellenére nekem is még mindig szimpatikusabb a kihalófélben levő kónuszos rendszer,ugyanakkor látni kell,hogy újan már ritka mint a fehér holló.Állítólag le kell mérni pontosan és keresni kell a gyári,gyakran filléres helyett faxa,minőségi csapágyat,mert azt bepréselve a csereintervallumot számottevően nyújtani lehet.

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák