- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #126044 üzenetére
Nekem azért nehéz belőni a jó vázméretet, mert pont határon vagyok az M és L között, 178 magas vagyok, átlagos végtag hosszúsággal.
Általában M, de néha az L az ideális. Most pl az L már nagy lett volna, de az M-et finomhangolni kell egy hosszabb kormányszárral. Arra is figyelni kell a vázméretnél, hogy milyen a nyeregvázcső szöge és a fejcső szöge, mert ez is tudja rövidíteni vagy hosszabbítani a pilótafülkét.Ha van egy kis görbület a vázba, ahhoz még a kormányt el sem kell engedni, érezni, hogy húz valamelyik irányba a kerékpár. Elengedni esélytelen lenne, azonnal magad alá tekeredik a kormány és elesel.
Vannak kisebb nagyobb eltérések a geometriákban, de a Mondraker egy kirívó példa, már ami a váz hosszúságot illeti. 2013-ban tértek át erre az újfajta geora.
A Scott prémium kategória, de ez amit belinkeltél egy alap gépük, nyilván nem olyan a geo mint a verseny gépeiken.
[ Szerkesztve ]