Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    Én nem értem miért előny, hogy lehet váltani terhelés alatt is, ha úgy sem váltasz terhelés alatt mert hangos és nem tesz jót :DDD . És Tourney-től az XTR-ig azért van pár szint még :D . Amúgy gondolom az sem mindegy, hogy hányadik generációs az a bizonyos váltó/fogaskoszorú, egy mai Acera/Alivio pl. nem hozza már egy régebbi Deore szintjét? Meg az XTR-t azt nem versenyzésre találták ki? Pl. az új XTR csak a saját láncával hajlandó működni, meg a súlycsökkentés (?) miatt a fogaskoszorún a lánckerekek egy része alumínium, merthát ugy-e versenyen tökmindegy ha pár mászás után kukázni kell a sort stb. Ezek alapján nekem úgy tűnik, hogy átlagjózsinak fölösleges XTR, de lehet tévedek. Meg az is számít, hogy hogyan-mire van használva az a váltó... Szal én picit komplikáltabbnak érzem ezt annál, hogy szaratourney és mindenkinek XTR-t :B

    pittlaren: Ezért meg fognak öölnii, de nekem is hasonló a tapasztalatom :DDD , haveromnak full Acera szettje van, másik haveromnak Deore XT, nekem meg Deore/Acera, eddig egyikünké sem esett szét és olyan hatalmas különbséget sem érzek, mint pl. telóknál. Mondjuk az is igaz, hogy én 67kg vagyok jelenleg, lehetséges, hogy az Acera hajtókar 100kg testsúllyal már hajladozna alattam, de így nincs gondom vele. No meg van azért az a szint ami alá szerintem sem érdemes menni, pl nekem az Acera hátsó váltón túl gyengének tűnik a rugó, ezért terepen hintázik összevissza, az Altus fogaskoszorú meg már rozsdázik is mint a fene.

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák