Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz trialboj #114213 üzenetére

    Ohh ez semmi az én kálváriámhoz képest. :(
    Megrendeltem ugye a Canyont, 6-án át is adták a UPS-nek.A tracking alapján 11-én hozták volna házhoz, asszony szabit vett ki aznapra. Erre 10-én késő este átváltott "késésre" a szállítás státusza. Azóta semmi változás, se kép se hang. Németországban dekkol a 2500 eurós rendelésem és nem tudják mi van vele. Beszéltem a magyar UPS ügyfélszolgálattal, írtam a külföldieknek is. A "poén" hogy én a UPS irányába nem tudok semmit tenni. A Canyonnak kell jeleznem a dolgot és nekik kell a UPS-től kérni egy keresést a csomagra. Két napja írtam is a cégnek és vázoltam a helyzetet de még nem jött válasz. Szerinted mennyire vagyok ideges hogy ennyi pénzem áll benne és nem látom mi lesz a vége? Azt inkább le se írom mit csinálnék most a UPS-szel... :(((

    Apropó, nem tudja valaki hogy a német Canyon telefonos ügyfélszolgálata beszél angolul? Hétfőig várok válasz emailre ha addig nem jön semmi felhívnám őket.

    Més que un club!

Új hozzászólás Aktív témák