- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
-
szki
őstag
-
venember83
nagyúr
-
emre
veterán
válasz #83216640 #21107 üzenetére
Egyiket sem, ilyen felszereltséggel nem adnék érte ennyi pénzt.
Hasonló,100k alatt, de leginkább ezt vinném, persze nem tudom méretben neked mekkora kellene.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Jamby18
senior tag
válasz #83216640 #21882 üzenetére
Aszfalt meg kis terep, persze vigyázok, ez is kibírt vagy tíz évet, nem mászok vele falra, meg nem kanyarba terhelés alatt váltok. De most egy jobb váltóért nem fogok új vázat venni. Bár lehet az lenne a megoldás nem tudom, minthogy itt költögetek rá, csak ha veszek 40 ért valami egyszerűt akkor azon megint cserélhetek mindent, mert a leggagyibb kínai dolgokat rakják rá, csak kijöjjön az árból. Többért meg nem akarok kerót venni, akkor már jobban fáj ha ellopják, mint ezt.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz #83216640 #24251 üzenetére
Lásd mint az előző hozzászóló, de ha már venni kényszerülsz lehetőleg inbusz csavart keress, mert a hatlapfejűt szereléséhez a noname szerszámok túl nagyok lesznek.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
-
szki
őstag
válasz #83216640 #26755 üzenetére
Nem szerencsés a helyzet. Előbb kellett volna kérdezni, és utána cselekedni
Mi a váz anyaga? Ha acél, akkor akár még szerencséd is lehet. De akkor is előfordulhat, hogy az egyik villaszár jobban hajlott, mint a másik, és nem lesz valami optimális. Ha alu a váz, akkor olyan feszültség lehet a vázban, ami repedéshez vezethet. Szakinak kellene megnézni az eredményt... -
venember83
nagyúr
válasz #83216640 #26760 üzenetére
Képről sokat nem tudunk megmondani. Szedd ki a kereket és mérd meg a villasaruk egymáshoz viszonyított távolságát, illetve az agy felfekvő felületeinek egymástól való távolságát.
Mez: a prohardver logó tudtommal levédett márkajelzés, mezre kerülés előtt egyeztetni kell Parcival.
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz #83216640 #27650 üzenetére
Ha ad hozzá papírokat, akkor semmi baj nincsen vele. Egy hasonló felszereltségű és korú bringát 150-170e környékén szoktak mostanában hirdetni, így ahhoz képest 30-50e-t bukik. Cserébe el is fogja adni, nem csak hirdetni sokáig (a hirdetései alapján 2 nap után már engedett is az árból, szóval tényleg sürgős lehet neki). Őt sajnálom, aki megveszi, jól fog járni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz #83216640 #28215 üzenetére
Azt, amit mértél, feltéve, ha sikerült pontosan lemérni.
Doki-HUN1978: Aki kényelmesen akarja magát érezni, üljön fotelbe! A kerékpársport nem erről szól.
Tudom, ezt én is hallottam már tőle. De én nem versenyző vagyok, számomra nem a kerékpársport, hanem kerékpározás fogalom létezik. Hobbiból tekerek, nem betétes nadrágban, így igenis számít a kényelem és az ergonómia is. Amúgy ha a versenyzőknek sem számítana a kényelem, akkor most nem léteznének az SMP nyergek, ugyanis először profi bringások számára fejlesztették ki a modelleket, aztán később készítettek belőle az átlagemberek számára is vállalható árú verziót (értsd 20e és nem 150e forintba kerül a nyereg).[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz #83216640 #31334 üzenetére
Csak fáraszd magad bátran!
Aztán majd ég az a zsír, és jön az edzettség is. Közben csak arra gondolj, hogy évekig szedted fel a plusz testzsírt! Így a zsírt leégetni sem lehet pár hét alatt.
Sok folyadékot igyál, és táplálkozz normálisan! Nem javasolnám a szénhidrát kiiktatását az étrendből, mert csak testzsírból nem lehet bicajozni. "A zsír a szénhidrátok tűzében ég el"(#31294) belaazallat : Szállást nem néztem (még) De bicajozgatva fennakadt a szemem, hogy már helyben is van "turistaház" a helyi kisvasútnál, a fűrésztelepen. Mikor kisvonatoztam a lányaimmal, akkor nem is vettem észre.
Kaposvár-Lenti 125 km. Iharosberény-Letenye szakasz elég dombos..
- Keményen nyomtátok tegnap! Ha folyamatosan bicajozva válsz meg a plusz kilóktól, akkor megmarad az izomzat. Sőt még fejlődik is. Tehát biztos menni fog nagytányéron az a sebesség is. De sok időt kell rászánnod...[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz #83216640 #31344 üzenetére
Nem tudom mennyit, hol, és hogyan tekersz.
Azonban kezdetben gyorsan kellett volna fejlődnie a szervezetednek
De vannak olyan időszakok, hogy hónapokig semmi változás, se testsúlyban, se edzettségben. Aztán egyszer csak pár hét alatt ugrik minden egy lépcsőfokot, és utána megint hónapokig semmi változás. Pedig végig ugyanolyan az "edzésmunka". Szóval nem lineáris se a testsúly leadása, se az edzettség változása.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #83216640 #31334 üzenetére
Max. pulzusodat kimérted, vagy kiszámoltad? Főleg ha utóbbi, akkor simán nem ér semmit a hagyományos "max pulzus 65-75%-a" számolás amennyiben nem vagy eddzett. Sokkal jobb, ha ezt használod, nekem bejött: http://edzesonline.hu/kalkulatorok/&calc=1
Ez alapján nekem 142-154 a 65-75%-os tartomány (183-as max pulzus, és 66-os nyugalmi pulzus alapján), ami tényleg az a tartomány, ahol csukott szájjal / beszélgetés közben tudok tekerni, ami megfelel a kivánt aerob tartománynak. Ha csak simán a 183 alapján számolnám, akkor 137 lenne a tartomány teteje, ahol kis túlzással meg se érzem, hogy biciklin ülök...Esélyes, hogy ez az oka annak, hogy nem fejlődsz.
-
-
MODERÁTOR
válasz #83216640 #32167 üzenetére
A Fehér út mellett van kerékpárút, az szerintem biztonságosabb, mint az úton menni. Kifelé (Kőbánya felé) nem szokott vészes lenni a forgalom, de befelé szörnyű. Van buszsáv is, de egy részen az út közepén megy, a másikon pedig a szélén. Az Élessaroknál borzasztó az aszfalt minősége, ahogy a Magdlódi úté is.
Ahogy jössz fel a vasúti felüljáró alól, jobbra kell kanyarodni (a síneket követve), majd a belső sávba sorolni, mert az kanyarodik balra, vissza a Maglódi útra. Ez a kanyarodósáv később kétsávosra bővül, a lámpa előtt.
norc-on megnézheted, az Élessarok helyzete azóta nem változott, viszont a Fehér utat felújították, így azt ne nézd.Harrrr!!!!
-
dqdb
nagyúr
válasz #83216640 #32169 üzenetére
A Nagy Lajos király útja bringás szemmel elviselhető, de eléggé keskeny, reggel nagyon forgalmas, helyette én inkább a Róna utcát vagy a Vezér utat választanám (mindegyik kerülő, de jól lehet rajtuk reggel is haladni). A Fehér út minősége jó, csak pont arra a részre tettek bringautat a járdára, ahová nem kellett volna, így lassít, és oda nem, ahol jól jönne, az Éles sarokhoz. Ez borzalmas, a Maglódi út szintén.
Én vagy a Hungária körút felőli megközelítést választanám (bár az ottani bringautat sem szeretem a nagy zaj miatt, az Óhegyen keresztülvezető nyomvonalért pedig azonnal ki kellene rúgni mindenféle hivatalból a tervezőt és az engedélyezőt), vagy a Pilisi utca-Hortobágyi utca-Keresztúri úton keresztbe a túloldalra, aztán át a műholdképen látható vasúti felüljárón (ezt könnyű elvéteni, nekem háromból háromszor sikerült ), majd a Jászberényi úton lyukadsz ki. Innen mellékutcákon közelíteném meg a Maglódi út végét.
A Keresztúri út aszfaltminősége kiváló egészen a Túzok utcai vasúti átjáróig (azért eddig, mert utána nem ismerem), semmi süllyedés, töredezettség, és a forgalom is elviselhető a reggeli csúcsban. A Jászberényi út minősége elmegy, de itt már nagyobb a forgalom, cserébe a jó minőségű járda gyalogos és lakóépületek hiányában felfogható bringaútként.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple notebookok
- Ford topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kerékpársportok
- Hegesztés topic
- További aktív témák...