- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #41604 üzenetére
Ez a kerék fűzés teljességgel értelmetlen dizájn elem, centrírozhatatlan szemét.
Ilyen mach felniből volt pár karton olyan kerekünk, amik 4 küllő csoportokra voltak osztva, az összeset visszavitte barátom, olyan 8 as meg tojás, darálás ütés vibrálás volt bennük gyárilag hogy majd le esett az állványról, esélytelen volt kincentrírozni. Ez 2 küllő osztású annál csak jobb lehet, de ez is eléggé semmire kellő tervezés.
Villa a vázzal együtt 16 ért olcsó, igaz a villa lötyög, de meg lehet perselyezni, perselyt nem tudom tudsz-e hozzá szerezni.
Azt hiszem ennyi lebeszélés elég volt hogy végképp ne tudd mit csinálj. De ez is volt a burkolt szándékom, hogy ne én döntsem el helyetted.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Szakbarbár #41607 üzenetére
Én legutóbb egy olcsó műanyag, de teleszkópos kelly's -t vettem, teljesen korrekt cucc. De én a mezben hordom, országútinak a vázáról minden leszakad, esélytelen a váz tartó kb.. csak ha úgy mész mintha hímes tojásokon bringáznál.. engem meg egy edző társsal való sprint versenyben sem zavar meg egy vasúti átkelő 50km/h nál...
De az sks -ben sem fogsz csalódni szerintem, sokan árulnak ilyen kis mini pumpákat. Amit ajánlani tudok, hogy mindenképp teleszkópos legyen, és a nyomás mérőhöz ne ragaszkodj, ilyen mini pumpánál hülyeség.
Ha mindenképp vázra akarod rakni.. amiről úgyis el fogod hagyni egy idő után.. akkor olyat vegyél ami nem csak belepattan a műnyag tartójába, hanem valami stabilan odahuzatható gumival van ellátva.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #41606 üzenetére
Valószínűleg a fűzés a baja igen. Valamint nem is a fűzés, hanem a felni, mert ezt a felnit jobban nem lehet befűzni..
Egyszerűen logikátlan ez a felépítés.. a campagnolo-nak van a G3 as fűzése, ami egy jól kitalált csoportosítás, hátul.. szerintem arról koppinthatták le, hogy ez majd biztos jobban tetszik az embereknek.. aztán jobban veszik.. De teljesen idióta ez a felépítés.. egyszerűen ha megnézed merre mennek a küllők ki, akkor rengeteg olyan hely van, ahol nem lehet kihúzni belőle a 8 ast, meg ha megpróbálod, akkor máshol megy bele, valamint ütni fog.. javíthatatlan.. csak addig működik jól, ameddig a felnibe nincs semmiféle torzulás.Ugye ez úgy néz ki hogy van egy jobbra balra álló küllő, na most az egyik után nem húzza semmi se vissza a felnit, hanem van egy nagy köz küllők nélkül, majd csak utána jön az ellentétes oldal. Na hogyha ott van benne 8 as, ahol nincs küllő, nem tudsz semmit se csinálni.. az előtte levő küllőkön ha húzol vagy lazítasz, úgy elmászik az egész teljesen máshol.. megőrülsz.. plusz ugye ha egy küllőn lazítasz, a másikon ami közvetlen mellette van, húznod kell hogy ne menjen bele tojás, akkor meg megint szarban vagy mert a túl oldalon levő üres rész kezd elmenni arra amerre nem kéne...
Nah ebből van még a 4 csoportos, az ugyan ez.. csak ott még amik voltak barátomnak, azok különféle küllő méretekkel voltak befűzve, azt hiszem 4 mérettel, a különböző küllő hossz oldalon belül, az meg katasztrófát okoz a kerékben.Ami ilyen csoportos küllőzésben jó, az a G3 a campától.
Ott 3 küllő van egy csoportba. És úgy van megcsinálva, hogy a két széső küllő megy a hajtás oldal felé, ami ugye függőlegesebb, és nagyobb küllő feszesség kellene, a középső meg a bal oldalra, ami lazább, tehát itt kiegyenlítődik a küllő feszesség a félre centrírozott kerékben, mert a nagyobb terhelést 2 küllő veszi fel.(#41609) _seth_
Nekem abba víz szokott lenni.. 1 pumpa meg egy belső nem hiszem hogy olyan nagy teher egy mezben..
Amúgy ismerem ezt a módszert, bringáztam én is olyan csapattal akiknek az edzője ezt a megoldást preferálta.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz _seth_ #41611 üzenetére
60+ km en a két darab 750 es kulacs is kevés szokott lenni nyári nagy melegben. Persze lehet literes kulacsokról beszélni meg ilyenek..
Jah hát az előbb leírtam, hogy ez a G3 ez nem rossz. De nekem ezekről a nagyon olcsó campa kerekekről nincs túl jó véleményem. Egyik utánpótlás versenyzőnek edző táborban az alig használt campa kerekében 1 hét alatt 2 küllő szakadt ki menet közben.. meg ha megnézed jobban a megmunkálást, anyagminőséget, nem leszel tőle hanyatt esve. A drága 100 ezer feletti kerekeik tök jók, de alatta elég szarok..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41614 üzenetére
Becsúszóra nem kell tenni semmit..
Csak a koszt gyűjti, nem ken semmit. A szimering alatt kéne lennie megfelelő viszkozitású, lágy zsírnak, ha megmozgatod a telót, annak fel is kéne finom film réteg szerűen zsírozni a becsúszót a mosás után.. Fox is azt írja elő hogy szappanos vízzel le kell törölgetni használat után, nem írnak semmi utólagos befújkodást. Ha nagyon be akarod, akkor szilikon spray..Szakbarbár
Kelly's -t jobban ajánlom ennél, nekem erre nagyon hasonlító merida pumpám volt ami oda vissza pumpált, meg nyomás mérő, a tartója meg a fogója, meg az a sárga műanyag.. mintha ugyan ott gyártották volna őket..
Egyszer szét tekertem a végét, mert tele ment sárral, aztán amikor tekertem vissza, a tömítést odakapta a menet.. kukázható vállt az egész. Elég szerintem ha csak odafele fúj, könnyebb vele pumpálni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Szakbarbár #41617 üzenetére
Ezt mondjuk pont nem ismerem.. biztos..
Nekem ebből van a műanyag verzió: [link] -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41622 üzenetére
Milyen magas is vagy? Szerintem ez a váz nem 20 colos. 48 centit ír, szerintem annál is kisebb, nagyon kíváncsi lennék rá hogy mellé téve a colstokot valójában mennyit mutat..
A felső cső hosszára is kíváncsi lennék cső középtől középig, valamint a vízszintes vázhosszra is, kormány csapágy tetejétől mérve vízszintesen a nyeregcső középig.Egyébként ha jó a méret, akkor vedd meg, nagyon jó bringa ennyiért és szép is, ezt érdemes fejleszteni, veszel bele egy jobb telót, meg egy integrált hajtóművet és van egy kompromisszum mentes igazán jó bringád potom pénzért. Ezt megépíteni, ha a vázat nem is számoljuk, csak a fék meg kerekek kerülnének ennyibe meg egy két kacat...
Még annyi érdekes számomra, hogy a képen a biciklin hayes fék van, a leírásban pedig avid szerepel
Hayessal szerintem jobban is jársz ha a kép mondja az igazat.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ---Lasali--- #41623 üzenetére
Nah megmutatom mire gondolok..
Ez egy 20 colos acid: [link] (Vicc kedviért az én "noname" vázam detto ugyan ezzel a geometriával rendelkezik így ránézésre, és szintén 20 col )
Nézd meg hogy a felső csövet meghosszabbítva hátrafelé, kb a guminak tetejét érinti a meghosszabbítás.
A hirdetésben levő biciklinek meg a felni alá ér be az egyenes. Szóval lehet kb 17 es..
Valamint a nyereg és a villa nyakának távolsága is szemmel láthatóan nagyobb.
Szóval döntse már el az ember, hogy mit árul, a leírás nem a biciklihez való. A "További paraméterek" nél meg miért szerepel 21 col? Növekszik a váz mint az ember orra?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41625 üzenetére
Én odáig el se jutottam, németből nem tudok egy szót se aztán 10 másodpercnél többet nem foglalkoztam az alkatrész lista át tekintésével, de nekem is feltűnt hogy ott nem stimmelnek a dolgok. Köze nincs a képhez az adatoknak.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #41631 üzenetére
Ez durván döglöttnek néz ki.. nem szalajt?
Ha elpörög a lábad a 44 esen, csak akkor van értelme a 48 ra váltásnak.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #41633 üzenetére
Meg kéne nézni hogy azok milyen állapotban vannak, egy fotót lökhetnél róla, meg az új lánc ha rajta van, az majd kiadja egyből hogy jó-e vagy nem.
Szerintem azok is elég hullák lehetnek ha a sort ennyire ki sikerült hegyezni. Nagyon csúnya ívesen van megkopva.
Akkor jól sejtettem hogy ez már annyira kopott hogy szalajt.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #41635 üzenetére
Hát azt ránézésből meg lehet mondani, hátulról ha belenézel, vagy megnézed van-e rajta záróanya. Vagy ha kiveszed akkor be kell láss az agypalástig, mert a menetesnél ott van a kónusz, a kazettásnál meg egyből 1-2. lánckerék alatt.
Nekem nagyon menetesnek tűnik.(#41636) Hasaggymeg
Ez ugye irónia volt?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz venember83 #41627 üzenetére
Full XT meg FOX Float CTD -vel elől hátul, santa cruz vázzal meg thomson nyeregcsővel mi a bánat lenne ha nem felsőkategória?
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz _seth_ #41658 üzenetére
Nem tudom milyen massza lehet benne, gondolom olyasmi mint a slime. Ez a cucc a szúrásos defekteknél szokott működni, de ahol szakadás van, ott elég esélytelen, valamint ez most nem vágom hogy működhet, sürített levegővel, vagy CO val felnyomja a kereket miközbe kijön belőle a slime? Mert a slime nak meg kéne keresni a lukat, hogy el tudja tömíteni, nah most ha úgy fújod bele hogy felül van a luk, akkor oda nem hiszem hogy fel fog csak úgy menni..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lsebestyen #41657 üzenetére
Jó persze, fordítva szokott inkább baj lenni, ha outira tervezettet raksz montiba, mert azok nincsenek annyira túlépítve. De persze drága rommá könnyített dolgokból is lehet olyat kapni ami mindenhez használható, csak ezeknek az anyagminősége elég komoly, de persze egy nehéz rider meg tud rottyantani ezek közül is bármit ha úgy adódik.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41672 üzenetére
20 as amúgy szerintem jó neked, főleg ha hosszú. Én 182 vagyok kb, de meg kéne magamat mérni, én most 20 assal megyek, 120 as stucnival picit hosszúnak is érzem már! Szóval szerintem a 20 as még bőven jó neked, de az alá nem szabad menni. Egyébként legközelebb egy kisebb vázat vennék, de verseny geometriásat, ami hosssszúúú...
Idegesítő lehet a nagy méret, de viszont nagy méretekből szokott készleten maradni, mert nem sokan keresik, így azok ritkán, de olcsóbban kifoghatók emiatt.
Az megint csak egy XCM teló[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41674 üzenetére
Ha amit másodjára küldtél, az 18 as, akkor az a másik olyan 17 es hogy megőrűsz..
Kicsi az neked..(#41675) D.Orion
Csomó alkatrész nem eredeti rajta az biztos.
A hátsó váltó az azt hiszem 2007 es XT. A fox talas az 2006 talán. Hajtómű passz, talán az lehet a legfiatalabb, cső tengelyes integrált..
Minden esetre durva belegondolni hogy egy talas ma a bringának a duplájába kerül, de ennek ellenére 120 ért se rohanunk érte..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #41700 üzenetére
Felni: Nem emlékszem pontosan, de azt hiszem ez az a felni ami annak ellenére hogy mavic a legszarabb felnik közé tartozott ebben az árszegmensben amivel eddig találkoztam.. egy egyszerűbb gagyi alexnek több tartása volt volt, és pontosabb megmunkálása, tükörsimára ki lehetett centrírozni, a mavic meg hát őő.. De mondom ez nem biztos hogy ugyan az, mert már annyiféle számozásuk van hogy meg lehet tőle hülyülni. (a hirdetésben is elírta a címnél..) A stevens nek egy felső kategóriás trekkingjében volt.
Agy: Ha karban volt tartva, és jól be volt állítva a csapágyhézag, valamint nem áztatták be, és nem történt vele egyéb baleset, akkor jó cucc, folyamatos jó beállítással karban tartással ha nem gyárihibás a szabadonfutó és nem törnek szét a kalapácsok, akkor kimegy a világból kónuszcsere nélkül is láttam már 40 ezret futott darabot. Ellenkező esetben, ami az esetek 70% ában tutira fent áll, kónuszcsere, golyó csere.
Küllőket nem látom milyenek, egyik képen látszik picit a fejük, talán DT, meg ránézésre is rozsdamentes, szóval azzal nem lesz baj.
A fogaskoszorú használhatónak tűnik.
CST gumik azok az áruk ellenére jó minőségűek.
Mást így látatlanban nem tudok mondani.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #41705 üzenetére
Az ambrozió felnis az elég jónak tűnik, a T224 es mavic -ot passzolom, sose láttam azt a felnit. Ezek a felnik egyébként mind 3 kamrásak. Ambrosio Keba
Felépítésük kb ugyan az. Ennél a két keréknél ugyan az a DT küllő is van, mind a kettő 3 keresztre van fűzve szóval ebben sincs különbség, szóval ezek jó kis kerekek.
A harmadik az hanyagolós. Pont ezt a csepel felnit nem biztos hogy ismerem, nem látom és nincs feltüntetve róla semmi pontosabb dolog, de általában a csepel felnik repednek mint az álat, egy hulladék. Az új deore agy is kerülendő, sokkal egyszerűbb kivitel mint a régebbi. Nincs rajta kívülről a gumi tömítés már, csak egy lemez ami nem ér semmit. Szóval a régi parallax tömítést elfelejtették, nem sokat ér így..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41710 üzenetére
Már mondtam hogy van de ezt olyan hosszú lenne felsorolni mint az álat... és kb fele téged nem érdekelne meg nem hozna lázba, mint különbség.
Gyakorlatilag néha évenként is van egy két erősebb különbség egy-egy azonos kategóriájú alkatrészben is..
Villákban is van nagyon sok féle, még a 250 ezres kategóriában is vannak durva elvbeli különbségek a felépítést tekintően. Pl Nyílt olajos, zsírkenésű, patronos csillapítás. Van-e negatív rugó vagy nincs, ha van akkor acél rugó vagy levegő ráfújási lehetőség van stb.
Feltűnő színes szép vázakkal az a baj hogy azért mindenki plusz pénzt kér, tehát drágább, úgy hogy funkcióját tekintve semmivel nem jobbak általában. A legtöbb váz egy kaptafára készül, és pár kivétellel mint taiwanban készül.
Első linked szerintem nem az amit akartál mutatni. Következő linket is elszúrtad, mert az meg ugyan az mint a második.
Ez a mistral lehet hogy nem egy szépség, de igaz amit ír, 400 körül volt ezeknek az ára 2006 ban. Ha jó állapotúak a cuccok rajta, minden hiba nélkül működik, nincs szétkopva, akkor 120 ért kapsz egy full xt -s bringát...[ Szerkesztve ]
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz tal-garius #41718 üzenetére
Léteznek silent clutch shimano agyak, amikben a szabadonfutó mechanika kb hangtalan. De egyébként a többi fajtának kellene kattognia. Valamelyiknek nagyon halk, így menet közben nem érzed, csak ha álló helyzetben tekergeted. Ez főként a kenőanyagtól függ ami benne van. Ha sűrű nagy viszkozitású akkor kevésbé hallod a kalapácsok odaverődését, ha folyékony, olajszerű, akkor meg jobban csattog. De lehet olajsár miatt is, ha nem volt sosem karbantartva, esetleg egyéb hiba miatt, rugó törés, gyengülés, vagy teljesen szét van kopva..
Ilyenkor télen a hidegben megmerevednek kicsit a kenőanyagok, tehát sűrűbbek lesznek, ezáltal előfordulhat hogy ami szabadonfutó mechanika nyáron kattogott, most nincs hangja.
Ez akkor veszélyes ha emiatt a kalapácsok nem tudnak teljesen beakadni. És nem teljesen beakadt állapotban ráterhelsz, elkezdesz hajtani.. ilyenkor túlterhelés éri a szerkezetet, szalajthat, jobban kopik, szét törhet.
Mondom agyfüggő.. de ha tényleg nincs hangja az olyan agynak aminek kéne, akkor szét kell szedni, ki kell mosni, és megfelelő kenéssel összerakni... és ezek is meghálálják a törődést.. mert általában kívülről bekerül a kosz ami tönkre teszi, valamint ezek kiforgatják magukból a kenőanyag nagyrészét, így ha egy gyengébb rendszert sosem tartasz karban, annak elég hamar vége tud lenni, folyamatos karbantartással meg a legtöbb szabadonfutó túl éli a bringát is.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lefkosia #41736 üzenetére
Szia!
Talán a Trek kicsit drágább. Egyébként hiszed vagy sem, kb semmi különbség nincs köztük, főleg az a különbség melyikre milyen márkanevet festettek rá. Ha mutatsz egy kimondott szerelékkel bringákat, azok közül már könnyebben lehet választani, hogy melyik alkatrész éri meg.
Trek persze jó márka, de a tipikus esete annak, mikor egy prémium márka a neve miatt túlárazza dolgokat, és az alsóbb kategóriába már nagyon butított termékeket ad el, aminek gyakorlatilag köze nincs a felsőbb kategóriás modellek minőségéhez. Tehát itt is ha "olcsót" veszel, lehet érdemesebb egy "olcsóbb" márka modelljeit választani, akiknél a csúcskategória nem 2-3 milliónál ér véget, hanem mondjuk 1-nél.
Sajnos ajánlani nem fogok, nekem nincs időm ezért végignézni 10 katalógust, meg megnézni mit lehet beszerezni, valamint minden rohadt drága jelenleg az országban.. úgyhogy szívből ilyen 200 ezres 29 eseket nem tudok ajánlani. Nem tudom mennyit szánsz rá.Egy olcsó trekben ilyen felniket találtam:
[link]
[link]
[link]
Bontrager! oh je. Ez inkább bonTróger. Jah mellesleg a kerék rossz küllő mérettel volt fűzve gyárilag.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41764 üzenetére
Én ezeken a képeken nem látok hibát. Nem tűnik lehasznált bringának, sőt, jó tök jó állapotúnak néz ki, főleg az árához képest. Csapágyak belsejébe persze a képek alapján nem látott bele az ember.. így aztán rejthet hibákat, de nem hiszem hogy ha baja is van, akkor nagy lenne. Kerekeket sem látni ugye.. de ott sem lehet nagy zűr ha nem találsz benne laza küllőt, vagy 8 ast, egyéb sérülést.
A fogsorban a közepe fele van egy két erőteljesebben kopott darab, új lánccal egy két fokozatban lehet megszalajtana, de nem biztos, kicsit úgy kopott, hogy úgy néz ki mintha cseréltek volna rajta láncot még időben, aztán utána már nem. Nem tudom pontosan. A hajtómű középső tányérja is kopottnak látszik, de ennél a 760 asnál ez széria tulajdonság.. aluból van, nagyon kopós fajta, a 770 esnél már acélból voltak a fogak.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #41799 üzenetére
Én azt tippelem hogy az egy pár méteres fékezésen egyszer megfogna jól, aztán vége. Mellesleg ha olyan ragasztóval ragasztod, ami anyagába nem alkalmas egyáltalán fékezésre, miután lejött a ráragasztott gumi darabka, a maradék pofa a felületén a ragasztóval semmit nem fog tapadni, ergo életveszélyes. Nem arra való a belső anyaga.. valamint szerintem rá ragasztani se tudod, össze kéne vulkanizálni a fékpofa anyagával. De a belső anyaga szerintem alapvetően nem porózus, hanem egy nyúlékony dolog, tehát nem fog tapadni se egy idő után.
Egyébként ez is jó kérdés, hogy puha vagy kemény fékpofa a jobb.. Mert ugye a puha fékpofa miatt nyúlósabb a fék, mert ugye rugalmas a pofa, az anyagát lapítod össze a fékezéssel. A keménynél meg erősebben tudod odahúzni a felninek a felületet, és nem nyúlik úgy a fékkar. Valamint ha nem párhuzamosítós féked van, és beállítva sincs tökéletesen a fékpofa távolsága a felnitől, valamint a fék nem jó íven fordul, akkor a rugalmas gumi sokkolta jobban lefordult a felniről, és nem optimálisan az egész felületével nyomja a felnit.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #41780 üzenetére
Igen, egyre keskenyebb az átdobó.
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz pengemetal #41852 üzenetére
Lehet hogy a csapágy lazult fel, és mikor kiszedted, akkor kijjebb pörgött a kónusz, és most túl nagy a csapágy hézag.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz pengemetal #41859 üzenetére
Próbáld ki, de szerintem azt lehet érezni ha a gyorszárral van probléma. Nézd meg hogy a tengely nem-e lötyög nagyon az agyban, meg nem-e tudod kézzel tekerni az ellen anyát stb. Ha a csésze nem sérült meg akkor javítható.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Norbika88 #41870 üzenetére
2.5 colos gumi mi a bánatnak aszfaltra? Azzal DH -zni szokás maximum. XC vázakba bele se fér állatába 2.25 ösnél nagyobb!
_seth_
Ez a gumi szerintem durva sárba való. Ilyet aszfalton nem szabad használni, elkopik, valamint életveszélyes, megállni nem lehet vele, nem mintha elindulni el lehetne normálisan, kanyarba meg nullánál kevesebbet tart.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Fel nem fogom mi értelme van ilyen széles gumit aszfaltra feltenni, szivatni magát az embernek? 1 kiló csak a 1 gumi, a komplett kerékszettem nem sokkal nehezebb.
Én 1 colos gumikkal fogok menni aszfalton a szezonba. Continental GatorSkin 26 x 1 1/8" MTB Street Tire -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41896 üzenetére
Létezik olyan hogy vectran szövet pl:
"Az új verseny külsővel a Bohle egy nagy lépést tett az új generációs országúti verseny külsők irányába. A Superlight 195 gramm tömegű külső a Triple Compound technológiának és a Vectran védő övnek köszönhetően kiváló tapadást, magas defektállóságot és gyorsaságot biztosít.
"A Marsra szállásnál nincs második esély" fogalmazta meg véleményét a NASA mars mobiljához High-Tech Vectran szöveteket gyártó Warwick Mills (USA) vezetője.
A Schwalbe által alkalmazott High Density Vectran új dimenziókat nyit a könnyű, ugyanakkor defektbiztos országúti külsőgumik fejlesztése elött, mondta Holger Jahn, a Bohle technikai vezetője. A Warwick Mills által kifejlesztett, és a Schwalbe által is alkalmazottVectran szövet a titánhoz képest dupla szíkítószilárdságú, és ötször erősebb, mint az acél . A szabadalmaztatott szövéstechnologiának köszönhetően a végtermék az Aramidszövetet háromszorosan meghaladó szakítószilárdsággal rendelkezik. Ez teszi alkalmassá többek között a kerékpár versenysport mellett a golyóálló mellények gyártására is." -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41909 üzenetére
Ez világos, nem is azért másoltam be mert egyet értek vele. De nekem van ilyen ultremo gumim, és volt hogy este, nem láttam mibe megyek bele, és egy kocsma elé kivágtak több üveget, tiszta üveg volt az út, úgy dobálta fel a kerék, hogy az alsócsőről pattogtakle az üvegdarabok. Otthon néztem a gumit, volt rajta egy csomó vágás, volt ahol kicsit szét is nyílt, de nem kaptam defektet.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz pengemetal #41913 üzenetére
Akkor nem pörgetsz eléggé.
44 es a nagytányér, hátul meg 11 es a legkisebb?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #41918 üzenetére
Ezt a féket ne, ez nagyon gagyi, akkor inkább már saccont, az se drágább, és az már féknek néz ki. Saját rugója van, ugyan úgy be kell akasztani a vázba.
Nem mindig működik jól a canti helyére a V fék, ki kell próbálni.. szervizbe vidd el aztán mond nekik hogy próbálják rá. A fékkart is ki kell a V fékhez cserélni egyébként.(#41932) ludsimon
Akkor gumi tesók lettünk. Tényleg jó állapotban vannak azok a gumik, jó vétel volt. Nagyker ára jóval többe kerül mint amennyiért vetted.
Kíváncsi leszek rá, egyébként én a súly csökkentés miatt, vettem hozzá schwalbe light belsőket, kíváncsi leszek rá nagyon.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41943 üzenetére
Jó fele tekered?
Van olyan aki rászorítja barom módjára, meg ez ilyen ricnis a túl oldalt, és abba bele tud állni úgy, hogy nehezebb meglazítani, mint amilyen nehéz rászorítani volt..
Ha a kulcs nem ugrik ki belőle, valamint olyan a szerszámod hogy bele tudod fogatni gyors zárral, vagy valami menetes szárral, akkor ugorj neki izomból, le kell jönnie.
Pumpált fel a gumit max nyomásra, aztán feküdj neki.
Esetleg ketten meg lehet próbálni hogy beszorítod a lábadra, has meg asztal lábai közé fekvő pózban, aztán az egyik tartja, másik meg tekeri.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41945 üzenetére
Tekeréstől ez is csak lelazulni szokott. Szóval azt valaki ügyesen rátépte neked.
Ismerem ezt a szerszámot, ilyen van nekem is itthon, ezzel nehéz megoldani hogy ne ugorjon ki belőle..
Lenne egy menetes szárad azt át lehetne küldeni rajta, és azzal befogadni stabilra, és utána megküldeni..
Igen ilyen kis recék vannak végig az anya túl oldalának feltámasztó felületén, valamint a legkisebb lánckeréknek a külső oldala is ilyen, és ezek így egymásba akadnak bele.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #41948 üzenetére
Igen, most már jól látod, így van. Nagyon patent felninek, és féknek kell lennie hogy működésre lehessen bírni a V féket a canti karral, és nem egy életbiztosítás, mert egy picit nyúlik ez az, kopik a betét, és máris markolatnál jársz újra a fékkarral. Valamint semmi értelme a V fékre ilyen erőkart képezni a fékkarral, mert ott magának a féknek van nagyobb erőkara a pofára. A cantinál meg ugye fordítva van. Szóval itt jön az, hogy egy jó canti is tud ám szépen fogni egy jó shimano fékkarral.. pl egy régi deore canti az teljesen használható.. csak a szar minőségű canti fékrendszerek elterjedése miatt lett lejáratva ez a rendszer..
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41963 üzenetére
Nem tudom, valószínűleg, hallottam róluk már egyet s mást, de szerintem nem kell őket ilyen dolgokért kiemelni, nem csak rájuk lehet mondani dolgokat.. igen érdekes itthon a bicikli alkatrészek forgalmazásának módja..
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41985 üzenetére
Az egész nem arra van kitalálva, de ha kíméletesen csinálod, és nem vagy nehéz súlyú, akkor ki kell bírnia.
Bunny-t meg lehet úgy csinálni pl ha ügyes vagy hogy egyáltalán nem vágod oda a biciklit, és kevésbé káros mint egy padkáról való lejövet.
Forgásokat nem nagyon kéne vele csinálni, mert azt a dirt bringák se tolerálják.
Telót odacsaphatod, módjával.
Egyébként ezek főként függnek attól is hogy mennyire kikönnyített XC dolgokat használsz.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #41989 üzenetére
Azt innen nem tudom felmérni hogy mennyire terheled a bringát. Bizonyos terheléseket persze kibír, mert terepen azért lehet ezekkel menni 30-40 el is, ott is ahol ráz rendesen, meg emelkedőkön, buckákon brutál nyomatékokat leközöl az ember vele, sprintel, tépi jobbra balra egy versenyen stb.. de az nem ugyan az hogy nyíl egyenesen egy kerékre le érkezel, meg ugrálsz, mint egy trial biciklivel. Az hogy bunny hoppozol, pl mész a járdán, aztán kiugrasz az útra, az teljesen normális, de azt is lehet úgy csinálni hogy úgy oda csattansz mint az álat, vagy úgy leteszed a bringát, hogy szinte a lánc is alig leng meg.. Kettő nem ugyan az.. Meg az se ugyan az, hogy én 63 kilóval leugrok kemény slick gumira nem annyira vigyázva egy 30 centis padkáról, és odacsattan a bringa, meg hogy egy 85 kilós ember ugyan ezt eljátssza.. Meg az se ugyan az hogy egy 3 kamrás felnire, meg erős köszörült kónuszos túlépített agyakra, vastag DT küllőkre érkezel. Vagy egy papír vékony 1 kamrás verseny felnire, meg vékonyított küllőre, kevés küllőre, merev fűzésre, papír vékony agyon könnyített ipari csapágyas agyra..
De egyébként ilyen trükkökre alkalmatlan egy XC bringa, főleg egy 21 colos.. nem arra való a geometriája, nagy hozzá a váz, trialra tervezett bringával sokkal könnyebb ezeket megcsinálni.
Vagy pl egy finom jól adagolható könnyű XC tárcsa fék sem arra van hogy satura húzott hátsó keréken ugrálj.. mert túl terheled az egész hidraulikát, aztán fel levegősödik majd egy idő után, tönkre mennek a dugattyú tömítések stb.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Autós topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Wuthering Waves
- Monitorkalibráló eszközök
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- Apple iPad 2021, 9, Space Gray, 64Gb, Wifi, makulátlan, új állapotú, 10.2'' Retina kijelző
- Apple iPad 10, Blue, 64Gb ,Wifi, új, bontatlan, 1 év apple garancia, 10.9'' Retina
- Acer H6520BD 3D DLP, FullHd projektor új lámpával eladó.
- Apple ipad 9, Space Gray, 64Gb, Wifi+Cellular - sim kártyás, használt , szép állapotú
- HP 09A EREDETI toner
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs