- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
Tényleg baszki nem is lehet rá féket tenni Mondom én hogy fixi! XD
Drakuf
Definite jobban megéri mint a Phanatic.
Méghozzá az integrált hajtómű, és a hayes fék miatt, nem beszélve a jobb telóról, agyakról.
80% os aszfalt használattal, én nem ajánlanék MTB -t. Ahhoz már egy MTB -n át kell cserélni a gumi keskeny slick-re, azzal meg baromi kicsi lesz a kereke, nem lesz áttétel, sokat kell pörgetni a kerekeket, kevésbé gurul, hülyén néz ki, stb.. 29 colos montit jobban ajánlanék aszfalt használatra.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Drakuf #39491 üzenetére
29 es montikkal egy baj van, hogy nagyon túl vannak árazva. Szóval olyan felszereltségűt mint ezek, nem fogsz belőlük ennyiért találni. Hanem egy jó 60 zer ft plusz, akkor meg inkább a Definite..
Ez pl nem olyan rossz: Kelly's TNT 9.3 2 De azok a kelly-s fékek.. nem tudom mit tudhatnak. Hajtómű is jó kérdés melyik jobb.. ez nem integrált mint a definite-be ami van, de viszont üreges a kar.. szóval összevetve kb ugyan az, de a többi alkatrész is kicsit gyengébb, viszont ebbe legalább van egy Rock Shox villa.
De én még lehet körbe néznék más márkáknál is.. Cube, vagy ha nem annyira fontos a márka, akkor superior, stb.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz gery03 #39493 üzenetére
Kár hogy már nem tudom versenyzőnek jelölni magam.
A teljesítmény mérőre mit ért a teszt? Watt mérő? Vagy a pulzus mérőt is annak érti?
Mert azért nem mindegy.. watt mérőt a magyar igazolt versenyzők közt se használnak sokan..
Szerk:
Jah látom már.. fent van a leírásban hogy watt mérőre vonatkozik.. hát a kérdő ív végeredményét szerintem meg lehet tippelni.. nem sok lesz aki hiányolná vagy venne a biciklijére..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz deicide #39496 üzenetére
Jelenleg én is. Csak most fejlesztve van a gép, azért remélem pár kiló felesleg nélkül könnyebben fog menni, és nem fog hiányozni a trekking, bár az áttétellel nem lehet mit csinálni a pici kerék miatt, hamar elforog, pörgeti le az ember a fokozatokat ahogy gyorsít, mint egy teherautóba, plusz nem lő ki annyira..
Egyébként azon gondolkoztam, most kijöttek a 27.5 colos kerekű montik, hogy a 27.5 ös kerék slick el belemenne-e a 26 os vázba, villába.. Mert az mekkora lenne már.. kicsit nagyobb kerék, slick gumi, és kész lenne a hibrid monti-trekking.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #39499 üzenetére
Juj.. ez borzasztó..
20 éves biztos van.. de akkor sem számított jó biciklinek.
Én ilyenre nem nagyon költenék..
Talán be lehet rajta állítani a V féket, úgy hogy ne túl rossz szögbe oda is érjen a felnihez.. de innen nézve acél felnivel van fűzve, a mostani V fékeknek a fékpofája meg alu-hoz van, így csúszkál rajta össze vissza.
Meg az szokott még előfordulni, hogy az acél felnik kicsit össze fele szűkülnek, és ha a fék tüske már eleve nem nyúlik eléggé be, akkor a V féket nem tudod úgy beállítani hogy az optimális függőleges állásán ne billenjen túl, bringa középvonala felé, és ilyenkor az össze szűkülő acél felniről becsúszik a fék pofa és megszorul, és nem tudja vissza húzni normálisan a fék rugója a féket.. szóval ilyen katasztrófa..
A másik hogy a V fék sokkal kisebb 8 ast tud eltűrni a felniben (kerék lötyögésről nem is beszélve), az ilyen felni meg ha már kapott egy kétszer, meg nem volt karban tartva állandó centrírozgatásokkal, akkor lehetetlen úgy kicentrírozni, hogy utána a V féket ne markolatig kelljen húzni.
Na ezeket csak azért írtam, hogy az ilyen bringáknál a rosszabbik esetben ezek szoktak előjönni ha V -fékesíteni akarod.. ezekre kell felkészülni.Amúgy ezen a bringán a gumik is cserések lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #39509 üzenetére
Azért teszkósat nehogy vegyél.. Amiket most árulnak, azok biciklinek nem, maximum biciklinek kinéző tárgynak nevezhetőek. Minden javíthatatlan, beállíthatatlan rajta, semmi nem működik, életveszélyes, egy ipari hulladék. Jobban jársz egy bikemag aprós cuccal ugyan annyiért..
35 ért már lehet találni használható olyan bringákat, amiket lehet később még fejlesztgetni, megjavítani rajta a dolgokat.TESCO-Zsömle
Hogy érted hogy a tartóssága miatt?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz TESCO-Zsömle #39512 üzenetére
V féknél meg soha? V féknél egy jó felnivel ha nem állandóan sarazol, akkor 20 ezret el kell tudni mennie... mielőtt elreped a peremnél. Egy jó féknél, jó felnivel, jó vázzal, szépen kopik a fékpofa, és azokkal is el lehet menni akár 5-10 ezret is, de ha cserélhető fékgumis pofát veszel, ott meg 1 perc kicserélni, és újra beállítani sem kell..
Viszont a tárcsával akkora szopás tud lenni hogy az öröm és boldogság.. haverom az legszívesebb szétverte volna egy baltával a barátnője tárcsás bringáját.
Pl ha hidraulikusat veszel.. Légtelenítés.. azt a végtelenségig csinálhatod egyes fékeknél, tökéles van mikor soha nem lesz. Aztán 1 év múlva újra fel levegősödik stb. Van amelyik féket órákig lehet légteleníteni, aztán hetek múlva újra rájössz hogy nem jó.. beesik a fékkar, nyúlik mint a szar, változik a fogás pont, nagy tapasztalat kell hozzá..
Aztán van amelyiknél nem lehet állítani a nyomás pontot, ott meg az olaj szinttel kell kikísérletezned hogy a két fékkar ugyan ott fogjon..
Aztán van olyan fék, amibe 6 ezer egy pár fékpofa, és hallottam olyat hogy 2 ezer km alatt elkopott..
Amelyik meg nem kopik, az meg fel üvegesedhet, és kb olyan fékerőt fog produkálni mint egy kínai v fék..
Másik jó, kereket ki be rakni.. ne karcold szét a féktestet, a vázat, beletalálj a fékpofák közé, aztán jobb ha van is nálad egy imbusz vagy torx kulcs, hogy a féktestet újra beállítsd, mert 10 ből 9 kerék visszarakásból cisszegő fék lesz.. aztán ha elgörbíted a tárcsát, megütöd valamivel, folyamat cisszeg utána a féked.. lehet szórakozni a tárcsa vissza görbítgetésével..
Meg még ami megint mókás tud lenni.. ha ki van véve a tárcsa a féktestből, és behúzza valaki a féket.. na onnantól kezdve vége van.. dugattyúk kijönnek, fel levegősödik, stb..Jó a tárcsa, ha jó.. de szépeket lehet vele szopni.
Én a szervizbe a nyáron is kb mentem próba kört 10 tárcsás bringával, az alivio V fékem többet ért náluk.. egyszer mentem egy 760 as XT fékkel, nah az jó volt..
Jelenleg én is tárcsára váltok, vettem egy magura fékszettet.. gyárilag nyúlik, kb a markolatnál fog.. légtelenítése meg egy halál lesz ahogy utána olvastam..Baltoafarkas
Találsz vázméret kiválasztáshoz táblázatokat a neten. Milyen magas vagy?
Csak akkor bukik meg ez a dolog.. hogyha pl sloopingos a váz, szóval azonos a geometria, de kisebb a nyeregvázcső, vagy ha túra, "kényelmes" vázról beszélünk, aminek a felső csöve rövidebb, szóval rövid a váz, vagy ha verseny vázról beszélünk, ami meg hosszabb..
Kerék méret attól függ mire akarod használni főleg.. felnőtt embernél a dirt jumpot leszámítva a 24 es kerék már kilőve, így 26-28-29 ből választhatsz, mint monti, trekking, vagy 29 es kerekű monti..
Hajtókar hosszal csak szélsőséges esetekben érdemes foglalkozni MTB -n szerintem, mert oda azért nem árt a nyomaték, így az általános 175 ös jó szokott lenni, ennél nagyobbat csak az elit versenyzésre gyártott cuccok közt találsz, kisebbel meg csak akkor érdemes foglalkozni, ha kényelmetlen neked ha ekkora kört kell leírni a lábaddal, de ez csak alacsony termetnél fordulhat elő.. vagy nagyon pici lábméretnél, mondjuk ha 160 centi körül vagy egy 35 ös lábbal..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #39515 üzenetére
Ilyenből hozzánk nem hoznak, sajnos.. ez nem az az árkategória amiből sokat lát az ember, így tapasztalatom ilyennel nincs..
Általában elég jók szoktak lenni a shimano tárcsa fékek, kivétel ez alól egy két problémás fék, pl a 770 esnek voltak bajai, egyik oldalt szoruló dugattyú meg nem is tudom..
Ezek a dual controllos cuccok egyébként nagyon jók tudnak lenni, ha valakinek bejön a működése. De ez eléggé verseny orientált holmi. Úgyhogy ha valami tönkre megy benne.. főleg hogy egyben van a váltókar a fékkel, így akármelyiknek lesz valami baja, egybe megy a kukába..
Ha normálisan karban volt tartva, nem volt tárcsa nélkül húzkodva, nincs fel levegősödve, szétkopva, akkor jó lehet egy ilyen..Egyébként most egy ilyennek nézek elébe az magura MT fékemmel: [link] Scroll felfele az íráshoz, nem tudta máshogy linkelni.
Ez nem gyenge, mit szenvedett vele: [link] mikor ezt olvastam, akkor kezdtem el félni.
(néha ezen az oldalon is lehet találni jó írásokat...)[ Szerkesztve ]
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #39540 üzenetére
Gyártottak olyat régebben többen is.. gyorsan abba is hagyták..
Még a nyáron előztem meg valami kínai borzalmat, már szét volt kopva, csörgött zörgött az egész.
Nem tesz jót az ilyen emberi erő által hajtott gépeknek, ha raksz bele ilyen sok erő átviteli cumót. Sajnos még mindig a lánc a leghatékonyabb.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #39543 üzenetére
Én az első kerék meghajtásra mondtam hogy nem hatékony. Ahol egy spirállal van megoldva a hajtás, mint a fűkaszákba.
Mondjuk a kardánban se nagyon hiszek.. ugyanis ott kétszer kell az erő irányát fordítani 90 fokkal, míg a láncnál nem kell.
Szerintem amúgy azért se használják sokan, mert szinte karban tartás mentes, a láncos megoldás meg folyamat szétkopik, kosznak van kitéve, stb. Meg könnyű variálni, bonyolultabbnak néz ki, könnyebb hozzá eladni a sok alkatrészt, meg márketinget kitalálni hozzá. És kevésbé kompakt rendszer, így az előbbiek még jobban előtérbe kerülnek. Variálhatod össze vissza, keverheted az alkatrészeket, jobb a kompatibilitás, míg egy kardános bringa csak a saját cuccaival működik, amit ha egyszer jól legyártanak, túl él pár láncos szettet."(túrázásra elég az első fék is)"
Ilyen életveszélyes megállapításokat nem kéne tenni. 2 jól működő fék minden kerékpárra kell, és fékezésnél mind kettőt egyszerre kell használni. Különben baleset veszélyes.
Egyébként is túrához miért is feltételezed hogy kevesebb fékhatás elégséges? Egy túrázó általban fel van cuccolva plusz súlyokkal, túra miatt ahol a ból b el akar jutni, rákerülhet olyan útszakaszra is ahol veszett lejtők vannak, városi forgalom, akármi, ahol a jó fék életet menthet.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz gameroboy #39545 üzenetére
Mindenki úgy cseszi szét a saját holmiját ahogy akarja, ez engem nem érdekel, de a fúrás felejtős, maximum oda fúrhatsz, majd vághatsz a furatba menetet, ahol tömör alumínium van, pl a papucs környékén. De ezen a vázhoz ahhoz nem lehet majd a pálcával hozzá férni.. szóval ez az ötlet is kilőve..
De a csövekbe semmiképp, gyárilag amelyik alu vázon van csomag tartónak menet, az sem úgy van megcsinálva, hogy meg van fúrva a váz aztán menet van a furatba vágva, hanem bele van préselve egy szegecs, és abba van fúrva a menet. Ebbe hosszabb menet van mint a váz csövének falvastagsága. De még ebbe is könnyen meglehet szakítani a menetet!
Átmenő csavar meg azért nem jó, mert akkor ha megszorítod a túl oldalról, meglapulhat a cső. Maximum sok anyával.. csavarra ráhuzat a csomag tartófülét, aztán átdug, túl oldalról meg 2 anyával össze kontráz, és akkor nincs összehúzva a csavar, de ez meg hadnemongyam hogy néz ki, meg lötyögni fog meg úristen.. le se írtam.
Vegyél nyeregcsőre szorítható csomag tartót. Csak ne valami ultra light nyeregcsőre tedd fel, mert azok nem bírják ki.Gepidának meg újra tudok gratulálni hogy ilyen felhasználó barát vázat sikerült építeni..
Verseny felhasználásra gyártott vázakon kívül mindegyiken kéne lennie csomagtartó, de legalább sárhányó szemeknek.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz WunderKinder #39553 üzenetére
De oda felülre minek raktak lukat ha sehol máshol nincs? Arra gondoltak majd hogy műanyag, nyeregvázcsőre pattinthatós sárhányót azért fel tudjon tenni a... kedves felhasználó?
A tengelyre rögzítős megoldással csak az a baj, hogy a bringa gondolom cső tengelyes lesz, nah akkor át kell alakítani tömör tengelyesre... de még azzal se biztos hogy meg lehet oldani, mert a saru külső széléhez képest a váz felül szélesebb a kép szerint kb 1 centivel, akkor ott előbb jönne a kerék anya, aztán hézagolás, csomag tartó, aztán még egy anya.. jeee
Egy jobb tömör tengely, pl shimano, mert mással nagyon össze se tudod rakni cső tengelyes shimano agyat, lehet nem lesz olyan hosszú.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz _seth_ #39557 üzenetére
Arra gondoltál hogy a féktest miatt nem fér oda a pálca?
Erre se lesz épkézláb megoldás sajnos. Maximum kiszélesíted, egy csavarral, de az meg szép erőkart tesz majd a vázra, menetre, aztán ki fog fordulni belőle ha nagy súlyt raksz a csomag tartóra. Lehetne hosszá esztergálni egy kúpot, (vagy hengert), aminek a szélesedő része végén levő menet lenne a váz felé, így kicsit megtámasztaná a vázat.
Vagy még egy megoldás.. alumíniumból vagy vastagabb acélhuzalból csinálni egy pálcát, ami kikerüli a féket, de elég erős hogy a hajlítás miatt ne csukja meg a sok súly.gameroboy
Ebbe a hozzá szólásomba szerintem kiveséztem azt a megoldást: [link][ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #39572 üzenetére
Két felni közt nem nagy a különbség, mindkettő azonos felépítésű lehet szerintem, anyagra az alex is teljesen jó.
Nekem az egyik legerősebb, legjobban kicentrírozható kerekem alex felnivel volt fűzve.
Maximum azt lehetne megnézni, hogy valamelyik hátha hegesztett. Azt akkor talán érdemesebb, de az se tesz olyan sokat a latban.
Az a DT nem egy könnyű kerék, DT a súly szerint szokta elnevezni a kerékszettjeit, így az x1900, az 1900 grammot jelölhet, az alex el fűzött XT agyas szett se hiszem hogy sokkal nehezebb lenne.
Szerintem a kettő között a fő különbség, amit figyelembe kell venni inkább, az hogy a DT ipari csapágyas, az XT meg kónuszos.
DT -t nem kell karban tartani nagyon, megy ameddig megy, aztán lehet belőle kiütni a csapágyat..
XT -t meg nem árt karban tartani rendszeresen, meg jól beállítani a csapágy hézagot, és akkor sokkal tovább jó lesz mint egy ipari csapágy, valamint egyszerűbb, és olcsóbb javítani a csapágyat.
Valamint hogy center lockos a shimano, a dt meg 6 hole.
Ha felütöd a felnit, a DT hez szerintem tuti lehet kapni, viszont szerintem jó drága lesz, alexot meg nem biztos hogy lehet szerezni..
Ezek alapján talán tudsz dönteni..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz gamerman #39592 üzenetére
Egy jó alumínium hegesztőt kell keresni, és meghegesztetni, esetleg esztergáltatni hozzá egy jobb, jobban hegeszthető darabot.
Gepidáról van szó egyébként? Mint a képen?
Gepida elvileg élettartam garanciát vállal a vázaira, szóval ha az, akkor talán ki lehet cseréltetni, ha az a bolt cseszik segíteni amelyiknél vetted, akkor kérd meg őket hogy gondolják át, míg panaszt nem teszel, aztán ha teljesen sikertelen a próbálkozás akkor vedd fel a gepidával a kapcsolatot.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz TESCO-Zsömle #39625 üzenetére
Lofty.. az a márka is jártas az "iparihulladék" biciklik előállításában..
Jelenleg a Csepel által forgalmazott Boss letaszította a trónról, most ez a kedvencem, egyre többen veszik ezt a szemetet.. totális pénzkidobás.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz D.Orion #39630 üzenetére
Nevetségesek azok a Boss biciklik.. mikor behozzák már rosszul vagyok hogy ilyen szemetet kell javítani..
Lehetne belőlük írni egy cikket..
Nyáron szedtem szét egy vadi újat, a kerékcsapágy olyan volt, hogy a csésze felülete, kb annyira volt sima, mint egy durva betonozás.. meg gyárilag alig futott a kónuszon a golyó, próbáltam rajta segíteni, hogy kiveszek egy golyót, de úgy meg átestünk a bili másik oldalára.. sehogy nem volt jó, nem sikerült megtervezni.. bár ezeket inkább csak gyártják, nem tervezik..
De amin a legjobban meglepődtem, az a kormánycsapágy volt, ott kb tized millimétereknek kell lekopnia (ami ezeknél a hiperszuper anyagoknál pillanatok alatt megtörténik, mert ezekbe a golyó kb új hornyot vág magának..), és széthullik, találkozni fog a csapágycsészével a villa nyaka... egyszerűen nem volt a kónusznak ívelése.. ha csak úgy a kezembe adod, nem lehetett volna belemagyarázni se hogy az egy kormány csapágy kónusz..
Múlt héten is eldurrant az agyam egytől.. kb 1 éves lehetett a bringa, ránézésre egy laikusnak újszerűnek látszódhatott, de a küllő anyák úgy be voltak rohadva, hogy két oldali csavar lazítózástól se mozdultak meg, ha kicsit is lazítani akartál rajtuk, akkor a küllő meg azonnal elszakadt, egy jó sapim vagy dt küllőt alig lehet eltépni ha be van rohadva az anya akkor is.. leszakad az ujjad mire úgy megtudod csavarni a küllő kulcsot, ezekbe a szemetekbe meg épphogy kicsit erőltettél rajta, azonnal szakadt..
Meg kisgyerek a 24 es felnit úgy felcsapta, hogy volt benne egy 15 centis egyenes rész.
De járt nálunk olyan ahol a hajtókar a 2. nap alatt letörött, aztán olyan ahol 3 darab fog a lánctányérban elnyalódott, mert olyan erős anyagból készült...
Egyébként meg a vázon a hegesztések undorítóak, át van égetve az anyag, stb[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz D.Orion #39630 üzenetére
Jaj a kedvencemet elfelejtettem.. hogy ezek mit ki nem tudnak találni..
Volt egy gyerek bringa, merev villán fékhíd!!! Körbe kellett mutogatnom ismerősök között, fáradt estén elröhögtem rajta magamba is mikor sikerült felfogni a látványt..
De még ha valami hasznát vették volna a fékhídnak, de nem raktak rá semmit..
Utólag rájöttem hogy azért rakhatták rá, mert ha pár méterről sandítva néztél rá, akkor úgy tűnt mintha teleszkópos villa lenne... -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #39633 üzenetére
Nem mert ez hülyeség Merev villára mióta hegesztesz rá egy plusz fékhidat? Senki nem csinál ilyet..
Csak azért rakták rá mert valami őrült kitalálta hogy így majd úgy néz ki mint egy tárcsás bicikli.
Ja, valamint lemezből készült cantilever fék volt rajta. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #39635 üzenetére
Nem vagyok valami nagy tapasztalt mtb-s, inkább országút, de szerintem mindkettő.
Egyrészt jobb ha nem mész rá az ágakra mert a kerék feldobhatja, küllő közé is bemehet, meg jobb kikerülni az olyan részt ahol sok ilyen van a földön. Ha meg bemegy, akkor figyelni kell rá hogy azonnal hagyd abba a tekerést, megállni, kiszedni. De van amikor véletlenül oda keveredik, nem hallod meg, meg épp izomból mész, akkor nem lehet mit tenni, mire észrevehetővé válik a baj, akkor már késő. -
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #39650 üzenetére
Ilyen cucc: Shimano összekötő stift
Minden dobozos lánchoz szoktak adni 2 darabot. Olyan csap amivel össze lehet tolni a láncot, aztán letörni a végét. Patent szem is jó, de azért abból én nem raknék bele több darabot.
Mondjuk ilyen 1500-2000 ft os ár az nevetséges egy ilyenért, de én mindig patent szemmel rakom össze a láncot, aztán ezeket el szoktam tenni, úgyhogy mindig van belőle jópár.. mondjuk ha te nem tetted el őket eddig, akkor sokat nem segítettem.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ez a 1 1/8 ados classic, vagy hagyományos. Szóval mondjuk ez jó lehet hozzá: [link]
Csak a beépítési magasságot nem ártana megmérni, hogy ugyan olyan legyen vagy hasonló, vagy jobb..
Vagy ez: [link] ennek is más a beépítési magassága..
De van még UF meg X, annyi orbit van mint a franc..
Erről van szó ugye:
Főleg az alsó az érdekes, hogy a villa mennyire fog ki állni a vázból, mert ezzel kicsit módosul a bringa geometriája, felső az hanyagolható, mert látom fölé van alátétezve még, azon az alátétekkel tudsz variálni.Azt se árt nézni hogy valamelyik cartridge csapágyas, alu csészék, benne az "ipari csapágy", mert az mondjuk jobb választás.
dudi6
Jól gondolod, milyen árfekvésbe kéne, új?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz GhostLead #39658 üzenetére
[link]
Gyorsan rákerestem, ezt találtam piros aggyal fehér küllővel.
Szerintem ez már túl csicsa, de hát ez ízlés kérdése, nekem a bts agyak se jönnek be.
Meg a fehér az nagyon koszolódik, meglátszanak rajta a sérülések, úgyhogy lesz mit törölgetni.
Piros küllővel még talán tetszene. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #39662 üzenetére
Gyakorlatilag mindegy, az újabbnak kicsit lötyögősebb a burkolata, meg szerintem csúf értelmetlen a dizájn, ezért én a régebbit választanám.
A belsejét az újnak nem láttam, de nem hiszem hogy nagyon más lenne.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Az kemény. Akkor nem hiába eszed a gumikat.
Baltoafarkas
Ilyet akkor öröm javítani mikor behozzák a műhelybe, és tőled mint szerelő várja a csodát. És nem képes felfogni hogy ezt nem lehet megcsinálni, plusz a centrírozással kéne kezdeni.. és a végén szívmasszázst ad magának mikor mondasz rá egy összeget.
Ezek a legszebb dolgok a kerékpárszerelésben..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #39681 üzenetére
höhö 26x1 3/8 az nem ugyan az a méretezés mint a 26x1.75. Ősrégi bringáknak amiknek 590 es kereke van, ahhoz való.
650x35 az a jelenlegi 26 colos szabvány "monti" kerék, ahol 559 es a felniátmérő.1.5 -1.75 jelölés az általános 26 os kerekű belsőkön szokott lenni. Amik 1.5 től 1.75 szélességű külsőkhöz jó.
Itt egyszerűen szorozz be 1 colt, vagyis 25.4 mm-t 1.5 el vagy 1.75 el, annyi mm széles külsőről van szó.
Az a legjobb mikor ezeket össze vissza variálják, meg létezik francia meg nemzetközi meg mindenféle szabvány, és akkor már meghülyülök tőlük. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #39683 üzenetére
Keskenyebbnek mint a gumi. Igazából a felninek ha megtalálod az adatlapját azon is fel van tüntetve.
Valamint lehet vele próbálkozni.. felrakod jó-nem jó..
Én 24mm körüli felnin használok közel 1 colos gumit, szóval a felninél csak pár mm-el szélesebb a gumi, semmi probléma nincs vele.
CST Traveller City Classic ból van ilyen, nagyon olcsó. Ritchey nek volt hasonló régebben. Continentalnak is van több féle. Kipróbálok most majd egy olyat is.
Ha csak mű úton használod a montit, akkor érdemes szerintem lemenni ilyen 1 col közelébe is. Sokkal jobban megy vele, kanyarodni is jó, egy hátránya van hogy nagyon kicsi lesz a kerék.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #56474624 #39685 üzenetére
Tip-Top 10 gramm
Mi azt hiszem ilyet árultunk még a nyáron 150 ft -ért.. Ezzel ragasztjuk mi is, mert ez tuti jó.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz concret_hp #39687 üzenetére
Létezik több ilyen dolog is, én lehet házilag készítenék magamnak.
Pl itt van ez: BICYCLE GARAGE LIFT
Azt hiszem találtam ebből régebben olyat is, amivel fekvő állapotban lehet felhúzni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Mondjuk:
Floaterhoist BA1 Horizontal Bike Hoist
Videó róla
Itt egy amazon-os link: [link]
Annó találtam ilyesmit ebay en is. Most nem találom..De nem bonyolult szerintem megcsinálni se, csak görgők, pár akasztó, egy 3 szög akár fából, pár csavar, kötél stb..
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Daniel Alves #39726 üzenetére
Már melyik csepel váz? Mert árul kínai nyomormunkákat is, az összeépített bringáikból, azok a vázak nem nagy számok, de egy 50 ezer biciklinél nem is lehet sokkal jobb vázra számítani.
De külön kapható vázaik, pl a torpedo 3, azok teljesen használhatóak, nem egy mufolt hűde acél váz, de nincs vele baj. Valamint 20 on pár ezer ft a lista ára, ennyiért amúgy sem kapsz semmit...[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz gooool #39750 üzenetére
Szerintem inkább az SMP -t próbáld be. Hátha neked beválik, nagy igazságot nyereg témába nem lehet mondani sose, valakinek ez tetszik valakinek az. Próbálgatni kell..
Ez a Ritchey Comp Biomax ez olyan mint egy Selle Italia SLR Trans Am koppintás, ami egyébként egy jó nyereg, de bringás gatyában ajánlom inkább.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz TESCO-Zsömle #39756 üzenetére
Ilyen a boksz!
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz noel2009 #39770 üzenetére
Csak annyi hogy nem fog működni.
Mondjuk ezt ember meg nem mondja, de abból ki indulva hogy egy 10 es hátsó országúti váltó vált egy 9 es fékváltókarral, míg a 10 es monti hátsó váltó nem megy 9 es karral, mert több bowdent kell húzni a pontosság megtartása miatt.. Valamint hogy végképp ne legyen egyszerű az élet, létezik országúti váltóhoz direkt 10 es egyenes kormányosra való pillangó váltó, amivel működhet, de abból is van más bowden húzású..
Szóval véletlenek mindig vannak, de szerintem totálisan logikátlan ez a kombó amit kitaláltál.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Manitou #39802 üzenetére
Most hogy írtad megnéztem én is az előbb.
Borzalmas volt, hulivúdi bé kategória délutáni tini amerikai okádmányhoz próbáljunk hozzá tenni egy kis bringás életérzést, ami nem sikerült, és számomra ezzel frusztrálóvá is vállt az egész.
Amikor kiderült mi a konfliktus, hát én ott majdnem lefeküdtem inkább aludni..
Nálam a film a nem ajánlott kategória. Ha valaki mégis meg akarja nézni, akkor talán ajánlott eredeti nyelven, mert én szinkronnal néztem lustaságból, de az első 5 perc után már éreztem hogy rossz döntés volt. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Manitou #39822 üzenetére
Egyszerűen azért árazzák túl a bicikliket a videókban, hogy komolyan vegyék őket, mert a magyar törvény szerint úgy tudom csak 200 ezer ft felett nagy értékű a lopás, az alatt meg nem nagyon kapnának valamire való büntetést.. Erre fel is hívja a készítő a figyelmet, a videó leírásánál. Nincs ezzel akkora probléma, maximum annyi, hogy nem kell azt feltételezni hogy nem tudnak utána nézni valaminek az árának. Ma már a piacon se nagyon lehet kapni 5 ezer forintokért full xt-s biciklit, mert utána néznek mennyibe kerül, mindenkinek van egy ismerőse aki ért hozzá, meg már mindenhova eljutott az internet.. szóval nevetség tárgyává teszi magát kissé, ha ilyen összeget mond be.. de ez van..
Egyébként még azt hozzá teszem, ha a te biciklidet ellopják, szerintem te se az amortizált aktuális árát fogod bediktálni._seth_
Itt a lényeg: "A következő részeket is meg fogom nézni ettől függetlenül." Ez is egy ugyan olyan műsor mint a többi.. azért van hogy szórakoztasson..[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest