Hirdetés

Aktív témák

  • Kloss

    őstag

    válasz GrandeP #15478 üzenetére

    Igaz, hogy szoftvert hamisított, mert nincs "próbaverzió", de ettől függetlenül nem ez okozta a gép meghibásodását. Vagy ha igen, akkor azt nekik kell bizonyítani, csak akkor szüntethetik meg a garanciát.
    Hivatalosan:
    "A lényeg, hogy a garanciális időn belül a kötelezettnek (eladó, szerviz, stb.) kell bizonyítania, hogy a hiba a fogyasztó hibájából állt elő, csak így mentesül a garanciális kötelezettség alól. Az pedig általános fogyasztóvédelmi szabály, hogy a fogyasztóra nem lehet szigorúbb kötelezettségeket hárítani, amint ami a jogszabályban leírva vagyon, tehát nincs olyan, hogy egy szoftveres garanciavesztést kiterjesztünk a hardverre, tehát szigorítjuk a fogyasztóra vonatkozó terhet."

Aktív témák