Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sohajda90

    tag

    válasz Kolondrum #893 üzenetére

    11 azért még jó ideig jó lesz.

    Amúgy én egy rövid ideig elgondolkodtam, hogy esetleg beszámíttatom a 11-et az OP-nál és rendelek egy OnePlus Open-t, de elengedtem a gyártót.

    Június elején még nekem simán kiszállították 1 nap alatt a 11-et, de most családon belülre ajándéknak rendeltem egy Nord 3-at július 31-én és a mai napig nem kaptam meg. Csináltam egy külön topikot, ahol leírtam a kálváriát, akit érdekel olvassa el, de nekem erős a gyanús, hogy a franciaországi/németoországi ban áll a háttérbe, és úgy tűnik, már más országokat sem szolgálhatnak ki az ottani központok (a pénzt a számlámról a OP francia leányvállalata emelte le, a csomagot pedig német raktárból adták el a DHL-nek, de augusztus 5 óta nem sikerült elhagynia Németországot). Úgyhogy én most a OnePlus vonalat elengedem, és mást is óvatosságra intek, hogy max az Alzától rendeljenek ha rendelnek, más különben nem fogják tudni érvényesíteni a kárigényüket sem...de pont az a probléma ezzel, hogy még az OP elég jó beszámítási és előrendelési akciókat kínált az Alzánál ilyenek nem nagyon szoktak lenni, a 11-et meg használtan szerintem csak nagyon nyomott áron lehet majd eladni :(

    [ Szerkesztve ]

  • tomp

    félisten

    válasz Kolondrum #893 üzenetére

    Semerre. Nem kötelező évente új telefont venni. :DD
    Max akkor váltok 12-re ha jó áron számítanák be a 11-et.

    sohajda90
    Ha átadták a DHL-nek akkor gyakorlatilag a OnePlus eladta neked a készüléket. Attól mert az adott országban nem forgalmazhatják még a kiszolgálást nem tilthatják be mivel nem az országban történt az eladás hanem magyarországon. Ez a DHL sara!
    Nekem egy Edifier füles vesztegelt az ExpressOne-nál mert nem sikerült kiszállítaniuk sok ideig...
    Amúgy ha tiltás miatt nem szállítaná a DHL, arról tájékoztatniuk kell téged!

  • lócitrom

    őstag

    válasz sohajda90 #894 üzenetére

    erről írtam (vagy csak írni akartam?), hogy hogyan is működik ez, mert korábban sokan túlgondolták ezt az egész témát meg az OP halálát vízionálták. szóval a német tiltás arra vonatkozik, hogy közvetlenül tőlük nem lehet venni németben. azaz ha oneplus terméket akarnál venni közvetlenül mondjuk a oneplus-tól, akkor nem tudnál. de viszonteladótól pl. simán vehetsz. úgyhogy igazából a beszerzés nem lett nehezebb. de egy olyan gyártó telefonját megvenni, ami az egyik ős mobilgyártóval áll hadban tartogathat bőven rizikót.

    „the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu

  • sohajda90

    tag

    válasz lócitrom #896 üzenetére

    Ez egyből két ellentmondó vélemény, mert fentebb tomp szerint nem a ban kellene, hogy az ügy mögött álljon, amit viszont te írsz az megint azt bizonyítja, hogy direktbe nem kereskedhetnek...mindenesetre számomra ez akkor is egy végső, kiábrándító csalódás, mert ha kereskedelmi tilalom alá esik, akkor ne vegye fel a rendelést és ne vonja le a pénzt az ügyfél számlájáról. Ez így gyakorlatilag lopás...

  • tomp

    félisten

    válasz sohajda90 #897 üzenetére

    Miért lenne lopás? Ha tilalom lenne akkor a DHL át se venné mivel tudná, hogy a partnere tiltás alatt áll illetve mikor megkapják a fuvarlevelet tájékoztatniuk kellene téged, hogy nem szállíthatják ki.
    Átvették, ott áll náluk, tájékoztató nincs. Itt a DHL a hunyó...

  • sohajda90

    tag

    válasz tomp #898 üzenetére

    De akkor akárhányszor hívom a DHL-t miért azt mondják, hogy a probléma a OnePlus oldalán van és őket kontaktáljam? Valamint a probléma nem egyedi, tegnap este írtam a OnePlus community page oldalára is, hogy feltűnjön az OP-nek, hogy ez nem lesz elengedve könnyen és többen jelezték, hogy csont ugyanebben a cipőben járnak...

    A legszebb szösszenet azonban mégis az volt, amikor a OnePlus ügyfélszolgálatos chat-es agentje (vagy AI robotja), miután minden adatomat bekérte, és saját állítása szerint felhívta a DHL-t és leellenőrizte, hogy még náluk van a csomag azzal akart lerázni, hogy azért csöngessem végig a szomszédságot, nem-e hozzájuk vitte a postás... :W

    Hidd el én lennék a legboldogabb, ha egy banális kis szállítási problémáról lenne szó, de amikor leüvöltöm 3x a a DHL ügyfélszolgálat fejét, hogyha átvették a csomagomat igenis szállítsák ki, és csak annyit mondanak, hogy ők további infót nem adhatnak, kontaktaljam a OnePlus-t, ők meg minden pitiáner szarral próbálnak lerázni, akkor már nem tudom mit gondoljam. Mert ha tényleg annyi lenne, hogy be van ragadva a DHL-nél a csomag, akkor nem gondolom, hogy azt nem lehetne annyival megoldani, hogy az OP odatelefonál, hogy gyerekek, ezt mostmár igenis toljátok ki magatokból. Valamint ha elveszett volna a csomag, akkor is az OP küldjön egy újat, a korábbiból keletkezett kárt meg verje le a DHL-en, gondolom az együttműködési szerződésük ezt megengedné, de valamiért mégsem így járnak el.

    És ahogy látszott, hogy a kínaiak teljesen leszarják a licenszdíj mizériát szerintem itt is leszarják a bíróság döntését, ezért lehet az, hogy a DHL átveszi tőlük a csomagot, de nem kézbesíti, mert ők viszont betartják a vonatkozó törvényeket és rendeleteket...

Új hozzászólás Aktív témák