- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
r3dsnake
nagyúr
Teszteltem ma az M1-es gépet, az enyémhez képest, és eléggé meggyőző.
A két config:
MBP 2015 15" i7 - 16GB RAM
MBA 2020 M1 - 8GB RAMTesztek:
Photshop:
100db 150MB-os TIFF kép megnyitása után utána Noiseware és TIFF export:
Intel: 11:15
M1: 06:57Lightroom:
110 RAW fotó importálása, 1:1 és Smart preview generálással:
Intel: 4:06
M1: 2:39Lightroom:
210 db kidogolozott fotó exportálása, teljes méretű JPEG-be:
Intel: 7:08
M1: 6:04Pioneer Rekordbox:
203 zeneszám analizálása:
Intel: 7:01
M1: 2:30Davinci Resolve 4K Prores Timelapse export, 1000 képből:
Intel: 3:10
M1: 2:28Eléggé impresszív egy passzívan hűtött ultrabooktól. A fele annyi ram ellenére is sokkal gyorsabb volt minden feladatban. Mindkét gépnél ugyanarról a külső vinyóról dolgoztam, úgyhogy az SSD sebessége nem volt mérvadó.
[ Szerkesztve ]
-
TechN7ne
nagyúr
válasz Gergőke88 #187749 üzenetére
“ Lassan le kell szokni a ph-rol. Eladni kb bármit lehetetlen itt, ”
Bolti ár felett árulni bármit és zavar ,hogy itt nincs annyi pancser?
Vagytok egy páran akik itt élik le az életük ,piszkáljátok a másikat de egy 2390ft.-os tagsági is földhöz vág mert minden ingyen kéne és még erre van pofa kritizálni az oldalt? -
kipser
tag
Sziasztok!
Keresek egy olyan password manager alkalmazást ami közvetlenül a böngészőből alkalmazás váltás nélkül betölti a felhasználónevet-jelszót (mint a kulcskarika)
jó lenne, ha nem havi díjas lenne, hanem egyszeri vásárlással megvásárolható. És a legjobb lenne, ha NAS-ra menthetném az “adatbázisomat”.Ismertek ilyet?
köszi
-
-
madgie
titán
válasz szekra #187767 üzenetére
"Az új Zoe – mint írják – összességében gyenge védelmet nyújt ütközések esetén, hiányzik az ütközések elkerülési technológiája, ami mára egyre fontosabb szerepet játszik az értékelésben. "
- nincs fáradtságfigyelő, ami a Passatban is lehetetlen helyzetekben csipog,
- alap Life változatban nincs sávelhagyó figyelmeztetés és sávtartó, de mindenki Zent vagy Intens-t vesz, mert arra van Renault támogatás + állami támogatás, de szerintem alapból benne kéne lennie,
- nincs gyalogosfigyelő + vészfék alapváltozatban, ennek is benne kéne lennie alapból, ráadásul nem is túl jól működik, ez ciki.
Nagyjából ezek miatt kapott nullát, nem azért, mert rádgyűrődik, mint egy régi Nissan Micra...
Luck Dragon: a Spring azért kapott "többet" mert abban van vészfékasszisztens alapból, meg fejnél külön függönylégzsák. -
Gsx-rr
veterán
válasz madgie #187769 üzenetére
Ez nem tul biztato
Összességében a típus 43 százalékos felnőtt utasbiztonsági besorolást ért el – ez a legalacsonyabbat az elmúlt 11 évben –, és 52 százalékot a gyerek utasok védelménél.Ezert mondom vicc kezd lenni az elektromos auto.
Kisporolnak mindent dupla aron.
Ezzel kell kezdeni valamit,mert csak egy trend lesz es nem hozza el a fejlodest
Magasabb kategoriakban is megfigyelheto tobb helyen a gyengebb anyagok hasznalata belterben(Skoda,Vw)
20 millios autokrol beszelunk
Egyaltalan nem latom a fejlodni akarast, megragadnak a kvovaauto szinten, a 20-40 millios kategoriakban meg domping van. Na pont nem az kell
Olvastam valahol ha az Eu-ban az osszes szemelyautot lecselrelnek akkor a vilag legszennyezesenek 1 szazalekat sikerulni megoldani.[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz Gsx-rr #187770 üzenetére
Szerintem meg pont a vízfejű hagyományos európai multikkal van a baj, az, hogy a VW-nél, Renaultnál, BMW-nél ezerféle konfiguráció van és alapárban kvázi egy butaautó és külön-külön kell plusz százezreket fizetni egy sávfigyelőért, adaptív tempomatért vagy akár csak egy ülésfűtésért, az a kapzsiság és főleg a nem optimalizált gyártástechnológia teteje. Ne mondja már meg nekem senki, hogy egyszerűbb egy autót úgy rendesen összerakni, ha az alkatrészeinek a fele elérhető ilyen, meg olyan variánsokban is. Van külső tükör feketében, van színre fújtban, amibe már bekábelezzük a fűthetőségét, meg van egy ugyanilyen, amibe még plusz belerakjuk a holttérfigyelő figyelmeztetőt. Minek ez a sok opció? Tudom, hogy fizessünk minden szarért.
Sokan szokták szidni a Teslát, de pont ebben (is) jók, van két, három fajta konfigurálási opció oszt szevasz. Egy németnél, franciánál? Három oldal a PDF-en… -
madgie
titán
válasz szekra #187774 üzenetére
Na de látod, a Zoe is egyrészt most pont ezért kapott ennyire rossz értékelést. A függönylégzsák nem tudom, hová lett belőle, az elődben ott volt még
De ezek a tesztek sose mutatnak meg “mindent”, a biztonsághoz szerintem legalább annyira hozzátartozik a világítás is, egy normális led (vagy még inkább adaptív led) ad annyival jobb körülményeket szürkületkor/este, ami miatt több esélyed van eleve elkerülni a baleseteket, de minimum hamarabb észre venni a helyzetet, reagálni, fékezni. Oszt’ a ledes fényszóró is majdnem mindenütt feláras, a helyzetjelző már majdnem mindenütt standard, de fontosabb volna, hogy a “rendes” fények is egyenletesen, jól szórjanak. -
Gsx-rr
veterán
válasz r3dsnake #187775 üzenetére
Ez a Norvegia nagyon beakadt mindenkinel!
Kit erdekel egy 5 millio lakosu orszag?
Statisztikaikal jol cseng es hello!
Mellesleg megint ne az az uj auto eladasokat nezd hanem hany szazaleka elektromos!
Usa? Ne rohogtess!
1 ev alatt adnak el annyi benzines Ford F150-et amennyi ossz Model 3 at eddig eladtak[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz madgie #187778 üzenetére
Most belemehetunk de folosleges.
Nem csak az ar miatt nem veszik az elektromost.
Hatalmas kompromusszum, es most hagyjuk az ,hogy egy kavera mindenkinek van ideje toltes kozben.
Aki tarsashazban meg panelban lakik annak hatalmas buli telen a minuszokban toltotket keresgetni meg munka utan es ott ucsorogni az autoban.
A legtobb ember az 5 perces rendest tankolast is utajla es huzza amig lehet
Otthoni toltesi lehetoseg nelkul nagy szivas.
Ma vilagban a leddragabb az ido.
Volt elektromosom es ha hazegyek is veszek egy I3-at,de nekem mindenhol megoldott az ingyen toltes ami nem egy utolso szempont.
(Tavaly meg a parkolas is lenyeges volt)
Mar van varosi kartyam amivel eves parkolas 15.000 Siofokon igy nem gond,de eddig a havi 80-90.000 forintos tetel nem volt keves -
Gsx-rr
veterán
válasz ittakary #187780 üzenetére
Csak egyszeru kerdes!
Neked miert nincs elektromos autod?Engem az zavar ha valaki velemenyt mond tapasztalat nelkul
Kergetik az alomvilagot a valosag meg teljesen mast mutat.De jo az elektromos nekem is az kellene stb... meg sincs senkinek mert pl egy Zoe minden csak nem egy olyan atlag auto amit megfelel egy Magyar atlag caaladnak
[ Szerkesztve ]
-
btudos
nagyúr
válasz Gsx-rr #187785 üzenetére
Abszolút élethelyzet függő, ha radinak lenne egy garázsa a ház aljában, akár működhetne is a PHEV, vagy akár valami teljesen elektromos kivitel. Felesleges globális, mindenkire ráhúzható igazságot keresni ebben a témában, mert lakhatás, anyagi helyzet, használati szokások és személyes preferenciák is meghatározzák, kinek mennyire alkalmas egy villanyos gép első autónak.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
btudos
nagyúr
válasz radi8tor #187790 üzenetére
Ha konnektorról, vagy ideálisabb esetben egy dedikált fali töltőről fel tudsz venni annyi áramot, ami alapvetően a napi - esetedben városon belüli - ingázáshoz elég, azért az még napelem nélkül is sokat segít az elszámolásnál egy utcai fizetős töltőoszlop vagy a benzinkút ellenében.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
Gsx-rr
veterán
válasz B-L-A-C-K #187786 üzenetére
Most is fikazom azt ahogy sokan kezelik a dolgot nem valo eletszeru helyzeteket nezik.
Hoztam egyet uzleti cellal lattam a korlatait amik igen is vannak.
Sporoltam havi 120.000 korul
Nekem megfelelt a fent emlitett dolgok miatt, tegyuk,hozza az en eletstilusom masok mint annak akinek reggeltol estig dolgoznia kell es utana kell a toltessen foglalkoznia.
Most is azt mondom ez egy iranyzat, nem lesz a jovo, akkutechnologia is Sz@ar.
A tomegkozlekedes arufurarozas, tavolsagi kozlekedes lecserelese lehetetlen sztori a mostani technologiaval.Redsnake: eletszeru, majd valaki azert jarjon vasarolni,hogy toltse az autot, raadasul annyiert amennyibol 8-10 literes fogyasztassal jar.
Eljon meg az is ,hogy megjobban megadoztatjak a toltest, az is egy pofon lesz[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz r3dsnake #187792 üzenetére
Ha van szabad hely, illetve mi van ha pont tölteni kellene de nem mész vásárolni...
Szóval jó az elektromos, nekem is van pár ismerősnek, de azért van mikor tervezgetni kell. Akinek van egy családi háza annak második autónak tényleg jó alternatíva, de aki egy panelba lakik, azért kell kompromisszum hozzá.
-
Prowler
senior tag
Nekem az a legnagyobb bajom, hogy hülyére akarják venni az embereket ezzel az elektromos dologgal... Azt most hagyjuk is, hogy mennyire szennyező egy elektromos autó előállítása...
Itt nem mi fogjuk megváltani a világot, mégis az átlagembereken van az összes nyomás. Termelésben dolgozom, mondok egy példát. Vauxhall gyár kijelenti, hogy ezen a héten 1500 autót gyártanak. Elküldöd a rendelést a beszállítóknak, intézed a kamiont, ők is intézik az alapanyagokat stb. Péntekre kiderül hogy igazából 1100at tudtak csinálni, amit ők tudtak előre, de csak azért is többet rendeltek. Mi ebben a rossz kérditek? Az, hogy 35+ kamion mozgat árukat Törökországból, Tunéziából, Lengyelországból stb a semmiért. Nem az van hogy majd később felhasználjuk, ott fog rohadni hónapokig, aztán jön egy változtatás és mehetnek a cuccok a kukába mert már nem felelnek meg a Vauxhallnak.
Ami szennyezést ez okoz annyit te egy év alatt nem szennyezel autóval... De érezd szarul magad hogy el mertél menni a boltba az Euro4 dízeleddel. És ez csak 1 gyár, 1 hétre...Vicc ez az egész.
Veremivadék Undorkutya
-
madgie
titán
válasz Prowler #187796 üzenetére
Vicc-vicc, főleg mikor folyamatosan az orrod alá pöfög a dízelautós meg a vacak busz a városban, vicc ám az a tüdőrák meg asztma, bizony vicc. Nem tudok tartósan megmaradni Pest belvárosában. Tudom, egyéni probléma, szerencsére nem is lakom ott.
Nagyon nem lenne szabad ilyet gondolni se, de néha azt kívánom, hogy a kikötött DPF-es hülyegyerekeknek csak egy gázfröccsnyi retket hadd vezessünk vissza az utastérbe. Csak egy gázfröccsnyit. Talán eljutna az agyáig, miért nem való lakott területen belülre az autója. Félre ne értsetek, pályán nagyon jó a dízel, meg alapvetően korszerűen is működhet egy autó, de ne kelljen már a szegénységre hivatkozva másnak meghalnia, mert ő nem tud mással járni dolgozni.
Na, kisötétzöldkedtem magam, bocsánat.
Black: mindenhol, mindenkinek kompromisszumos az elektromos, kivéve talán, ha Model S Long Range-ed van[ Szerkesztve ]
-
nord_
veterán
válasz Gsx-rr #187793 üzenetére
“arufurarozas lehetetlen sztori”
Valami azért elindult. -
Gsx-rr
veterán
válasz madgie #187797 üzenetére
Igen de sajnos ahogy irtam az Eu szemelyforgalom 1 szazaleka az ossz karosanyagkibocsajtasnak
Nord: 200 kilometer 1 toltessel?
Kerdezd meg mennyit mennek a peksegekbol vagy az italnagykerekbol arut teriteni.
Kornyezo orszagokbol a logisztikai kozpontokba meg fenypostaval jut be az aru?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Politika
- Asszociációs játék. :)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- MSI GTX 1660 GAMING X 6gb újszerű
- Panasonic CF-20 ütésálló, ipari notebook & tablet számlával, garanciával
- Arctic P12, P14, Slim, Max, PWM, PST
- Lenovo ThinkPad E495 Ryzen 5 pro 3500U, 8GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X395 Ryzen 5 pro 3500U, 16GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest