Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • megema

    őstag

    válasz mondomén #89176 üzenetére

    Pont én kérdeztem, és Ragnar95 kolléga erősítette meg, hogy a 4. csere során lehet kérni egy bontatlan készüléket vagy a vételár visszatérítését. Az iCentre szerviz szerint viszont már nincs életben ez a szabályozás, de amúgy is az Apple-höz kéne fordulnom emiatt, mivel az Online Store-ban lett véve.

    Érdekes az iCentre szerviz. Írtam nekik egy e-mailt miután leadtam a készüléket, hogy mégis mi a helyzet szerintük a garancia újraindításával. Pár napig nem kaptam választ, így telefonon is rákérdeztem. Azt mondták, hogy nem indul újra készülékcsere esetén (mivel az Apple magasról tesz a hazai jogszabályokra - nem szó szerint így mondták, de a lényeg ez volt), viszont az eredeti készülék vásárlásától számított 2(!) éven belül tudják garanciálisan javítani vagy cserélni. Pár nappal később kaptam választ az e-mailre is, miszerint újraindul az 1(!) év garancia, de ez az Apple honlapján nem látszik. Arra még nem jött válasz, hogy most mégis melyik a helyes álláspont... :U

    (#89175) B-L-A-C-K: Úgy látszik, de ez már kicsit sok nekem. Korábban a 4s-t is háromszor cserélte a T, mire normálisat kaptam.

    Amúgy ilyen félkörös alakzatokat én sem tapasztaltam. Illetve az egyik 4s-nél jelentkezett hasonló, csak az sokkal látványosabb volt, nem ilyen halvány.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák