Hirdetés

Aktív témák

  • tob!as

    tag

    válasz andew #38033 üzenetére

    Az Apple-el hogy vetted fel a kapcsolatot? Mármint telefonon hívtad őket, írtál nekik, vagy pontosan mi történt? Csak azért kérdem, mert az Apple customer supportja legendásan híres arról, hogy segítenek a vásárlónak, így javaslom hogy vagy személyesen menj be egy boltba, vagy hívd fel őket telefonon.

    Amúgy a készüléket hivatalos csatornán keresztül szerezted be? Mert ha igen, akkor mindenképp az Apple-t kellene "cseszegetni", ők meg akár még a Telenorral is felvehetik a kapcsolatot. Attól hogy a Telenorral nincs szerződése, a "kártyafüggetlen" készülék neve szerint is kártyafüggetlen kell legyen.

    December elején volt egy elég nagy port kavaró történet, mikor a Telenor önkényesen elkezdte kitiltani az iPhone-okat a hálózatról. Aztán "technikai baki"-ra hivatkozva valahogy mégis megjavult.

    Gyanítom amúgy, hogy ha beviszed a Telenorba a készüléket, akkor azt fogják mondani, hogy a készülék a hibás, így tanácsom, hogy kérj szakvéleményt az Apple-től, melyet bármely szervizközpontban kapsz ingyen. Aztán pedig irány a Telenor.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák