Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Klycsu1991

    tag

    Közben jött egy újabb levél a Google csapatától .
    Ami megerősíti az előző felvetésem.
    Miszerint a a 3D azonosítás használata esetén kell másodlagos igazolás az érintés mentes fizetés közben.
    Ujjlenyomattal való feloldás esetén vagy képernyő zár ( jelszó) esetén nem.
    Most már a frissített Google Wallet irányelvek szerint nem elég biztonságos a 3D azonosítás?!?!

    Kedves KZ!
    Köszönjük, hogy ismét írt nekünk.
    Megértem, hogy aggódik amiatt, hogy feloldja a Google Walletet, amint megnyitja arcát személyazonosítással.
    Az arcot először is a telefon gyártója állítja be, a fizetés előtt beállított lakatot pedig a Google Wallet alkalmazás állítja be.
    A Google Wallet által a Google Wallettel történő fizetés előtt szükséges zárolás kötelező. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a telefon feloldásához oldja fel a Face ID funkciót, akkor az érintésmentes fizetéshez fel kell oldania az eszköz zárolását, ez az Ön biztonsága és adatainak védelme érdekében szükséges. Megértjük, hogy ez bosszantó, de szükséges a biztonságos fizetéshez.
    Biztonsági okokból a fizetési módokat csak akkor használhatod, ha igazoltad személyazonosságodat. Ha már néhány perccel ezelőtt igazolta személyazonosságát az eszközön, akkor előfordulhat, hogy új tranzakció végrehajtásakor nem szükséges igazolnia a személyazonosságát. A tanúsítvány lejárta után a következő tranzakcióhoz újra ki kell töltenie a tanúsítványt.
    A képernyőzárat az alábbi lépéseket követve frissítheti.
    Képernyőzár beállítása vagy módosításaNyissa meg a telefonon a Beállítások alkalmazást.Koppintson a Biztonság elemre.Ha nem találja a „Biztonság” elemet, segítségért vegye fel a kapcsolatot a telefon gyártójának ügyfélszolgálatával.Koppintson a Képernyőzár lehetőségre.Ha már beállított képernyőzárat, akkor meg kell adnia a PIN-kódot, mintát vagy jelszót, mielőtt újat választhatna.Koppintson a használni kívánt lehetőségre. Hajtsd végre a képernyőn megjelenő utasításokat.
    Ha szeretne többet megtudni a Google Wallet funkcióiról, illetve további kérdései vannak, keresse fel a Súgót, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot. Mindig örömmel segítünk!
    A legutóbbi interakciónkat követő 48 órán belül előfordulhat, hogy egy rövid felmérést kap e-mailben. Szívesen fogadjuk visszajelzését a mai interakcióról és úgy általában a Google-ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalatairól.
    Köszönöm!
    Tóni
    A Google ügyfélszolgálati csapata

Új hozzászólás Aktív témák