Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NoLF

    addikt

    válasz bbubby00 #30715 üzenetére

    Ezt szivesen megneznem. Eitka gyari kerek, elso szeriahoz kepest tetoablakos is, nem tunik leharcoltnak. Motort kell megnezni nagyon meg a futomuvet, elviszed bemeretni egy honda kereskedesbe megcsinaljak nem okoraron aztan nUgodt szivvel meg lehet venni. Es nem megijedni amikor kicsit elindul 5000 utan :)

    The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

  • DeathAdder

    veterán

    válasz bbubby00 #30715 üzenetére

    VTi árak is kezdenek szép lassan feljebb kúszni :) typer-ek is elég drágán mennek ahogy elnézem, pedig azt hittem miután megveszem zuhanni fognak, ehhez ugyanis tehetségem volt mindig is. Mert ha én megveszek valamit akkor annak az ára törvényszerűen rövid idő elteltével a béka s@gge alá csökken :DDD

  • Winner_hun

    félisten

    válasz bbubby00 #30715 üzenetére

    Felveszlek Újpesten aztán elgurulunk. Mondjuk 9-re odamegyünk hozzá ha az jó neked meg neki. Ha ezt megbeszéled vele akkor azt is mondd neki hogy csak a megnézés miatt NE melegítse be a motort. Majd a próbakörön bemelegszik:D

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • Winner_hun

    félisten

    válasz bbubby00 #30715 üzenetére

    Voltunk megnézni. Autóztunk egy jót..

    pozitívumok:
    - motor könnyen indul, szépen jár, nem csattog-zörög
    - futómű úgy tűnt rendben van. Nem zörög-csörög, nem ráz a kormány. Bár nagyobb tempónál jobb lett volna megnézni
    - belseje nem lelakott, viszonylag jó állapotban van
    - motortér elég kultúráltan néz ki, motoron egy helyen van minimális olajszivárgás
    - váltó jó, nem recseg
    - kuplungra valami kevlárosat említett, az enyémhez képest furcsa mert olyan mintha fokozatosan keményedne. Minden esetre nem csúszott, szerintem az is rendben van

    negatívumok:
    - motor állítólag csipegeti az olajat. Természetesen motorolaj ellenőrzéssel kezdtem. Nagyon kicsivel minimum szint felett jó fekete olaj. Nem tudta megmondani hogy mikor cserélt benne olajat (?!), 2-3k km-enként kb. 1 decit állítólag utánatöltött. Többi olajszint rendben van
    - eladó szerint minden VTi eszi az olajat, nem tudom melyik szervízben meg más emberek is mondták neki
    - eladó állítása szerint ha a vízhőfok elég meleg már lehet neki küldeni, nem kell az olaj hőmérsékletével foglalkozni
    - ABS lámpa világít, nem is működik. Állítólag a jobb hátsó jeladó a rossz de nem foglalkozik vele mert nem használja a kocsit. Ha megveszik és ezen múlna akkor kicseréli
    - jobb hátsó fékbetét kopottabb mint a bal hátsó
    - bal első fékbetét felül nem ér hozzá a tárcsához, a fék benyomásakor se. Plusz itt a tárcsa belül a külső ívnál kb. fél cm szélességben használaton kívüli, rozsdás
    - nyári, nem rávaló méretű, öreg (2304) gumikkal, másik nincs is hozzá
    - jobb első ajtó lóg
    - bal hátsó ablak nagyon nehezen jár, fel nem is akart menni, rá kellett segíteni. Le is csak félig mertem engedni
    - tetőablak nagyon minimálisan szivárog, a kárpiton ez nem látszik
    - csomagtér alján semmi borítás. Felül sincs, ott állítólag nincs is (ezt nem tudom)
    - mindkét lökös lóg, elöl nagy honda logó, pedig csak 96-os a kocsi
    - szervószivattyúnak hangja van (de működik)
    - klíma nem működik
    - bal oldali elektromos visszapillantó vízszintesen nem működik
    - motorháztető alján nincs szigetelés, ez cserélve volt. Alapjáraton kicsit remegett a motorháztető, ilyet még nem láttam.

    Hirtelen ennyi. A végén az eladó mondta hogy látja nagyon értek hozzá, elmondja hogy ő 10 éve foglalkozik hondával, ez a 3. VTi-je. Mindegyik eszi egy kicsit az olajat és az én kocsimra kapásból többet kell költeni mint az övére. Kérdeztem hogy mire, azt mondta hátsó kerékjárati ívek csere + fényezés kapásból 100k. Kértem hogy folytassa a listát. Nem volt folytatás.
    Mondtam neki hogy gumira kapásból rámegy minimum 80k de inkább 100k ha jó gumit akar venni, ezt erősen túlzásnak vélte, ő 6k/db áron vette a 90%-os gumikat (nem baj hogy nem gyári méret meg öreg, olcsó volt..)

    Miután visszajöttünk azért megnéztük az én olajszintemet is így 5000 km-rel az olajcsere után. max szintnél kicsivel több és némileg sötétebb mint az új olaj. Kár hogy nem ott néztük meg..

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

Új hozzászólás Aktív témák