Hirdetés
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- De jól néz ki a Moto G75 kékben!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
ma Van sima és profi változat, olcsóbb és ultraprémium kivitel.
-
Nyugodtan viheti az AI-szakembereket a Microsoft
it A Microsoft átvette az Inflection embereinek zömét, valamint a társalapítókat – de az EU trösztellenes hatósága nem piszkál bele a folyamatba. A hollandok elégedetlenek.
-
Asus Rog Ally(RC71L)
lo Szép Napot Mindenkinek Szemezgettem ezzel a RoG Ally(ejtsd: Rodzs Eláj)-al, hogy kéne valami, ami hordozhatóbb mint egy...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz BlacKSouL #65404 üzenetére
Érdemes keresni egy céget aki intéz mindent. Az itthoni bürokratikus rendszerben kb sose sikerülne rendszámot kapnod. Egyik barátom hozatott autót már haza, majd megkérdezem ki csinálta neki, ha érdekel.
Emlékeim szerint kétféle szállítási mód van. "Komp" szerű hajó, amire felállnak, ilyenekkel viszik az új autókat is, vagy ha járásképtelen akkor konténer. Első verzió olcsóbb, második drágább, viszont itt tudsz alkatrészt is betenni a konténerbe, de ebben az esetben nem szükséges.
Ezek a hajók általában Hollandiába érkeznek, ott a legkedvezőbb a vám/adózás. Ezek után elviszik Németországba és ott fog műszaki vizsgát kapni. Erre azért van szükség, mert az NKH az E jeleket fogja keresni a lámpákban, amit nem talál persze, kint nem foglalkoznak ezzel. Sárga indexnek és ködzárónak lennie kell, de szerintem ezen a Hondán van. Utána meg minden úgy működik mintha az EU-ból behoznál egy kocsit.
Később persze a műszaki vizsgákon meggyűlhet az ember baja az E jelek hiányával, de haver is elviszi másik bázisra és mindennemű plusz juttatás nélkül átmegy.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz FollowTheORI #65406 üzenetére
Elvileg ha van érvényes német műszaki, akkor nem kötelező itthon műszaki vizsgát csinálni, csak egy szemle van ami kb annyi, hogy megnézik, hogy tényleg arról az autóról van e szó.
-
-
flegga92
senior tag
Úgy néz ki bővül a család ezért hamarabb meg kell válni a Civictől, mert nem fér bele a babakocsi és a 3 ajtósba nem annyira fasza a gyereket bepakolni hátra.
Jövőre tervben volt egy 8gen Accord, de most az anyagiak miatt valószínűleg csak a 7gen fér bele. Inkább veszek korábbi generáció tetejéről mint az újabb aljáról. Milyen felszereltségtől van benne ülésfűtés és tempómat? Ezekből nem engedek, max még a tetőablak érdekel.
Sedan mennyire élhető 1 gyerekkel?Ha Békéscsaba környéken van a topicból egy sedannal rendelkező szívesen megnézném, kombis ismerőst találtam, azt meg tudom nézni.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz nandow #65745 üzenetére
Köszi neked és tboy93-nak is!
8genből kombi lett volna, de a "halottas kocsi" soha nem tetszett. De minél többet agyalok annál jobban tetszik a kombi, komolyan már szépnek látom
Igazából a, kisebb kirándulásokra kell, ha valami nagyobb nyaralás lenne tetőboxal megoldható. Azt a lenyeg, hogy viszonylag könnyen lehessen a babakocsit ki-be tenni. A Civicbe bepróbáltunk párat, a kereket is ki kell szedni.
Isofix van benne?
Ha kombi akkor dízel lenne, benzines elég ritka, szedánból már elgondolkoznék benzinesen.
De az is lehet, hogy felvesszük a babavárót aztán veszünk egy 8gent. Dízelre a szerelőm beszélt rá, 8gennél annyival olcsóbb, hogy simán kijön a különbözetből a kettős tömegű meg a dpf, aztán míg nálunk a kocsi baj biztos nem lesz vele. -
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #65751 üzenetére
Igen azt tudom, hogy FL előtt nem volt részecske szűrő. Én többet számoltam ennek és a kettős tömegű cseréjére, teljesen korrekt.
Szervó cső meg a talpason kívül van még valami egetrengető hibája?
Egyre jobban a felé hajlok, hogy 8g legyen, csak fiatalabb. A Civic árából meg veszünk az asszonynak egy városi rohangálóst. Sajnos a Jazzre sehogy nem sikerül rábeszélni, 5 ajtós 7g Civicet sem akar.
Még a látómezőbe van az FR-V de amelyiket megnéztem a közeli kereskedésben mindnek rohadt a hátsó íve, sok apró baja van, alkatrész sem áll hegyekbe hozzá. -
flegga92
senior tag
válasz tboy93 #65753 üzenetére
8g-re szerelőm nem sok gondot mondott Rohadni még nem rohadnak. Havernak volt CR-V újonnan vették, belecsavartak 500e km-t nem kímélve. Nepper aki bevette semmi pénzért kicsit tekert rajta. Executive, Advanced Safety. Imádtam vezetni. Csak sokat eszik és nem szeretem a SUV-okat túlságosan.
-
flegga92
senior tag
válasz Yamaha R1 #65841 üzenetére
Civic nálam ugyan ezt csinálja, nincs ezzel semmi gond. Menet közben azért nem feltűnő, mert fordulat van, tud elég áramot termelni a generátor.
Ha pl álló helyzetben világítással elkezded felhúzni az ablakot ami már fel van húzva, akkor is csökken a fényszóró fényereje, még a céges 3.0 V6 CRTDi is csinálja pedig ott van lóerő és nyomaték + nagy akksi. Nincs ezzel semmi gond.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz MPowerPH #65935 üzenetére
Nem tudom, hogy újan milyen volt a H1-es fényszóró, de így 15+ évesen szörnyű. Komolyan fosok vele este menni amikor nem kihalt minden és nem lehet távolságizni. Ráadásul most égett ki mindkét Osram Night Breaker Laser, rendelni kell majd. Próbáltam drágább kínai ledet, szép vetítési képe volt, jól világított, de esős időben a városban konkrétan semmit nem láttam!
Sokaknál elreped a projektor lencse, nálam az egyben van. Utángyártott lámpák is ideiglenes megoldások, 1-2 év alatt ugyan ilyen vacak lesz. Gondolkoztam projektor lencse cserén, de jön a baba, a Civic kevés lesz, nem fér be a babakocsi és a 3 ajtóval sem akarok szenvedni. -
flegga92
senior tag
Nézegettem én is őket, de nem nagy választék van belőle. Hahun konkrétan 3 db ebből egy kép nélküli.
Aztán rátaláltam az Auris hybrid kombira. 2015-től FL verzió már LED-es fényszóróval, fullos felszereltséggel (kamera, tolatóradar, magától beparkol, táblafelismerő full üveg tető stb) 4M körül már kapható, a kevesett futottak pedig 5M körül.
Kipróbáltam egy taxit belőle ami 300e km futott, csöndes, nem zörög, hibamentes, beltere mint az új. Fogyi városban 4-4,5 liter, országúton 6, pályán 6,5-7l. -
flegga92
senior tag
válasz anorche1 #66338 üzenetére
Hideg miatt kicsit előmelegíteni a műanyagot, hogy ne törjön el. Ha csak a patent törik, azt egyszerű cserélni, de ha az ajtókárpit patent fészke törik el, akkor lehet monyákolni, hogy ne zörögjön később. Jobb az ilyen halasztható problémákat kicsit halogatni tavasz/nyárig. Persze, ha fűtött garázs van akkor bármikor lehet
-
flegga92
senior tag
válasz rothfb #66438 üzenetére
A gyári Honda akkuval nekem rossz tapasztalatom van. Amit a gyárba tesznek bele tuti más, az valóban elmegy 9 évet. Ugyan ebben a reményben vettem rohadt drágán, nem élt 2 évet, cellazárlatos lett (1 év garit adnak rá). Márkaszervízben lett véve, gyártási ideje kb 3 hónappal korábbi volt mint a vásárlás időpontja, így nem állt éveket a raktárban.
Amikor megdöglött vettem a sarki boltba egy kék Vartát mert csak az volt 15k. 3 éve hibátlan túlélt 2 generátor hibát (egyszer csúnyán túltöltött).
Fater a Toyotával is ugyan így járt, 10 évet ment el az első kiszerelésű akku, vett egy gyárit, élt 3 évet.
Én szinte mindenből megveszem a gyári alkatrészt (ami nem indokolatlan drága), de akkut biztos nem veszek többet. -
flegga92
senior tag
válasz dgyuri0123 #66685 üzenetére
Békéscsaba
Van az utcában is Prius, de ezt nem ismerték#66687Oldman2
Beszélni én sem szoktam, viszont a Hondának járt a motorja menet közben, ez meg olyan selejtes, hogy állandóan leállítja[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
-
flegga92
senior tag
válasz BigBlackDog #67062 üzenetére
Tényleg olcsó, bizonyos dolgokra és 4 évnél idősebb autókra.
Toyota Auris Hybrid olaj+szűrő csere 0W20 olajjal 35k, második etap olajcsere, levegő, pollen szűrő, fékfolyadék csere 65k, ha kell gyertya akkor 80k. Ehhez jár még egy éves assistance.
Vízpumpa csere Aurisnál 103k, Bárdiban az utángyártott kedvezménnyel 75k körül van csak az anyag. Első lengéscsillapító csere 100k. AGM kisakku 45k, kb ennyiért kapsz a boltban egy random darabot. Gyári cuccokkal nagyon baráti.
Haver Hiluxban csereltetett kuplungot, kb annyiba jött ki mint maszek szervizben normális utángyártott kuplunggal.
Viszont ami nincs a programban keményen fizetős. -
flegga92
senior tag
válasz gxcman #67127 üzenetére
Valószínűleg ugyan így járt, mintha a 10g FB csoportban lett volna szó róla.
Weblap szerint csak szervízzel foglalkoznak már, viszont a Honda oldalán nem listázza márkaszervízként, míg a debrecenit igen.
Szóval valószínűleg megmaradt, de elképzelhető, hogy csak maszek szervízként, Hondára specializálódva. -
flegga92
senior tag
Mi kibéreltünk haverral egy hétvégére egy rendes Mustangot, hogy majd milyen jó lesz, plusz ő akart is venni ha aladja a BMW-t Hát nem voltunk hasraesve tőle, egy rohadt nagy kezelhetetlen hajó Egyenesen megy, kanyar ne legyen
Aztán mondtam neki hogy keressen már egy Focus RS-t azt próbálja ki. Na az úgy megtetszett neki, hogy vett is egyet, a Mustangot el is felejtette. Baromi nagy élmény, hogy szinte bármennyivel beveheted a kanyart, egy szűk 90 fokos kereszteződésbe bekanyarodni nekem is könnyen ment 60-al is, úgy megfogott az összkerék. Játszani is lehet a seggével, amatőrnek is simán adható, mert épp annyira engedi csúszni, mintha "tudnál vezetni", persze, ha kikapcsolod minden biztonságot ehhez is kell tudás.
Volt vele gyorsulási versenyen is, simán rávert a Mustangra.
Nagyon jó kis autó volt, míg ki nem könyökölt a hajtókar és nem égett porig az M4-enNekem semmi pénzért nem kéne Mustang, Porshe, Ferrari stb, inkább valami 90, 2000-es évek beli japán rizsrakéta, napi járósnak meg egy sleeper kombi
-
flegga92
senior tag
válasz Pfiucska #67309 üzenetére
Töltés van? Testkábelek állapota? Első körben egy villamossági szerelőhöz vinném, nézze át ezeket. Amúgy is oxidos az összes, nekem is ocsmányul nézett ki a 16 éves kocsin. Nem nagy pénzt a csere könnyen hozzáférhető helyen van és összesen kb 2m kábel meg pár saru. De döglődő akku is tud ilyet.
Mikor megadta magát félig a generátor nekem is dobta az EPS-t, töltés lámpát nem.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz tibor.sz #67485 üzenetére
Jobbos féltengely eltört. Típus hiba, van rajta egy rezgés csillapító gyűrű, az alatt elvékonyodik a rozsdától és egy sima indulásra is eltörik. 30k körül van egy utángyártott erősített, gyűrű nélküli féltengely. Sajna váltó olaj egy része kifolyik csere közben, de gondolom még soha nem volt cserélve, így épp itt az ideje. Csak a gyári MTF-3 jó bele, azt hiszem 1.6l megy bele, szóval meg kell venni a 2l-t.
-
flegga92
senior tag
válasz tibor.sz #67500 üzenetére
Tőle érdemes venni, ha kell be is szereli Budapesten. Nekem 3 évet volt bent, azóta eladtam a kocsit. De sokak régebb óta használják ezt. FB csoportban tőle, vagy és másik kollégától veszi mindenki. Anno nem is találtam semmi hazai alkatrész boltban komplett féltengelyt.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz Gergo.kovacs #68092 üzenetére
Abba bele megy kiemelő kerettel a 16 cm-es. Nekem Kicx STC 6.2 volt benne, csipogót szépen bele lehet vágni a tükörháromszögbe. Önmetszős csavarral bele kell küldeni a keretet az ajtóba. Ha nem megy a forrasztás, lehet kapni hangszóró átalakítót.
-
flegga92
senior tag
válasz dgyuri0123 #68219 üzenetére
Simán lehet a gumi. Céges Fabián ősszel kezdte el ugyan ezt csinálni, elvittük szervízbe hogy szar valamelyik kerékcsapágy, mondták, hogy mind jó valószínűleg a gumi lesz. Feltettük rá a télit és elhalgatott.
-
flegga92
senior tag
válasz tomek017 #68407 üzenetére
Típushiba sajnos, nekem is cserélni kellett 280e km-nél. Felújítás kétesélyes, anno MO-on felhívtam pár felújító céget, 2 nem foglalkozik vele mert nem lehet rendesen megcsinálni, 3 pedig azt mondta, hogy vagy jó lesz vagy nem 40-120e+ ki be szereléls lett volna 2 éve a felújítás. De nekem nagyon gatya volt a fogasléc is kikopott, mert általában magától nem tért vissza közép állásba.
Egyébként a 53605-S5A-003 cikkszámú Slider kopik el benne. Ennek cseréje 20k + ki-be szerelés lett volna. Valakinek megoldja végleg, van akinek fél évig jó.
Én vettem egy bontott jobb állapotú kormányművet 40e (nagyon ritka a jó bal kormányosba való), ami picit kopogott, de tőkéletes lett az úttartás.
Szerencséd van, mert jobb kormányos van szarásig, keresni kell egy keveset futottat.
Amúgy nagyon szopó szerelni, mert úgy néz ki, mintha a kerékjárati íven kijönne, de nem fog. -
-
flegga92
senior tag
válasz csabamigo #68545 üzenetére
Importtunigot hívd fel, én onnan vettem a Civicre lököst. Az összes bontóban hajigálják őket, egyből szedik szét a kocsikat. Itt akkor frissen, vigyázva vette le, nem volt 100%-os állapotú csak használatból eredendő karcok voltak rajta.
Esetleg még faceboon Giczi Janó-t keresd, szokott lenni néha FR-V-je bontásra. -
flegga92
senior tag
Ha max fokozaton sem megy? Ha nem akkor a fűtőmotor adta meg magát. Ha jól emlékszem a jobbkormányosé is jó bele, csak át kell alakítani mert a másik irányba fújja a levegőt De simán lehet, hogy fel lehet újíttatani.
Amit tboy93 írt az hideg-meleg állítóra vonatkozik. Megszorul és eltörik bovden tartó. Itt az a jelenség, hogy melegre állítod, közben hideget fúj vagy fordítva. Egyébként a fűtőmotor is szokott bennük haldokolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen