- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ramius
őstag
válasz Napfénysüti #23166 üzenetére
Arra figyelj majd, hogy két látszólag egyforma lámpa közül melyik lehet a jó neked, mivel nem mindegyiknek van európai engedélye.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Ramius
őstag
válasz Napfénysüti #23170 üzenetére
Elvileg a leírásban fel kellene tüntetniük, ezen felül nem tudom.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Winner_hun
félisten
válasz Napfénysüti #23170 üzenetére
E4 jel legyen benne, ha jól rémlik az mutatja hogy itt okés-e.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #23202 üzenetére
HI!
12v 5/21w
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23202 üzenetére
nekem is egy sima filipsz, valami drágább darab, 2 éve folyamatosan világit, semmi bajom vele. arra hogy este 50-es úton 50-nel lássak, elég.
jó kérdés, én bementem a homasitába, aztán mutattam milyen izzó kell a féklámpába meg a helyzetjelzőbe, méretre ugyanaz a kettő, csak egyik egy, a másik meg két szálú izzó és gömb alakú, levett a polcról, mondtam adj egy 10-es dobozzal mindkettőből, kaptam jó öreg tungsramot, frankó ennél nem kell jobb.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23216 üzenetére
ajándékozd el
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23218 üzenetére
nem megyek, szlovákiaring vaaaaaan
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23230 üzenetére
vigyázunk a teKnikára, annyival megyünk amennyivel lehet, 50-90-130
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23256 üzenetére
most csak ültem benne, motoros hétvége volt, így autókkal nem nagyon foglalkoztunk, de mivel sanszos, hogy ősszel veszünk egyet, ezért biztos megyünk tesztvezetni is, így most csak szalonban tapiztam végig.
első benyomás, hogy igenis szép élőben. a hátulja is. lehet, hogy én vagyok perverz, de élőben szerintem igenis jól áll neki a hátsó lámpatest ami egyben az auto spoilere is. egyetlen egy szögből fura a kitüremkedés, ha oldalt állsz az autó mellett és hátrafelé nézel. mégis jól néz ki az egész. az elejével szerintem absz nincsen gond. szelídebb lett amúgy az autó, mégis sokkal felnőttebb az egész érzésre, mind szemre, mind tapintásra, észlelésre mint a 8gen ufo. 1.4 és 1.8 volt a szalonban executive nem volt. alapvetően az 1.8-ast néztük, mivel valszeg az lesz felszereltségben majd, illetve 1.6 traktor motorral is ez lesz a középút, és könnyen lehet, hogy apumnak a traktoros verzió lesz (ezt még emésztenem kell..).
külsőre fura, hogy eltűntek a nagyon frankó ék kilincsek, nagy kedvencem volt, felváltotta a hagyományos kommersz, de ugyanolyan jól működő kilincs. a cápauszony antennáért kézletörés jár, hogy nem sikerült integrálni a hátsó szélvédőbe, ahogyan a mögötte található hátsó ablaktörlő spricniért is. döbbenet, igazi design terror a kettő együtt, nem értem, hogy ezt, hogy tudták összehozni.. 2000-ben mikor a pohu-nál dolgoztam már akkor is egy szaros vw-ben és seat-ban is megtudták oldani, hogy a hátsó ablaktörlő karjában vezetik el az ablakmosó folyadék csövét.. na de ne legyünk telhetetlenek, a hondának évtizedekbe tellett, hogy eljusson a 4 azaz NÉGY automata ablakig (bizony, ebben már mind automata), még 2 generáció és talán a hátsó ablaktörlő spricnit és ezt a buzi antennát is eltüntetik... de örüljünk együtt a hátsó ablaktörlőnek.
nagyon jó, hogy megtartották a műanyag védőívet a kerékdoboknál, amelyekben 225/45r17-es kerekek ülnek. és a hatalmas méretük ellenére elvesznek.. drága mulatság lesz a kerékcsere. lehet kapni rá gyári koptatócsíkokat majd körbe, szerintem kötelező lesz rá, ahogy az első és hátsó sárvédők is, illetve a légterelők. tényleg szép élőben az autó, különösen fehérben. fehér és piros volt a szalonban (szallerbeck). beülve nagyon hasonlít a 8gen ufóra és mégsem. az egész 8gent kidobták és noha fő vonalvezetésnél maradtak, az egészet újra építették. előnyére. tényleg körbeölel az egész autó, bal oldalt kényelmesen tudsz könyökölni, döntve a kapcsolók az ablakokhoz és a tükrökhöz, elektromos fűthető és behajtható tükrök, első szélvédő is fűthető, esőszenzor, automata tompított fényszóró, tempomat, meg a fene tudja mi még. a kormány multifunkciós, minden irányítható róla. aux, usb, szivargyújtó a könyöktámaszban, ezt sajnos nem lehet előrébb húzni, pár centivel lehetne hosszabb. a váltó közelebb került a kormányhoz, tipikus profi honda, az integrát és s2k-t nem üti meg soha ez sem, de aki ezeket nem próbálta annak isten lesz és etalon. tényleg profi a váltó - próbálok elvonatkoztatni. a kuplung vajpuha, nekem túlságosan is az, gyanítom a fék meg inkább harap mint progresszív (anyám új jazzében ugyanez, túlpuhított szervo, vajpuha kuplung, brutálisan harapó fék, szokni kell..). duplazónás digit klíma beépített standard cd-mp3-wav fejegység. ez 550e ft felár ellenében cserélhető a dupla din-es tapizós csúcs navi-telefon-hifi mindenesre, vicces a felár, de ha executive-ba rendeled, akkor csak 440e a felár sajnos nem lehet alap hifi nélkül üres dupla din kerettel rendelni, pedig azt kéne, aztán venni 150ezerért egy alpine média centert bele.. szóval ha szabadulni akar az ember a központi izétől, akkor ez a legolcsóbb megoldás, gyári dupla din keret megrendel, gyári alap hifi kivesz és beleszerel saját dupla din center. vagy 8 lufi van benne, abs, ebd, vsa meg minden ami ma lehet, benne van biztonság terén. plüss ülések, amik nagyon kényelmesek, nagyon jó fejtámlák, állítható magasságú övek, pirotechnikai bizbaszok etc.. hátul megfelelő hely a lábnak, de a fejtér az erősen korlátolt, nem vertem be a fejem, de ha teljesen hátra akarom hajtani a fejem, ami számomra már természet ellenes, akkor beverem a tetőbe. a csodaülés megmaradt, zseniális, csak dícsérni lehet, a jazz-ben is imádom. csomagtartó hatalmas, alul még egy nagy rekesz, pótkerék nincsen, jobb oldalt a falban a kerékjavító, bal oldalt a falban az emelő. rögzítő fémfülek a háttámlában és a csomagtartó nyílásnál. teljesen korrektül bélelt minden, szép és jó minőségű padlószőnyeg és a bele rendelhető plusz szőnyeg is erős, végig varrt, masszív és könnyen takarítható. nem kell bele gumiszőnyeg. 4 csomagtartó behúzó van a csomagtartón tolató kamera a rendszám felett, nagyon hasznos, sokkal jobb mintha összefúrtákösszegányoltákvolna a tolató szenzorokkal a lökhárítót, ami törésnél drága lesz javítani..
az ajtó csukódása tényleg elképesztő. 10-12 milliós autók megirigyelhetik simán, tényleg nem hazudtak ebben a kérdésben. a minőségérzet hatalmasat nőtt. most sem tökéletes pár dolog miatt. az első ahogy beszállsz a kormány. nagyon jó vastag, jó ránézni, megtapintod és elhűlsz.. valami gigafos műanyag vagy szintetikus bőrrel van bevonva, amit amúgy varrtak, de tuti nem egy bőr, nem tudom mi, de hihetetlen gagyi érzésre, nem értem.. a másik a műanyagok, még mindig van belőle kemény, nőha a legtöbb helyen már puha habosított borítás van. sajnálom, hogy a kilincsek nem krómozott fémek a 6gen 5d civicben még ezt is tudták, ma már nem. a váltó bőrzacsis lett, vége a spaceball-nak.
összességében azt kell mondjam felnőtt az autó és bármikor elfogadnám, vagy az 1.8as motorral vagy az 1.6 dízellel, sajnos az 1.6 turbóra még sokáig várhatunk, a honda nagyon lemaradt motorfejlesztés terén. noha minden autóban van start-stop rendszer is.
akik mentek vele azt mondják, hogy bődületesen csöndes, a futómű nagyon komfortos, aki nem raccsingolni akar, az imádni fogja, főleg a csönd miatt.
talán jövő héten eljutunk tesztvezetni, nagyon várom.
a 4 ajtós nem érdekel, így azzal nem is foglalkozom alapvetően. nem is volt nekik csak egy tesztautó, a szalonban nem koncentrálnak rá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23281 üzenetére
nem, nem a lexus lesz, mert nem győzött meg a hibrid hosszú távon, illetve nem tudok biztos forrásból szerezni, és mivel már nem maradok sokáig magyarországon, így nem is nagyon akarok belebonyolódni sok pénzzel. és drága a fenntartása, illetve vannak olyan megoldásai amiért én már nem akarok fizetni.
ha váltok, akkor mitsubishi outlander turbo lesz, öregem mostani gépét veszem át, ezt null km-rel szalonból vette, szóval mindent tudok róla, ezt is én szervizeltem mindig, ez valóban törés mentes és nem dohányzó és "idősebb" úrtól eladó, amiben a turbo kéthetente pörgött talán 5ezerig . valóban újszerű az autó, pedig 2006-os, utolsó magyar értékesített darab és ami nekem fontos, ez még tényleg made in japan.
így tudom a legjobban megoldani jelenleg a váltást a legkevesebb pénzből, ismerem a szervíz igényét, a költségeket (olcsóbb mint az integra), a fogyasztást (átlag 9 liter városban és autópályán is). szívem szakad kb bele, de nem szabad érzelmileg kötődni tárgyakhoz. főleg nem az én életemben, ami absz rugalmasságot igényel.MacCaine: elég ha átutalod a zsét a számlámra
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23286 üzenetére
csak az a mitsu váltó ne lenne...
meg a csomagtere kisebb mint az intié, mivel teljes értékű pótkerék van benne, derékmagasságban van a csomagtér alja (gondolom az awd miatt is), egy másfél literes palackot nem tudsz állítva betenni, ha rá akarod húzni a rolót.. gondolkodom rajta, hogy kiveszem a pótkereket és csináltatok egy bélést a helyére, akkor viszont brutál nagy csomagterem lesz. igaz, mivel egyedül vagyok, nem nagyon zavar a kis csomagtér, cserébe tapad mindenhol mindig és mindenkor. meg az elég vicces, mikor meglódul az a böhöm bódé, az tetszik...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23300 üzenetére
használd már normálisan
nekem egy fél tankot beszipkázott ~120km alatt .... a Slovakiaring-enamúgy a tavalyi átlagfogyim 8,7liter lett, amiben ugye van 2 pályázás is, így ha azt leveszem akkor 8,4 ... my EK4!
Life is too short to stay stock!
-
Ramius
őstag
válasz Napfénysüti #23306 üzenetére
Kérdezd csak meg a motkányt...
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23312 üzenetére
legyé aktívabb a crx-en, kb negyedévente előkerülnek a prospektusok ... ne csak a gázt(/benzint) nyomd
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23316 üzenetére
egyetértek, van hogy 3perc után zárom a lapot
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
-
MacCaine
őstag
válasz Napfénysüti #23417 üzenetére
A tiéd biztosan.
Maximum csajozni. Bár a magyar
ribakhm... leányzók inkább a bmw-t preferálják. -
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #23417 üzenetére
Igen, még éppen az enyém is megverné, de a mi autóink nem is teljesítik a legújabb károsanyag-kibocsátási normákat.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23422 üzenetére
az, nem akarsz visszaülni a kis japó pléhdobozba
számomra volt egy másik fontos motívuma is az ilyen autóknak, nem költök autózásra, tuningra, mert semmi értelme. erősebbet akarsz, jobbat, gyorsabbat, nagyobbat kell venni, ami gyárilag garis összeszerelésű. mivel azt nem engedhetem meg magamnak, nem is akarok sehova nagyobbat, erősebbet. így meg kispénzből tudok autózni továbbhehe, dizeles mindig is benyásra fog vágyni, mert tudja hogy egy kerregő szar van a motorháztető alatt, áltathatja bármivel magát, ez az igazság
én meg a dizeles fogyasztás után sóvárgok
amúgy valami nagyon nincsen rendben a benzin árral....
már drágább újra mint a dízel, pedig elég durván felemelték a dízel adótartalmát..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23461 üzenetére
ja láttam, nappal szembe, telóval
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz Napfénysüti #23491 üzenetére
Gyári hőértékű NGK-t.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23495 üzenetére
tavaly cseréltem: NGK BKR7E-N-11
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23497 üzenetére
7ezeré megvolt szereléssel együtt, nem volt olyan kulcsom. (1k=szerelés)
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23562 üzenetére
2008-as cbr600rr
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23625 üzenetére
Én háromszor mértem falun és városon, de nagyrészt autópályán bicikli kigyorsításokkal szigorúan mindent szabályt betartva 6.9-re jött ki egészen pontosan.
Érdekes hogy egyszer ketten mentünk és volt is csomag hátul dögivel és akkor is 6.9-et mértem.
Egyébként általában 8 körül szokott kijönni az én hajtásommal és 9-10 ha nem útra megyek
Ja és a klímát sosem használom.
-
xcbiker
addikt
válasz Napfénysüti #23627 üzenetére
írtam már hogy 130-140 közt 9,4 volt nekem.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23627 üzenetére
Sima autópályát nem tudom, valamennyivel több.
Saját magamat csapnám be, ha nem mondanék igazat, meg annyira nem is érdekel. Mindenki aki kérdezi azt mondom , hogy 9-10 liter az én hajtásommal átlagban, utána meg lehet kibeszélni a hátam mögöttKlímát énse bánnám ha nem lenne benne, annyira nem használom , de mivel benne van néha azért bekapcsolom pár percre, ahogy Integra is mondja, hogy átmossa a rendszert, de arra a célra amire ki van találva sosem használom
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23631 üzenetére
nyóc-nyócfél, de írj be kilencet mert a kollégáknak majd jaszkarizni is kell
amúgy írtam én is fogyi adatokat, nem is keveset, keresőizétnyomogassafiatalember
klímát meg havonta meg kell járatni ... mé kell a kocsiban izzadni?!
azért cseréltem le a kocsit anno mert abba egy vagyon lett volna utólag a klíma, kb kocsi ára, így jött a vti, tulajdonképp nem is a vtec miatt hanem me vót benne klíma#23649 orbano: ne foglalkozz vele, minden évben eladja
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #23669 üzenetére
HI!
psszt tirtoktkt:- )
uvd
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23687 üzenetére
ez igy van, nálam is hamarosan menni fog az inti, ha minden jól megy.
mondjuk én spec a mazda 6-tal nem tudok mit kezdeni, a hármas mps sokkal inkább bejön mint a hatos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23689 üzenetére
persze, igy érthető.
nekem nagyon gyorsan idejét múlt lett a formája. főleg az első generációé, de már a mostani is kifulladt. a hármas sokkal karakteresebb mai napig. nekem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23684 üzenetére
Valami gásztárbájter rokonának van 6 MPS és volt szerencséje elvinni egy körre még tavaly ,ha jól emlékszem.
Tegnap kicsit utánaolvastam, még a szkeptikusok is dicsérték ami nagy szó
Váltója lehet kicsit fura lesz egy Honda után, azt írják az hagy némi kívánnivalót...Én is bevállalnék egy mps-t szívesen, szerintem nem rossz ötlet ha ilyet akar venni.
Ugyanaz a motor van a 3-asban is, annyi kölönbséggel hogy a 6-os 130 kg-vel nehezebb és összkerekes, ja és olcsóbb mint a 3-as
(#23685) MacCaine - Ez lehet becsapós tud lenni fene tudja.
Azért mennie kéne az MPS-nek szerintem.
Egyébként 2.3-as turbó és 260 ló.Haveromnak van egy 318is felcsigázva , 300 ló körül lehet
402-n megy 13.9-et
0-200 ig 21 valamennyit ,már nem emlékszem pontosan.Ezek mért adatok és kicsivel ,de jobbak mint a 3 mps gyári adatai.
Mentem vele az 1.6-os szívómmal egyet helyből, kettőt 1-esből és kettőt 2-esből.
5 alkalommal kivétel nélkül 110-ig magam mögött tudtam tartani a gyári autóval, én Proxes gumikkal nyomultam ő valami télivel. Aztán 100-nál (óra szerint) be 3-asba 110-ig beért és már ahol ment is el a kurvaéletbe -
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23707 üzenetére
Szvsz. könnyebb mint autót hajtani, de nem is az a lényeg.
Estem keltem az 50ccm-sel, két autót összezúztam meg egy kicsit magamat egy Honda 125ccm-sel (+ egykét kanyarkicsúszás), azán meg magamat zúztam össze egy 900RR-el, úgy drótoztak össze és tartottak napokon át életben.
Azóta inkább én is autózom és ott nem fűt a vágy hogy minden nap kihívjam a sorsot magam ellen
Ha motorozok akkor csinálom rendesen vagy sehogyan sem, én még időben de az utóbbit választottam
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23707 üzenetére
az megtanul, ha akar
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #23736 üzenetére
HI!
ossze kelelt hoznom 30k char-t, sokat rontott az iraskepemen, de igyexem javulni megigerem:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
-
MacCaine
őstag
válasz Napfénysüti #23740 üzenetére
Ha ügyes vagy, jópár dolgot ki lehet deríteni róla.
-
NoLF
addikt
válasz Napfénysüti #23740 üzenetére
élőben érthetőbben beszél, mint ahogy itt ír, bár mostanában tényleg nagyon siethet mert szinte tökéletes mondatokat formál...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
DeathAdder
veterán
válasz Napfénysüti #23770 üzenetére
Te milyenről váltasz?
Szép ára van, de a 300v-től még mindig olcsóbb (nem mintha olyan terveim lennének, hogy ilyesmin akarok spórolni félreértés ne essék)
Azt olvastam, hogy ennek a Sustinának a molibdénnek köszönhetően olyan tulajdonsága van, hogy szinte hozzátapad a fémfelülethez, nagyon jó védelmet biztosítva , hasonló képpen mint a 300v és az észter "kommbinációja".
Úgy látom a 300V Chrono-nál sűrűbb olaj az 5W40 Sustina, 40 fokon és 100 fokon is.
ENEOS Sustina 5W40
40fokon: 90,23 cSt
100fokon: 14,67 cSt
Viszkozitási index: 170MOTUL 300V Chrono 10W40
40fokon: 85 cSt
100fokon: 14 cSt
Viszkozitási index: 167[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz Napfénysüti #23827 üzenetére
Persze.
Vezetési stílus és jó állapot► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz Napfénysüti #23830 üzenetére
Dehogynem. De annak a fogyasztáshoz mi köze van? Gumikat cserélhetek is jövőre...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz Napfénysüti #23832 üzenetére
Nem voltam netközelbe, írni akartam már. Valóban lehet a fogyasztásra hatása mivel a beérkező sebességgel átmegyek rajta ha nem tartanak fel, külön kigyorsításra, így plusz benzinre nincs szükség
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
-
xcbiker
addikt
válasz Napfénysüti #23922 üzenetére
nekem bevált amit linkeltem korábban.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #23925 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #23961 üzenetére
én egyről tudok, Pók hecsije ~1decit eszik az olajcsere periódus között, csak ámulok mindig jól beletenyerelt a mázlistája
amúgy nem szégyen bevallani, csak nagyon nem szeretik, mert az eladó autója mindig patikaLife is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #23961 üzenetére
HI!
az a nemet iskola, japok azert tudnak ma is:- )))
lsta vagyok leirni, de a mijjen otoban pot errol fojjik a diskorzusudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23961 üzenetére
mert bele teszik a gyártók, bebiztosítják magukat perek ellen.
nekünk soha egyetlen hondánk nem evett egyetlen deci olajat sem. sima fapados 1.4 sem, 1.6 sem, 1.8 sem (mind 97-98-as autók), de anyum új jazz-e sem eszik semmi olajat, apám turbo-ja sem (2006-os). ja és az egy szem nissan-unk sem evett semmi olajat anno.
mit kellene bevallani mégis?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Politika
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Bestbuy játékok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen