- Telekom mobilszolgáltatások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
ph A 2 TB memóriát kezelő modell nem csupán a szemnek kellemes, és USB4 Type-C-ből, 10 GbE LAN-ból, illetve hangkodekből egyaránt kettő van rajta.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz wierra #17372 üzenetére
gyanítom a gyári csip és a gyári mélyközép párhuzamosan van kötve a fejegység kimenetére. vagy jobb esetben van 4 kimenete a rádiónak és külön vannak bekötve rá. De gyárit még sosem láttam megmondom őszintén, a többinél a párhuzamosítás helyén egy hangváltó-féleség szokott lenni, de gyanítom a gyáriban ilyen luxus nemvan
A vér nem válik VAZZE!™
-
Sipi16
senior tag
válasz wierra #17485 üzenetére
Egy turbós motornál még megéri, mert ott sokkal jobban megérzödik a többlet. A szívómotorknál csak jobban "brümmög"
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
CurrentValue
tag
válasz wierra #17485 üzenetére
Az AEM és a K&N cold air intake-je elég drága ahhoz, hogy akár értelme is legyen. Ezek valahol 100k körül tanyáznak...
Ezt melyik tuning magazinbol?
AEM-magyarországon elérhetetlen amugyis ha valaki látott AEM cuccot azt is gyári S2khoz.
K&N az meg 27k beszereléssel, és igencsak jonak mondhato, andornak ilyen van és Red Sun-ba szerelték fel neki 27k-ért csövezéssel, tökéletesen funkcionál, és pl birta azt hogy ird és mond 2kg sár volt benne meg az egész csövezést megtöltötte a hó. ( neki a cold air intake ugy van csövezve hogy az első lökős alol kapja a szutykot ).
Szoval nem olyan elérhetetlen és 5e Ft az olaj meg a tisztitó szmötyi.
Amugy meg karbon ház és ház elött valami spéci K&N spéci müanyag cső, utána pedig egy alu cső van, az alu részen soha nem voltmég kosz.A mosogatás meg annyi hogy kicsvarozod, befulyod a moso löttyel, 10percet áll, slaggal kimosod a koszt és utána ujra olajozod a másik sprével.
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #17493 üzenetére
De csípem mikor valaki ilyenek mond, hogy "50-100dodopostázás az faszom az semmi"......
De mikor majd vámáfát kell fizetned ami postázás plusz az egész összeg még 20-25%-a, akkor meg majd pislogsz mint hal a szatyorban és anyázol, hogy ez milyen kiba..ott drága............meg dögöljön meg a politikus anyukája is.
Ne izgulj, én már jártam így.......postázás cöcöcö...
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
zolynet
addikt
válasz wierra #17542 üzenetére
szép, azt én is néztem ... most meg ezzel szemezek: ledes hátsó pilács
nem most lesz a cseréje, még addig van 1-2 apróságLife is too short to stay stock!
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #17555 üzenetére
Pihent.
Megvizualizáltam magamban ahogyan valaki zseblámpával ott kuporodik és nyomororg azon a fos kis helyen és nézegeti kívülről a sok műanyagot és néz ki értetlenül, hogy nem lát a kárpit mögé.......esetleg már bokáig tocsog a vízben....
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
CurrentValue
tag
válasz wierra #17569 üzenetére
nincs időm és lusta vagyok, ha pm-ben elküldöd megnézem mennyiböl lehet kihozni ezt a vackot
De azt jolenne tudni milyen rugalmasnak kell lennie és milyen erőt kell elviselnie.
Ha lájtos az igénybevétel össze lehetne dobni valami tuti alubol és akkor nem lenne különösebb suly sem. -
zolynet
addikt
válasz wierra #17580 üzenetére
hát ez így bennem maradt, illetve a ff-ban, és több mint sokszor megnézem még a kínálatot ... olcsó hobbi
köszönöm a tanácsokat, projektoros lámpa nem lesz, sőt a szemezés is csak szemezés marad a ledes piláccsal, valszeg egy sima crystal lesz, bőven jól mutat az is
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #17582 üzenetére
parancsolj, erre gondoltál:
innen érdemes kipujat nézni?
ezek minőségre milyenek, lehet lenne egy twin loop féle (HJA006) v ennyiért inkább obx, ha van egyátalán ennyiért obx és társai ... ennek még nem néztem utána, de ti ezeket úgyis fejből vágjátokLife is too short to stay stock!
-
VTI-Totya
tag
válasz wierra #17601 üzenetére
Ha sokan vannak akik szeretnének cumót, akkor egy bazi nagy bőröndöt feladok oszt csók. Még lecsekkolom, hogy mennyi a plusz bőrönd feladás és kész.......elosztom és annyi. Még mindig jobb mint a postaköltség egyenként....
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
orbano
félisten
válasz wierra #17675 üzenetére
a nem gyári mikrofon teljesen, értsd teljesen megegyezik funkcionalitásában a gyárival. amit megfizetsz az szép dobozolás. ezek nem varázslások, aki ért hozzá, annak nem ügy. ezeket kifejleszteni drága, meg a marketing, nem lemásolni, a kulcsfontosságú paraméterek ismeretében.
ha pedig a civicemmel teljesen megegyező funkcionalitású, de annál rondább valamit lehetne kapni tizede áron, hidd el boldogan költeném el a 7-800ezer forintos különbözetetA vér nem válik VAZZE!™
-
Snoop-y
veterán
válasz wierra #17744 üzenetére
Igen már meg is alkudtunk rá. Elvileg van max 2 hetem, hogy elhozzam. Addigra lesz megcsinálva az övén a vízcső, olajcsere, + kormánymű apróságok.
A benzinárakat pont leszarom csak bele tudjak ülni. Ha heti 1x akkor is felér egy orgazmussal az a kocsi.
Nem mintha a VT nem nyújtana élvezetet de még asszony is imádja és elragadtatva beszélt róla, hogy imádja mikor a városban csak hirtelen cikázunk a sávok között mert mindig azt hiszi elrepülünk de a kaszni egy centit nem dől mert olyan mint egy gokart[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Integra
titán
válasz wierra #17819 üzenetére
most játszod a hülyét vagy tényleg hülye vagy?
odaböfögöd, hogy angol. és? van vele tapasztalatod? úgy tűnik nincsen.
akkor biztos hallottál valamit valakitől. ahogy a modellfrissített 7gen angol gyártású civic is egy nagyon jó autó lett. de tudom, van ez a hondás csordaszellem, aztán mindenki fújja amit a lurdyban hallott a mellette állótól.. agyrém.
te nem értelmeset mondtál rá, hanem egy negatív semmit. de tényleg, írd meg, hogy mi a bajod az angol 5d-vel kíváncsian olvasom a tapasztalatod! vezess le benne pár km-t aztán ha netán magad is rájössz, hogy alapvetően miért jobb sok tekintetben az 5d, van némi tapasztalatom mindkét típussal.
(nem civicem van, ezért más a történet, ezt ne keverd ide bele)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz wierra #17822 üzenetére
em értemi mi abban a "buzéria" hogy azt írom egy típusról, hogy az bizony egy nagyon jó kis típus. elmondom, semmi, de idáig érzem az indulatot a fogalmazásodból, úgyhogy nem csodálkozom. lazíts nyugodtan, és próbálj meg minimálisan tárgyilagos lenni legközelebb.
továbbra is kíváncsian várom, hogy mik a konrkét tapasztalataid, ha már ekkora elánnal elkezdted.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz wierra #17825 üzenetére
kényelmesebb, sokkal jobb ülések, beltér, ajtópanelek, felhasznált anyagok, jobb váltó, jobb kormány (nem olyan túlszervósított mint a japánban), jobb zajszigetelés. nagyobb csomagtér, jobban pakolható. futómű, motor, váltó, ezekben is mind japán darab.
sárvédőív ugyanúgy rohad mint a japánon, és a kipuff is ugyanúgy betegsége mint a japánnak, ebben pedig semmi különbség.
hosszú távon élhetőbb, szerethetőbb autó....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Snoop-y
veterán
válasz wierra #17842 üzenetére
Hát azt mondanám, hogy olyan 90% ( kopp kopp kopp)
VTEC váltás 6000RPM -re lett állítva mert ez a tengely oda kérte (5-6500-ig próbálkoztunk itt volt a legegyenletesebb)
Este szórakoztunk Totyával. Az enyém fojtva (silencerrel) kb úgy megy mint egy VTI
Silencer nélkül meg gyááááááááááá ( hajnali 1-kor már nem akartam hangoskodni vele VTEC felett Csepelen ) Ha Totya hazajön akkor majd tolunk egy olyan versenyt is. Igazából VTEC felett nagyon él ez a konfig 6K nál VTEC 6,5-től már haladós és idézem Jugót:
"Nagyon durva amit VTEC-ben művel 7-9K között"New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
válasz wierra #17977 üzenetére
alapvetően ma már minden autót csak áron alul lehet eladni, amit nem gazdaságos üzemeltetni. biztosítás, üzemanyag költség, szervízelés.
az én autóm is áron alul menne jelenleg csak el, inkább használom tovább, nem akarok minden áron autót cserélni, hülye én sem vagyok, hogy ordas buktával cseréljek milliókért..
ezt egyszerűen elkell fogadni és lenyelni.emiatt valahol a legjobb, ha a legátlagabb autód van, melyre a legjobb biztosítási feltételekkel kapod az összeget, értsd nagypapi autó etc, de új, legjobb környezetvédelmi besorolás, alacsony szervízktg, hosszú szervízperiódus etc. ez van, teljesen érthető.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS