- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
tök mindegy hogy columbia, lafuma, rp, north face vagy épp ez
a felhasznált technológia már mindnél tök ugyanaz, csak más névvel.
inkább a szabás, a minta, a színösszetétel a lényeg.
én pl azt veszem ami teljesen egyszínű mert irodába is használom, és nincsen 8 kabátom, nem vagyok csaj[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
első hátsó vti koptatók, jel nélküli hűtőmaszk, jelek eltüntetve, "új" telifény, 16os szép kerekek jó gumikkal, teljes VTi kipufogórendszer, egyedi leömlő, hátsó dobfék kicserélve a VTi fékrendszerére, elöl és hátul is minőségi lyuggatott féktárcsák hozzá való betétekkel (újak), exedy kuplung (új), short-shifter, VTi első ülések, jbl hangszórós hifi, 40 millis ültetőrugók... ami hirtelen eszembe jut.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
még nincs, hétvégén kapom meg, lefényképezem és rakom is fel mindenhova. sok érdeklődő van baráti körből, de sajna egyik sem komoly...
carstylingon, crx fórumon remélem találok neki megfelelő vevőt.[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
TexT-BoY
addikt
90és 94között valami külföldi helyen lehetett, ahol már vigyáztak rá, utána valamiért behozták (talán ezért mert kevés volt a km?) aztán pedig szerintem abszolute reális lehet hogy "csak" ennyi km van benne...
meg pl idén nem mentek az autóval csak 4x pár km-et járatták... Mindegy kíváncsi vagyok, aztán majd elválik hogy szeressem/ne szeressem.lorcsi, amugy a focusunkba ami 2004 nyári itt látod hogy mennyit ment apám és hidd el nem kimélte, vannak napok amikor 1200km-t ment...[link]
csak amióta nem frissiti azóta igazságügyi szakértőnél meg rendőrségen volt az autó:S
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
orbano
félisten
a mi szalon corollánkban 60ezer km van és mindjárt 10 éves, rendesen szervizelt és garázsban tartott. latyakot, havat még nem látott jóformán (olyankor az l300 a nyerő), a legnagyobb sérülése az volt, amikor apám betörte a hátsó lámpáját, mert nekitolatott valaminek.
szóval van ilyen, nem kell hozzá nagy csoda.A vér nem válik VAZZE!™
-
neduddki
nagyúr
válasz lorcsi #12435 üzenetére
HI!
meg kelelmesn finom ilata is vagyin ojjankor nekije:- )))
udv
neduddki
mod: gyun eszmebe ideje lenne mar megnezni az olajat:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
VTI-Totya
tag
válasz lorcsi #14036 üzenetére
Ebből is látszik, hogy ő még igen csak gyerek.
Próbál üzletelgetni, de gyerek még hozzá..........mint ahogyan még sok mindenhez.Ettől függetlenül sajnálom mert nem rossz srác, csak kéne mellé valaki aki néha nyakon vágja. Nekem sem volt olyan, majdnem lettem olyan amilyen. Csak szerencsére az élet korábban edzett és nem volt olyan anyukám mint neki. (ő seggét is kinyalja annyira szereti és túl sok mindent elnéz neki......)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
aesir
veterán
válasz lorcsi #15966 üzenetére
Itthon Agip vagy ÖMV, Ausztriában természetesen ÖMV, Németországban leginkább Shell, de ott nagyjából mindegy.
A Honda is és a Porsche is a horvátországi Tifontól megy a legjobban. Fogyasztást régebben írtam, de az annyira nem érdekel, inkább a teljesítmény és az erő.
Másét sosem kínálgatnám verbálisan sem, rajtam viszont leginkább a melleim állnak ki, tehát így
Van saját életem...
-
wierra
senior tag
válasz lorcsi #17458 üzenetére
szerintem higidi
Ócsó-jó, de én neppertől nem vennék. Kerékjárati ívek szoktak rohadni, csekkold, hogy megvan-e még neki a doblemeze, töröttbe nem jellemzően rakják vissza. Ha módod van rá, nézz alá, nehogy meglepetések érjenek (kipuff állapota, kutyacsontok stb.).
Bemelegedés után figyelgesd, 3-4 000 rpm körül tartva kékedzik-e a kipuffanás.Ui.: a felni nem a sajátja (VTi ubiszeletelő), erre esetleg rákérdezhetsz, ők rakták-e fel, vagy a tulaj (egy nő nem hiszem, hogy ezzel "játszana").
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
NoLF
addikt
válasz lorcsi #17461 üzenetére
még mindig vannak olyanok, akik elhiszik, ami az órában van?
a lehető legirrelevánsabb információ. legszívesebben meg sem nézném, mit mutat az óra, senkit nem érdekel.
futómű, motor, belső tér, kormány, kárpitok, sbtstbstb, ezek számítanak.
az autó szép, nem azt akarom lehúzni, félreértés ne essék.
elég ritka felszereltségű sedan (dxi - manuál ablak pl), érdemes megnézni.The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
wierra
senior tag
válasz lorcsi #17468 üzenetére
Há tigen, a kereskedő sem szeret ingyé dolgozni. Korosztályban már 350-től akad vállalható (?) állapotú szekér, kérdés, hogy vásárlás utáni 1 hónapban mennyit kell majd ráköltened a kényszerű szervizre...
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz lorcsi #17471 üzenetére
Amit lentebb ír olbeteam, azt érdemes megfontolni. Regelej a CRX-re, onnan is sok hasznos infot tudsz begyűjteni vásárlás előtt.
Minden rendellenesnek tűnő zaj, zörej gyanús...
Nem tudom, milyen motor van benne, ennek megfelelően a teljesítmény/nyomatékcsúcsát sem ismerem sajna...
Az minden esetre nem lenne baj, ha találnál olyan lokális Honda fan-t, aki min. elvinne egy körre a saját hasonló ótójával, vagy méginkább ott lenne a "szemlén".[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
orbano
félisten
válasz lorcsi #17471 üzenetére
a motort sokáig ne pörgesd, mert gyanítom nem meleígik neked elő, 1-2 próbakör alatt meg nem melegszik be. inkább indításnál nézd meg a kipufogót mi jön ki belőle, valamint vadászd az olajfolyásokat a váltónál, az olajteknőnél, illetve a hf-nél. ha le van nullára pucolva minden, akkor gyanús.
váltót hallgasd meg, menj vele egyesben, kettesben, mennyire hangos, mennyire rezeg a váltókar, ha adsz egy kis nyomatékot a hajtásláncra.
ha ezek jók, nézd át a rohadásokat, a hézagokat, a tornyokat, hogy jónak tűnnek-e. ezek után jöhet a futómű, nyomkorászd meg az orrát a kocsinak, hogy mennyire csillapít, bár ezt vezetés közben is érezni fogod. csekkold le a szilenteket, abból is lehet következtetni a futómű állapotára némileg. de ezek már kevésbé fontosak, inkább alku tárgyát képzik, mert kopó alkatrészek.
asszem még a féltengelyeket érdemes csekkolni, ezt ha jól tudom teljesen alászedve kormányozva kell, de majd valaki okosabb megaszongya...
a kasztninál érdemes még alánézni, volt-e lakatolva a padlólemez. a sárvédőív/küszöb rohadással ne foglalkozz, az sztenderd fícsőr, legfeljebb alku tárgya az is. persze feltehetőleg szépen ki van kenve/leködölve, hogy ne lásd, de alá kell nyúlni megkocogtatni, a küszöbnél is a takaróléc alá nyúlni, ott szoktak lenni meglepetések (érdemes jól belemarni, nem-e málik szét, nekem volt hogy benyomta az ujjam a küszöböt. persze az eladó ezt nem látta ).
érdemes még meghalgatni a motort nem-e csapágyas, ezt nyitott motorháztetőnél indításkor meghallod, elég jellegzetes fémes hang. bár már rég volt, lehet mikiegér hangja van de ha viszel valakit aki rutinos ezekben, az pikk-pakk átnézni.
belső térben érdemes még beázásokat keresni, csomagtartónál pl, vagy az ajtóknál. egy komolyabb hosszabb ideje tartóbeázás jó okot ad a gyanakvásra, hogy van ott valami erősebb rohadás is a környéken.A vér nem válik VAZZE!™
-
VTI-Totya
tag
válasz lorcsi #17478 üzenetére
Egy nagyon lényeges momentum kimaradt.
Én mindig a motortérben kezdem a dolgot. Dircsiszürcsit meglátom(direktszűrő) és már kösznök is el mert tovább már nem is érdemes nézni.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz lorcsi #18216 üzenetére
HI!
a 405ben egyszer kifogyott mikor nem omv volt benne, feltotottuk jo ji piros futoolajjal oszt siman ment tovabb mindenfele legtelenites nelkul, amugy a tank alaj a szarok mijjat lehet balhes
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
lorcsi
veterán
válasz lorcsi #22144 üzenetére
kifutottama szerkesztési időből..:
és lemaradt a link -
Integra
titán
válasz lorcsi #22167 üzenetére
talán úgy tudom a legjobban megfogalmazni, hogy ezek a fejegységek az alpine 1990 és 2000 között legyártott made in japan hondái. van újabb, szinesebb, szagosabb, több szolgáltatással, de mégis, inkább ez, mint 30-40ezerrel (vagy még drágább) új, az ennek megfelelő mai verziója. itt stimmel még a felhasznált anyagok, alkatrészek minősége, származása, megmunkálása, hangképe. sok szerelő mondja, hogy ezek a darabok sokkal jobbak mint a mai újak, meghibásodás és minőség terén jóval többet tudnak. azért kezdtem el ez után kajtatni, mert több, egymástól független helyről és tulajdonostól is ugyanazokat a véleményeket hallottam. meg élőben is hallottam és nekem tökéletesen meg fog felelni a célnak. és be lehet állitani borostyán sárgára
van pioneer rs amit orbano is mondott múltkor, de se usb, csak adapterrel és horror áron. nekem évi 5-8e km-hez nincsen szükségem rá, továbbá 80%-ban úgyis usb a forrás, szóval értelme sem igazán van a hipercsúcs pioneer-nak. viszont az alpine-t is rá lehet állitani a vezető füleire. 3 rca out, 4v-on, usb, apple, imprint.
hivatalos alpine szerelő mérnöktől veszem, átnézett, kitakaritott, leellenőrzött, karcmentes. tök véletlenül jött. véletlenek meg nincsenek, rám várt
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik