- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26347 üzenetére
Van egy céges lassan 180k km-el, tudomásom szerint a szokásos szervizelésen, fogyóeszközökön túl nem volt baja. Ez 2006-os modell.
Nekem 2008-as van, 88k km, ebben már van VSA, és pl. a kuplung negyedannyira kemény, mint a másikban 60k-nál volt. Vagyis az első sorozat apróbb gyermekbetegségeit kijavították.Összeszerelésre jobb, mint az 5D/3D, mivel van 5D is céges, tudom. A presztízse, a hájteksége, meg az ufósága nem annyira sztárolt, mint az 5/3D, de ha nem ez a cél, akkor megfelelő választás lehet.
Csomagtartója kicsi (390l), és erősen belóg a zsanér, de egy 82 centis Samsung tévét dobozostól le tudtam fektetni benne teljesen. Inkább alacsony a csomagtartó, mint kéne, de teljes méretű kerék van pótkeréknek.
Motorja megbízható, ha rendben tartják, a váltó - eltekintve a néha apró akadástól 2-be húzva - szinte tökéletes. Fogyasztás nagyon jó, agyonhajtva lehet itatni, de nekem idegbeteg módon sem ment 7 liter fölé.
Mostanában 5,9-6,4 literrel járok el, napi 2x8 km melóba ingázás, és fele út városi üzemmel.Hely van benne elég, nekem kényelmesebb, mint az 5D, hátul különösen. Palackokat nem lehet csak max fél literesig elhelyezni bent. A futómű megfelelő kerekekkel kellemes, nem túl lágy, de nem is betonkemény. Néha a szar utakon nekem kicsit túl kemény, de cserébe nagyobb tempónál sem instabil. Azért az 1-es BMW futóműve jobban tetszik
Van tetőablak, automata de csak egyzónás a légkondi, viszont elég erős, fűteni is hamar szokott. Hifi 6 hangszórós, nem B&O, de ilyen autóba elég. 6 lemezes mp3 CD váltó fejegység gyárilag. Külső csatlakozó nem nagyon van(nincs)
Alapvetően szerintem kényelmesebb autó, mint ahova be lett lőve árban, apró hiányosságai akadnak, de azóta már kijött egy a korának megfelelőbb új generáció.
A 7 gen sedanhoz képest (olyan is van céges) szerintem egy erősebb szintlépés felfelé, mint pl. a 6->7 gen volt.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #26347 üzenetére
exem faterjanak volt, imadta. vezettem parszor, nekem is tetszett, csak a kezifekkar van ultraszar helyen. szepen ment, 6-7 kozott evett, kenyelmes es csendes volt, baja soha nem volt. Blacksoul kolleganak egyebkent ilzen van, kerdezd ot
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #26354 üzenetére
akkor sima ugy. a 7gen 3/5d valtoja nekem is fura volt ranezesre de azota is imadom, nagyon gyorsan hozzaszokik az ember
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26354 üzenetére
A váltó így is jobb, mint a kézi váltós autók 90%-a. Annyi a váltó titka, hogy ki kell húzatni 1-ben, és úgy simán megy. Ha kicsi a fordulat, akkor szokott akadni. De mivel hidegen nem szoktam pörgetni 1-ben, ezért olyankor előfordul hogy akad. Valamint 2-ből 1-be csak 10km/h-ra lelassítva engedi át finoman. A többi fokozat tökéletes. Még néha az is megesik, hogy lámpánál ha állok, hirtelen nem veszi az 1-est, olyankor ki kell engedni a kuplungot, vagy 2-be húzni, és onnan át 1-be. Ezzel ha valaki elsőre szembesül, akkor bosszantó, de idővel meg lehet szokni, és kb 100-ból 1x fordul elő.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26360 üzenetére
Ez típus'hiba', mindben benne van.
Ahogy a nehezebben záródó jobb első ajtó is. Ha minden ablak fel van húzva, a vezető ajtót simán lehet csukni normál erővel, ugyanazzal a jobboldali már nem fog rendesen becsukódni. Ha le van engedve az ablak, akkor semmi gond. Ez a cégesben és az enyémben hajszálra egyezik.
Nálam a toronycsapács is kattog Y-ozásnál ha állva tekerem a kormányt, ezt cserélték, zsírozták, de ilyen. Kb minden 1000 km-re jut egy olyan szituáció ahol észrevenni.Ezek a kiemelt extrém dolgok, tehát az átlagautós ezeket pl. észre sem venné
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26347 üzenetére
az ufo utastér variálhatósága verhetetlen a hátsó ülés - csomagtartó kombóval, amúgy szerintem a 4d mindenben jobb, és abban hátul még van futómű is.
26354:
a buszváltó a világ legjobb helyén van de asszem ezt anno már én is írtam dc2-ep3 hasonlításkornehéz a honda manuális váltókba belekötni, szerintem a mai napig a létező legjobbakat ők építik, nincsen márka, amelyik itt labdába tudna rúgni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26364 üzenetére
a 9gen ufo viszont nagyon kellemes
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26364 üzenetére
Odaírtam, hogy ennek ellenére jó autó! A kategóriában nem sok autóról tudom elmondani, hogy szinte sínen húz, atomstabil, a szelet meg sem érzi, nagyon direkt kormányzás, jó kanyarsebesség, nagy csomagtér, 400L felett nem igen van alsó-közepes autó. A futómű is jó, ha jó az út
Hidd el, hogy a hibák azért nem mindennaposak, és tényleg kritikus szemmel nézve írtam!
MOD: a céges Corollámról is írhatnék legalább ennyit....
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26367 üzenetére
Ha "lassan" váltasz nincs gond. Normál körülmények között ez nem jön elő!
(csak ha átmész racsingbe, meg hát kérdés ki milyen gyorsan vált, én azért adom neki ha úgy van, nyilván nem erre lett tervezve, de ha vígasztal a céges Corolláé még sz*rabb, az se bírja a kemény váltásokat)
A többi hiba meg ráfogható az UFO dizájnra, (műszerfal, kilincs stb.) A Corolla kilincse nyilván ezerszer jobb, nem nyikorog a kallantyú rugója, nincs olyan érzete, hogy mingyá kiszakad
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26367 üzenetére
3 ismerősöm is nonfl ufo 1.8-ast hajt és egyiknek sem volt soha semmilyen gondja vele és most egy barátnőm is szervált magának egy 1.8 type s-t, ő neki is gondmentes az élet. hajtottam én is 8gen ufot és nem volt vele bajom. a pattogó hátsó futómű meg pattog, ez van, lekell szarni.
viszont mindennapos életben az ufo a jobb szerintem. nem tudok a variálhatóságról lemondani a sedan csomagtere meg használhatatlan az ufohoz képest, ez tény. sosem voltam sedanos, szóval ez szigrorúan szubjektív...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26399 üzenetére
tudom, de normál, nem vti-re sosem tesznek alapvetően /55-öt, én sem tettem, nekem a nyárim volt /50-es, a téli az standard 14 collos lemezfelnis méret volt. és gyanítom nem vti-ről van szó. olcsó, 18 körül már lm-30 bridgestone is kapható, nem rossz ár érte.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26404 üzenetére
Engem most hagyott cserben a Continental téli 16-os szettje.
Szerencsére nem törtem össze a verdát, a szívem a torkomon ugrott ki, nem is mentem gyorsan, balos döntött kanyarban ugye nincs lsd a kocsiban és az egyik gumi elől sokkal jobban betapadt, mint a másik lsd hiánya miatt, el is dobta magát a verda, de sikerült megfognom, de legalább megtudtam, hogy ez a gumi nagyon kevés télen 200 lóhoz, igaz, már három éves.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26423 üzenetére
Sajna ezt nem tudom, viszont annyira lehetett érezni, hogy az egyik oldal sokkal jobban betapadt, eleje elment balra, hátulja jobbra . Néztem is hogy mi van, viszont nagyon jó érzés volt ezzel a szervókormánnyal megoldani a szitut, ezt mindegyik hondámban nagyon szerettem.
Milyen téli gumid van?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Winner_hun
félisten
válasz DeathAdder #26458 üzenetére
7gen5d, motor passz
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26462 üzenetére
heko légterelő rá 6ezeré azt viszonhallás ... bár nekem mindég legyütt, így inkább eladtam (pedig kétoldalúval raktam fel nem azzal ami rajta van, de így is vagy 3x tettem fel 1év alatt ... kiszárad a kétoldalú azt elengedi)
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26462 üzenetére
emlékeim szerint a jazz-re sem volt olcsóbb a gyári 4 kis vacak
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz DeathAdder #26462 üzenetére
JDM, vazze'...mit nem értesz?
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
anjani182
őstag
válasz DeathAdder #26462 üzenetére
És ez: [link]
Majdnemhogy hulladék anyagból (is) készül(het) és óránként akár több 100-at ki tud vágni egy jó gép....
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26474 üzenetére
Jó eséllyel olyat, mint ami benne van, de általában a kezelési útmutatóban fel van tüntetve. Márkából Yuasa-t ajánlok.
Egyébként tölteni próbáltad?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Winner_hun
félisten
válasz DeathAdder #26474 üzenetére
Ha van és megér neked néhány ezer Ft pluszt akkor Banner Powerbull. Nekem 9 évet kibírt, 10-ik éve elején halt meg. Ugyanilyet vettem bele.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26477 üzenetére
na nehogy má egy aksin múljon?!
jobb lesz kurvaanyázni majd az egyik reggel?
tessék elgurulni a fogarasira (én ott vettem 2éve) egy yuasa aksiért, vagy amelyik közelebb van: kattgyerekek, Bécstől délre 100km-re olyan hóvihar van megőrülsz, nem látni a külső sávot!
4napot voltam Lachtalban, péntek óta folyamatosan esik a hó, nagyon állat
2nap alatt megtanultam síelni, azt mondták úgy síelek mint aki 3adik szezonjánál tart ...jah volt egy kis 20éves jégkori múltam[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26479 üzenetére
Ilyen kell neked: [link]
Winner_hun: Bármibe lefogadom neked, hogy az új akkud nem fog kibírni 9 évet. Azóta sok minden megváltozott és a Bannert nem merném nyugodt szívvel ajánlani. Pont a minap írtam jegyzőkönyvet egyről. Kiábrándító eredményei voltak.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26479 üzenetére
a pesti fogarasira én úgy mentem oda hogy előtte jól felhívtam, hogy van-e 45ös yuasa aksi ... azjó, de mondom nem tudom melyik pólus van a izé... van mindkét fajta, jöjjön ... mentem úgy h előtte bebikáztak, és le sem állítottam ott a motort, beszaladtam h akkor légyszi gyere már ki és nézd meg h tutira van-e ilyen mert ha nem akkor bebika állapot van ... kicseréltük, kifizettem, azóta teszi a dolgát
előző banner volt 3 v 4éves, előtte persze töltöttem én is hogy hátha, de már vége volt ... reggelre feltöltött, pöccröff, azt délután mikor végeztem melóban akkor azt mondta h nem tovább#26480 !Overdose!: ilyen van az enyémben is
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26477 üzenetére
A Bosch a legrosszabb akksi márka, max két évet bír, az összes cellazárlatos lesz.
Nekem kettőt cseréltek egy év alatt, utána ment Exide a vtibe, azzal már jó volt, azzal is adtam el.
CTR-be gyárim van még, több mint 8 éves, de a gyári nagyon drága.
Talán a gyári Yuasa lehet, ha jól tudom és 50e Ft felett mondták nekem, kérdezd meg a Lacit.
Ha beadja a gyári a kulcsot, én is Yuasát veszek a ctrbe.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26474 üzenetére
gyári panasonicot. integrába legalábbis ez a gyári, szerintem a civic-be is tökéletes kell legyen. de következőre optimára szavazok majd én is. valszeg az nem merül már hónapok alatt se le
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26485 üzenetére
HI!
a gyari az pana-yuasa-delco ebbol eu-ban a honda a legutolsot hasznlaja
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26485 üzenetére
egy jó akksit nem fog tönkrevágni a rövid táv, legalábbis nem szabadna.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26488 üzenetére
egyetértek, az gáz. tesóm civicjében is exide van, 6-7 éve kb és hibátlan. kemény 16e pénzért vettem..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Winner_hun
félisten
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26531 üzenetére
nekem is fura, mert b18-ba 3.7 liter megy és a szint a min-max között van, maxhoz közelebb inkább
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #26545 üzenetére
Ha 8gen akkor nekem egy ilyen kellene: [link]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26547 üzenetére
8gen 4D-ben nem is találsz mást, csak benzinest, mert az egész bolygón csak benzinmotorral adták el Kérdés, hogy mikori. 2008 előttit találhatsz 1.6-ost is(126Le), meg 1.8-ast is(140Le), 2008 utáni csak 1.8-as van, de hibrid van korábbi is, ráncfelvarrott is. Régebbibe az 1.4 i-DSI motort tették asszem, újabb talán megkapta a 100 lovas i-vtec-et talán...de hibridfronton nem vagyok jó.
Nekem most lesz 5 éves, és a héten léptem át vele a 90000 km-t. De nem szándékszom eladni, pedig asszem az egyetlen pezsgőszínű példány amiben bézs beltér van kézi váltóval 1.8 motorral.
A 90k nekem úgy jött össze, hogy pártízezer km-t városi-városközi menetben mentem, 8-50 km-es távokon. 1-2 alkalom Balatonra 250 km-ek, meg kb. évi 1 alkalom tengerpart 750 km-ek kvázi egyben.
Az R18A2 szereti a pályatempót, bár ott már kissé zajos, viszont sok városi üzemtől enyhénszólva is meglustul. Tehát ha egy autó 500km-es utakból szedi össze a 300k-t, az talán szerencsésebb, mint 5-6 km-ekből.Én mondjuk ezt megnézném, bár kétségtelen nem Bpest, és szerintem valósban 100k km körül lehet, de ennyi alatt nem lehet baja.
Nem véletlenül nincs nagy kínálat, nem is vették sokan, és az se nagyon adja el.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26547 üzenetére
nagyon szűk a kínálat, én inkább egy 8gen ufo 1.8-ast néznék a helyedben, nem futna sokat, tehát nem akarsz minden kanyarba 4 kerékkel csúszva beérni, ráadásul sokkal praktikusabb is.
bleki:
pompié is asszem pont ugyanilyen a belsőben nem vagyok teljesen biztos[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26550 üzenetére
es vs ls - csak felszereltségi szint.
van ismerősöm aki 1.6-os motorral vette (i-vtec, persze), már bánja, hogy nem r18-cal vette. pedig ez egy eléggé bombabiztos motor konstrukció és a váltóra sincsen panasz.azért mert sokkal praktikusabb és ismertebb az ufo.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26550 üzenetére
Sajnos a felszereltségek közül már levették az LS-t, de az adatok közt az 1.6 még fenn van
Ha megtaláltam volna a 20 féle Honda katalógusom közül pont a Civic sedanost, akkor meg tudtam volna mondani a pontos felszereltség különbséget, de így nem tudok bővebbet segíteni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #26553 üzenetére
Feltúrtam a szobát a katalógusért, de marhára nem találom...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
HI!
nekem gyari nissin /80Mm-et ment el az elozo/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
Nissin és EBC is bevált nálam, de betétet mindig tárcsához választunk. A vegyes összeállítás ritkán jó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
DS performance... ATE, Green Yellow stuff tök 8 szerintem. már az első vasalásnál elbaszhatod az egészet. Legalábbis AE86on sütöttem meg DS-t ugy hogy kuka volt aztán a "legolcsóbb" ATE az első pillanattól hibátlan volt. Nagyon mellé nem nyúlhatsz, különség ezredekben mérhető, és az hogy melyik menyire látszik a felniden az csak használat során derül ki. (DS szürke felnin kb 4x annyi port csinált nekem mint a gyári)
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #26566 üzenetére
Nekem Ferodo DS van fent (tárcsa+betét) és tényleg porol. Nekem sem ártana lassan másik szett.
Mivel fehér a felnim így nem ártana kevésbé porolós nekem sem.Most cseréltem hátsó féknyergeket.... erősen megy a matek hogy az elsőket is újakra kellene cserélni, mert a mostaniak még eladható ITR nyergek.
Csak nem tudom mit vegyek... gyárit vagy Wilwood 4 vagy 6 dugattyúsat esetleg mást... ahogy néztem az árak hasonlók... lehet érdemesebb lenne a Wilwood mellett dönteni.
4dugattyús wilwood[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26566 üzenetére
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
ha minőségi fék, fékrendszer és kiegészítők, akkor a stoptech mellett. érdemes egy emailt küldened nekik, röviden vázolni mit szeretnél, megadni az alváz számod és megvárni mit javasolnak. csak usa-ból kell behozni. van egy stoptech.hu is amúgy, ami egy tuning boltra irányít, de nem vagyok meggyőzve róla, hogy hivatalos kapcsolatban vannak vele, mert magyar cég nincsen a stoptech.com oldalán.
idén lehet, hogy nekem is esedékes lesz a féktárcsa és betét csere és ha nem gyári, akkor valszeg stoptech lesz, van típus specifikus vágott tárcsa, betét és fém fékcső előre és hátulra is. nem biztos, hogy nagyobb, 300-as tárcsára akarok váltani, mert egyszerűen macerás, és akkor vehetek még egy szett 16-os felnit, kell nyomtáv szélesítő és hosszabb tőcsavarok is, hogy beférjen előre a tárcsa és a nagyobb 4 dugós nyereg etc.. évi 5-10e km-t megyek az intivel, egyszerűen nem éri meg.. de pont ilyen ok miatt abban sem vagyok biztos, hogy kell e, és jobb e annyira mint a gyári.. és simán megy fel rá a gyári új tárcsa és betét oszt kész.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
veszel egy flakon sonax extreme felni tisztító + párszázas azt akkor vereted le a felniről a cuccost amikor akarod
aggasztó por, áhh, a por mondjon leIntegra:mondjuk én is addig akarom bekoptatni amíg a fekete ubiszelők vannak fent (téli szett)
bár mondom mojolok ezen a 262es wilwoodon ... csak úgy vagyok vele mint te,
nekem is elég az erő fékhatás, még pályán is ... én kicsit többet megyek vele 10-15ekm/év[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26579 üzenetére
I!
nissinnek nincs sok pora vmint, akar a sonax extrem wheel egy mozduatos letorlese is nayon baba
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26586 üzenetére
HI!
ez ne fekport oldani van, ezt a tiszta felnire rakod ra es utanna elvezed a hatasat:- )
felnit takaritani ez tenuleg jo: klinviludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26586 üzenetére
stoptech nem is nagyon lesz sokaknak, simán én leszek az első big brake kit felhasználó szerintem messze környéken kop-kop-kop
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz DeathAdder #26588 üzenetére
HI!
semleges samponnal siman kihuzza a szezont
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #26562 üzenetére
Vtire vettem ebc karbon tárcsát yellowstuff betétekkel, a fékem olyan faxa lett, hogy nagyobb sebességnél egyáltalán nem melegedett el mint a fos brembo max, ferodo nekem szétégett, textar még elment, viszont porolt.
Ebc nem porolt annyira, a fékem kb azzal a szettel a ctr fék szintjét simán elérte, brutálisat fogott 262-es karbon tárcsával és sárga betéttel, ja és hidegen kicsit van hangja, de ott is nagyon fog!
Nekem majd 10-20e km-en belül lehet cserélni kell az első fékeket, megy fel a 300-as karbon tárcsa yellowstuff betétekkel, vtinél már hatalmasat fogott és kb annyira porolt, mint az átlagos szettek.
Crxfórumon eladtam egy illetőnek, ha érdekel és ki akarod kérdezni, akkor megadom a nevét.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26603 üzenetére
nyugodtan elautózhatsz vele tavaszig, még akkor is, ha pörgeted, ami azért nyílván az esetek 10%-a maximum normál használat mellett. mentem én már 9e km-t is 300v-vel és semmi baja nem lett. a mitsuban meg a 7500km-es periódust már rég kitoltam 12e km-re. jó minőségű olajad van, nem lesz baja szerintem.
és az fékfolyadék, nem fékolaj[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #26605 üzenetére
csak azért mondtam, mert ha Imi előtt használd mondod, hogy fékolaj...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Arena Breakout: Infinite
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest