- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Telekom mobilszolgáltatások
- Netfone
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30681 üzenetére
baszki szűz még az autóm, sőt az előző is az volt ... mondtam is már a csajomnak h a bakancslistáról egy tételt le kéne húzni
így aztán ezt az autót addig nem adom el még a Nordschleife-ra ki nem megyek és ....#30682 EQMontoya: ISkéccázat szeretik a némberek?
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
szőröscica
addikt
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30805 üzenetére
ahogy írták a mazda előszeretettel rohad, több ízben hallottam én is
hamarabb vennék egy toyota corollát: E12 szervízkönyves , ha kellene városi rohangálós tuti megnézném
haveromnak E11-e van, nincs panasz rászerk: van ebből 4/5 ajtós is, pl haveromnak az E11-e pont az ... így beleférhet a listádba
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz xcbiker #30818 üzenetére
Na rakerdeztem havernal a toyotara, neki is ilyen van, toyota clubban is igen aktiv.
Az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo. Ha rozsdal valoszinuleg torve volt. Dizelnel ugye a szokasos dolgokra kell odafigyelni, befecsi, nagynyomasu, egr... tipushibaja a dizelnek nincs. Kettostomegu, dfp nincs benne. 100-150e körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok, de kb 50e- ből felújítható, és újabb 150e-ig nincs para. Ha jó gázolajat tankoltak mindig, akkor ez se biztos. Kb ennyi
!Overdose!
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz xcbiker #30826 üzenetére
E11 és E12 két egymást követő Corolla-generáció, 97-2001 és 2001-2007(?).
A 4zz és 3zz motorokat érintheti ez a probléma, a 2005 után gyárottak hibamentesek.Főleg a szar olajtól jöttek elő, amelyik 10w-40-et kapott, annak fakereszt.
1l/1000km meg a vége, ott már dobósak a gyűrűk, dugók.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
zolynet
addikt
-
Snoop-y
veterán
-
Snoop-y
veterán
válasz xcbiker #30913 üzenetére
Hol csinaltak? Jano?
Ha csinaltatott volt akkor azt lehetett volna allitani hogy mennyire legyen hangos.4gen-hez kepest mennyire volt hangos?
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30915 üzenetére
ehhez képest: mennydörgés i love my subie
hasper 55csövezés + középdob 40k-t fizettem, hibátlanSnoop-y: a rozsdamentes más sebből vérzik, arra is mondtak valamit, az sem örök élet ám ... erre az 55-ös csövezésre 5-8évet mondtak, az meg szerintem kiváló
ha jól emlékszem vissza akkor a rozsdamentes a hajlítási pontokon tudja megadni magát, nem vagyok 100%-ig biztos benne[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #30969 üzenetére
Ha ugyanaz az ember, aki crx-en is felírta a pechet, akkor blokkrepedés...
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Snoop-y
veterán
válasz xcbiker #31036 üzenetére
Igen ez a masik verzio.
Yellowstuff az nekem 40K-bol megallna. ( most hogy rossz a HUF igy tobb de mivel en fontban fizetek nekem jo lehet )
£105-ert van yellowNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
runner 125
nagyúr
válasz xcbiker #31194 üzenetére
A teljesen szinetikus kenése jobb és hamarabb eléri a motor az üzemi hőrmérséletét (csökken a hidegenfutás), így nő a motor élettartam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Hmmz
aktív tag
válasz xcbiker #31307 üzenetére
Tegyük hozzá gyorsan hogy előbb végy 8 millió gyenge magyar forintot
De ha már álmodozunk akkor én a legelső gyárilag turbós új civic Type-r-t vinném másfélszer annyiértMottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
-
EQMontoya
veterán
válasz xcbiker #31307 üzenetére
És miért olyan jó ez egy családdal?
Lehet, én vagyok marha, de derék/hátproblémákon kívül nem látom indokoltnak a suvokat.
Egy kombihoz képest:
-A nagy légellenállás miatt pályán többet fogyaszt
-Magasabb tömegközéppont miatt (legalább érzésre) kevéssé stabil
-A nagy felület miatt nagyobb tempónál zajosabb is
-Szarabb pakolni a magasan lévő csomagtérbe
-Ha van négykerék-hajtásod, akkor folyamatosan extra súlyként cipeled. Cserébe egy évben két nap van, amikor szintén maximum 10 centi hóig vagy jó, mert utána ugyanúgy felakadnak. A terepjáróképességük ugyanis zéró.Ezen felül szerintem ormótlanul néznek ki, és zavar a magas üléspozició, illetve az ebből fakadó meredek tartása a felsőtestnek.
Értem én, hogy most ez a divat, de tényleg, ennyire?
Same rules apply!
-
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #31297 üzenetére
Nagyon szemügyre kell venni a kasznit.
Nemrég vett egy ~8éves kék fiat bravo-t az egyik ismerősöm, melynek elsőre kifogástalan volt a fényezése, aztán egy-két hét használat után látszódott (lehet volt mosás is) , hogy a motorháztető csupa kőfelverődés, tiszta pötty. Úgy eltüntették hogy akkor ott nem lehetett észrevenni! Beszarás.
Ahogy már előttem is írták nem lesz ez nagy autó?
Toyota Corolla E11/E12?>>>W!nman*
ködlámpa , szerintem p&p de azért kérdezz rá (vagy ebay)
"Ez szerintem nem a gyári 15-ös VTI felni, vagy igen!?" - ezt így ahogy van nem értem
ovál nincs[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz xcbiker #31297 üzenetére
Én is mazda 6-ot nézegetek, nagy, tágas, gyári hibákra kell figyelni(első lámpa magasságállítás, alváz, kézifék bovden berohadás, fékek berohadása, hátsó sárvédőívek berohadása, motor).
7 gen accord nagyon drága, röhejesen drága, mint a 7 gen civicek is.
Nissan almera, primera is nagyon olcsó, 2002-esek vannak bőven 1 milla alatt.
Toyoták is nagyon drágák.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs