- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Sony WF-1000XM4 - ezúttal koppan az áll
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
szűrő
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
tibi666
senior tag
ma olyan vizuális élmény ért, hogy muszáj megosztanom veletek. állok a pirosnál, beáll mellém egy nagyhangú autó.
kinézek, látom egy szőke csajszi vezeti.
maga az autó egy honda prelude volt, olyan 94-95 körüli.
rózsaszín festéssel, a motorháztetőn manga lánnyal, csillagokkal, az oldalán manga lánnyal, csillagokkal, a hátulja pedig tele volt apró csillagokkal. azt röhögtem magamban, hogy minden autós és gyalogos azt bámulta, és mutogattak. -
Snoop-y
veterán
Pff erre ennyit költeni. Azt most már majdnem annyit tud mint egy gyári VTI...
Sosenem értettem ezt. Minek ilyen szintű tuningot csinálni egy alapból gyenge autónNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
VTI-Totya
tag
válasz Snoop-y #9508 üzenetére
Na, megszólalt a nagy B18abcdbvfhvbgfsbgvsf faxom motorral felturbózott 20éves kasznis.................húzom-tolom szekérrel.
Ui.: Oszt neked mennyibe van? Hol a gyárilag szuper erős motor?
Csönd legyen...
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Snoop-y
veterán
válasz VTI-Totya #9509 üzenetére
Félrebeszélsz
Én nem egy alapban 92 nyúlmókus motort tunyingolok mert annak aztán az égvilágon semmi értelme nincs. Egy gyárilag valamennyire erős mocit azt van értelme tovább tuningolni.
Amit erre a kocsira ráköltött motor ügyileg abból egy alapban erősebb VTI-t megvehetett volna és ugyanúgy arra is rátehette volna a szép felnit carbon szárnyat stb-t.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
NoLF
addikt
válasz Snoop-y #9511 üzenetére
én simán megértem a csókát, vett anno egy autót mert annyi léje volt, megszerette, elkezdte csinosítgatni, aztán a tuning a hobbija lett, és a megkeresett pénzét beleölte ebbe, mert nem akart másikat, nem akart erősebbet, ezt a példányt akarta olyanra csinálni, ahogy neki tetszik. igen, az ilyenek ellen szokák feldobni "az add el és a tuning árából vegyél egy gyárilag erősebbet" de akkor azt megint kezdheti saját ízlésére formálni stb, arra meg már lehet nincs pénz, idő, energia, rajongás, mint ezért a példányért. nem mindenkinek forog ugyanúgy az agya, szvsz ezért oltani nem érdemes. ha neked nem tetszik hogy ezt csinálja szíved joga, ő ettől még élvezi és szereti a gépet, és magasról hugyozza le a gyári autókat.
gondolom én.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
VTI-Totya
tag
válasz Snoop-y #9511 üzenetére
Látszik, hogy nem volt még D15B2-d apukám.
Alapból is olyat megy, hogy az egy varázslat. Kicsit nyomatékosabb is.
Ezzel a motorral ötször leveri a vti-met. Jah, és kikocsikázik a világból, én addig már 3szor felújítom majd. Mert tartósabb.Ennyi az értelme.
Szerintem.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
lao ce
aktív tag
válasz Integra #9496 üzenetére
"a fórumon a type v nevű srác pirelli zero nero buzi, de alatta se volt még normális gumi... (amúgy is vicc amit a gumis topicban művel)
tisztára mint mikor meghallom hogy toyo t1r az ász..
kiráz a hideg ezektől"a pirelli meglehetosen jo kompromisszum utcara + versenyre (honda si-on volt). persze nem lesz utos palyagumi, sem optimalis utcai, de ha epp nincs penz dupla szettre vagy nincs energia szarakodni a kerekcserevel akkor szuper. nekem kihuzott masfel evet pedig rendszeresen versenyeztem rajta es a telet is azon vezettem le es rendesen viselkedett. nem tudom kell-e kulon mondanom de kicsit tobb mint egy szezon + mindennapi vezetes 1 szetten fantasztikusan jo teljesitmeny egy gumitol.
reszponziv, sokkal jobb az atlagnal a kanyarstabilitasa mivel kemeny az oldalfala utcai gumihoz kepest, viszonylag csendes, elfogadhato telen is foleg ha uj (sokkalta szarabbak is vannak), raadasul ahogy kopik ugy gyorsul - bar ez utcan ugysem szamit.valaki irta hogy csikorog a kanyarban meg a kocsi tolja az orrat (vagy a segget?). nos
- az utcai gumik direkt csikorognak, bar ez a pirelli joval kesobb kezdi mint az atlag mivelhogy kemenyebb
- tegyel bele tobb levegot akkor kesobb fog csikorogni
- tegyel hatra tobb/kevesebb levegot mint elore: ezzel tudod befolyasolni hogy under vagy overdrive legyen a kocsi (bizonyos mertekig)az egyik legjobb gumi volt amit probaltam. de, ettol meg nem valoszinu hogy valaha fogok ujra venni, mivel szamomra mar nem celszeru tobbet.
nicht kompot
-
Winner_hun
félisten
Télen azért nem a legjobb nyári gumival menni...
A csikorgás nem akkor van ha nem tapad már a gumi rendesen? Ha túl sokat fújsz bele akkor középen lesz púposabb, kisebb tapadási felület, előbb csúszik, ergo nem jó. Se tapadás, se gumikopás miatt nem jó. Gondolom én józan paraszti ésszel
ps: azt hittem Snoop-y írta ezt a hozzászólást, bár több ponton furcsálltam hogy ilyet írna, aztán megnéztem a nicket, tadamm
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
NoLF
addikt
na, ez is megvan
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
"az utcai gumik direkt csikorognak, bar ez a pirelli joval kesobb kezdi mint az atlag mivelhogy kemenyebb"
Ha az anyagösszetételben keményebb, akkor a keménysége miatt előbb kellene elkezdenie csikorogni, ha a csikorgáson azt értjük, hogy megcsúszik mondjuk jó sima felületű szurkos aszfaltúton. Ha keményebb, előbb megcsúszik, de jóval kevésbé kopik. A lágyabb jóval később csúszik meg, de ha igen, akkor a jóval nagyobb kikényszerítő erő miatt már nagyon, és sokkal jobban kopik. Szerintem.
A Ladánkon az anno 12 éves eredeti orosz gumik már igencsak kemények voltak, sima kövérebb gázra eltekerte a kereket, közepesebb fékezésnél már csúszott mintha olajon menne, és 60-ra korlátozott kanyarban 60-nál már négy kerékkel csúszott oldalra. Kapott egy Uniroyalt, ami szinte körömmel kicsíphető lágyságú volt, na azt sehogy nem tekerte el, nem csúszott meg, se oldalra, se fékezésnél, de ha mégis, akkor viszont rajzolta rendesen a csíkot.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
addikt
válasz BlacKSouL #9520 üzenetére
kecskeméten az egyik kanyarban ahol kb 20al lehet menni, szinte minden egyes autó gumija csikorog. ott nincs csúszás, nincs ez, nincs az, csak úgy dőlnek az autók és annyira kell elfordítani a kormányt, hogy az átlag gumi elkezd sivítani.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
lao ce
aktív tag
válasz Winner_hun #9517 üzenetére
(igen, nem szeretek fejrokon topikjaba irni, elnezest is kerek )
a kanyarban a gumi oldalfalan kezd menni a kocsi, ilyenkor csikorog. azert van ugy csinalva hogy csikorogjon, hogy a hang figyelmeztesse az urvezetot hogy ez utan jon a megcsuszas. a slickek/versenygumik nem csikorognak, ha tulvezeted akkor egyszercsak forog a vilag, ami mellesleg "fun" (persze csak akkor ha tudod hogy biztonsagban vagy a palyan meg minden).a csikorgasnal kicsit csuszik mar a gumi, de meg nem nagyon, es epp ezert a tapadas akkor a legoptimalisabb. a versenygumiknal mar erezni illik mikor van ez a 15% koruli csusztatas. ez az optimalis. e felett mar csokken a hatasfok, akkor mar a 'hataron' autozol, a kicsuszas hataran. szoval mikor pl. a f1-ben a hataron autoznak akkor nem a kicsuszas hataran hanem az optimalis gumitapadas hataran mennek, bar a ketto kozott nincs am sok es pont ez a muveszet benne
nem tudom lehet-e ilyen kepet talalni a neten, de ha erdekel keresgelj, fantasztikusan dolgoznak a gumik egy kanyarban, szinte hihetelenul torzul a profil. persze olyan kanyarvetelrol beszelek ahol a hondanal, vw-nel, fordnal az egyik hatulso kerek mar a levegoben van . a fotosunkra neha rajon a muveszkedes es par eve csinalt egy kozeli sorozatot a kerekekrol a kanyarban, no, azt sosem felejtem el, majd leestek a gumik a felnikrol!
a levegorol szolva.
ha tobbet fujsz bele, akkor kemenyebb, es pont ahogy mondod, 'pupos' a gumi, mikor elkezdesz kanyarodni akkor 'leer' a normal futofelulet is az aszfaltra. tehat adtal magadnak egy kis extra gumifeluletet a kanyarra ergo nagyobb tapadast, azaz nagyobb kanyarsebesseget, azaz jobb lesz a korido (ezert allitanak negative camber-t is ami nem tudom mi magyarul).persze kozuton joval a hatar alatt megy az ember ha normalis es akkor nincs ilyen problema. de nyaron meg kozuton is okes ha esszel csinalod es csak kicsivel nyomsz bele tobbet. csokken a fogyasztas (5-10%) es ha veszhelyzet van es mondjuk ugy tervezed hogy nem mereven elore szegett arccal rongyolsz bele az elotted alloba hanem elkerulo manovert probalsz es kanyarodsz (abs), akkor bizony hasznos is lehet.
ez csak szemelyes velemeny, es semmifele felelosseget nem vallalok erte.
nicht kompot
-
Winner_hun
félisten
Ez a kanyarban oldalfal nekem kicsit sántít, vagy csak nem értem. Biztos hogy a gumi oldalfalán? Lehet csak fogalomzavar van nálam Mert olyan gumit én még nem láttam aminek az oldalán bármiféle használati nyom lett volna (padkás horzsolástól eltekintve), viszont vezettem már kisteherautót, igen lassan mentem, kanyarodtam és csikorgott rendesen.
Na most utána meg kicsi csúszás van a csikorgásnál, teljesen nem értem hogy mi van...
Ez a túlfújásos dolog.. meg kell emészteni. Kanyarodásnál nem fekszik fel az egész futófelület, csak a gumi széle? Túlfújt guminál meg a közepe és a széle? Mert nekem ebből ez jön le.
Többet biztos nem fújok bele, nyáron meg pláne minek, biztonság miatt nem áldozok a fogyasztásra. Meg amúgyis nő a gumiban a levegő nyomása melegben, használat közben. Sőt, ha túl van fújva akkor előbb elhasználódik, ami miatt a megtakarított benzint költhetem gumira... Fékezésnél meg az a jobb, ha minél inkább felfekszik a gumi, akkor jobb a tapadás, szóval ezt az elkerülős ABS-es manővert nem igazán értem
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
a csikorgasnal kicsit csuszik mar a gumi, de meg nem nagyon, es epp ezert a tapadas akkor a legoptimalisabb. a versenygumiknal mar erezni illik mikor van ez a 15% koruli csusztatas
Én eddig azt hittem ha csikorog akkor már veszített a tapadásából és az csak rosszabb mintha nem csikorogna. Bár amikor kb 10km/h-val mentem kisteherautóval, tán valamennyire meg volt pakolva és kanyarban az nyikorgott.. na az furcsa volt Bár az is biztos hogy az aszfalt miatt, mert máshol nem szólalt meg nagyobb tempónál sem...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
lao ce
aktív tag
válasz Winner_hun #9525 üzenetére
"Biztos hogy a gumi oldalfalán?"
ugy ertsd hogy a gumi begyurodik a kocsi ala. nem kifejezetten a feliratokon megy a kocsi
van egy koptatofelulet a rendes futofelulet es a tiszta oldalfal kozott."Na most utána meg kicsi csúszás van a csikorgásnál, teljesen nem értem hogy mi van..."
igen, a csikorgasnal kis csuszas van (persze a csikorgas relativ, nem arrol beszelek mikor allo kerekekkel sikolto fustolo gumikkal oldalra sodrodik egy auto ). kis csuszasnal idealis a tapadas. ez van. fizika."Kanyarodásnál nem fekszik fel az egész futófelület, csak a gumi széle? Túlfújt guminál meg a közepe és a széle?"
pontosan, kanyarodasnal eltorzul a gumi es nem fekszik az utra az egesz felulet. a tulfujt gumi megnoveli a kanyarban a hasznos tapadofeluletet. remelem azert nem fogok itt felbujtani par tulbuzgo tinedzsert hogy torje ossze magat tulfujt gumikkal. ezek nem kozutakra hasznalhato kijelentesek.
most az elkerulos veszfekezeses manoverbe nem megyek bele, mert messzire vezet, es sokat kellene gepelni. de a rendesen fujt gumi tapadasa csak olyan fekezesnel (vagy gyorsitasnal ha mar itt tartunk) idealis ahol te egyenesen mesz. ha kanyarodsz kozben, akkor nem idealis. ami nem baj, csak ez van."Többet biztos nem fújok bele"
egyetertek, ne fujj bele tobbet, ugy menjel ahogy biztonsagosnak erzed, az a legjobb.nicht kompot
-
xcbiker
addikt
válasz Winner_hun #9528 üzenetére
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
lao ce
aktív tag
válasz Winner_hun #9528 üzenetére
hat, ez nekem tul nehez kerdes. megvallom oszinten, hogy nem fogok tudni kielegito valaszt adni neked. tipikusan ez egy olyan dolog hogy volt egy pont az eletemben amikor megertettem, de a magyarazat tul sok hogy fejben tartsam.
de, ha en hulye is vagyok ehhez itt van egy cikk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Slip_anglenicht kompot
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #9528 üzenetére
gondolom direkt úgy tervezik a modernebb gumikoat, hogy a kanyarban érintkező felülete jobb tapadást adjon.
A vér nem válik VAZZE!™
-
NoLF
addikt
válasz !Overdose! #9519 üzenetére
ja, sokan dicsérték úgyhogy ezt vettem
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
VTI-Totya
tag
Nekem is ez a pzero..... faxom van.
Szar. Nekem soha ilyet többet. Ha ebből én boltba újat vettem volna, tuti ketté fejelem a motorháztetőt.
4kilós H&R pályára való ültetőszettel dobja úgy a seggét, hogy eszem megáll. (nem mentem állat módjára, kipróbáltam több fajta aszfalton is már)
2007-es 17 heti gyártású, tehát nem is öreg. 1évet volt használva egy 1.4-es polón........füstölve tuti nem volt.
Ugyan ilyen széles fulda-val beszartam néha, olyan kanyarsebességeket vállaltam be. (tuti volt már vagy 5-6éves, mintának meg az alja volt már...)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #9533 üzenetére
vegyél te is olyat mint nekem van.
nem tudom hogy a te méretedben hogy fog szuperálni, de mind unokatesómnak az mr2-n, mind nekem az intin bevált. szabb vett még ilyen gumit vti-re, neki írj a fórumon, ő tud tapasztalatot mondani ami talán neked is releváns lehetmeg van valaki aki szintén vti-re akar most venni, pénteken hívott az Imi emiatt, a srác 205/45r16-ban szeretne venni.
a segg dobáláshoz:
az inti is hajlamos kitörni hátul, ha kanyarban nagy sebességnél erősen ráfékezek valami miatt, de szerintem ez inkább természetes, mint sem, hiszen kikönnyül a segge erős oldalirányú erőhatással. a gumi persze nagyon sokat megfog ebből a reakcióból.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz VTI-Totya #9533 üzenetére
Nekem anno a Yokohama nagyon bevált nagy méretben 205/40R17. Azt mondom annál jobb nem kell egy VTI szintű autóra. vegyél Paradát azt élvezz bele a gatyádba azzal olyat lehet kanyarodni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
VTI-Totya
tag
Gyári gátlóval nagyon vigyázz rá. Nekem kinyírta egy nagy gödör a csonkálványomat is miatta. Sajna a rugó sokkal erősebb mint amit a gátló egy ilyen alkalommal fel tudna fogni.
Amúgy grat. a szerzeményhez.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
-
xcbiker
addikt
Úgy látom frankón megy itt az egymás vérének szívása!
Sokakra ráférne egy jó kis döngetés az asszonnyal, hogy lenyugodjanak a kedélyek!
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #9541 üzenetére
Az én csúszásommal csak az a gond, hogy amit most mondtam, ezzel a gumival, az folyamatos gázadásnál történt..... és ha ott fékeznem kellett volna, huhhh......éjjel 2kor azért nem szokott a kanyarba állni semmi.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #9547 üzenetére
25e ez a fos gumi?!?! loooáááállll
116e-ből lerakták az ajtóm elé a hankook-ot angliából..
vicc ami ebben az országban megymiért nem kérted el tőlem a kumho gumijaim, 205/50r15
azok is fényévekkel jobbak mint ez a kategória és nem kérek érte 100-at sem[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xcbiker
addikt
Ha valakinek kell vinni/hozni valamit Nyíregyháza (Szatmárcseke) környékéről, az szóljon!
Holnap este indulok arra és Vasárnap este jövök vissza "Bp-re" (Dunakeszire).Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Office és Office 365 topic
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs