- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Flashback #15 üzenetére
az ESi, LSi és a VTi, nem motortípust takar hanem felszereltségi szintet, illetve amolyan hondásan a kettőt vegyesen
az ESi: 1.6-os dohc vtec 126 le, ez ment a japán civicbe és a crx del sol-ba is
az LSi már két félét is takart:
1.5 sohc vtec-e 115le, ez az über gazdaságos csoda csak a japán civicben
1.6 sohc 116le, ez az angol 5D-ben volt, ez is pofátlanul keveset fogyaszott
VEi: 5 gen japán civic 90le
aztán volt még földgázas verzió is, annak nemtom a típusjelzését
VTi:
1.6 dohc vtec 160le, csak a japán civicben
1.8 dohc vtec 170le, csak az angol 5D civicben
illetve utóbbi volt egy speciális type s változatban amit csak európába magánrendelésre importáltak és a japán 3 ajtós civicbe rakták bele.
Type R: 1.6 dohc vtec 185le, csak japán 6gen 3D civicben
naggyából így van, de bizonyos motorok átcsúsztak más generációs civicekbe is
volt amúgy i, iS, LSi, ESi, VTi kódrendszer, az i volt a legszegényebb felszereltségű, az iS már szinte fullos volt. a VTi volt a legfelszereltebb.
néha mikor valami akció volt, akkor az elektromos tető belement a verdába, de nem mindig van mindegyik azonos típusjelzésű autóban benne...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
Ő volt az én kicsikém:
-= No way back from Here =-
-
SaNyEe18
tag
Hy!
Ezt pontosan, hogy értetted Integra?
''1.5 sohc vtec-e 115le, ez az über gazdaságos csoda csak a japán civicekben''
Úgy érted, csak Japánban forgalmaztak ilyen Civiceket
A használt autó börzén már nem egyszer láttam 5.genes 1.5VTEC jelzésű 110 lovas Civicet. Akkor ost van ilyen vagy sem?
Laycsi azt írta, hogy a 6. genesekbe voltak 1.5 VTEC-ek de azok 115LE-sek voltak.
Most akkor mi van
Valaki tegyen tisztábaVegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: ''béna vadász'' :))
-
Integra
titán
nem tudok róla hogy az 5gen civicben volt 1.5-ös 110 lovas motor. lehetséges.
de lajcsi ahogy mondta a 6gen civicben van az 1.5-ös 115 lovas sohc vtec-e motor.
a japán civicet meg úgy értettem hogy, a japánban gyártott civic, mert ugye volt az angliai 5D civic is.
de most hogy utána gondolok, elképzelhető hogy ez a motor még az angol 5 ajtósban is volt.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SaNyEe18
tag
Mennyire vagy benne a témában Integra?
Én egy kicsit de télleg csak nagyon kicsit értek a motorokhoz... nem lehetséges az, hogy egy 5. genes civic 1.5-ös mocijára egy 6. genes VTEC hengerfejét rácuppantsuk? Persze ehhez a blokkoknak és a furatnak meg még sok mindennek meg köll egyeznie.
Ja és egy ilyen hengerfejes mókolás mennyibe fáj az embernek?
[Szerkesztve]Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: ''béna vadász'' :))
-
Integra
titán
ennyire nem vagyok benne, de egy biztos, ezek nem lada vagy vw motorok
borzalmasan percíz szerkezeteket csinál a honda, nem lehet csak úgy ezt meg azt cserélgetni ilyen téren, ez biztos.
azt lehet hogy egy 5gen civic coupe- alá bevágod a komplett ITR motort hajtásláncot, váltót, futóművet, féket és lsd-t, de a motorral már nem lehet játszani...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
köszi!
nincsen különbség semmi a két kasztni között, sem tengelytávban, sem mechanikában, csak a segge nagyobb
csak arra figyelj hogy ne verjenek át, megkímélt karbantartott civicet venni magyarországon felér egy bűvészmutatvánnyal.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
budapesten nem túlzás.
nem az erős motor a lényeg, hanem hogy érezd a forgalmat.
legyünk realisták, bp-re a smart-nál nagyobb és erősebb autó nem kell.
egy rakás kaki a gép, de fantasztikus ahogy a városban lehet vele nyomulni.
erősen gondolkodom is rajta hogy lesz egy.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz burgatshow #72 üzenetére
megfogsz lepődni, de ritka biztonságos gép
dupla padlólemezes, okosan van kitalálva
ráadásul magasn ülsz benne.
nem egy koeniggsegg gép a maga 700 ccm-jével meg 3 hengerével, ráadásul dízel, de bammeg, egyszerűen nem fogy ki a tankja, bárhol találsz vele parkolót, keresztbe is meglehet vele állni, a csajok bámulnak ezerrel befelé, minimális fentartási költségei vannak.. mondjuk a hondától nem válok meg az tuti, csak sok esetben ez sokkal jobb ebbe a tetű városba, ráadásul a smartot egyáltalán nem féltem, sem gödörtől sem mástól.
a civic-kel mást sem csinálok csak slalomozok és gödröket kerülgetek hogy a felnim és a gátlóim ne verjem szét...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
janati
őstag
Illetve a 3 kasztni között nem?
Pesten szeretném megvenni, mivel itt felénk aranyáron mérik. Nemcsak a Honda-t, mindent. Pofátlan, szemétládák a kereskedők...
Segítenél esetleg? Neked csak jobb szemed van hozzá... Mondjuk kb. jövőre lesz esedékes.A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
Integra
titán
persze, 3, ott van még a coupe is
de azok is mind ropira vannak hajtogatva
szerintem pont bp az ahol nem kéne autót venni. szétrázott futóművek, gátlók, nem is nagyon vigyáznak rájuk, sokat futnak...
illetve lehet, deszinte biztosra veszem hogy az összes autónál nem mondanak el valamit és csak később derül ki
én inkább bevállaltam egy olyat amiről tudtam hogy törött
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SaNyEe18
tag
Integrának teljes mértékben igaza van! Mondjuk én nem vagyok Budapesti de jártam már párszor ott és télleg ku**ára szarok az utak, és lassú a közlekedés!
Szerintem valahol a környező kissebb helységekben kéne körülnézned pl Hatvan vagy ha van kedved ugorj le Kaposvárra errefelé mindig akadnak eladó civicek CRX-ek ésatöbbik.
Ha autót veszel akkor szerintem azt nézd meg, hogy kitől veszed. Pl ha egy öreg úriembertől veszel azért az más mint mondjuk egy 20 éves kölöktől aki szarrá hajtja a gépet nem?Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: ''béna vadász'' :))
-
SaNyEe18
tag
Tuningtapasztalata van valakinek 1.5 90Le-s Civiccel kapcsolatban?
Persze én írogatok ilyeneket mikor nekem még nincs is sőt 1 darabig még nem is lesz de mind1.
Arról lenne szó, hogy ha szerválnék 1 Direkt szűrőt+rezonátort a szívó oldalra, Sportgyertyát+gyujtókábelt(bár utóbbi asszem csak ámítás javítsatok ki ha nem így van)+chiptuningot(nem Mo-n mert itt csak eba**nak mindent ami nem turbós) az elektronikára, és egy teljes ikercsöves kipufrendszert az mennyi pluszt hozna?Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: ''béna vadász'' :))
-
Integra
titán
én megmondom őszintén nem nagyon bántamám azt a motort.
nem tuningra lett kitalálva.
egy b16c vti blokkot már lehet bütykölni, azt érdemes.
én is sokat agyaltam hogy kéne valamit csinálni az 1.4-essel, de rájöttem hogy nem érdemes, egyszerűen nem éri meg.
nincsen arányban a befektetett összeg a ráfordított pénzzel.
tegyük fel hogy a 90 lovas 1.5-ösből csinálsz mindenféle külső apró módosítással 100 vagy talán 115 lovat.
veszel egy 1.5-ös iLS civiet és máris dobhatod ki a tuningos verdát..
az 1.6-os civicekről nem is beszélve...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
először ezt találtam, szerelmes is lettem azonnal:
Bővebben: link
aztán találtam ezt, és még inkább szerelmes lettem...
Bővebben: link
utóbbi csak nyári autónak volt bejelentve, ráadásul fiatalabb, nagyon keveset futott és egész télen rendszám nélkül állt garázsban.
már beszéltem is a tulajjal, egy a gond, hogy ez az autó nekem legkorábban fél év múlva jöhetne össze és addig nem akar várni.
de mivel nagy honda fanatic és látja rajtam hogy én is, most gondolkodik...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_Volkovy_
nagyúr
Jó ez az Integra,de mintha gyárilag picurka felnik lennének rajta..Mekkorák is?
-
#16741888
törölt tag
Igen kevesebb, ha jól látom 240k ami szerintem még viszonylag türhető:
Bővebben: link
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000