- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
op9
aktív tag
How Bad Do You Want It?
-
janati
őstag
behalt a topic!
Télére ti hogyan készítettétek fel a kocsitokat? Van valami olyan szer, amivel le lehet kenni az alufelni védelem szempontjából? Mert nekem a vti kerékre téli gumi került, mivel nyárra veszek 16-os alut a vasra.A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
janati
őstag
[link]
[Szerkesztve]A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
Integra
titán
semmit
ez honda, nem kell vele mit pöcsölni
én ma elmentem homasitába, vettem egy rakat h4 tungsram izzót, hátsó lámpa izzókat, helyzetjelző izzókat, meg egy 15 liter ablakmosót, egy fagyállót a kulcslyukhoz, meg egy alufelni tisztítót oszt ennyi, elrakom a kamrába, ezek már amúgy sem voltak, szóval kellettek.
nem kell nagyon paráznod szerintem a felnikkel, csak tartsd rendszeresen, hetente, kéthetente tisztán egyszer. lemész egy vödör meleg vizzel és lemosod a sót róla, ennyi.
bivaly erős akksi nem árt, bár a gyári is sokáig bírja nagyon. nekem 6 illetve 7 év után kellett akksit cserélnem, egy banner, meg egy exxide lett a befutó, ezek még egy ifát is berúgnak
ezek az autók még kivannak találva és megvannak építve.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
janati
őstag
válasz Integra #1854 üzenetére
hát igen, az 1.4-eshez is én is csak ennyit tettem tavaly, mint te...
Vazz, aszittem az izzók csak nekem durrognak így télen...gondolom a qrva meleg vs qrva hideg miatt. pont ma este cseréltem egyet...
akksit kb. 1 hónappal ezelőtt kellett vennem, ami benne volt (exide) megadta magát egyik percről a msáikra... egy banner powerbull-t vettem helyette (bár a helyi honda szaki azt mondta, az szar... ) eddig hálistennek jó, remélme elmegy pár évet...bár 2 év gari van rá.
nagyon pöpec ez a vti, imádom. most éppen kipuff csere projekt van. a supersprint középdob már rajta van, kedden kapja meg a párját, a hátsódobot is.
totál tönkre volt a gyári közép+hátsó dobom... nemhiába, 6 éves korukra minden szétmennek, az 1.4-en is kifújt már a hátsó tavaly.A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
Integra
titán
biztos nem azt forgalmazta
exxide az egyik legjobb, nézd meg a hifi tuningosokat miről hajtogatják az autóikat.
powerbull is teljesen jó, sőt!
én nem azért vettem izzókat, mert durrognak, csak egyszerűen nem volt.
nekem 50-80e km simán egy izzó, és én 24/7 felkapcsolt lámpával járok, nem úgy mint az a sok fasz, amelyik vagy helyzetjelzőzik vagy még szürkületben is baszik felkapcsolni a lámpát...
kipuff minden 6 genen hibás, én is cseréltem már minden autón hátsó dobot
de nagyon nem tud érdekelni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TexT-BoY
addikt
na srácok.
Milyen Civicet kéne turbozni? SOHC semmiképpen nem játszik csak a DOHC.
1.6VTI vagy 1.6 125LE? Mit érdemes tuningolni? ahogy elnéztük a neten 1.6VTI-hez olyan nippon racing dugók kellenek amik a 2.0 preludbe vannak gyárilag.. illetve a B16, B20 és a B18 ugyan azon a blokkon áll.. ergo azon tanakodtunk hogy mit kéne hova csürni csavarni. esetleg 1.6VTI prelude dugattyukkal vagy x. Ahogy elnéztük a neten a turbos Civiceket 1.6VTI-t nem igazán látni. Ezt arra vezettük vissza hogy az 1.6VTI-be eleve nagy a kompresszió és nem a legjobb ezt turbozni... Na valaki aki okosabb mint mi?HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
szatocs
őstag
válasz TexT-BoY #1861 üzenetére
Ha láttad már a bishop videot, akkor abban látszik, hogy az 1,6 - os ecu - jával lehet művészkedni, lehet benne állítgatni, ahhoz lehet rakni turbot. Abban a vidben egy kkk turbo lett rárakva, olyan mint ami az 1,8 - as audikon van, egy 6 gen 1,4 - es civicre egy 5gen 1,6- os civic ecujával.
=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
-
TexT-BoY
addikt
válasz szatocs #1863 üzenetére
amcsibol rendelünk HKS vagy Greddy szettet.. és a Havasiékkal akarjuk felprogramozni.
Bishop video kéne.. amugy tudtommal minden B series blokk eggyezik ugy változik a köbcenti hogy mennyit mozog a dugattyu.. 2.0 az rövid löketü és kisebb a kompresszió.. értelemszerüen igy a másik 2is.. csak nő a kompresszió és csökken az ürtartalom.
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
janati
őstag
Melyik márkájú ültetőrogó-szett okés, és melyik felejtős:
Weitec
Apex
FK
Terra
Vogtland
H&R
CobraA "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
^Bundi^
senior tag
[link]
hümmNos Omnes Una Manet
-
TexT-BoY
addikt
válasz ^Bundi^ #1867 üzenetére
preluden nekünk 7cm alatt van az autó és csak a saját utcánba volt belöle gáz. felnit sem tettünk még tönkre pedig ez már nem szokványos ültetés /németböl igy hozták nagyon alacsonyan és mi ezt nem láttuk akkor még fizettünk jöttünk aztán mikor beártünk az utcába /''mocsaras nagy hepe hupákkal/ akkor jötünk rá csak. Monjuk nemtudom hogy más tuning nélkül milyen előnye van egy nagyobb ültetésnek.
jah most ment padra hogy felprogramozzák az ECU-t mert ment bele néminemü tuning és itt kelett feljebb emelni az autót mert csapkodta az elejét a padhoz. /2.0DOHC első tippre olyan 170-180 lo de még nem sikerült elektronikát belőni.. a végére 200lovat szeretnénk kinyerni belöle (természetesen turbo nélkül)
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
^Bundi^
senior tag
válasz TexT-BoY #1872 üzenetére
hát ami nekem volt 16.i SR már alapban elég lapos volt ahoz, hogy a sok bucka bebasszon..:S
annál laposabbra nem tenném ígyis halottam prászor amikor átmnetem ilyeneken, hogy koppan -t
(bucka: értsd ilyen gyalogátkelő...stb)
meg felállni a járdára ha parkolni akarsz(márpedig belvárosban soxor így vagy kénytelen...)Nos Omnes Una Manet
-
Integra
titán
ezen ne csodálkozz ezek a civicek gyárilag a legalacsonybbak az összes autó közül
nekem is minden fekvőrendőr meg padka para....
csak sréhenn tudok csomó helyre felkanyarodni, mint pl parkolóházak etc... máskülönben valahol odaverem
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
janati
őstag
válasz ^Bundi^ #1877 üzenetére
én fogok...
lehet megbánom, de megálmodtam a gépet, hogy milyen lesz, és ez kell hozzá...
195/45-ös Toyo Proxes gumikat fogok venni, Hijoin H-125-ös felnikkel, 16collban. Elég buta lenne ez így ültetés nélkül...A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
NoLF
addikt
nem kell vkinek 15ös alufelni garnitúra?
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
janati
őstag
kapott egy új lámpát a kis sárkányom...
[link]
megfiatalodott tőle...A "Kivel érdemes üzletelni" topikot NEM én, hanem Thunderzolee tartja karban!!!
-
^Bundi^
senior tag
Nos Omnes Una Manet
-
SaNyEe
aktív tag
válasz TexT-BoY #1858 üzenetére
Hali.
Hát a VTi-t felénk kevesen turnyósítják pont a magas kompresszió miatt, 10,2:1 az g**imagas turbósításhoz, volt aki próbálkozott vele éshát ... maradjunk annyiban, hogy a kipuszelepek és a dugók nem bírták. Ha mégis turbósítani szeretnétek azt valahogy oldjátok meg, hogy az EGR-t hengerenként tudjátok mérni mert a kipugáz hőmérséklet még hengerenként is nagyban el tud térni (ne kérdezd miért én se értettem miért csak 1 hengerben égtek meg a cumók).
Ha mégis B16A mellett döntenétek akkor először is csökkentsétek a kompressziót!!! 9,0:1-re legalább. Ha nem akartok hatalmas töltőnyomásokat adni a mocának akkor talán a kipuszelepeken kívül mást nem is kell bántani.
Amúgy a D16Z6-ot szokták nagyon turnyósítani, mert eleve kissebb a kompi rajta 9,2:1 aztán lehet itt trükközni, hogy másik D szériás motorból átrakni dugót, hogy még kissebb legyen a kompresszió.
Amúgy miért nem játszanak az SOHC motorok? Volt a CRX-ben DOHC nem VTECes 1.6 erőforrás asszem 132LE, a kompresszióról nem tok semmit.
Ha VTI turnyósítás mellett döntenétek mégis akkor carstylingon keressétek fel Lordiet neki van turbos VTije.-- end of transmission --
-
Integra
titán
szvsz főleg itthon inkább ideális ha az ember motorkód alapján megrendel egy vortech scharger rendszert a civic-be... és az full patent cucc.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Stellar Blade
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...