Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz axioma #17397 üzenetére

    Sztem nem a rendszer engedte, hanem az ugyintezo siman beklikkelte, hogy a masik kartyat megsemmisitette, ennyi.
    Ez a lehetőség bennem is felmerült, életszerűnek is tűnik, mégis elvi alapon elvetettem.
    A lejárat előtt bevont kártyák "sorsát" a bankoknak szabályozni illene. Nem működhetne úgy, hogy egy klikk, vagy elveszem az ügyféltől és bedobom az íróasztalom melletti szemetesbe.
    Ez hasonló kérdés, mint a bankoknál tonnaszámra meglevő szerződések selejtezésének kérdése, hasonlóan kell kezelni is. Ott sem úgy megy, hogy egy dolgozó bemegy az irattárba, és egy szobányi régi, lejárt iratot kidobat a kukába. A selejtezésnek, megsemmisítésnek van szabályozott eljárása. Ha nincs, akkor az baj, rendszerhiba. Ha tehát elég egy klikk, akkor az is rendszerhiba, bár nem feltétlen az informatikai rendszeré.

Új hozzászólás Aktív témák