- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gallmix
aktív tag
Szerintem bankszámlákról beszélünk, tehát ez azt jelenti, hogy máshol bankszámlán azt látom van egy nyitó záró összeg és közte vonogatások vagy pozitív érték.
Revolutnál meg egy az egyben nyomon követhető beérkező, kimenő és az összeg változása a számlán.
Netbankról továbbra sem írtam.
Cib és Rafi számlakivonatom nem volt. Tehát én továbbra sem találkoztam ilyennel, hazai bankoknál.
Akkor miért írod az ellenkezőjét?
Amit én eddig láttam/ emlékszem ott nem #32497Ez is mekkora egy...
Próbáld ki, ha vmiért kilépsz, kiléptet, akkor bejelentkezést fog kérni. Akkor hiába volt eredetileg hivatkozás, már nem fog rá hivatkozni, sima üzenetként küldi el.És nekem a netbank és az alkalmazás egy és ugyanaz
Nekem ez két külön fogalom, felület.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
emailben küldték, személyes megszólítással
Kedves xx yy!
Köszönjük bizalmát, mellyel hosszú ideje megtiszteli a Raiffeisen Bankot!Tájékoztatjuk, hogy a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás érdekében egyszerűsítjük számlatermékeinket. Az új alapokra helyezett számlavezetési szolgáltatásunk célja, hogy mindig az Ön igényeinek megfelelő legjobb ajánlatot és az egyes számlatermékek közötti egyszerű váltási lehetőséget kínálhassuk.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz sifarr #32500 üzenetére
persze, próbálkozni lehet, nálam nyilván hiába is tennék. jó eséllyel nem is fog felhívni a prémium bankárom, ha csak nem teszik kötelezővé neki, mert amúgy tudja, hogy mi elég tudatos ügyfelek vagyunk
de ha bankszinten halásznak a zavarosban, és ez a levél egyértelműen annak a jele, hogy ezt tervezik, akkor lehet kapás is
-
moma
őstag
Sziasztok! Ha nem magyar euro számláról akarok utalni eurot, egy Erste euro számlára, akkor az SEPA tranzakció és nem lesz költsége? Vagy ezt nem jól értem? Mondjuk fura lenne, ha ez menne összeghatár nélkül. Érti ezt valaki, hogy van?
we all deserve a bit of luck.
-
Gallmix
aktív tag
válasz Ereshkigal #32506 üzenetére
Ha több lenne, mint az utalás (utána kell számolni, megéri-e) akkor ez is egy opció lenne.
pl hó vége felé váltok, köv hónaptól él utána ismét váltok hónap után. De lehet hülyeség.
Csak nincs fizetési kérelem, még annál a cégnél, ahol bankolnak. Lehet addigra pl lesz.#32508 moma
Elvileg nincs költsége.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Valaki nyitott mostanában a CIB Banknál ECO számlát alkalmazásban?
A nyitástól számítva mennyi idő volt a jóváhagyás? Köszi.És esetleg olyan van itt, aki kb. az utolsó pár évben kétszer is nyitott számlát náluk, és megkapta a számlanyitási jóváírást mindkétszer?
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
Ha nem magyar euro számláról akarok utalni eurot, egy Erste euro számlára, akkor az SEPA tranzakció és nem lesz költsége?
Ez a kérdés ennyi info alapján nem válaszolható meg.
1. SEPA csak EGK-s számlák esetében értelmezhető. Tehát, ha a bank ahonnan utalsz nem EGK-s, akkor nem lesz SEPA utalás.
2. A SEPA definíció szerint nem ingyenes utalást jelent. A SEPA szerint a bank EGK-n belül külföldre nem kérhet több díjat, mint a belföldi utalásért.
Tehát a küldő bank székhelye és a küldő bankod "belföldi" díjszabása dönti el, hogy fizetsz és ha igen, akkor mennyit. Viszont az így megállapított utalási díj összeghatár nélkül érvényes, ha díjmentes akkor is.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
A Topik új összefoglalója kirakva:
Változások:
- A banki értékesítés kivezetése folytán törlésre került a Raiffeisen Bank Premium Gold 2.0 számla részletes ajánlása.
- A banki és BM. értékesítés "kivezetése" folytán törlésre került az UniCredit Bank Partner Aktív Zéró számla részletes ajánlása.
- Behelyezésre került a Bankmonitoros igényléssel nyitható Erste Privilégium 2.0 Partner számla ajánlása, az igénylés menetének a lépéseinek leírása.
- Behelyezésre került a Bankmonitoros igényléssel nyitható UniCredit Partner Aktív Nulla számla ajánlása.
- A Raiffeisen Bank korábbi Prémium Gold 2.0 számla linkben történő meghagyása, említése, és mellette a Raiffeisen új Prémium Számlák megemlítése, linkelve.
- Bekerült az összefoglalóba a K&H Bank Prémium számlacsomagja, külön ajánlás nélkül.
- A Fizetési Kérelem szolgáltatás kiemelése, népszerűsítése, jogszabályi hivatkozással kiegészítve.
- A kártyás tranzakciókkal kapcsolatban külön megemlített SimplePay Topik szintű megbeszélése.
- A hitelkártyákkal, számlákkal kapcsolatban a Magyar Cetelem Bank Zrt. lábjegyzetes megemlítése.
- A hitelkártyáknál másik lábjegyzet elhelyezése is, hogy nem a népszerűsítés okán van az összefoglalóban, hanem csakis a fórumozók kérdései alapján tartozik ide, pl. összehasonlítás, vagy tanácskérés esetén
- Az összefoglalókban lévő Bankmonitoros "képek" cseréje az új képekre, kiegészítve az összes ajánlott számlánál (kivéve Gránit).
- A Gránit Bank ajánlása kiegészítésre került az azonnali - Appos - kedvező devizaváltási lehetőséggel, és a kedvező devizaszámla nyitással, az akciósan hozzákérhető kártyákkal.
- Az ATM-el kapcsolatban külön kiemelt MBH Bank bizonyos ATM-nél, idegen bankkártyával, legmagasabb összeg kivételével történő tesztelésének megemlítése.
- A Topik témája kiegészítve az egyedi számlanyitási akciók, promóciók, kampányok résszel.
- Egyéb apróbb módosítások, szabályok pontosítása.[ Szerkesztve ]
-
Sisco2
tag
Köszönjük!
Azt nem tudod esetleg hogy a BM Erste Privilégium 2.0 Partner -nél a forint számla mellé ingyenesen nyitható deviza alszámla is teljesen ingyenes úgy mint a forint számla vagy csak maga a deviza szla nyitása ingyenes, és a többi költségre a hagyományos kondíciós listában szereplő költségek az érvényesek? Pl. Számlavezetési díj/Havi ügyfélkapcsolati díj. Mert ennek a tételnek a költsége az általános kondíciós listában: 3 844 Ft / hó
Díjjegyzék- Erste Privilégium 2.0 Díjcsomagon belüli devizaszámla EURDeviza átvezetés gondolom ingyenes bankon belül, pl. Privilégium EUR deviza szla -ról Ersteinvestment befektetési számlára? Erre nem tér ki a kondíciós lista, de talán nem szoktak átvezetésre intézményen belül díjat felszámolni, még ha a lakossági és a befektetési részleg nem is ugyanaz.
-
RR-13
őstag
válasz Sisco2 #32513 üzenetére
Sajnos nem díjmentes a vezetése ahogy látom.
2,75 EUR normál esetben, és 0,95 EUR emelt szinten, de itt van a hirdetmény 27. oldalának kivonata a díjról, és kedvezményes díjról, aminek feltételei vannak:[ Szerkesztve ]
-
confuser
senior tag
Én január elején nyitottam, de nem BM-en keresztül, mert a sima Eco-ra volt 50000 Ft jóváírás. Emailekből visszakeresve az első azonosító email és a számlanyitási kérelem fogadása között 1,5 óra telt el, a mobilbank aktiválásáról van meg tőlük az utolsó emailem, az kb. 9 óra múlva jött, de szerintem az rajtam állt, biztos hogy sokkal gyorsabban is menne.
Első számlám náluk, úgyhogy a másik kérdésben sajnos nem tudok segíteni.
-
RR-13
őstag
válasz confuser #32515 üzenetére
Köszi, persze az is volt a kérdés, hogy szelfis nyitásban, ugye ott nem is lehet a BM-est megnyitni.
Nem is láttam, hogy volt 50 ezres akciójuk...
Az jó, ha ilyen gyors a számlanyitásuk, gyorsabb, mint a Gránitnak.
Szerinted azok automatikus e-mailek voltak, vagy ügyintéző beavatkozott a számlanyitásba, vagyis ténylegesen jóváhagyta ügyintéző?K&H szelfis nyitásnál nem hagyja jóvá senki, hanem automatikus.
[ Szerkesztve ]
-
confuser
senior tag
Az valami extrém módon eldugott akció volt, egy külső oldalon kellett regisztrálni, de a CIB oldalán nem találtam róla semmit, úgyhogy írtam az online chatnek, ők küldték ezt a CIB-es oldalt, amit amúgy se google se CIB kereső nem talál meg... Mondjuk még nem kaptam meg a jóváírást, elvileg február végén majd...
Szerintem biztos hogy ügyintéző hagyja jóvá, ha automata lenne, ennél gyorsabbnak kéne lennie.
K&H-t múlt héten nyitottam, ott első körben beazonosít meg előkészít mindent egy ügyintéző, utána automatikus. Tegnap voltam bent fiókban értékpapírszámlát nyitni, na az vicces volt. 7 db aláírásmintán felül még legalább 10 aláírandó szerződés volt, köztük (utólag) az, hogy felvehetik az aláírásmintámat
-
RR-13
őstag
válasz confuser #32517 üzenetére
Na mik vannak.
Miért nem szelfisen nyitottad a K&H számlát?
A K&H-nak van a számlanyitó alkalmazása, mi azon nyitottunk tavaly februárban, és 10 perc alatt megvolt az egész.Te videóhívásban nyitottad ezek szerint.
Aláírás mintát akkor vettek tőlem, amikor májusban megszüntettem a számlát, de ezért nem kellett bemennem külön előtte, nem is hívtak fel.Azt megtudod nézni, hogy a CIB-től mikor ékezett a jóváhagyó e-mail, és te mikor küldted be a számlanyitást? Hány óra volt? Köszi.
-
confuser
senior tag
K&H-t számlanyitó alkalmazásban nyitottam (még le se töröltem a telefonról), akkor ezek szerint keverem az UniCredit-tel, azt is most nyitottam a napokban , azt chip-es személyi hiányában ott csak videóbankon lehetett (vagy személyesen).
A fiókban szerintem azért kellett ennyit adminisztrálni, mert az online számlanyitás nem teljes jogkörű számlát ad (ezt írta is a K&H a folyamat során többször is), és ha már ott voltam, akkor mindent elrendeztek velem az értékpapírszámla nyitás mellett.CIB-et írtam, 1,5 óra volt nekem a beküldés és a jóváhagyás között. De miért érdekes ez ennyire pontosan? Szerintem ha <1-2 nap, akkor már jó
-
RR-13
őstag
válasz confuser #32519 üzenetére
A K&H nyitó alkalmazáshoz is kellett a chipes személyi, akkor azon is videóbankos nyitást csináltál ezek szerint.
Mi este 22:30 kor nyitottuk a számlát a K&H -nál tavaly, ott biztos nem avatkozott be senki, és teljes jogú számla volt, csak az aláírásminta hiányzott, de az kb. semmihez nem kellett online ügyintézésnél.Viszont a szelfis nyitás nem egyenlő a videóbankos nyitással, a szelfis az "teljes jogú" számlát ad, hiszen ott elektronikusan alá lehet írni a szerződést.
A CIB számlanyitás azért érdekel ennyire pontosan, mert nem mindegy mikor küldted be, ha reggel 6 kor, akkor akár automatikus is lehetett a folyamat, de gondolom később küldted be ugye?
-
Boond
addikt
válasz sifarr #32511 üzenetére
https://www.b2bpay.co/sepa-orszagok
Nálunk eddig nem kértek díjat euró utalásért. De az nem banki deviza számla volt.
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
CIB online felületére be tudtok lépni?
Engem folyamatosan kidob, vagy sikertelen azonosítás.
-
Boond
addikt
K&Hnál két típus létezhet, Az egyik a Chippel ellátott személyivel nyitás. Itt mikor én nyitottam kb azonnal élt a számla, biztos neked is ez volt a tapasztalatod, akkor.
De volt egy hétvégi nyitás is, nem chipes személyivel, ott viszont nem volt azonnali, hanem majd "jelentkezünk". Tehát, vagy chippes - hitelesített személyihez lehet kötve vagy személyes ellenőrzéshez és jóváhagyáshoz.
A rendszereikben ettől még lehet eltérés a kapott szerződési dátumtól. -
Boond
addikt
válasz confuser #32517 üzenetére
Nekem csak aláírás minta volt, de én nem nyitottam értékpapírt. Meg meg csináltuk a nyilatkozatot, az ingyenes pénzfelvételhez. (utóbbit lehet online is).
Viszont teljes értékű számlának kellene lennie, hiszen a chipes személyi az teljesen olyan, mintha személyesen nyitnád. Ez inkább a K&H egyedi dolga lehet.- feltételezés. (de majd írd meg pl Cibnél tudsz-e befizetni, sima szelfis és chipes nyitással)
Egyébként az aláírás minta, csak befizetés és 10-20 misi utalásnál korlátoz kb. Átlag egyéb dolgokban nem.
[ Szerkesztve ]
-
confuser
senior tag
Mondanám hogy határozottan úgy emlékszem hogy appon nyitottam, de előbb is rosszul emlékeztem chipes személyim 100% hogy nincs, csak nyáron jár le a régi
CIB email ellenőrző email a folyamat elején 13:40, nyitási kérelem fogadásáról email 15:11 (nem tudom mit molyoltam ennyit), email szerint 24 órán elbírálják, igénylés ellenőrzése befejeződött 15:42, ez mind ugyanazon a napsütéses keddi napon
@Bond #32525 sosem fizetek be, úgyhogy sajnos ellenőrizni sem tudom, hogy tudok-e CIB-re befizetni. Amúgy el vagyok hűlve, hogy ilyen sokan használják ezt a szolgáltatást.
-
unyadavid
senior tag
Sziasztok,
jelenleg Raiffeisen premium gold 2.0 számlacsomagot használok (teljes megelégedéssel), viszont több banknál is szembe jönnek a nyitási akciók. Pl. K&H 40000 + 40000 Ft, Gránitbank 50000 és kamat plusz számla (lekötés nélkül évi 5%, havi kifizetéssel).
Szerintetek megéri váltani valamelyikre a mostaniról?
Legnagyobb forgalom nálam a bankártyás vásárlás, néha veszek csak fel pénzt és az az ingyenes 150000 Ft-os keretbe be kell, hogy férjen, továbbá van pár utalás is (bár ez ha jól tudom Magyarországon belül revoluttal is ingyen intézhető) nagy ritkán nagyobb összeg.
Előre is köszönöm a segítséget. -
Ereshkigal
őstag
Valami ötlet, hogy Gránit devizaszámláról hogy lehetne eurót kijuttatni ingyen (vagy minimális költséggel), akár kártyával? Revolut feltöltés és továbbutalás ugye már nem opció.
-
tag
válasz Ereshkigal #32532 üzenetére
Ha a looping tiltasara gondolsz, az normalis hasznalat mellett tovabbra is belefer. En foleg vasarlasra hasznalom a Revolutot, ugyanakkor havi 2-3 utalast kuldok mas banknal vezetett sajat szamlara, hetfon is gond nelkul atment.
Gondolom nagyobb transaction history nelkul kevesbe nezik ezt el, de ez csak sajat tapasztalat, nem tudom milyen hatarertekek vannak beallitva vagy mi alapjan nezik ezt. -
Boond
addikt
válasz sifarr #32500 üzenetére
Ez egy általános gyakorlat. Amikor a Takaréknál számlacsomagokat változtattak, szépen mindenkit presszionáltak abba az irányba, hogy az már megszűnt lejárt, régi csomag, és az újra "kell/kellene/ajánlott" váltani. Ugye mondanom sem kell, hogy ez az esetek nagy többségében beszokott válni, biztos vagyok benne, hogy hiába prémium banki ügyfél valaki, akkor sem biztos, hogy foglalkozik ezzel, érdekli egyáltalán. Vagy csak bízok az illetőben.
*Bár azok nem prémium csomagok voltak. A prémiumosoknál is lehet vmilyen motiváció, amiért át kell rakni őket az újba. Egyébként, gondolhattak volna arra, hogy legyen 3 éves limitje és nem kell telefonálgatniuk
Egészen biztos vagyok abban, hogy sok ügyfelet sikerül majd átterelniük, az új csomagokba. Biztos vagyok abban is, hogy soknál nem is lesz meglepetés, mert nem foglakozik vele, vagy csak sokkal később, hogy ha rákérdez ezért miért vontak le, ha stb..
Nekem is állandóan mondták, hogy hú ez régi váltani kéne, mert egyébként is... de nem került rá sor. Mert nem volt szándék rá... de aki nincs képbe, annak beállítják, úgy, mintha kötelező, fontos lenne vagy hasonló.
Ha meg nem jön be, akár a csomagot is lezárhatják, bár ez szerintem nem fog megtörténni, hacsak nem csinálnak vmi nagy takarítást. Yettelnél volt ilyen pár éve, kitakarítottak sok régi már nem értékesített, de még létező csomagot.
Még MBhnál sem takarítottak talán, pedig ott lenne miket megszüntetni, egységesíteni. Az új csomagoknál viszont soknál automatikusan lejár pár év után... Rafi másképp oldotta meg, de lényegében az is folyamatosan változó csomaggá vált, az új.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz confuser #32527 üzenetére
Ha nincs chipes személyi, akkor valószínüleg ügyintéző hagyta jóvá, a appos nyitást, K&Hnál. Ami hétköznap rövid időn belül meg is történhet. Hétvégén talán nem dolgoznak.
Ismerősnek, viszont nem kellett szintén emiatt plussz papír. Csak aláírás minta.
Ha lejár, már csak chipest adnak. -
unyadavid
senior tag
Ez mondjuk nem rossz ötlet. Ha bármelyik számlánál van jövedelem jóváírás követelmény, akkor elég ha csak más banktól érkezik egy utalás (ami szintén a saját számlám)? (Ha jól emlékszem nekem még korábban a Raiffesien-es ügyintéző azt mondta, hogy ők elvileg nem nézik honnan érkezik a pénz)
-
Boond
addikt
válasz Ereshkigal #32532 üzenetére
Miért nem? Márciusban lép életbe az a szabály 11.én
Másrészt szerintem csak a teljes ciklusra vonatkozik.Egyébként, ha átváltod forintba és elköltöd akkro is ingyenesen kijuttattad
(#32538) unyadavid
Ez bank és számla típustól is függ. De igen lehet. Sőt elképzelhető, hogy kötelező utalás sincs előírva.
K&Hnál pl nem kell kötelezően beérkezőnek lennie,ekkor 100%-os havidíj van, ha van beutalás felezik.De létezik olyan számla, ahol nincs feltétele az ingyenességnek.
Meg olyan is, ahol a kamatért elvárnak beérkező (jövedelem alapú utalást?)
Ez a konkrét csomagtól függ.A Gold 2.0 csomagnál Raiffaissen nem nézi, valóban Csak legyen meg az összeg, azt hiszem egy összegben kellett. (de ezt más leírja, sokaknak van itt)
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
... ez az esetek nagy többségében beszokott válni, ...
Ez így van. Sajnos valóban sokaknál be szokott válni (sic!) ez "rábeszélés". Pont azért írtam, hogy akik kevésbé vannak képben, azok tudják, hogy lehet nemet mondani.de aki nincs képbe, annak beállítják, úgy, mintha kötelező, fontos lenne vagy hasonló.
Nem állíthaják be csak úgy. Ha írásban módosítják a kiegészítő szerződést, akkor azt az ügyfélnek alá kell írni. Előtte tájékozódhat ...
Lehet telefonon is szerződést módosítani, de akkor kifejezetten és egyértelműen el kell mondani, hogy most szerződésmódosítás történik, és azt is, hogy miképpen módosul a szerződés (bizony a rafis új prémiumcsomag díjtételeit is), és az ügyfélnek egyértelműen nyilatkoznia kell a módosítás elfogadásáról. A beszélgetés felvételét pedig a banknak el kell tennie. És pont ezért a beszélgetésben nem modhatja a bank ügyintézője, hogy kötelező a váltás, mert az megtévesztés lenne. Az meg csúnya dolog, büntetik is.
Szóval nincs olyan, hogy beállítják cssk úgy ...Ha meg nem jön be, akár a csomagot is lezárhatják,
A Gold 2.0-át már lezárták. Van egy fogalomkeveredés, ami a bankoknál is olykor megjelenik.
Lezárni egy számlacsomagot = lezárni az értékesítését új ügyfelek számára, illetve a csomagra váltás lehetőségének megszüntetése más csomagról. A régieknek marad.
Kivezetni egy számlacsomagot = a csomag megszüntetése, törlése a bank számlacsomag portfóliójából. Értelemszerűen a csomagot használó ügyfelek ilyenkor vagy másik csomagra váltanak, vagy a bank felmondja a számlaszerződést. -
Boond
addikt
válasz sifarr #32540 üzenetére
"Nem állíthaják be csak úgy. "
Szóban, személyesen mit mond valaki azt ki ellenőrzi? Takaréknál tapasztaltam, sokszor. Ha nem is kötelező, de úgy van beállítva, mintha az lenne, mert lezártcsomag már. És nem aktuális, ezek az aktuálisak.. Minnél régebbi kedvezőbb vkinek a számlája, annál jellemzőbb lehet.Persze tájékozódhat, de most aki nincs képben és esetleg nem is érdekli, de a jövedelem meg van hozzá, szerinted érdekli? Van aki azt mondja, ha meghallja a bank sót, hogy "jaj hagyjad már nem szeretem őket stb. Nah ezek a kampányok őket célozzák
OTPnál hallottam ellentétes történetet, ahol az ügyintéző mondta,hogy ez jó régi, meg ne szüntesse, mert ilyen már nincs. ügyintéző függő is lehet.
"A Gold 2.0-át már lezárták."
Én kivezetésre gondoltam. Végleges lezárásra, ami kötelező módosítást igényel.[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz freelancer68 #32534 üzenetére
Jogos, akkor egy honap mulva kiderul...
-
confuser
senior tag
válasz unyadavid #32538 üzenetére
Ez egy jelentős különbség bank és bank között, de néha még bankon belül számlacsomag és számlacsomag között is, hogy jövedelmet/munkabért vagy bármilyen jóváírást fogadnak el.
Amennyire most én a hirdetményekből tudom, a Raiffeisen, CIB, K&H sima jóváírást is elfogad, a Gránitnál számlacsomagfüggő (de valamelyik jóváírás nélkül is ingyenes számlavezetést ad), az Erste jövedelmet vár el. Az UniCredit trükkös, a számlacsomag "olcsósítás" beéri jóváírással, de a nyitási akciót csak akkor kapod meg, ha jövedelmet érkeztetsz.
A topikban korábban volt olyanról is szó, hogy valamelyik bank előírja a jövedelmet, de nem ellenőrzi, bár ilyenbe én nem feltétlen mernék belemenni. -
zakoshun
csendes tag
Sziasztok,
GRÁNIT szelfis számlanyitással szenvedek.. Amikor be kéne fotóznom a személyit és a lakcím kártyát, akkor kirajzolja az APP fehérrel a kereket, amiben benne kéne lennie a személyinek. Ha megfelelően közelről próbálok fotót csinálni, hogy pont a keretben benne legyen a személyi akkor totál életlen és nem is fogadja el az app, viszont ha messzebbről, hogy élesebb legyen akkor sem.... Zoomolni az appban nem lehet...
Én bénázok csak, mi a trükk? -
Iphoneos897
kezdő
válasz zakoshun #32545 üzenetére
Nekem még a 11 PM-al lett csinálva, de én hagytam távolin. Egy idő után a közeli képet feladtam azért maradt így. Viszont elfogadta.
A családban akinek egy Xiaomija volt na neki az istenért sem fogadta el a képet így végül az enyémmel csináltuk meg neki.
Aki szeretne banki ajánlókódot keressen bátran. :) Van CIB 20 ezer forint, ha számlát nyitsz, Gránit 30 + 8 ezer forint , ERSTE 30 + 10 ezer forint és Raiffeisen 30 + 5 ezer forint . Ha kell csak írj üzeneteté s küldöm is. :) A CIB most 20 + 40 ezer forintot ad ECO számla esetében. :)
-
cocka
veterán
válasz zakoshun #32545 üzenetére
Ha megfelelően közelről próbálok fotót csinálni, hogy pont a keretben benne legyen a személyi akkor totál életlen és nem is fogadja el az app, viszont ha messzebbről, hogy élesebb legyen akkor sem....
Nekem Wise-nál volt ugyanez. Egy ezeréves oktondifonnal próbáltam "skippelni" ezt a befotózós-szelfis marhaságot. Az igazolvánnyal szívtam a legtöbbet, nekem se fogadta el. (Mielőtt még valaki nagyon beleéli magát, hogy átszoktam az appra, le lett törölve a hitelesítési folyamat után és visszaállítottam a bejelentkezést SMS-es jóváhagyásra, merthogy ha beléptem akár egyszer is az appba, a jóváhagyó üzenetet automatikusan pushra állította, butatelón meg a hajamra kenhetem a pusht)
Nekem sokat segített, hogy könyveket raktam a telefon alá és próbáltam fix pozícióba rakni, hogy a fotózáskor ne mozduljon el, meg próbáltam az ujjaimat is függetleníteni egymástól, hogy egy kézzel legyen meg, mert ha mondjuk két ujjal tartom és egy harmadikkal próbálom a fotózós ikont megérinteni, akkor kevésbé mozdul be a kép, mintha a másik kezemmel nyomok rá.
Nehéz volt pontosan a keretbe illeszteni, szerintem legalább 10-szer megpróbáltam, mire végre elfogadta. Ja és plusz fény is kell lehetőleg oldalról, hogy ne legyen a fele kiégve.
A hátoldalnál pl. addig nem fogadta el, míg a születési helyet már én magam is el tudtam olvasni a fotóról.
De a lényeg, végül elfogadta mindkét oldalt. A szelfipofát sem volt egyszerű beigazítani az oválisba, de végül sikerült. Mondjuk az érdekes, hogy bár a keretet kirajzolja, hogy csak az a lényeg, de közben a végén a teljes fotót látod.
Mi a trükk? Ahogy írtam: a plusz környezeti fények, fixálni a telefont, eltalálni a megfelelő magasságot és figyelni, hogy olvasható-e a cucc, amikor végre a keretbe kerül. Azt is majdnem halálpontosan kell beleilleszteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!