Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz pictigjis #21004 üzenetére

    Egyik sem. :( Láthattad az idő különbséget (47 perc volt), nem azonnal vetettem vissza, így alakult az ajándék vásárlás, közben más is vett ugyanolyat.

    Tudom, hogy ezt csinálják pár boltban, így a H&M -ben is ezzel okoskodnak, de én akkor is a VISA kártyát adom oda mindenhol ilyen esetben, mert a telefonban lévő Digitalizált kártyát nem lehet. :N

    Egyébként sem látják, hogy milyen kártyával fizetek a telefonnal, így nem szokták összevetni sem. :U

    Sok boltban nem ismerik a fogalmakat, és a folyamatokat, ugyanis az azonnali STORNO-val keverik össze a Refundot, amikor ugyanazt a "kártyát" kérik, az azonnali vásárlás stornóhoz, ott ugyanis azt a kártyát kell adni, amit utoljára használt, olvasott a terminál, és ha jól emlékszem a digitalizált kártyát is elfogadja
    STORNO-nál a terminál.
    Ide viszont Manager (POS storno, vezetőnél lévő) kártya szükséges, és lényegében törli az utolsó POS fizetési folyamatot, és törli az azonnal a zárolást is a banknál, ezért visszakerül azonnal az összeg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák