Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Oliverda

    félisten

    válasz dptrsk #18135 üzenetére

    Hol vagy miben mutatkozik meg az innováció? Abban, hogy lassan, de biztosan megszüntetik a pénztárakat a fiókokban? :))

    November és december során volt szerencsém kipróbálni őket. A honlapon található információkkal szemben Visa Electron kártyát már nem tudtak adni, vagy hulladék Maestro, vagy drága dombornyomott MC közül lehetett választani. Az online/telefonos számlanyitás feleslegesen hosszadalmas volt, hamarabb végeztem volna, ha bemegyek egy fiókba. Az elektronikus szolgáltatások (netbank és mobilapp) idejétmúltak, a felhasználói felületeik a 10 évvel ezelőtti trendeket idézik. Push üzenet a különféle tranzakciókról nincs. Az OTP-hez, az Erstéhez, a Gránizhoz, illetve így utólag a CIB-hét képest semmilyen hozzáadott értéket (ok, a Gránithoz képest sokkal több a fiók) nem fedeztem fel, sőt. Mindezek fényében én semmilyen nyomós érvet nem tudok a K&H mellé felsorakoztatni.

    Ja, és a megszüntetéséhez (ami 6000 forintba került) két fiókba is el kellett mennem, mert épp összeomlott valamelyik rendszerük. :D

    "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Új hozzászólás Aktív témák