Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz Peterhappy #51830 üzenetére

    Ilyenkor első körben javasolt ellenőrizni az alap dolgokat, vagyis hogy nincs-e USB-n csatlakozási/érintkezési probléma, azaz ellenőrizni a portban a csatlakozó és az aljzat megfelelő illeszkedését, szükség esetén kipróbálni az eszközt másik USB-portban (asztali PC-nél hátlapi), másik USB-kábellel is. Aztán hogy USB-n a tápellátás rendben van-e, azaz lehetőleg USB 3.X porthoz legyen csatlakoztatva a 2,5"-os külső merevlemez. + Ha van rá lehetőség, akkor másik gépen, másik operációs rendszerrel is célszerű kipróbálni.

    Ha az előbbiek biztosan rendben vannak és felpörög rendesen a külső házban lévő HDD, azaz nem tapadt le (példa: kérdés | válasz), akkor a firmware-hiba is szóba jöhet, amiről nem olyan régen volt szó egy másik esetnél. Ahol a My Passport Ultra Metal sorozathoz is elérhető gyári firmware tool, de ez esetben annak próbálgatása is max. csak saját felelősségre javasolt. A HDD kiszerelése a külső házból és kipróbálása máshol meg alapesetben eleve nem opció, mivel integrált USB-s, amit nem lehet SATA-n csatlakoztatni (max. így).
    Másik lehetőség a profi adatmentés arra szakosodott céggel - már ha megérne számodra annyit - , de az már az adatmentéssel foglalkozó topik témája.
    Ha otthon nem sikerül működésre bírni az eszközt, az adatmentéses cég nem opció számodra, akkor marad a garanciális csere / leadás donorként / kuka. Ahol az előbbi, azaz a 3 éves gyártói garancia gondolom már lejárt, meg nem éppen mai darab az Ultra Metal sorozat sem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák