- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Premier előzetesen a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befut a teljes változat.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Zozzant #57664 üzenetére
Elvileg a csavarokkal összetartott homlokfelületek közti súrlódás a teherviselő úgy általában. Ezt nem csak mechanika óráról való emlékeimből fakadóan hiszem, hanem még gyanús az is, hogy találkoztam már műanyag központosító gyűrűvel felni és kerékagy közt. Ezt egy Fiat Punto gyári alu felnijén láttam.
Az, hogy kúpos a csavar (nem kúpos az amúgy, hanem gömbös), az senkit ne tévesszen meg! Az nem központozásra van. Arra a perem szolgál, meg a kerék központi furata. Csupán arról van szó, hogy a gömbös kialakítással jobb a csavar felfekvése és egyenletesebben oszlik el a terhelés. Mivel nagy igénybevételű és biztonságilag kritikus kötőelemről van szó, ezért nem megengedhető a rossz felfekvés, még akár ha enyhén el is ferdül a csavar vagy megnyúlik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest