- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cidalain
veterán
válasz cidalain #15677 üzenetére
na sikerült megbeszélni velük, hogy ez a probléma DOA garancia alá tartozik.
csak én érzem úgy magam, hogy minden szarba belekötök? kb minden 4. rendelésem után van egy reklamációm...
[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
cidalain
veterán
válasz CSAVI38 #16444 üzenetére
1-es eset nem feltetlenul javitast jelent, hanem kaphatsz egy ujat is helyette (=garancialis csere)
Mivel nem ropirol van szo, hanem 40 rugos orarol, ezert biztosra akar menni, hogy nem trukkozol, azert keri a rosszat vissza.
2 es 3 esetben a rossz nalad marad, viszont nem vallalja a kockazatot, hogy esetleg a hibajelentesed kamu, es igy ingyen juss egy masodik peldanyhoz. Ezert van a szamodra nevetsegesnek tuno ajanlat. Neki ez a biztositek.Az egyetlen jo valasztas szamodra az 1-es opcio lesz, vissza kell kuldeni.
Annak feltetlen jarj utana hogy kell visszakuldened a cuccost, tertiveveny kell, meg ilyenek
Ha arra kerulne a sor, hogy paypalt bevond, akkor ez miatt is fontos.[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
CSAVI38
tag
válasz cidalain #16445 üzenetére
Igen nyilván az 1-es lenne a jó, de pont hogy nem igazán hiszem, hogy újat küldenek majd, mert eddig a neten csak negatív történeteket találtam, hogy ugyanúgy szarul küldték vissza, hónapok múlva, legyen az szó óráról, telefonról bármiről, magyarul a garancia náluk nem sokat ér csak huzzák az időt és nem javítanak.
Ezért érdekelne, hogy van e ittt olyan ember akinek van 1-es pontban vázolt esete (vissazküldte és megjavították , spt az igazi az lenne ha újat is küldtek, mert nem tudták javítani) és pozittív véget ért, mert úgy nincs kedvem belevágni, ha kiderül, hogy esélytelen.Eddig sosem vettem náluk 30 dollárnál drágább cuccot, mert eleve nem bíztam ilyen szempotból bennük, most elkövettem azt a hibát, hogy bíztam a xiaomiban és ezért mertem megvenni. Nem kellett volna
-
Pikkolo^^
addikt
Már lejárt a Nespresszo szabadalom, ezért bárki gyárthat azzal kompatiblis kapszulákat.
Nem éri meg megvenni 176$-ért, mert a Nespressonak nagyon jó készülékkel kombinált kapszula akcióik vannak és a szolgáltatását össze sem lehet hasonlítani egy 0 garanciás berendezéssel. Garancia időn belül viszik-hozzák a készüléket, cserét biztosítanak, gari utáni meghibásodás esetén szintén cserét biztosítanak és a javított készülékre fél év garanciát vállalnak. A javítás teljes körű és 10.000 Ft-nál nem lehet több.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pikkolo^^ #16524 üzenetére
Én arra reagáltam elsődlegesen, hogy te azt írtad, hogy a jobb takarítóképesség és szőnyegmászás miatt választottad a xiaomit.
Abban igazad van, hogy minél bonyolultabb az alaprajz, annál nagyobb az előnye a térképes robotoknak, de sok függ attól is, hogy a keretrendszer hogy van megírva. Maga az útvonaltervezés megléte még nem garancia a jó munkára, de nyilván, ha elég tekerten vannak elhelyezve a szobák, akkor előnyből indul, mert a térkép nélküli robotok elveszhetnek a "labirintusban". Én is írtam róla egy rövid cikket, amikor megjött, nem értem néha, hogy mit mért csinál Jolán - az elején néztem, hogy hogyan dolgozik -, de mire hazaérünk a játszótérről, a lakásban tisztaság van (~65 nm, konyha, folyosó ,1 + 2 félszoba). Memóriája nincsen, de vannak mintái, amit követ ha olyan szituációba kerül az MI, nem olyan véletlenszerűen pattogós, mint a vileda virobi.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Supppe
csendes tag
A GB-töl vettem egy mobilt és a minap szétrepedt mert az akkuja felpúposodott.
Fel vettem a kapcsolatot a GB supportal és kértem az egy éves garancia érvényesítését.
Küldtek is levelet hogy küldjem el Kinába ha tudakoltam meg ez kb. 6500ft kerülne.
Az Alliexpress-en az akku 18$A kérdésem a következő lenne :
1. Azt már kiderítettem hogy a posta költséget nekem kell állnom amikor fel adom.. De amikor vissza érkezik akkor ajánlva jön és azt is én fizetem és annak mekkora költsége van?2. Ha én el küldőm Kínába vissza fele nem kell vámot vagy áfát fizetnem? Vagyis hogy tudom én azt bizonygatni a postán hogy ne keljen. milyen papírokkal esetleg fotókkal. Mert Eu raktárból rendeltem és akkor nem kellett. Ha valakinek lenne esetleg tapasztalata és meg osztaná annak örülnék.
3. Ha a vissza úton eltűnik a csomag mit tehetnék? Mert amikor rendeltem ugye biztosítással jött de ha ők küldik?
4. Amikor rendeltem a Paypalon keresztül tettem és náluk van valami shipping meg térítés azt tudnám érvényesíteni ennél az esetnél. Ha igen milyen papírokkal és hogyan?
5. Esetleg kérjek inkább valami kompenzációt a GB vagy a Paypal-tól és javítsam meg magam. De erre van lehetőségem valahogy és hogy tehetném ezt meg?
Köszönöm a válaszokat.
-
Supppe
csendes tag
válasz Exelsior24 #16792 üzenetére
Eu. raktárból volt rendelve nem rendelkezem vám árú nyilatkozattal.
Ebben az esetben mi a teendő?
Akkor a vissza utat is nekem kell fizetni?
És nincs semmi garancia arra hogy valaha vissza kapom? -
bul07
nagyúr
válasz #13740288 #17718 üzenetére
500$ jó ár?????
És ha véletlen elkapják +27% áfa
B20-at se látok benne
Garancia is kérdésesEjjjjjj
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
zacci
aktív tag
Hi,
Hidd el, nem vagyok hulye, nekem is megeri ez a fajta szallitasi mod, de nem minden aron. Maradjunk abban, hogy szeretnenk azt hinni, hogy esemenytelen lesz a szallitas. Garanciat erre senki nem kap. A Gearbest is tagad es tolja az ilyenkor szokasos vamkezelesi szoveget. Csak a tapasztalatok mutatjak azt, hogy trukkos a szallitas. Ha pedig megszivod, akkor a Gearbest csak szettarja a kezet es mutogat a szokasos vam kezelesi szovegere, hogy o megmondta...
Es mivel az eddigi tapasztalatok azt mutattak, hogy a DPD-s szallitas esemenytelen, ezert en ragaszkodtam a DPD-hez, barmennyire rossz a hire. Max. ujra kuldik a termeket, ha utkozben ossze tortek.
Na es akkor ehhez kepest UPS (nekem kellett kinyomozni, hogy egyaltalan milyen szallitoval kuldik) es ahhoz kepest, hogy trackinges meg a Gearbest sem tudja merre van a cucc. Ok, azt mondjak elkuldtek, en azt latom at se vette a szallito.
De varok, ahogy kertek...Na befejeztem az obegatast, csak leirtam a utobbi idok tapasztalatait Gearbest fronton 8)
Ettol fuggetlenul en szeretem a Gearbestet, mert az egyik legjobb kinai shop. Legalabbis eddig az volt...8)[ Szerkesztve ]
-
Fang
aktív tag
Sziasztok, első rendelést tervezek a gearbestről és némi tanácsra volna szükségem, a garanciával kapcsolatban. A termék a következő:
Xiaomi Mi Robot VacuumHa ne adj isten tönkre menne a készülék, akkor hogyan zajlik a garanciális ügyintézés? Kínába kell visszaküldeni, vagy van vmi európai szervíz/elosztó/mittudomén központ? Foglalkoznak egyáltalán "európai" garanciális ügyekkel, vagy felejtős a garancia?
Előre is köszönöm a segítséget!
Fang[ Szerkesztve ]
Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség, gyakorlatilag viszont van!
-
wierra
senior tag
Amennyiben garanciális ügyintézést akarsz (vagy garidőn túli javítást), ahhoz vissza kell küldened a készüléket a GB-nek. Merthogy javítási garancia van. Erre irányult az első kérdésed és erre irányult a válasz is.
Itt el tudod olvasni a GB hivatalos guide-ját."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
bul07
nagyúr
válasz strasd #19870 üzenetére
DHL esetén 100% hogy fizetni kell nem a VÁM-ot hanem az Áfát ami 27%240$(65000Ft) erre 27% 17500Ft +6000Ft kezelési költség89000Ft meg is kapsz egy kétes garanciás telefont(van valamilyen garancia de időbe vagy 2-3hónap, meg csomó papírmunka)
Szerk elnéztem:
Vám-ot nem kell fizetned
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
FingR86
őstag
válasz Wallenberg #20080 üzenetére
én arra gondoltam, hogy kikértek TN számot, de az még nem garancia, h az fizikailag már szállítás alatt van.
lehet majd valójában csak jövő héten indítják útjára. -
KisApám
addikt
válasz vargalex #20481 üzenetére
Ott van elszúrva, hogy a hő felfelé terjed, melegszik rendesen, de nincs sehol felfelé szellőzés, hogy eltávozzon.
Jó INFRÁS hőmérőt tud valaki? Veszek egyet, megmérem mennyire meleg. De a 40 fok alapon tuti.
Ahogy írtam legszívesebben szétkapnám és furkálnám fentre a lyukakat, de akkor NO garancia tovább. 1 évet várok, utána fúrás, hogy nagyobb élettartama legyen.
Van otthon laptophűtő, de hiába raknám alá, hogy fújja rá a levegőt, felfelé nem tud kimenni a meleg.
Talán azt megcsinálom, hogy felfüggesztem valahová úgy, hogy a csatlakozók is felfelé néznek az antennákkal, akkor hátha jobban távozik a hő, mert nem a felül zárt doboz teteje felé menne.[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
espista
senior tag
Sziasztok. Azt nem tudja valaki véletlenül, hogy a Kínából rendelt xiaomi telefon garancialis problémával vihető a wayteq-hez vagy vissza kell küldeni Kínába?
Romani ite domum!
-
dugesz77
őstag
Most jött Messenger-en egy kicsit közvetlenebb válasz:
"We are sincerely sorry for the delay of reply.
We are sorry for the inconvenience.
As for there is no updated shipping informaton online,
I will contact with the logistics provider to investigate what happened, and will notice you when the result comes out.
In the meantime I will leave a note to our logistic provider to check if he can have more details regarding this situation.
Could you please wait 3-7 business days?
Thank you.
Once again, we apologize for the inconvenience."(#20668) fery02 sokan mind a két topikot látogatjuk,2x nincs kirakva , ide inkább a GB belsős ügyeket tárgyalni járunk( szállítással kapcsolatba,garancia ilyesmi)
[ Szerkesztve ]
-
futyi1
csendes tag
Sziasztok!
A telefonomban döglődik az akku. Még nem járt le az 1 éves garancia. Szerettem volna reklamálni, kitöltöttem a ticketet, de visszadobja, hogy "The order does not exist" Nem fogadja el azt, amelyik a rendelésnél szerepel. Pedig a telefon fotója is megjelenik alatta.
Mit lehet csinálni ? Valakinek hasonló tapasztalata volt már?
Köszönöm!
Gábor -
cidalain
veterán
válasz ZsoltG60 #21527 üzenetére
Szerintem felreertettel valamit.
Megrendelte kifizette, de idokozben masra kellene megis a penz. Elallhat e, volt a kerdes. Meg meg sem kapta, nem hibas, igy a DOA garancia halott ugy (DOA = dead on arrival = hibas volt mar, mikor megerkezett. Tehat nem alkalmazhato a dolog, ha a termekneknsemmi baja sincsen)[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
johniee
senior tag
Sziasztok!
Nyitottam egy ticket-et Gearbesten, mert elromlott a tabletem, be sem kapcsol már, a töltést jelző led sem villog, ahogy régen tette.Bekérték a tablet sorozatszámát, küldtem képet, videót nekik arról, hogy nem csinál semmit...
megkérdeztem, hogy ez a 45 napos pénzvisszafizetési garancia érvényes-e még nekem,
de csak ezt a választ kaptam:Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.We would take further action for you when we have the result.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Eléggé sablon üzenetnek tűnik, mivel még a kérdésemre se válaszoltak...
Most akkor csak várnom kéne? Mi van, ha paypalon indítok egy igényt?"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)
-
ÁrPi2
senior tag
Sziasztok!
11.11 van tehát Márton-napi mulatságok ésvagy Singles-day-in-China...
Rendelnék GearBestről europe registered-del egy ilyen telót. RedmiNote4 3/32 , 136dodó plusz az eu-exp-ship.
Tudtok esetleg ehhez még jobbárasító kupont?
Mondjátok meg még Mi lehet hiba amit innen véve esetleg elkövetek? Garancia nehézkes,
vagy mik egyebek? -
Beni2360
félisten
Ott nincsen feltüntetve "europe registered" hanem Priority Line ami a fizetési oldalon látható az EU express lehetőség 6.59 $-t. Ami elvileg sarc mentes.
Kuponok meg voltak olvasgattam, keress rá a teló neve alapján itt és az Ebay topikban is.
Garancia az már más téma.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
blash
tag
válasz FingR86 #20347 üzenetére
Végül működött a ticket küldés, de nem annál a rendelésnél, egy újabbnál sikerült. Szerintük csak 45 nap garancia volt a Nitecore Tube-ra, amit egy éve vettem, de kb. félév után az erősebb fényerőn csak villogott, nem pedig folyamatosan világított. Adtak végül 50 pontot. Elvileg javítható, csak szarul forrasztották: http://budgetlightforum.com/node/53812
-
outdoor
aktív tag
Az összefoglalóban nincs túlbonyolítva a garancia érvényesítése.
Hogy működik ez gearbestnél?A proper digital assistant could be my best friend
-
Tommmysun
senior tag
válasz Devil Smile #23803 üzenetére
Igen, Aliról nekem is volt most is egy csomagom, ami 8 nap alatt itt volt karácsonyi dömping ide vagy oda! De az EU Express-től ezt sajnos nem várhatjuk, mivel elég jó kis kerülőutat kell bejárnia, plusz Angliában vámon áttolni, stb.
(#23804) Silent77 Ha azt nézzük nem olyan rossz ez a név! Azt állítja, hogy EU Express ... és ha azt vesszük, amint beér az EU-ba tényleg napok alatt itt van , csak hát előtte kell kivárni az időt míg beér , de ugye nem is Worldwide express a neve , szóval az EU előtti útjára semmiféle gyorsasági garancia nincs.
[ Szerkesztve ]
-
ZsoltG60
aktív tag
válasz sam25-6 #23836 üzenetére
Kettő lehetőséged van Mind a kettő ugyanúgy kezdődik.
Nyiss egy ticketet írd meg mi a gondod ,csinálj egy videót a hibáról(akár tölts le egy tesztelő alkalmazást )1.Visszaküldöd a telefont javításra vagy cserére(ha paypallal fizettél 9300ft-ig megtérítik a visszaküldés költségét )
2. Ha így is tudod használni megpróbálsz velük megegyezi egy összegben ami neked is megfelel. Ne hagyd magad elsőre úgyis kis összeget ajánlanak fel.
megelőztek
(#23837) bazsimano
DOA garancia
GB oldalán egyértelműen le van írva hogy ilyen esetben vissza kell küldeni .
google fordító, de a lényeg érthető.[ Szerkesztve ]
Lumia 950XL
-
zacci
aktív tag
De nem ezt a vilagot eljuk. Itt is van akinek nem tetszik, ha fikazod a GB-t, mert nyilvan erdeke fuzodik hozza, hogy ezek a negativ velemenyek, morgolodasok nem legyenek. A GBvel foglalkozo blogok meg tovabbra is azt hazudjak a nagyerdemu fele, hogy vegyel, rendelj, nem kell vamot fizetned, minden rendben tok jo dolog a GB !
Egyreszt ez adocsalasra buzditja a nepet (mert osznten, nincs olyan, hogy kinaibol nagyerteku termeket vammentesen), masreszrol full idiotak, mert csak a GB-tol visszaosztott penz lebeg a szemuk elott, arra nem is gondolnak, hogy nyilvanosan osztjak az eszt a vammentes rendelessel kapcsolatban, ami minimum jogi problemakat vet fel. De nem erdekli oket. GB is azert ezeken a blogokon, forumokon keresztul tolja a vammentes szallitasi iget, mert nyilvanvaloan illegalis tevekenyseg, es ha megis megvamoljak a usert, akkor a blog, forum majd mutogat a GB-re, a GB meg az altalanos szerzodesi feltetelekre, ergo kez kezet mos, sikeresen atbaxtunk! Sehol semmilyen hivatalos informacio nincs arrol, hogy az EUExpress vammnetes lenne. Es ebben itt a trukk...
Ez pedig mar kimeriti a fogyasztok megtevesztese fogalmat, mivel ezeknek a blogoknak anyagi erdekuk fuzodik hozza, hogy vasarolj a GB-rol. Es ha kell hazudnak is, csak hogy ra kattintsd linkukre. Ahol meg azert szolnak le, mert morgolodsz, ott erosen el lehet gondolkozni azon, hogy 1. fizetett forum, 2. penzelt forum.
3. penzzel fizetett forumPersze most nagy am a kuss minden oldalrol. GB hazudik mint a vizfolyas, aki meg tud valamit (bennfentes) az meg ilyenkor lapit a fuben.
En midnen ismerosomnek elmondtam hogy az EUexpress csak kvazi vammentes. Sok csempesz aru jott mar be igy es nem kellett ra vamot fizetni, de ez nem garancia semmire. Es egyszer ennek vege lesz...Nem hiaba toljak az EU raktarak epiteset...hat pont ezert. -
bertokl
tag
Köszi, sejtettem, hogy erre a meghívásos dologra gondolsz, viszont azt gondolom, hogy a kiválasztás itt véletlenszerű lehet.
Azt, hogy érdemes-e Kínából venni valamit, azt mindenkinek magának kell tudni eldönteni. Érdemes előtte tájékozódni, végigolvasni pár száz oldalt itt a prohardveren.
37ezernél még a Note4-et is olcsóbban rendeltem.
Vásárlás előtt meg kell nézni az árkülönbséget, a szállítással kapcsolatos problémákat, végiggondolni, hogy megéri-e az árkülönbség, hogy nincs helyi garancia.
Mindenki a maga rendelésének a pogácsa. -
dugynok
senior tag
Üdv,
Gearbest-nek milyen a garanciakezelése tapasztalatok alapjàn? Van egy tv boxom, ami kézhezvételtől 1 hétre megadta magàt, be se kapcsol. Írok majd nekik + videó is ha nàlam lesz, de addig érdeklődök. Gondolom vissza kell küldenem, pp úgyis fizeti, nincs ezzel gond, csak a hozzààllàsuk érdekelne.
-
matt22
tag
Most hogy többször be volt itt linkelve a terms&conditions kicsit beleolvastam, bár bevallom elsősorban a garancia érvényesítése szempontjából. Hát nem csalódtam: elromlott termék visszaküldését te fizeted,ezt akkor sem térítik meg ha valóban garis a hiba. A javított termék visszaküldését a vevőhöz ők fizetik, de ki van hangsúlyozva hogy "flat rate shipping" formában, azaz várhatod megint hetekig ha meg elveszik útközben akkor így jártál (biztosításról szó sincs).
Ja és firmware frissítés = gari ugrik. Ez különösen szép egy telefon/tablet vagy akár robotporszívó esetén. -
cidalain
veterán
Ha erre jatszol, akkor elegendo csak biztositast fizetni.
A TN nem garancia semmire, max tudod az arudat kovetni.
En 20 dollar korultol szoktam biztositast kerni, TN-t meg sosem (igazabol letojom hogy eppen merre van a cuccom, a lenyeg, hogy megkapjam)
Megjegyzendo, hogy sokan biztit sem kotnek, mondvan ott a PayPal vedelem, es ha nem jon meg a csomag, akkor egybol ott intezkednek, es tojnak a GB szovegelesere az elmaradt biztositasrol.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
bul07
nagyúr
Hát igen, addig meg marad megfontolt vásárlás
Nálam az a szabály hogy mi Kínába fizetek olyan mintha 40fokba fagyit venni
Kapok valamit érte de nem hosszéltű dolgot, és garancia sincs a minőségre( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
capafog23
őstag
válasz mars622 #25953 üzenetére
Nekem úton van egy mavic pro fly more combo.
"Kalkulációim" szerint 1-2 hét is itt is van.Drón/mavic fórumba/csoportba olvastam hogy már többen rendeltek így sikeresen. Mavic simát/fly more-t, sparkot.
Youtubeon is vannak videók sikeres rendelésekről.
Abba biztos vagyok hogy vámolva nem lesz.
Az áru érkezésekor meg csinálok videót ha sérült lenne akkor paypal megvéd.
Van akinek 3 hét alatt megjön valakinek 2 hónap, ezzel számolj.
Azzal gondolom tisztában vagy hogy garancia nem lesz rá, pontosabban kínába szól, eu-ba nem fogják megcsinálni neked, kivéve ha kötsz dji caret.Röviden ennyi, ha van még kérdésed akkor írj nyugodtan.
-
senior tag
Sziasztok!
Ehhez esetleg van most valami kupon?
Első rendelésem lenne az oldalról, ugye a G-W-6 az EU raktár? Garancia ügyben így mi a helyzet, lesz rá,
illetve hiába olcsóbb kínából nem érdemes onnan venni, ugye?[ Szerkesztve ]
-
UberMutant
őstag
ha problémád van, akkor nyitsz egy ticketet a gearbesten és leírod, mi a gond.
garancia papírt , számlát nem kapsz, elektronikusan sem.ha pedig úgy döntenek, akkor küldheted vissza kínába javításra a cuccot. (itt ne felejts el kiviteli papírt tölteni, hogy visszafelé nem vámolják meg (CN22 vagy 23).
-
Tommmysun
senior tag
válasz Sir Csimbók #26734 üzenetére
A mienk kisebb értékű csomag és elvileg regisztráció nélküli. Nekünk az országba már nyomkövetési szám nélkül jön be, sima külföldi levélküldeményként, a tied meg nemzetközi ragszámos, regisztrált csomag!
Az hogy belga postától jön még nem garancia arra, hogy a származási országnak is Belgium lesz feltüntetve és valamikor át kell, hogy jöjjön az EU határain, tehát szerintem csak mázli, erre nem alapoznék. Nem tudom van-e másnak hasonló tapasztalata, de ha neki is átjött a csomagja így, még azt sem venném garanciának a helyedben. Persze kockáztatni mindig lehet -
azbest
félisten
válasz cidalain #26832 üzenetére
És egy év, magyar szervizben érvényesíthető valódi garancia (wayteq szerviz) is jár az eustochoz. Míg a kínai esetben minimum visszapostázás és akár több hónapos huzavona is lehet. Ha valamért élni kellene a garival.
Valamint 1-2 nap alatt a kezében is lehet, kb egy ezres a futár.
[ Szerkesztve ]
-
toyasoslecho
tag
válasz gonger #27428 üzenetére
Azta p..... csa!Én ilyen pár száz dollárra gondoltam. Ezt te tudod, de a dátum mindig tolodni fog. 26-ig biztos. Ezekre worldwide garancia van?
Ez nem ugyanazmaveric air[ Szerkesztve ]
-
addikt
Megkaptam a Xiaomi Candela lámpát, de sajnos úgy tűnik átsiklott gyártás során a minőség ellenőrzés részen, ugyanis olyat kaptam, amiben ferdén áll benne a világító egység, márpedig kialakítása miatt az egész lámpa eléggé esztétikus (ez is a lényege), szóval nem hunyok szemet ilyen felett.
Szóval felvettem GearBest-ékkel a kapcsolatot (még a kínai újév idején létrejött a Ticket) és ma válaszoltak.
Mellékeltem ugyan képet nekik, de ők videót is szeretnének, amit meg is kaphatnak majd persze a napokbam, viszont érdekelne, hogy ha azt válaszolnák majd, hogy küldjem vissza, akkor milyen költség terhelnének majd engem?
Attól még, hogy EU raktárból jött, nekem attól függetlenül Kínába kellene visszaküldenem majd? Csomag súly 0,7 kg, méret pedig 10x10x22.Ha Kínába kellene visszaküldenem önköltségen (ahogy a garancia részletező oldaluk írja), gondolom olyan postázási költség terhelne, hogy inkább megbékélésre kényszerülök majd a lámpával. :/
-
Zalaym
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy most GB szülinapi akcióban a DJI Mavic Pro kuponnal 900 dollár. Ezen az áron szívesen megvenném, mivel van GW-4-es raktár is megadva, így ÁFA és Vám nélkül 230.000 körül van a cucc, itthon meg a legolcsóbb 270....
Viszont a kérdésem az lenne, hogy oké, hogy Lengyel raktrából jön a cucc, de attól még ez a kínai piacra szánt változat lehet, vagy EU? Mert ha az odaszánt változat, amit behoztak ide, akkor sajnos nincs rá EU garancia.
Erről tud valaki valamit?
-
elszabi
tag
válasz Zalaym #28411 üzenetére
Nem lesz rá EU garancia. Elméletileg DJI care vásárolható rá itthon is. De az szerintem magáncélra sosem érte meg.
A Fly more combo 1050-ért amúgy jobban megéri.
Szerk: Nekem amúgy a dji garival amúgy is rossz tapasztalataim vannak. Ha már kell, akkor rendre ráfogják, hogy felhasználó hiba. Pl a P3A esetében a váz repedése miatt (típushiba! ) 50 ezret kellett fizetnem. Szóval a gari innentől kösz, de nem érdekel, csak a normális ár.
[ Szerkesztve ]
-
pumsz
tag
Sziasztok! Rendelni szeretnék egy xiaomi a1 telefont. Ez lenne az első kínából rendelt telóm. Ebben van magyar nyelv, vagy angollal kell beérnem? Van bármi lehet a garancia érvényesítésére, ha gond lenne. Köszönöm
-
bul07
nagyúr
válasz maroni #29011 üzenetére
Jól meggondoltad
Egy majd 65e Ft-os telefont rendelni, szinte garancia nélkül( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
pn4hvq
senior tag
Tavaly november elején vettem egy telefont, most összevissza érzékel a képernyő (leejtve nem volt, sérülés nincs, gondolom egyszerűen meghalt az a része). GB-nél ticketet nyitottam, mivel "lejárt a 45 napos pénzvisszafizetési garancia", 15USD-t ajánlottak. Még visszaküldés+javítás is szerepelt opcióként, de EU Expressel volt rendelve, így feltételezem, a vissza és újraküldés körülményes lenne (áfa miatt).
Ebayen csak a screen 25USD (plusz javítás költsége). Ezt megírtam nekik, de ismét a 45 napra hivatkozva most 20USD-t ajánlottak fel.
Paypal tekintetében már lejárt a 180 nap.
Érdemes lehet velük a 20USD felett alkudozni vagy így jártam? Valakinek van hasonló tapasztalata? -
atee_13
őstag
Sziasztok!
Tavaly nov végén a 80 dolláros Le Echo S3 képernyője foltos lett. Telefonra mennyi a garancia, hogyan tudom esetleg megreklamálni? Videó fénykép vagy mi kell hozzá?