- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iOS alkalmazások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az OpenAI és az AI segít gyógyszereket fejleszteni
it A francia Sanofi összeállt az OpenAI-val, hogy AI segítségével gyorsítsák fel a gyógyszerek fejlesztését.
-
Befutott a The First Descendant legújabb fejlesztői videója
gp Napokon belül indul az utolsó nyílt béta, amelyen sajnos csak a PC-sek vehetnek részt.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
virkir
veterán
Aki meg szeret levelezgetni a customer service-nek nevezett időhúzó rollerral, az tegye továbbra is.
Azért annyira nem ördögtől való a support-al levelezés.
Első körben én nem várok 50-60 napot, mert minek.
Gond esetén azonnal ticket és meglátjuk mit lépnek rá, jó esetben a két hónap töredéke alatt megoldható.
Példa1.
Küldtek egy gyári hibás órát. Cirka egy hét, tíz nap alatt megoldódott úgy, hogy wallet+pont lett a visszatérítés. Ezzel meg annyiban jártam jól, hogy újra rendelve megkaptam ugyan azt az órát hibátlanul meg mellé 2 db lítium akkut az óra eredeti áráért.
Példa2.
Akkumizéria kezelése hibátlan volt. A visszafordított pakkot noszogatás nélkül simán újraküldték, és meg is jött.
Csak ugye kéne némi tolerancia és normális kommunikáció feléjük is."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen