Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • virkir

    veterán

    válasz beg #6386 üzenetére

    Aki meg szeret levelezgetni a customer service-nek nevezett időhúzó rollerral, az tegye továbbra is.

    Azért annyira nem ördögtől való a support-al levelezés.
    Első körben én nem várok 50-60 napot, mert minek.
    Gond esetén azonnal ticket és meglátjuk mit lépnek rá, jó esetben a két hónap töredéke alatt megoldható.
    Példa1.
    Küldtek egy gyári hibás órát. Cirka egy hét, tíz nap alatt megoldódott úgy, hogy wallet+pont lett a visszatérítés. Ezzel meg annyiban jártam jól, hogy újra rendelve megkaptam ugyan azt az órát hibátlanul meg mellé 2 db lítium akkut az óra eredeti áráért.
    Példa2.
    Akkumizéria kezelése hibátlan volt. A visszafordított pakkot noszogatás nélkül simán újraküldték, és meg is jött.
    Csak ugye kéne némi tolerancia és normális kommunikáció feléjük is.

    "Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda

Új hozzászólás Aktív témák