- iPhone topik
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
válasz Vangelis #788 üzenetére
Ilyenkor az van ( a 3 napos csere dolog már elmúlt), hogy ők megragasszák, és ha már sokszor megragaszották kérhettek egy újat. (persze elküldik majd ''szarértőhöz'' aki megaszondja, hogy hibásan hordtátok-e vagy csak gyárihibás)
Namost a csavar, hogy ugyan olyan nyilván nem lesz, mert már kiment a divatból. Ilyenkor törvény szerint pénz vissza, de valószínű, hogy a bolt preferálná a levásárlást.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?