- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Netfone
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
ph A technológia sajátossága, hogy 480 Hz-re tolható ki a maximális képfrissítési ráta, igaz ilyenkor a felbontás lecsökken.
-
A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
it Jól értesült források szerint hétfőn mutatja be a Google keresőjének riválisát az OpenAI, AI-alapon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
Garancia nyilván nincs egy játéklemezre, de ha helyből hibás (tehát nem a te hibád, hogy nem enged regisztrálni, pl. valaki már felhasználta az azonosító kulcsot belőle) azt cserélniük kell.
Én régen sok ilyet cseréltem, mikor még videójátékoztam, mert a netes játékhoz kellett az eredeti CD kulcs, viszont a tescoban rendszerint a kölykök felbontották a játékot, felírták a CD kulcsot és felhasználták otthon (maga CD nem kellett csak a kulcs). A Tesco 3x adott használhatatlan cserét, utána felhívtam a forgalmazót és blokk ellenébe adtak origi kulcsot.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Mobilstreet #5736 üzenetére
EkSYS ROSSZUL tudja, NEM állhatsz el a szerződéstől. Sőt, normál vásárlás esetén SOHA nem állhatsz el indoklás nélkül a szerződéstől... Távollévők közötti adás-vétel esetén (aka webshop) állhatsz el indoklás nélkül, de ott 8 napon belül.
Amit viszont megtehetsz:
3 munkanapon belül visszaviszed a cuccot garanciába akkor a bolt nem hivatkozhat a PTK szerinti azon jogára, hogy a kicserélés túlzott többletköltséget jelentene neki a javítással szemben. Magyarra fordítva kötelezően cserélniük kell új készülékre a hibásat.Az utiköltség a magánügyed, senki nem kényszerített arra, hogy X km-el arrébb vásárolj a helyi bolttal szemben. Arra nem kérhetsz térítést.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz #80959232 #5745 üzenetére
Az 1 év garancia azt jelenti, hogy 1 évig javítják garanciába.
Lejárt, ennyi. Ha elromlott pech... Sehol sem tehetsz panaszt, mert nincs miért.
A minőségi gyártó arról (is) ismerszik meg, hogy nem 1 év garanciát vállal a termékére, hanem legalább kettőt de inkább 3-at. Sőt, az igazán minőségi gyártó arról is, hogy lehet +1 / +2 év kiterjesztett garanciát is vásárolni.
Nekem abszolut bevált az a módszer, csak és kizárólag olyan műszaki cikket veszek amire min. 3 év garancia van. Összesen 1x kellett garanciába cuccot visszavinnem az elmúlt 5 évben. Néha megéri nem a legolcsóbb cuccot venni.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Nincsen.
A gyártó cégnek kell X évig cserealkatrészt biztosítani a termékeihez, ellenben egy magyar KFT-t semmi sem kötelez arra, hogy garanciaidőn kívül megjavítsanak akármilyen terméket, akkor sem ha ott vetted. Simán mondhatják, hogy küldd ki Tinbuktuba a helyi szerelőhöz, ott lesz alkatrész...Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz tzsolesz #5757 üzenetére
Ha nem tudnak ugyan olyat adni, akkor kérheted vissza a pénzedet.
Másfajtát csak a szájízed szerint kell elfogadnod.
Egy webshop is valószínűleg tud mást is beszerezni, mint ami nekik van épp raktáron, más kérdés, hogy kapható-e még a lap.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz ЯΞNΞGΔT #5770 üzenetére
A kisker addig köteles neked garanciát adni amíg megvan a garanciapapír vagy a vásárlást igazoló számla. Ha ez nincs meg röhögve küldhetnek el a francba - teljesen jogosan.
Örülj neki, hogy szóba állnak veled...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
A gyártói garanciát 99%, hogy a gyártás napjától - vagy a kiszállítás napjától (pont tegnap kellett megnéznem a monitorom SN szám szerinti gyártói gariját és ott is valami szeptemberi dátum volt holott decemberi vétel - karácsonyi ajándék)
Használtan vetted vagy mi?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Azt nemtudom.
Nekem Fujitsu Siemens monitorom volt, ott a gyártó honlapján beütöd a serial számot és írja ki a garanciára vonatkozó adatokat:Serial Number YE8L013216
Short Product Description AMILO Display L 3190W
Service Description 3 years Collect & Return Service, 5x9, valid in Europe, Africa and Middle East
Service Start Date 23/10/2008Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz NeoExDeath #5779 üzenetére
cégnek van jogutódja?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz vizcsap #5787 üzenetére
Valójában mivel a jogszabály úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napos javításra, ilyenkor azt tudod elérni jóesetben, hogy csipkedik magukat. Én mással még nem is próbálkoznék 15 nap után. 20-25 után viszont már úgy mennék be, hogyha holnap nincs a TV készen akkor a PTK. 306. § (1) /b értelmében elállok a szerződéstől, mivel a PTK. 306. § (2) értelmében az eladó nem volt képes a kicserélést megfelelő időn belül, a vásárlónak okozott jelentős kellemetlenség nélkül megejteni.
Természetesen a 15. napnál panaszkönyvbe írnék, hogy a 25. napon legyen mire hivatkozni, hogy te már egyszer sürgetted őket, úgyhogy mostmár kapják be.
mod:
A szerződéstől való elállás azt jelenti, hogy visszaáll az eredeti természetes állapot. Vagyis te visszaadod a TV-t (azt már visszaadtad) ők meg visszaadják a számlán szereplő eredeti vételárat KP-ban.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
válasz jubilleum #5791 üzenetére
Ezt azt jelenti, hogy csak bevizsgálásra veszik át, nem cserére, mivel a külsérelmi nyom alapból kizáró ok garanciális ügyekben. Tehát ha sérült a termék akkor a szemetebb cég azonnal elküld, aki jófej átveszi, megvizsgálja a hibát és csak akkor küld el, ha a hiba oka a külsérelmi nyom, amúgy meg kicserélni / megjavítja.
Garanciaidő alatt nekik kell bizonyítani, nem neked.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Velem hiába vitatkozol, ez nem az én agyszüleményem, ez a törvény. Amit boltosként köteles vagy betartani. Nem azonos paraméterű, hanem ugyan olyan. Nem mindegy.
Szerintem is baromság ez a törvény, de amíg így szól addig ne költsük át."Otthon az asszonynak és gyereknek azt mondod, hogy "bocs, a hónapban nem eszünk, mert egy 2,9éves 150k-s VGA árát vissza kellett adnom, mert nem volt jó neki az ugyanolyan teljesítményű új kártya"?"
Aki nem mer kockázatot vállalni az menjen alkalmazottnak, ne vállalkozzon. Ilyesmivel számolni kell, annyi haszonkulcsot kell tenni a termékekre, hogy kitermelje ezt is.
Ha pedig akkora kulcsot nem lehet rátenni el kell gondolkodni, hogy megéri-e üzemeltetni a boltot...[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Szerinted az szabályos, hogy a vállalkozó a saját tervezhető hiányát az alkalmazotton veri le? Miféle jogalapon? Gondolom nem kapsz te sem több fizut, hogyha adott hónapban 3x annyi cuccot adsz el, mint amúgy.
Tudom, hogy a mostani gazdasági helyzetben aki ezen kekeckedik azt kirúgják és vesznek fel a sorbanálló 10 másik szerencsétlenből egyet helyette, de az egy szerencsétlen dolog.
És mint említettem, hiába velem vitatkozol, ez a jogszabály adta lehetőség.
Én eddig két kivételtől eltekintve mindig elfogadtam egy hasonló cserét. Akkor egyszer azért nem, mert büdös lekezelő bunkó volt az eladó és ráadásul még át is akart b@szni, mert szerinte a 400W-os táp az = 400W-os táp és be akarta magyarázni, hogy a vargányé 400W tökéletes lesz nekem a chieftek helyett és egyébként is hülye vagyok mert nem értek hozzá. Na akkor visszakértem az árát és vissza is kaptam... Másodszor meg azért, mert konkrétan egy ezüst DVD író kellett a boltból (akkoriban mikor még a DVD író nagy dolog volt), megvettem, tönkrement. javítani nem tudták, csere nem volt csak fehér vagy fekete. Viszont nem akartam egy amúgy jól kinéző ezüst házba belerakni egy randa fehér írót. Szerintem ez teljesen érthető indok.
A te szempontodból lehet, hogy DVD író = DVD író és a hülye bunkó miért nem fogadta el a cserét, viszont az én szempontomból direkt szürkét kértem és nem volt, a fehér meg randa lett volna. Ennyi.Gondolom te sem örülnél, ha megtörnéd a piros kocsid elejét és egy zöld, amúgy másik autóra való lököst tennének fel neked a szervízben, merthogy "hát az is összetartja a kocsit, funkcióban jó az..."
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
Át sem kellett volna venni. Nagy butaságot csináltál...
Mostmár annyit tehetsz, hogy fotózol mindent, visszaviszed a boltba, jelzed a hibát majd kéred a cserét.
Megjegyzem ebben az esetben én - az eddigi Gyuri27 - Stol párbeszéd nyomán - simán visszakövetelném a 2,5 évvel ezelőtti vételárat. Ez az a mentalitás, ami megérdemelné...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Csak egy elméleti eszmefuttatás.
Veszel egy BMW 116i-t, alapváltozat, 4 henger, 115 LE.
Az egyszerűség kedvéért alapfelszereltség, azaz semmi extra, csak a 4 kerék, az ülések, a kormány meg ami még elengedhetetlen ahhoz, hogy guruljon. Mindezért fizetsz 5 999 000 forintot.100.000 km teljeskörű garancia van rá. 50,000 km-nél tegyük fel felrobban a benzincső, kigyullad az autó, kiég / felrobban és totál kár.
Bemész az autó kereskedőhöz reklamálni, elismerik, hogy igen, az autó hibás volt, garancia OK. De sajnos az 1-es BMW készletük elfogyott, így felajánlanak egy Szuzuki SX4 1,6L VVT GS-t cserének. Merthogy ez a csodás autó nemhogy nem 115, hanem 120 lóerős vagyis erősebb), nem 3 ajtós, hanem 5 ajtós (tehát kényelmesebb is!), belül 10 centivel szélesebb, tehát komfortosabb. És mindemellé kapsz ajándékba egy légkondit és egy CD rádiós magnót is, mert jófejek, tehát még extrákkal is jobban felszerelt.
Gondolom te is örömkönnyek között cserélnéd az alig használt BMW 116i-det ( 5.990.000 forint) gariba egy Szuzuki SX4-re ( 4 853 000 forint) pénzvisszakérés helyett, merthogy minden paramétere jobb, ergo jól jártál.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Jó, akkor kicsit próbáljunk elrugaszkodni attól, hogy BÉJEMVÉ, meg milyenek a magyar utak. Attól meg pláne, hogy mire van pénze az átlag magyarnak és mire nincs, ez egy tök elméleti példa, hogy megértsd miről beszélünk itt napok óta.
Vettél egy autót 6 gurigáért (- insert random márka), elromlott és a bolt egy 5 gurigás autót akar neked adni helyette(insert random2 márka), amiben ugyan akkora motor van és ugyan olyan felszereltség. Technikailag senki nem károsított meg. Örülnél neki?Elavulási ráta meg ott sem túl fényes azért, tegyük hozzá. Kihozod a szalonból az autót -20% ha 5 km van benne akkor is...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Ez természetesen baromság, amit írsz. Tudni kéne értelmezni a jogszabály szövegét.
Az 1 év kötelező jótállás mondat elég triviális, nincs is mit magyarázni rajta. Ezt csupán azt jelenti, hogy 1 évnél kevesebb garit akkor sem lehet adni, ha piros hó esik.
A (4)-ből pedig nem tudom hogy bányásztad ki, hogy bármit kötelező jelleggel el kéne bárkinek fogadnia. Ez a bekezdés pont azt jelenti, hogyha a gyártó pl. 3 év garanciát vállal a termékre akkor azt az importőr / nagyker / kisker köteles lenne továbbadni. De azon már rég túljutottunk, hogy ezt az estek nagyrészében leredukálják 1 évre.A hibás teljesítés résznél nézelődj, azt javaslom.
És nem érdemes semmiféle gyártónak semmiféle feltételeit elolvasni. A Magyar Köztársaság rendeleteit kell elolvasni és minden kereskedésnek betartani. Máskülönben a termék nem forgalmazható itthon, ennyire pofon egyszerű.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
PTK 305 (1)
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.
És ezzel azt hiszem nyugodtan le is lehet zárni az eszmefuttatást. A Kingstonnak, az Intelnek, sőt, még a Bözsi néni PC gyárának is MAGYARORSZÁGON csakis a MAGYAR jogszabályokhoz kell igazodnia. Adhatnak ők ki bármilyen sajtpapírt, hogy mit vállalnak ez senkit nem kell, hogy érdekeljen. Meg van a lehetősége a Kingstonnak is arra, hogy 1 év kötelező jótállás vállaljon a termékeire, senki nem szólna hozzájuk egy rossz szót sem. De ha 2-3-10-100 évet vállalnak akkor azt a magyar jogszabályok betartásával kell vállalniuk, ha Magyarországon forgalmazzák.
Ezt normálisabb gyártók pl. úgy hidalják át, hogy különböző országokban ugyan arra a termékre különböző garanciális feltételeket vállalnak. Pl. a Fujitsu Siemens monitoromra itthon 2 év teljeskörű garancia van, ha a Németeknél vettem volna 3 év volna, mert ott olyanok a jogi körülmények, míg a teljes afrikai régióban 1 év... Hangsúlyozom ugyan arra a termékre.
Szerintem te ott vagy elcsúszva a dolgokkal, hogy a gyártó valóban 3 év garanciát vállal, de a magyar importőr rohadék és kihasználva az erőfölényét a kiskerrel szemben azt mondja, hogy én csak 1 év kötelező jótállást vállalok, a többit meg boxoljátok le az anyavállalattal Tinbuktuban. Ez önmagában az importőr részéről nem legális húzás de megteszik nagyon sokszor. A kisker nem tud mit tenni vele, a végfelhasználó pláne nem és a kisker szív a végén a garanciáztatással, mert a kiskert megb@ssza a fogyvéd ha nem tartja be a PTK-t. Azt meg tökéletesen elhiszem, hogy a Kingston gyár a világ végén telibesajnálja a magyar jogszabályokat és küldd "valamit" garanciába.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
A ikötelező jótállás és az azon felül vállalt jótállás-ra ugyan azok a feltételek vonatkoznak.
PTK. 306. § 1/a Javítást vagy cserét kérhet meghibásodás esetén a fogyasztó. A javítás ugye egy egyértelmű definíció, a csere pedig a magyar jogban cserét jelent ugyan olyan termékre.Tehát ha a termék nem javítható (nem kizárt, hogy nem az) és a piacon létezik a termék addig cserélni kell ugyan olyanra, vagy pénzt visszaadni. A gyártónak a törvényhozók meghagyták a kiskaput, úgymint:
"...kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen...."
Tehát ha a gyártó már nem gyártja az adott terméket egyáltalán akkor beszélhetünk arról, amit te írsz., hogy elkezdünk egyezkedni és a gyár küldd "valamit" (ami általában amúgy jobb szokott lenni mint a garizandó termék) Amíg a gyár termékpalettáján szerepel a termék addig nem elfogadható semmiféle kifogás.
Ez a tényállás.
Megjegyzem szerintem ez az egyik legelcseszettebb törvény, mert nem igazán jó a fogyasztónak sem, a kereskedőnek meg kifejezetten rossz, de ez van, ezt kell szeretni.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
-
sasa311
veterán
válasz szőröscica #5914 üzenetére
lekér egy tanúsítványt, hogy a lencse a szükséges paramétereknek megfelel, innen kezdve hiába fáj a fejem, hiába használhatatlan számomra a termék, nem tudom megtámadni őket. Ez valóban így van?
Sajnos valóban.
Ha a termék önmagában hibátlan akkor jogilag nem kell cserélniük.Ellenben én kihagynám a játékból a magyar kereskedőt, keresd fel a Német anyavállalatot, sírd el a panaszod, hogy te 300 EUR-ért megvetted a Zeiss terméket, mert bíztál a márka professzionális voltában és konkrétan kaptál egy szart... És mekkorát csalódtál a márka színvonalában, mikor elhajtottak a francba a magyar kereskedésben. Majdnem biztos vagyok benne, hogy egy jól megfogalmazott német nyelvű levél után lesz rá reakció, nem magyar stílusú "ij"...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz szőröscica #5916 üzenetére
Figyelj, én nem tudom, hogy neked mire van igényed. Nyilván ha ennyi pénzt kiadtál egy szemüvegért az nem véletlen.
Első körben (még a bolt nélkül) arra kéne rájönni, hogy a fejfáját szerinted mag az új szemüveg technológiája okozza (ergo a szemüveg hibátlan csak te nem bírod a fajtáját) vagy pedig szerinted hibás?
Mert ha szerinted hibás akkor én csak a pénz vissza vagy csináltatni újat verziót játszanám meg.
Ha szerinted nem hibás a lencse csak a te szemed valamiért nem bírja (ahogy az enyém pl. nembírja a napszemüvegeket) akkor szerintem érdemes belemenni a hagyományos, ám árban a hozzá legközelebb lévő lencséhez. Ha pedig nincs ilyen drága hagyományos lencse akkor próbáld leboltolni (még1 szemüvegkeret, még1 lencse). Mert hibátlan termékért tényleg nem fair pénzt visszakérni.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz masterful87 #5919 üzenetére
Kérhetsz vissza pénzt (indoklás nélkül), illetve kérhetsz azonnali cserét is.
De a visszajuttatás költsége mindig téged terhel. Ha a boltba kéne visszavinni a terméket akkor se kapnál egy 5 literes kanna benzint a boltban a garancia mellé.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
-
sasa311
veterán
válasz Kokkantas #5926 üzenetére
Tilos használt terméket adni garanciába.
Vagy a tiedet javítják vagy újat adnak.De valójában ha a teljes garanciaidőre kaptál új garipapírt akkor majdnem tökmindegy, ha elromlik visszaviszed és annyi.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Beleírsz a panaszkönyvbe, hogy előre kifizetted a terméket és 5 hete nem kaptad meg a terméket, továbbá a bolt (ne térj ki semmiféle boltvezetőre vagy alkalmazottra) nem hajlandó visszaadni a pénzedet.
Aláírod, elhozod a saját példányod. Majd jelzed, hogy a fogy. védelemnek jelented, hogyha nem kapod vissza X napon belül a pénzed.
Ezért csúnya büntetéseket osztogatnak.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Fénymásolatnak is jónek kéne lennie, mivel a garancialevél arra szolgál, hogy beazonosítható legyen, hogy a terméket a boltnál vásárolták (sorszám, típus, mikori vétel, mennyi a garancia, stb...).
De szerintem az eredetit tartsd meg még jóideig és ha nem fogadnák el a fénymásolatot majd kölcsönadod az eredetit.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Sátán44 #5935 üzenetére
Ha cserélték a kártyát akkor min. 1 év kötelező jótállás újraindul.
Vidd vissza gariba és:
- vagy cseréljék ki
- vagy adjanak valamit ami NEKED IS MEGFELEL
- vagy adják vissza az eredeti vételárat.Ebben mondjuk én is nyerészkedést érzek a részedről, miért nem jobb neked egy új, jobb paraméterekkel rendelkező kártya garanciába?
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Zolee888 #5946 üzenetére
A vásárlót. (ha webshop)
Ha meg nem webshop akkor meg ugye személyesen kell bevinni, ilyenkor sem kapsz 2 lityó benzint mikor visszavitted a cuccotEzalól kivételt képeznek a "pick and go" futárgaris termékek.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz horuszkutya #5952 üzenetére
Jogszabályilag 1 év.
A Tesco-t ismerve nem is adnak rá többet...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Semmi, akkor, hogyha a magyar számlán nem 3 év hanem 12 hónap szerepel.
A +24 hónapot külön kell megemlíteni, hogy egyértelmű legyen, hogy azt NEM a bolt adja és így nem is teljes körű garancia.A valóságban persze ez a nagyker részéről nem törvényszerű, mivel a magyar törvények szerint tovább kéne adniuk a gyártó által biztosított teljes garanciaidőt, dehát ezzel max. a kiskerek tudnának összefogással kezdeni valamit, nem a végfelhasználó.
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Most őszintén.
TE elcsesztél egy alaplapot. A bolt HALÁL JÓFEJ VOLT veled és ÁTVERVE AZ ASUST megforrasztgatta és elküldte gariztatni.
Ezek után halál KORREKT módon még azt is felajánlották, hogy adnak egy tudásban ugyan olyan lapot neked (mert te nem győzöd kivárni a gariidőt). Miért nem fogadtad el?! 25.000-ért simán kapnál egy tudásban akár jobbat is, illetve a bolt is adna neked ilyet gariba. De neeeeeeeeem, te erősködsz, hogy 50K... Ez nyerészkedés, semmi más.
Fogadd el a 25K-t vagy a tudásban ugyan olyan lapot és örülj neki, hogy a bolt nem hajtott el a fizikailag sérült lappal a búsba, mert jogilag ők megtehették volna, csak korrektek akartak lenni veled és segíteni akartak. Ezt nem úgy kell meghálálni, hogy nyerészkedni akarsz rajtuk...
Szerintem...[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
tudtommal az hogy egy lap meghibásodik az nem a forgalmazó felelőssége hanem a gyártóé, a gyártó biztosít a forgalmazónak egy új lapot garanciába,
A gyakorlatban a gyár küld olyat, amilyet gondol helyette. Ezen általában a kisker bukik egy talicska pénzt...
nem akarok én nyerészkedni, de gondolom te sem repdesnél az örömtől hogy egyszer kifizettél 60 kt egy lapért, amit jó tény, te b.sztál e[/I]
Egészen idáig lenne jogod bármiért reklamálni. Innentől kezdve minden más csak segítség a bolt részéről. Örülj mindennek amit ajánlanak.
(I)fizess még 25000 ret hogy egy deluxe lapot kapjál,(/I)
Nono - az asus p5q3 deluxe egy 3 éves őskövület. Ma már 25K-ért is jobb lapot kapnál (ingyen jelen esetben.), de 50K-ért aztán meg pláne... Még mindig tartsd szem előtt, hogy ez mind szívesség a bolt részéről, helyből elküldhettek volna a francba és akkor nemhogy 25 ezerért nem kapnál lapot, hanem lenne egy szar lapod és kész...
[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Maradjunk annyiban, hogy így is nagyon de nagyon jól jártál, mert ha a bolt nemes egyszerűséggel a magyar jogszabályt követi akkor egy vállrándítással el is lettél volna intézve - nem gondolom, hogy ezt a hercehurcát érdemlik, miután korrekt mód segíteni akarnak.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Teszla_ #6013 üzenetére
Én is visszakérném a vételárat!
Sőt, írnék a panaszkönyvbe is, ha nem mutatnak hajlandóságot és megpedzegetném, hogy jelzem a Magyar Thomas Jeans központnak, hogy XY bolt visszaél a márkanevükkel és megtévesztő hamisítványokat árusít!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz Teszla_ #6015 üzenetére
Hogyne kérhetnéd vissza. Te egy eredeti TJ farmert akartál venni (és fizettél ki), nem egy kínai hamisítvány "Thomas Jeaeans"-t...
Ha akadékoskodik a boltvezető akkor told fel a fogy. védnél és a TJ-nél, hogy hamis márkajelzésű cuccokat árul, esetleg még a NAV is ránéz majd, hogy ezt miként könyveli... Rögtön visszakapod a vételárat.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nők, nőügyek (18+)
- TCL LCD és LED TV-k
- Videó stream letöltése
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- Garmin Forerunner 965
- iPAD 8 (2020) 98% aksi
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen