- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Képeken a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
PC-re tart a God of War Ragnarök?
gp Az egyik legismertebb szivárogtató szerint Kratos legutóbbi kalandja lesz a következő nagy PlayStation cím, ami PC-re látogat.
-
ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
ph Megnéztük mit tud a sík paneles, nagy képfrissítési rátájú, 4K felbontású gamer kijelző.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
Köszi mindkettőtöknek, akkor cserélem is. (Valahogy efelett elsiklottam... ejnye!)
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz DJ.Gróf #10757 üzenetére
Az elállás a vásárlás előtti állapot visszaállítása. Tehát a cucc vissza nekik, pénz vissza nekem. Ha a cuccnak része a kupon, akkor anélkül nem lehet elállni. Nem atomfizika. Szerezni kell egy ugyanolyan kupont, és majd azzal lehet...
Mellesleg a 8 napos elállás sokak szerint valami mágikus pajzs, de egy csomó kivétele is van, pl. szolgáltatásra nem használható, és a kupon általában DRM alapú játékplatform szolgáltatáshoz tartozik...
Viszont az kérdés a cserével várathatnak-e ennyit, pláne 3 napos bejelentés esetében. Mert ha nem, akkor szerintem simán visszajár a pénz, és a kupont a kalapjuk mellé tűzhetik (na jó, elintézhető árleszállításban esetleg).
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Szerintem ez a visszavásárlási garancia valami más, extra. Úgy meg joguk van szabályozni, amíg a normál törvény felett maradnak.
Szerk: Pár órával lemaradtam a bölcsességemmel
De ott az oldalon nem írták az átvételt, mint kizáró okoz, a jogszabály link meg nem működik (nekem...)[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Ha őket vádolod azzal, hogy megkarcolták, azt neked kell bizonyítanod. Azt meg csak úgy tudod, ha bizonyítod, hogy előtte nem volt karcos --> csak ők karcolhatták meg.
Ha még csak most viszik el, akkor a képek jók kezdetnek, esetleg megpróbálhatod aláíratni a futárral, hogy karcmentes állapotban vett át. Nem tudom kötelessége -é-e.
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Hát... ehhez már okosabb ember kell nálam. Szerintem némi leértékelés kérhető ilyenkor. Ha mondjuk smirglivel átmennek a fedelén, akkor nyilván csere/elállás, de egy kisebb karc miatt erősen kétlem.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
+az első visszajelzés ált. automatikus és írják is benne, hogy az még nem minősül szerződésnek, csak jelzik, hogy eljutott hozzájuk a megrendelés. Ha rendes számla is jött, az már más kérdés. Ha meg utalással ki is fizette, akkor lehetne hajtani a dolgot.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz optikus #11261 üzenetére
Most nekik kedvezett az árváltozás, legközelebb talán neked fog, akkor meg majd emlékeztetheted őket erre, ha inkább valaki újabb, de nem annyira drága cuccal szeretnék kiváltani pl. az egykor méregdrága, de ma már filléres videókártyádat. Max. ennyit tehetsz.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz oszi24 #11373 üzenetére
Hát, használt terméknél tényleg lehet kevesebb a garancia/jótállás/szavatosság, csakhogy arra papír is kell. Ha az nincs, de éppen ellenkezőleg, hosszabb időről van papír, akkor a papír üti a követ.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz RootRulez #11541 üzenetére
Én nem tudok róla, de az nem sokat jelent. Egyszerűen csak azt kell kérni. Azt persze megtagadhatják, mert jelentős többletköltség, akkor kell verni az asztalt, hogy amit már ennyiszer kellett javítani, az semmit nem ér. Ha meg nincs csere, akkor adják szépen vissza a pénzt.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz ANDROID??? #11554 üzenetére
Köszi a passzív-agresszív beírást!
Nyilván mind tisztában vagyunk vele, százalékosan milyen esélye van egy fizikai hibás alaplap gariztatásának szoftverhiba miatt, egy random cégnél, de acidos avatároknak nem szeretjük elmondani.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Superhun #11560 üzenetére
Az gondolom irónia volt a részéről, mert ha kisebbségi is van a kérdésben, akkor kihagyhatatlan poén, hogy a törvény direkt elnyom minket, mert titokban ők írják. Ja nem, az másik kisebbség, bocsi...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz szociologus #11652 üzenetére
"E-mail panasz, fogyasztóvédelem, facebook poszt, homár ment..."
Mármint hogy ezeken már mind túlvagy?'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #11853 üzenetére
Vedd át, ellenőrizd, hogy fel legyen írva mit találtak és hogyan javították, és ha megint hibás lesz, fordulj közvetlenül a Logitechhez. Nagyon jó ügyfélszolgálatuk van.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
A szövegben annyi változott, hogy forgalmazó helyett vállalkozást köteleznek arra, hogy legfeljebb 15 napon belül igyekezzen elvégezni. Aztán ha nem megy, nem megy.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz pinnacle #11898 üzenetére
Nem, nincsen rendben, de ha itt csapkodod magad a földhöz, az sem segít.
Vagy megpróbálsz a bolttal is ilyen kiállhatatlan lenni, hátha inkább visszaadják a pénzt, vagy belenyugszol, hogy a törvény nem azt mondja ki, amit szeretnél, és reménykedsz, hogy hamar megoldódik a dolog.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
bullseye
addikt
USA filmekben csak évtizedek óta sütik el, hogy ruhát megvesznek valami bulira, és visszaviszik másnap. Gondolom meglepődtek, hogy ez nem csak ruhával működik.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Szerintem ilyet nem játszhatnak, ha garanciális hibával fizetik vissza az árát, jótállási időn belül, hiszen az a megelőző állapot visszaállítása lenne, és a megelőző állapot más összeg volt. Az más kérdés, hogy ezek szerint nem a készülék hibája, úgyhogy egyáltalán nem kéne visszaadniuk a pénzt - de ezt gondolom nem tudják.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz halhatatlan #12713 üzenetére
Szerintem kissé túlértelmezted a jogaidat ebben a történetben.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz dühösvásárló #12767 üzenetére
"és a biztosító fizette"
A védelem visszavonul.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz Directors #12790 üzenetére
Ha 3 munkanapon belül visszavitted volna, akkor cserélniük kellett volna, amennyiben megállapítják a hibát, olyankor nem vagy köteles elfogadni a javítást.
De ha a kézhez kapást azt jelenti, hogy webboltból vetted, akkor 14 napon belül elállhatsz, és ha jól emlékszem 14 napon belül a bejelentéstől számítva (de persze csak a visszaküldés után) vissza kell adniuk a pénzt, a kiszállítást is (a legolcsóbbat), de a visszaküldést te fizeted.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz hello28 #12803 üzenetére
A 3 napos csere tudtommal mindenre vonatkozik, és a kiszállítás igazolt időpontjától él.
Az, hogy visszavitted a cégnek ahonnan vetted, teljesen szabályos, garanciára is, és elállásra is
De utóbbit az előfizetés kissé megbonyolíthatja.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Talán érdemes lenne megkülönböztetni a jogokat és szívességeket.
A jogaidat követelheted a cégtől, szívességet meg kérhetsz.
Ha megrendült a bizalmad egy termékben a sok javítás miatt, kérheted, hogy inkább adják vissza a pénzt, vagy cseréljék hasonló képességű (kiadású, árú, stb.) de más termékre. Ők viszont erre nem kötelesek. Onnantól megegyezhettek, hogy pl. a mostani árát kapod meg, és költöd amire akarod, vagy egy újabb és jobb de olcsóbb modellre cserélik.
Ezért persze lehet utálni a cégeket, az itteni feltételezett boltosokat, és akár engem is – főleg azoknak, akik ilyen helyzetben simán megtesznek hasonló szívességeket, akármibe is kerül nekik – de attól még nem történik csoda.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz KG19920818 #13258 üzenetére
Azért ha van egy kis időd, bevizsgáltathatnád pl. az alaplapot is, hátha az teszi tönkre a procikat.
És ha írásban rendeznéd velük a garanciát, akkor valakivel olvastasd el előtte a szöveget. No offense.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
És ez nem elállás volt ha jól sejtem, hanem garanciális ügyintézés.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Tudtommal az elállást jelezni kell 14 napon belül, de visszaküldeni utána is lehet. Persze a cég meg nem köteles fizetni, amíg nem kapta vissza... mert ugye vannak trükkös-okos emberek is, akik miatt ezt ki kell kötni.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
válasz norbert1998 #13485 üzenetére
Ez a hetekig nincs semmi mit jelent? Mert a szerződésben általában van rendelkezésre állási kitétel is.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs