- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz stLhee #18313 üzenetére
Szia. A memóriákat nem szokták javítani. Tekintettel arra, hogy most az egekben vannak a memóriaárak, jobb inkább megvárni a csereterméket, mint pattogni a gariügyintézés lassúsága miatt, mert utóbbi esetben esetleg oda jutsz, hogy a bolt inkább visszaadja a vételárat és nem tudsz már ugyanolyan memóriát venni.
-
Topikgazda
válasz stLhee #18315 üzenetére
15 napra kell törekedni, de ez nyilván egy gumiszabály. Ha a 15 nap letelik, akkor általában az szokott történni, hogy a vásárló úgy tekinti, hogy a termék nem javítható és cserét vagy pénzvisszafizetést kér. Nálad alapból a csere játszik, szóval max az árát tudod visszakapni, de azzal nyilván nem jársz jól. Én még várnék egy kicsit, hátha történik valami.
Jogszabály alapján amúgy ez a sorrend: javítás -> csere -> pénzvissza. A pénzvissza a legkedvezőbb, ami üti az első kettőt. Ezt bármikor eljátszhatja a bolt, még akkor is, ha van raktáron ugyanolyan termék. Jogszabályilag teljesen korrekt, egy szavad sem lehet ilyenkor.
Nekem egyébként volt egy 2,5 hónapos gariügyintézésem egy WD vinyóval, amikor árvíz volt Keleten és tönkrement sok HDD gyár. Érdemes volt megvárni, mert akkor kb kétszeresen voltak a HDD árak.
-
addikt
-
válasz stLhee #19554 üzenetére
Ez látod egy nagyon jó kérdés. A gyártót is be kell(ett/ene) vonni a dologba (főleg ha lifetime warranty vonatkozik rá) vagy a bolttal kell külön megegyezned. (az is egy opció)
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
őstag
válasz stLhee #19557 üzenetére
nézd én úgy értelemezem a jogszabályt, hogy a pénzvisszafizetéssel vissza lett állítva az eredeti állapot és kész, vitának helye nincs
azzal hogy te most cserével járnál jobban nincs mit kezdeni, lehetne fordított is a helyzet
nincs az a jogszabály, ami a hektikus hardver (és sok más egyéb termék) árakat le tudná követni
nincs jogi alapod (véleményem szerint) semmilyen más követelésre, ha a pénzedet szeretnék visszaadni, el kell fogadniszerk: kérni persze lehet, hátha, de ha nem hajlandóak, akkor nem
(és személyes véleményem, hogy 2-5% körüli haszonkulcs mellett, ami gyakran jellemző a hardver piacra, én sem lennék hajlandó veszteséget elszenvedni, egy forintot sem)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz stLhee #19563 üzenetére
elolvastam az előző hozzászólást amit linkeltél, te is leírod, hogy már akkor is felajánlották a pénzvisszafizetést, de te nem éltél vele
innentől fogva csak magamat tudnám ismételni
(nem akarok vitatkozni, de muszáj vagyok megjegyezni, hogy szerintem nincs igazad, a cég teljesítette ami jogszabály által előírt és elvárható)cryptot minden termékemért elfogadom
-
LQ75
újonc
válasz stLhee #19554 üzenetére
Úgy látom itt többen vannak akik vásárlók és a másik fél nem igazán képviselődik. A lényeg nem az, hogy neki van a polcon vagy nincs. Ha a termék hibás és garanciális, azt minden esetben vissza viszi a volt a nagykerbe és ők cserélik/javítják. És itt a lényeg. Ha cserélik semmi gond. Ha viszont javítják és Te közben kapsz az ő polcukról egy újat, akkor neki a javítottat ami egyébként a tiéd, teheti be a csökkentett értékű(javított) termékek közé. Igen hamar eladósodna a bolt. Ezért várják ki a folyamat végét. DE egy hónapon belül köteles adni valamit. Vagy a javítottat vagy egy újat. Nem érdemes trükközni mert a túloldalon is emberek dolgoznak. Igen bántó mikor hazudnak a vevők. Hogy ő nem tehet a dologról. A ciki, hogy ez kiderül a szervizelés során. Hiába nincs külsérelmi nyom. Ha pl. van külsérelmi nyom, akkor azon nyomban elutasíthatják fizikai sérüléssel a garanciát. Ilyen esetben ha nincs hazudozás és elmondja az ember, hogy elbénázta, mert van ilyen emberek vagyunk, jobb eséllyel erőn felüli segítséget is kaphat. Nálunk legalább is
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen