- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
- Yettel topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Narxis #20789 üzenetére
ismerni kellene a 3 év "garancia" feltételeit, mert a kötelező jótállás csak 1 év, és ilyen jogi kifejezés nincs hogy "garancia"
kérdés hogy mit vállalnak ezen címszó alatt?
sajnos ezt a választ megadjuk itt a topikban gyakorlatilag minden nap, ezért már kicsit unalmas...cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Narxis #20791 üzenetére
ez jó hír, akkor van jótállásod
akkor mivel elutasították az igényedet, a következő lépcső a békéltető testülethez fordulás
ha neked adnak igazat és mégsem cserél/javít a bolt akkor polgári pert kell indítanod majd
fontos tudni, hogy te ne foglalkozz a forgalmazóval és azzal, hogy mit mondd állítólag, te a bolttal vagy jogviszonyban
mivel ők szerelték össze a cuccot, ezért eleve képtelenség hogy hibás szerelésre hivatkoznakcryptot minden termékemért elfogadom