Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    Mit tudunk jogilag tenni, ha esztétikailag és minőségileg kifogásolható állapotban kapjuk vissza a garszerviztől a cuccot?

    Story: LG CRT monitor. Ismerősé, garlap és számla társaságában kiküldöm a helyi illetékesnek. Két hét után visszajön. Ismerősnek vissza. Ő pár nap múlva szól: a kép sötét, a gombokat alig lehet nyomkodni, az alja lötyög (a fém lemez nincs hozzácsavarozva a műanyaghoz?). Szervízbe vissza. Egy hét megint, ma visszajött, kontakthiba elhárításával. Az oldalán mély karcok, a káva mocskos (nem koszos, mocskos!), az egyik oldalon több mm-es hézag, tré összeszerelés. Ismerősnek el sem vittem, jelenleg karcos oldal felirattal kaptam munkalapot.

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz luciferc #4525 üzenetére

    Pénzvissza, na ez engem is érdekel...
    Ugyibár a héten elszálltak az árak.
    Ha tavaly eladtam egy vinyót 13e-ért, és annak az ára most 15e, és azonnali cserét kér az ügyfél, de nem tudok neki per pillanat azonnal adni, akkor mi van? Vagy pl 501 típus helyett most 502 van, G helyett H, stb...
    Eddigi hozzáállásotok: 30 nap után köteles vagyok az eredeti vételárat visszaadni. Ha még meg se várom, hanem azonnal visszaadom az összeget az ügyfélnek, kvázi még überrendes gyereknek is beállíthatnám magamat a fogyvéd előtt! Hisz nem vártam meg amíg a készülék cseréje (pontosabban ki nem cseréje) jelentős kellemetlenségeket okoz a vevőnek. Szemét dolog, aláírom, de ha minden más esetben az eredeti vételár számít?

    Ember tervez, Isten perverz...

  • ML320

    aktív tag

    válasz Gyuri27 #4555 üzenetére

    Bocsi a közbeszólásért, de ezt most én se értem...

    A nagyker csak és kizárólag bizonyos feltételeknek megfelelő partnerekkel áll szóba - ezt egy regisztrációval kell véghezvinni. Ez nem más, mint az ó "kényelme". Ha pórias akarok lenni: nagy ívben lesz@rja a mezei vásárlókat, azaz a fogyasztókat. Ahogy már többször ki lett fejtve, magánszemélyként vásárolva más jogok illetnek meg. Ők nem akarnak ezzel foglalkozni. Nincs szükségük érdeklődő kisiskolásokra, hőzöngő apucikra, stb. Azt oldja meg kisker, ha tudja. Ha meg nem, hát letolják.
    Ennyi erővel a Metrot is fel lehetne jelenteni. Ha magamnak akarok egy kártyát, akkor elhajtanak a sunyiba. EV, cégjegyzék, őstermelői... Egyik sincs a birtokomban, anyám vállalkozása megszünt, és pusztán az ő jóindulatuknak köszönhető, hogy pár éve megújították a kártyánkat.

    Amúgy még egy kérdés az ÁFA végett... Ha anno 20% ÁFÁ-val adtunk el terméket, az 25% ÁFA tartalom mellett most nagyobb értékkel bír. Ilyenkor nem sérül ismételten a fogyasztói jog? Mint ahogy a mostani árfolyam változás miatt is néhány termék ára megugrott... Vagy ez legyen végre a bolt biznisze? Nettósítva (ugyebár ÁFA körös minden üzlet) visszavéve a termékeket én csak jól járok?

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák