- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sigurd
tag
Sziasztok.
Úgy nézem, az a kevés hozzászólás, ami az extreme digitállal foglalkozik, nem igazán van elragadtatva a garanciális ügyintézéssel.
Árulok egy kis tplinket, és tegnap olvasgattam az előszedett számlát, garijegyet.
A garijegy szerint csak a harmadik kerületi szervizükben lehet hétfőtől csütörtökig 10-18h között érvényesíteni a garanciát, műszaki meghibásodás esetén. Ezt nehezen hiszem el, hiszen miért ne vihetném abba a boltba vissza, ahol vettem. Oldják meg ők, hogy odakerüljön, ahol vizsgálni akarják. Ez igaz, hogy a háromba kell visszavinni? Most nézem, ez már változott is."A jótállási (és szavatossági) igény szervizünkben (1044 Budapest, Ezred u. 2 (122-es kapu)) alatt érvényesíthető nyitvatartási időben," H-P 9-18-ig. Szóval, a négybe?
A másik pedig, az -ami elég kuszán van megfogalmazva-, hogy "lehetőség szerint" eredeti csomagolásban kell visszavinni garanciális ügyintézésre, viszont minden tartozékával.
Azóta ez változott a honlap szerint:
"Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)"
Tehát ha az ember ne adj' isten a sok papírdobozt megelégelve a kazánba száműzte a kiválóan helytakarékos csoda eredeti csomagolásokat, akkor keresztet vethet a garanciára?
Értem én, hogy egy hatmillió colos tévét pőrén odaszállít valaki, akkor kényelmetlen szállítani, tárolni, de hogy doboz nélkül ugrana a garancia, ezt nehezen fogadnám el. Ez nem lehet feltétel.
Nektek mik a tapasztalataitok ezzel?Rekurzió: lásd rekurzió | Megtisztel az irigységed, de sajnos nem tudom viszonozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...