Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sigurd

    tag

    Sziasztok.
    Úgy nézem, az a kevés hozzászólás, ami az extreme digitállal foglalkozik, nem igazán van elragadtatva a garanciális ügyintézéssel.
    Árulok egy kis tplinket, és tegnap olvasgattam az előszedett számlát, garijegyet.
    A garijegy szerint csak a harmadik kerületi szervizükben lehet hétfőtől csütörtökig 10-18h között érvényesíteni a garanciát, műszaki meghibásodás esetén. Ezt nehezen hiszem el, hiszen miért ne vihetném abba a boltba vissza, ahol vettem. Oldják meg ők, hogy odakerüljön, ahol vizsgálni akarják. Ez igaz, hogy a háromba kell visszavinni? Most nézem, ez már változott is."A jótállási (és szavatossági) igény szervizünkben (1044 Budapest, Ezred u. 2 (122-es kapu)) alatt érvényesíthető nyitvatartási időben," H-P 9-18-ig. Szóval, a négybe?
    A másik pedig, az -ami elég kuszán van megfogalmazva-, hogy "lehetőség szerint" eredeti csomagolásban kell visszavinni garanciális ügyintézésre, viszont minden tartozékával.
    Azóta ez változott a honlap szerint:
    "Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)"
    Tehát ha az ember ne adj' isten a sok papírdobozt megelégelve a kazánba száműzte a kiválóan helytakarékos csoda eredeti csomagolásokat, akkor keresztet vethet a garanciára?
    Értem én, hogy egy hatmillió colos tévét pőrén odaszállít valaki, akkor kényelmetlen szállítani, tárolni, de hogy doboz nélkül ugrana a garancia, ezt nehezen fogadnám el. Ez nem lehet feltétel.
    Nektek mik a tapasztalataitok ezzel?

    Rekurzió: lásd rekurzió | Megtisztel az irigységed, de sajnos nem tudom viszonozni.

Új hozzászólás Aktív témák