Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • salmiakki

    tag

    Sziasztok,

    Egy hónap múlva lesz egy éve annak, hogy telefont rendeltem az egyik megbízhatóbbnak tűnő magyar 'szürkeimportos' telefonboltból. Egy év garanciát ígértek a készülékhez, mely annak letelte előtt ~egy hónappal elromlott. Zárlatot kapott vagy az USB csatlakozó, vagy az alaplap, minden esetre töltésnél bármivel próbálkozom mindent elfüstöl, megolvaszt. Redditen többen is írták, hogy gyakori hiba, szóval egészen biztos vagyok benne, hogy nem én rontottam el.

    A lényeg:
    Miután elromlott a telefon, és még egy hónap ugye hátravan a garanciából, felhívtam a boltot, ami természetesen már egy másik cég nevén van, mint akitől vásároltam. Azt mondták, hogy próbáljam meg bevinni a legközelebbi LG márkaszervizbe (Mert hogy LG telefonról van szó)
    Így is tettem, viszont ott elmondták, hogy egy samsungos garanciapapír lett átírva, és hogy a telefonra a gyártási ideje miatt nem is lehetett volna egy év jótállást adni.

    A kérdésem:
    Mivel a bolt nem tűnt az elmúlt 2 telefonhívásom során túl együttműködőnek a garancia érvényesítésével kapcsolatban, segítséget szeretnék kérni. Hogyan tudom érvényesíteni a telefonom garanciáját egy ilyen boltnál? Fenyegetőzzek a fogyasztóvédelemmel? Zaklassam őket amíg meg nem gondolják magukat? Tehetek egyáltalán bármit, vagy felesleges próbálkozni is?

Új hozzászólás Aktív témák