- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
salmiakki
tag
Sziasztok,
Egy hónap múlva lesz egy éve annak, hogy telefont rendeltem az egyik megbízhatóbbnak tűnő magyar 'szürkeimportos' telefonboltból. Egy év garanciát ígértek a készülékhez, mely annak letelte előtt ~egy hónappal elromlott. Zárlatot kapott vagy az USB csatlakozó, vagy az alaplap, minden esetre töltésnél bármivel próbálkozom mindent elfüstöl, megolvaszt. Redditen többen is írták, hogy gyakori hiba, szóval egészen biztos vagyok benne, hogy nem én rontottam el.
A lényeg:
Miután elromlott a telefon, és még egy hónap ugye hátravan a garanciából, felhívtam a boltot, ami természetesen már egy másik cég nevén van, mint akitől vásároltam. Azt mondták, hogy próbáljam meg bevinni a legközelebbi LG márkaszervizbe (Mert hogy LG telefonról van szó)
Így is tettem, viszont ott elmondták, hogy egy samsungos garanciapapír lett átírva, és hogy a telefonra a gyártási ideje miatt nem is lehetett volna egy év jótállást adni.A kérdésem:
Mivel a bolt nem tűnt az elmúlt 2 telefonhívásom során túl együttműködőnek a garancia érvényesítésével kapcsolatban, segítséget szeretnék kérni. Hogyan tudom érvényesíteni a telefonom garanciáját egy ilyen boltnál? Fenyegetőzzek a fogyasztóvédelemmel? Zaklassam őket amíg meg nem gondolják magukat? Tehetek egyáltalán bármit, vagy felesleges próbálkozni is?