- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
salmiakki
tag
Sziasztok,
Egy hónap múlva lesz egy éve annak, hogy telefont rendeltem az egyik megbízhatóbbnak tűnő magyar 'szürkeimportos' telefonboltból. Egy év garanciát ígértek a készülékhez, mely annak letelte előtt ~egy hónappal elromlott. Zárlatot kapott vagy az USB csatlakozó, vagy az alaplap, minden esetre töltésnél bármivel próbálkozom mindent elfüstöl, megolvaszt. Redditen többen is írták, hogy gyakori hiba, szóval egészen biztos vagyok benne, hogy nem én rontottam el.
A lényeg:
Miután elromlott a telefon, és még egy hónap ugye hátravan a garanciából, felhívtam a boltot, ami természetesen már egy másik cég nevén van, mint akitől vásároltam. Azt mondták, hogy próbáljam meg bevinni a legközelebbi LG márkaszervizbe (Mert hogy LG telefonról van szó)
Így is tettem, viszont ott elmondták, hogy egy samsungos garanciapapír lett átírva, és hogy a telefonra a gyártási ideje miatt nem is lehetett volna egy év jótállást adni.A kérdésem:
Mivel a bolt nem tűnt az elmúlt 2 telefonhívásom során túl együttműködőnek a garancia érvényesítésével kapcsolatban, segítséget szeretnék kérni. Hogyan tudom érvényesíteni a telefonom garanciáját egy ilyen boltnál? Fenyegetőzzek a fogyasztóvédelemmel? Zaklassam őket amíg meg nem gondolják magukat? Tehetek egyáltalán bármit, vagy felesleges próbálkozni is?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...