Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    válasz pinnacle #6998 üzenetére

    Sziasztok! Van olyan hiba, hogy hol van gyújtás hol nincs? Az a gondom, hogy a fűnyíró hol beindul hol nem. Olyan szinten, hogy 2 hét után egyből beindul, 3-5x leállítom, hogy kiürítsem a fűgyűjtőt, azt egyszer nem indul be. Hiába rángatom semmi, nyomom a benzinpumpát hátha nincs benzin akkor sem , gyertyát cserélek akkor sem, majd egy óra múlva meg egyből beindul, benzin pumpálás nélkül. 5 percig használom, majd utána megint nem indul be. Van valakinek ilyen Fullas D150 motorja? Nem tudom, hogy ez egyedi probléma vagy ez úgy sz@r ahogy van. A gyertya csontszáraz, tehát nem "köpi be" hiába nyomkodom a benzin pumpát, ezért gyújtás hibára gondolok. Szervizben azt mondták, olyan ritka a gyújtás hiba, hogy alkatrészük sincs. Illetve ha kihagyna a gyújtás, akkor közben is dadogna a motor. Ezért lennék kíváncsi arra, hogy van-e egyáltalán ilyen ideiglenes gyújtás kimaradás probléma. Eredetileg LG F6TC gyertya volt benne , ezzel úgy járt, mint egy Harley-Davidson, "dadogott" viszont semmi gond nem volt vele, majd idén kezdődtek a problémák, cseréltem Oregon 77-317-1-re egyből beindult vele, ezzel pörgősebb volt, de ma megint gond volt. Cseréltem NGK BP6ES ezzel be sem indult, majd 1 óra után igen, de 5 perc használat után megint nem indult be, csak "köhög" a motor. 1,5 óra után meg egyből beindult, benzin pumpa nélkül, majd megint nem idult be. Mi a fene miatt lehet ez? Nem kap benzint, nincs gyújtás? OMV 100-as benzint is vettem, állítólag ez a legjobb, de ez sem segített. 20 évig Briggs & Stratton motor volt, az tökéletesen működött, azzal semmi gond nem volt, az leszámítva, hogy egy idő után elkezdett visítani, de a csapágygolyók pucolása, WD-zése után ez is elmúlt.
    Még arra gondoltam, lehet a mai motorok csak 20 perc munkát bírnak, utána 1 órát pihenni kell? 1 órát nyírom a füvet, Briggs bírta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák