- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Minden a mesterséges intelligencia körül forog
ph A kiállítás fókuszát semmi sem mutatja jobban, hogy még a megnyitó zenéjét is AI szerezte
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
válasz CJ4567 #16705 üzenetére
Igazából egy kategóriából elég egy járművet kimaxolni, és onnantól lehet azzal farmolni az alkatrészt a többihez, max vagy max közeli szintű cuccok fognak esni folyamatosan az adott járműnek amiket a többi azonos kategóriájún is felhasználhatsz ugyanúgy. Az első Hyper autóm 2 nap alatt majdnem kimaxoltam 0-ról. Szetteket meg lehet rekalibrálni, a fölös alkatrészeket scrapeled, és a kinyert spare partokból a szettdarabokon meg rerollolod amelyiken sz*r bónusz van
[ Szerkesztve ]
-
NoMagix
addikt
válasz CJ4567 #16726 üzenetére
Passz, jól mutatnak a számok, szeretem nézegetni, hogy ott mennyi van és ábrándozok, hogy milyen jó lenne ez az igazi számlámon is!
Viccet félretéve, te, én és még sokan szeretünk kihozni mindent, amit lehet egy játékból, más másképpen oldja meg! Ennyi!
Néha hülyét kapok ahogy a fiam, autózgat és nem harcol úgy ahogy az én tenném! -
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #16726 üzenetére
jó, de ahhoz össze kell beszélned 12emberrel.. vagy klubbal. úgy nyilván gyorsan le lehet zavarnotok. de nekem nincs kivel összebeszélnem, csak kószálok, és néha akar 1-2-3 játékos a közelemben. úgy azért ez idő.
az AH-vásárlás se volt könnyű, mert mindenki most rá van ezerrel állva, ez érezhető volt eléggé, de nagyjából fél óra volt nekem is. asszem 5. vagy 6. sikerült végülFtomm nem érdekel a pénz már. 170millióm van, ami úgy, hogy szinte semmit nem versenyzek meg feladatozok, nem rossz, de hát bőven, bőven elég is... nincs tényleg sok értelme már, max ha egy autót - ami még tényleg nincs meg és csak 20misiért adják - meg kell így venned.. de igazából arra is ott a türelemjáték, mert azokat autókat néha (nagyon néha) minimáláron is feldobják, lásd nekem a múltkor a ruf porsche.. és akkor még a 20millkónyi pénz se kell
-
stillmatic
aktív tag
válasz CJ4567 #16801 üzenetére
Nem érdekelnek az aukciós finomságok, csak párszor próbálkoztam, de rájöttem hogy nem ér annyit az egész.
A legrövidebb úton mentem, többször teljesítettem azt a futamot fel a hegyekbe (szabad kóborlásos futam nem sok van), az oké hogy mittudomén ötödik vagyok úgy, hogy végigpadlózok az S1 Bajámmal, de hogy a komplett mezőny nem jut el a hegy közelébe sem addig sík terepen át lehetett padlózni, a cheater már régen a célban vigyorog azt nehéz mással magyarázni.
Arra van logikus magyarázat, hogy téli offroad sorozatot hogy lehet minden futamon megnyerni egy Caterhammel? Nem kicsivel?
Na mindegy, no offense, néha egész jól elszórakozok az online versenyeken, néha pedig felakad a szemem pár furcsaságon. Ez minden online játékban így van. -
parandroid
nagyúr
válasz CJ4567 #16824 üzenetére
RZR nekem konkrétan az egyik legborzalmasabb élmény lett. Súlya nincs, összevissza pattog, mindenki löködi, és a legkisebb elgázolt tereptárgy is gyakorlatilag állóra fékezi. Végül a Baja Buggal lett meg, jellemzően a 6 kollégából 4 ezzel jött, sikerült is mindenkinek mindjárt elfogadható helyezéseket hozni. Az első verseny necces volt, személy szerint csúnyán elszúrtam, 10. lettem, a többiek is bénáztak, de egy jól ment, illetve a nagyon béna tuningolatlan Alumis csapattárs az utolsó helyről kilépett, így sikerült 50 ponttal nyerni. A másik két verseny sima ügy volt, egyszer 2., aztán 3. lettem, a győztes megint mindig ugyanaz volt, mint az első esetben.
Ráadásul a szomszédból kapok jótékonysági netet baromi gyenge wifin, szóval akkora a lagom, mint egy ház, nem volt egyszerű, benne van vagy 10-12 próbálkozás...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoMagix
addikt
-
csuvicsuva
őstag
válasz CJ4567 #16900 üzenetére
Csatlakozom.
A kedvencem az volt, amikor két hete hárman toltuk le a heti versenyeket. A szuperautókkal szokás szerint megszenvedtünk. A taktika az lett volna, hogy Kisgépkezelő gyorsan az élre áll (ez meg is történt) és feltartja az AI-t, hogy tudjunk előzni. Csak az volt a baj, hogy még úgy sem tudtuk utolérni a mezőnyt. Azt hiszem harmadik próbálkozásra eljutottunk 1-1-ig, a harmadik versenyen valahogy az élre kerültem, Kisgépkezelő pikk-pakk felért mögém a mezőnnyel a nyomában, gondoltam elengedem, azt mondta, hogy menjek csak, majd ő kontrollálja a többit. Nem tudom ő mit élhetett át, de nekem életem leghosszabb versenye volt. Olyan lassan mentem, mint a csiga, nehogy kihagyjak egy zászlót, vagy lecsússzak a pályáról.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #16980 üzenetére
Köszi, ki is próbáltam. Nem olyan furcsa az. Aszfalton kb pont amit szeretek, a füvön tényleg nem nagyon akar fordulni, de mintha a tempó növelésével kezesebb lenne, csak ahhoz egy picit még lassú vagyok. Úgy érzetre nagyon jó vele menni, csak a stopper mutat kevesebb időt vele mint a másik tuninggal (GreetedDust) nekem. Leginkább a váltóáttételezés nem fekszik az automataváltónak, gondolom nem az volt a szempont
A Tiedet meg Greeted-ét kellene összegyúrni, akkor lenne a legjobb (nekem ).Kisgépkezelő, belenyúltál a váltóáttételbe vagy miért gyorsulsz jobban mint én CJ tuningjával? Vagy ennyit jelent a kézi váltó? Mert rajtnál én mozdulok jobban, aztán kb fél kocsihossztól meg te, aztán simán le is hagysz elvileg ugyanazzal a tuninggal, csak más vezetés segédlettel.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #17037 üzenetére
tudom h nincs. ezért írtam csak pont én is, hogy épppenséggel lehetne.. amit tényleg csak az a hardcore arc kap meg, aki igenis végigseggeli a többórás maratont. se AH, se forzabolt, se szezonjutalom, se semmi.. csak azért, jutalomként. mert megérdemli - címkével
rdt89 filmet nézel közben? hibátlan... nagy arc vagy
[ Szerkesztve ]
-
csuvicsuva
őstag
válasz CJ4567 #17076 üzenetére
Csaló!
A800-ra még keresem a kocsit, mint gyakorlott online versenyző mit tudsz nekem ajánlani, ami gyors is és könnyen is kezelhető és lehetőleg AWD?
Qkackca: én Highly Skilled botok ellen megyek, nem tudom mi a magyar megfelelője. Az a nehézségi fokozat, amelyik a heti versenyekhez kell. Ha jól emlékszem, a verhetetlen alatt van.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
csuvicsuva
őstag
válasz CJ4567 #17078 üzenetére
Köszönöm, legalább lesz mit tesztelnem.
A Holdent tuningoltam fel pár hónapja, az nagyon kezesbárány street versenyeken, csak borzasztó lassú, és legalább csúnya is. Mostanában ezt a kategóriát dobta a legtöbbször online versenyeken.
Izzítom is a motort.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
ProgenXL
őstag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #17224 üzenetére
Az aero kitek körüli katyvasz az tényleg elég gyenge pontja a játéknak. Ezeknél a nem állítható aero kiteknél egyébként van arról bármi pontos infó, hogy mennyi leszorítóerőt adnak? Abból hogy pár pixelnyit ide-oda változnak a csíkok nem nagyon tudom kitalálni, hogy mennyi az annyi. A másik ami igen idegesítő, az a különféle súlyú felnik rendszere. Megtartanék valami ikonikussá vált gyári felnidizájnt, de akármit csinálok pont egy felnisúlynyi ponttal vagyok a kategórialimit alatt, vagy felett, aztán kénytelen vagyok lecserélni valami random aftermarket felnire.
-
lanszelot
addikt
válasz CJ4567 #17246 üzenetére
A videón olyan autó van amit nem lehet megvenni.
És a kanyarban nekem egyik autó se tapad úgy be. Hiába veszek nagy ívet a falon kötök ki ha 200 ig nem lassítok.
Persze aki ért az autókhoz.... mindjárt beiratkozok egy autószerelő tanfolyamra , csak hogy sikerüljön :D
Tehát számomra teljesíthetetlen. -
lanszelot
addikt
válasz CJ4567 #17249 üzenetére
Azt hittem másik ferrari. Nálam F12-vel képtelenség bevenni azt a kanyart. A falon kötök ki 300-al. A másik kanyar 340-el szintén képtelenség. Már kihúzódtam a pálya másik szélére a megálló után és úgy mentem rá, majdnem érintettem a belső ív falát, és felkenődtem a külső ív falára. A második kanyarban pedig vagy a fal 0-ra megállít, vagy oszlopot, kerítést viszek.
Tehát képtelenség. Ha lassabban megyek nekem nem gyorsul fel mint neked a videón. 350-ig megy fel. 370-et az egyenes végén éri el, a mérő a közepén van.
És hagyom is temetetlenül. -
csuvicsuva
őstag
válasz CJ4567 #17257 üzenetére
Pontosan, nem mindegy ki vezeti. Én már kikapcsoltam minden segítséget, de S1 és felette egyszerűen nem tudom kordában tartani a hátsókerekes autókat (néhány kivételtől eltekintve). Ahogy Ftomm, úgy én is az Aston PO-val kezdtem a másik irányból, 350 körüli sebességet sikerült elérni (mire finom gyorsulással sikerült eljutnom a "most már nem akar kipörögni az autó, jöhet a padló" 4-es fokozatig, már hátrányban voltam ). Türelmes iparosként azért próbálkoztam, de végül felment rá egy X tuning, na azzal is csak éppenhogy sikerült.
Váltással kapcsolatban: az automata az ember legnagyobb ellensége. Rengeteg olyan kocsi van, ahol váltás nélkül pirosban még simán gyorsul 40-50 km/h-t az autó, ha felváltasz, akkor viszont kampec. Én pont így jártam a Triallel, mondom sima lesz, ezt-azt felraktam az Exigere, a váltásról azonban megfeledkeztem. Egyenesekben nem is volt esélyem, viszont szépen vette az íveket, úgyhogy tudtam kompenzálni.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Ventur@
senior tag
válasz CJ4567 #17307 üzenetére
Akkor kiegészítem az egész Update 22 listával :
50% RTR Mustang és 80% M-B W154
Moorhead windfarm-on a havi rivális Ford Puma-val.
Nyár
VW GRC Beetle és Ferrari P4
Heti forza kihívás rally szörnyekkel.
Trial: Porsche 550
Játszótér: Renault Clio '16Lancia Stratos, Hummer Open Top, Toyota Celica '94
Ősz
Hoonigan RS 200 és Modern fekete verseny ruha
Heti kihívás Mini X-Raid-el
Trial: Lancia Delta
Játszótér: Pagani Zonda RHonda Civic '84, Rally Fighter, Ford Puma
Tél:
Toyota Celica '92 és Jeep Wrangler DD
Heti kihívás Land Rover Series III '72
Trial: Subaru Impreza WRX '04
Játszótér: Quartz Regelia DLand Rover Series III FE, Mitsubishi Starian ESI-R, BMW M6 FE
Tavasz
Nissan Pulsar és Chevy Chevelle '67
Trial: Ferrari 512 S
Játszótér: Ford Mustang '93Peugeot 205 R, Modern fekete verseny sisak, Alumi Craft FE
Engem érdekelnek ezek az új autók, de most mi ez a nagy rali autó mánia a Forza-nál ?
Mondjuk azért remélem a Toyota vonalról még beteszik a Corolla-t, mert azt tudnám élni .Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #17307 üzenetére
nna, jóvan.. a legjobbkor adom el a cuccomat akkor legalább, nagyjából megnyugodthatok így. ezek az autók se érdekelnek, aztán gondolom, ez nagyon nem is fog már változni pozitívabb irányba.. legalábbis, az én ízlésvilágom felől nézve
viszlát az új köv forzában, remélhetőleg már ssd-s series x-en -
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #17312 üzenetére
csak a japán autókkal van bajom.. mind jobbkormányosra van csinálva. nekem így kiesnek. ami kár, mert nyilván elég sok jó verda van azért köztük
alapból nem szeretem mondjuk a japán kocsikat, de egy subaru-val vagy egy régebbi gtr-rel azért szívesen krúzolnék én is köröket, de jobboldalival nekem nem adja, én meg csak belső nézettel megyek
szóval egy újabb régi toyota-tól hogy nem jövök lázba, akkor eléggé enyhén fogalmazok..de most már mindegy is, még két napig élvezem, addig megyek még az alap challenger hellcat-emmel, amennyit csak tudok.. fejhallgatóval, hármasban gázfröcccsöket adva császkálva.. nekem mennyország
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- Okosított Nintendo Switch 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 2 db 64GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0
- The Ninja Saviors: Return of the Warriors Új Bontatlan Nintendo Switch TAITO
- Asustor AS6302T 2 lemezes NAS (4 IP kamera license, HDMI, KODI)
- LIAN LI Galahad 360 AOI - fehér
- HORI Fighting Stick Alpha Arcade Xbox Series / PC Gamepad, kontroller
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs