- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
De-de számít...nem hiába tartják számon (nem csak itt, a MotoGp-ben is (Edwards-nak voltak ilyen mutatói).
Ahogy MS 41 kiesés nélküli futamát is számontartják, hidd el számít...és Heidfeld pariban van Kubica-val, és általában futamon erős..ami nem mondható el Kovalainen-ről. Kova' erős tud lenni kvalifikáción, de ezt nem váltja eredményre...és a qual eredményért nem jár pont.
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #3574 üzenetére
hihetetlen mekkora hülyeségeket tudnak már összehordani a híroldalak, csak kihúzzák az utcsó kattintást is a helyzetből...
A Kimi drukkerek meg kapaszkodnak mindenbe (tisztelet a kivételnek), volt itt már minden, és mindennek az ellenkezője is.
Szvsz a Renault-s hír addig állhat hogy Alonso elment volna a Williams-hez, ha kivonul a Renault gyár.
Nem hiszem hogy bármelyik versenyképes autót felvonultató csapat ahol kiadó volt az egyik hely, 1 éves szerződést kötne Alonso-val a Ferrari miatt ( a legkevesebb amit el tudok képzelni az 1+1év opció).
Alonso maga is jó szerződés, hát még a vele járó Santander támogatás.A Brawn-nak a Mercedes-szel a háta mögött kirajzolódóan nem kell aggódnia, a Red Bull megint erős anyagilag.
A Williams az amelyik kifejezetten rá lenne szorulva...és a jelenlegi helyzetükben le is csapnának rá.De sztem a Ferrari-nál számoltak, ..gondolkoztak Massa visszatérésén, és aztán leültek beszélni Kimi-vel.
Ez a biztos..Alonso jöjjön a terveik szerint (illetve korábban), Santander megvan...
Bármi megtörténhet... -
#70869248
törölt tag
válasz RedWing #3684 üzenetére
Ez most már egyre valószínűbb...Glock félreáll, Kobayashi lesz az idénzárón, azaz feltételezhetően Kobayashi-Glock lesz a jövő évi felállás, és bár bekínálták Kimi-t, ő nem akar odamenni.
Vannak még ködölések, de mivel a McLaren a következő futamra ígérte a versenyzőpárosa bejelentését, és az 5 nap, így valszeg aláírt szerződése van már a McLaren-nek valakivel.
....Azaz sztem Kimi jön Hamilton mellé a McLaren-hez. Csodálkoznék ha hasonlóan sokéves szerződéssel mint Alonso, sztem 1+1év. ...ez ködös, én nem kötnék többre és azt is olcsón.. csak hogy egy kicsit felhúzzam, annál is éhesebb lesz a sikerre..
Meg a következő két évben több versenyző is szóba jöhet majd..és az új csapatok is hoznak friss versenyzőket, bármi lehet.De kiváncsi leszek mi lesz Kimi-vel Hamilton mellett, mert ha ott is besüpped a meg nem értett versenyző szerepébe aki igazából rallyzni szeretne és mellesleg James Hunt, akkor elfelejtem a nevét és behintem sóval.
A legjobbakat kívánom neki, mert Alonso-Massa páros erős lesz, de a Hamilton-Kimi páros legalább olyan erős tud lenni, ha mindketten beleadnak apait-anyait. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #3687 üzenetére
..ha tudja verje , Én aztán senki versenyzőt nem erőltetek fel a másik fölé, csak azért mert neki szorítok, az egy dolog.
Félteni egyáltalán nem féltem Hamilton-t. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #3686 üzenetére
Lehet hogy nem ígért, de bizonyos dolgokat nem árt tiszteletben tartani, Kovalainen érzéseit nem kell félteni, elég nagy fiú már...az esetlegesen általa hozott pontokat sem az utolsó futamon, mivel eddig sem az segített.
Amennyiben az F1 berkein kivűlről hoznának bárkit, akár saját nevelés akár nem, azt már régen bejelenthették volna.
Itt még mindig vagy Rosberg, vagy Kimi.. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #3690 üzenetére
Felesleges. Lenyilatkozták, a két legjobb versenyzőt akarják, márpedig ez nem egy újoncot sejtet.
Másfelől meg egész nyugodtan bejelenthetik..Paffett már bizonyított pl.
Hamilton mellé meg minek újonc? Akkor már Heidfeld.Jövőre Alonso-Massa lesz az egyik meghatározó erő az F1-ben,...legalább hasonló erőt kell felvonultatnia a McLaren-nek.
Hamilton-Paffet..? kiszámíthatatlan, az idei év után meg arra van a legkisebb szükség.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ez ugye véleményes...az egyik legjobb versenyző biztos hogy a Ferrari-nál lesz
De jövőre Rosberg, Vettel és persze Hamilton is erős lesz.... ide kell soroljam Button-t is, mint az idei világbajnokot.
Még az is lehet hogy Häkkinen-nek lesz igaza, és nem küldik el Kovalainen-t. Mika nem mond rossz dolgokat...Kimi-t is próbálta marasztalni annak idején.
-
#70869248
törölt tag
Régebben úgye azt írtam hogy egyáltalán nem egyértelmű (nekem), hogy Kimi visszatérhet a McLaren-hez, miután a Ferrari-tól kitették.
Akkoriban, és most is, elsősorban Rosberg-t vártam:[link].Viszont azóta megváltozott pár dolog, elsősorban Rosberg helyzetében, mert a Mercedes kihátrál a McLaren mögül, és ...nagyon úgy fest, megveszi a Brawn csapatot.
Ez mit is jelent Rosberg esetében?
-Egy dolga van ha a Brawn-hoz igazol,..meg kell vernie Button-t és rövid időn belül a Mercedes gyári csapat kiemelt versenyzője lehet, csapatfőnökként egy Ross Brawn-l maga mellett.
Ez több mint kecsegetető.Button-nal szemben nyugodtan hiheti hogy megveri, míg Hamilton-nal már többször is megmérkőzött egyenlőnek mondható feltételek között.
Azt kell mondjam hogy Rosberg számára jelenleg a Brawn tűnik a jobb ajánlatnak, és mivel német színekben versenyez, így valószínűleg a Mercedes is szívesen veszi majd mint élversenyzőjét.
...és ezért Rosberg-t én a Brawn-hoz várom,...így pedig Kimi-t a McLaren-hez..
esetleg még Heidfeld képbe jöhet az erényei okán is, és a Bmw okán is, valmint az ára miatt.
..és persze Kovalainen maradása is elképzelhető (bár én nem örülnék). -
#70869248
törölt tag
A versenyzők éves keresete 2009-ben:
1. Kimi Raikkonen $45m
2. Lewis Hamilton $18m
3. Fernando Alonso $15m
4. Nico Rosberg $8.5m
5. Felipe Massa $8m
6. Jarno Trulli $6.5m
7. Sebastian Vettel $6m
8. Mark Webber $5.5m
9. Jenson Button $5m
10. Robert Kubica $4.5m
11. Heikki Kovalainen $3.5m
12. Nick Heidfeld $2.8m
13. Timo Glock $2m
14. Giancarlo Fisichella $1.5m
15. Sébastien Buemi $1.5m
16. Rubens Barrichello $1m
17. Jaime Alguersuari $0.5m
18. Vitantonio Liuzzi -
19. Adrian Sutil -
20. Romain Grosjean -
21. Kazuki Nakajima - -
#70869248
törölt tag
Túl sokat keres, egyértelműen. Kereskedelmi bevétele sem több mint
Alonso+Hamilton+Massa együtt.Nekem inkább aza lényeg, hogy 6× annyit keres mint Massa, és mégis sokak fejében komolyan megfordul hgoy elnyomják Massa kedvéért.
Hatszor annyit fizettek érte.Kiváncsi vagyok most mennyit kínáltak be neki.
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #3726 üzenetére
MS viszont kiemelkedően sokat jótékonykodott mellé (2005 Tsunami 10 milla).
Meg MS sem hinném hogy az első VB címe után keresett ennyit..utánanézhetek, de megelőlegezem hogy nem.Kimi fizetése jól példázza szvsz hogy mit is vártak töle, mi is lett volna a szerepe.
-
#70869248
törölt tag
válasz Viktor77 #3777 üzenetére
Sztem sem húzhatta volna be...volt egy kaotikus időmérő, aztán futamon Kimi elrajtolt a lágyon (tök jól), a legkönnyebb autóval.
Majd Trulli és Sutil kiesett valmint elvitték Alonso-t is, és az SC jól jött Kimi-nek, Hamilton-nak, Vettel-nek..Annak ellenére hogy Interlagos fekszik a Ferrari-nak (asszongyák), Kimi-nek nem volt megzsírozva a dobogó sem...az egy dolog hogy sikerült egy nagyon jót rajtolnia, de le is kellett volna szakítania Webber-t, Trulli-t, Sutil-t minimum hgoy esélye legyen...nyers tempóban.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #3801 üzenetére
Inkább egy hónapja nem tettek fel fejlesztést, Singapore-ban szerepeltek utoljára a F1/technical oldalán.
...de mindegy, látszik hogy a McLaren nyomja az autóját, a Ferrari meg nem. -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #3806 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #3878 üzenetére
brutális, nézted a british eurosport-n a factory-t?...hihetetlen milyen mélységig tudják már használni a szimulátort, gyakorlatilag azon lövik be az alapsetup-t minden pályára.
Erre az új pályára kaptak lézerszkennelt adatokat, lemodellezték, és kész.
Tök komoly meló itt már a szimulátorozás.
Mutatták a 2010-s tengelytávú autójuk pár modelképét. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #3881 üzenetére
jaja, néztem a MotoGp ismétlését, aztán meg ottragadtam
Hibátlan, hogy hova fejlődik...eddig sem volt mellékvágány, de most a tesztilalom miatt pláne előtérben van.
-
#70869248
törölt tag
Elmegy a Bridgestone hamarosan.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4340 üzenetére
nono, attól az még nem csürhe, hogy Kimi elmegy...miért akkor ha marad ő is 'csürhetag'?
Kevesebb pénzt kell kérnie és szvsz simán aláírnak vele, ha még nem tették meg.
Hasonlóan a Hondaidőszak alatt Button-hoz, Kimi is túl sok pénzt kapott.
Hamilton pénzével megegyező összeg az ami rendben van.Nem úgy mint a Ferrari-nál, hogy az egyik versenyző (Massa) úgy teljesített, hogy a másik ötször annyi pénzt keresett (Kimi).
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4351 üzenetére
Button 'nehéz' helyzetben van. A kiemelt pozíció nem hinném hogy összejön, amennyiben Rosberg megy a Brawn-hoz, ott nehéz helyzetbe kerül, amennyiben Button megy Hamilton mellé a McLaren-be ott megint nehéz helyzetbe kerül.
Rosberg nagyon kemény lesz, 4 év után beleülni akár a McLaren-be...senkinek egy szava sem lehet hogy támad. Amennyiben meg a Brawn-hoz megy, és sztem oda megy, akkor a jövőben kibontakozó kilátásai miatt (Mercedes versenyző), illetve a Ross Brawn irányítása alatt működő összeszedett és sanszos kocsi fogja erősen motiválni.
Kimi csak a kétségtelen meglévő alap gyorsaságában bízhat. Amennyiben eddig a rally-hoz húzott, akkor ezentúl pláne.
A McLaren-hez nem húzónévnek jön, a Brawn-nál sem feltételen. Márpedig szvsz(!) ő azt a helyzetet kedveli amikor ő fémjelzi a csapatot ahol versenyez. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4354 üzenetére
Pedig te drukkolsz neki. Miből indulok ki én...amikor Kimi volt a McLaren arca akkor boldognak tűnt. Monty már kicsit kikezdte, de az is lehet hogy kezdett megcsömörleni az elszalasztott lehetőségek miatt.
..és most amikor a Ferrari elveszítette Massa-t, és egyértelműen csak Kimi-re támaszkodhatott, akkor Kimi újra kiegyensúlyozottabb lett.Kimi nincs akkora húzónév mint Hamilton. ...Hamilton talán megossza az embereket (nálunk nagyon), de foglalkoznak vele.
Kimi egy elég érzékeny helyzetbe került azzal hogy el kellett mennie a Ferrari-tól idő előtt.
Ő a McLaren-nél nem lesz húzónév, a Brawn-nál sem hiszem, míg pl. a Toyota-nál egyértelműen az lett volna. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4361 üzenetére
Senna-Prost?? Nézd ehhez az kellene hogy higgyem a Kimi-Hamilton-t egy Senna-Prost-nak, de én ezt egy csöppet sem érzem.
Meg kell mondjam, hogy egy Heidfeld-Hamilton párosban nagyobb harcot érzek mint a Kimi-Hamilton-ban.
Ezt is legfőképpen annak alapján amit Kimi mutatott Massa-val szemben,...akinek a státusza korántsem volt annyira megalapozott mint Hamilton-nak a jelenlegi helyzete a McLaren-nél.
Sztem Kimi-t meg kell verni az első 4 futamon, és kb. annyi is volt. -
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4366 üzenetére
sry, azt hittem kapcsolódik a kérdés ahhoz amiről beszélünk.
Így viszont nem mozgat meg hogy ki volt akkoriban a húzónév.Nem fulladnánk unalomba, sőt sztem Kimi nyerne is futamot. Csak éppen sztem nem történne semmi, mert ha azt a Kimi-t akarjátok visszakapni aki Suzuka-ban szétszedte a pályát, akkor Hamilton-t meggyőzően el kell tángálnia az első versenyeken....de ezt úgy hogy Kimi visszatérése a McLaren-hez diadalmas legyen, ne az ami most lesz/lehet.
...és az azért nehéz ügy, mert ahhoz Kimi-nek az elejétől úgy kellene mennie, mint annak a Kimi-nek akkor Suzuka-ban. ...különben nem veri meg Hamilton-t, és ha sikerül is összeraknia,...még akkor sem biztos.
Nagyon kíváncsi vagyok mennyi időre kötnek vele szerződést, mert sztem max a 2 év, de abból a második már csak opciós. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4370 üzenetére
Sztem ez nem annyira vicces mondjuk, de még beszélni is unalmas róla. Szal inkább elugrom dolgomra.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4372 üzenetére
Tudni nem lehet, de sejteni igen....az alapján ami a Ferrari-ban lejátszódott, mint ahogyan azt már le is írtam.
..Egyébként természetesen kerültek fejlesztések az autóra az év második felében, és természetesen nem Kimi szerezte a legtöbb pontot az év második felében. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4376 üzenetére
Látod vzz, ezért nem kell hadonászni nagy szavakkal.
A véleményem, bár persze csak egy a sok közül, legalább arra épül amit láttam.
Massa és Kimi közt 5×-s volt a megkülönböztetés Kimi javára, ennyivel kapott több pénzt mint Massa. Mégsem hozta az ötszörös különbséget, sőt az elmúlt évben, meg idén amíg Massa a pályára tudott menni, elverte Kimi-t.Most odamegy a McLaren-hez, nem ötszörös pénzért, nem tőle várják a megváltást...azért szerződtetik le mert ő a legjobb a piacon akinek még nincs szerződése.
Nem temetem, én is írtam, hogy futamgyőzelmet lehet tőle várni, akár a Melbourne-t.
De már leírtam mit kellene futnia, nem írom le még egyszer...és arra kevés sanszot adok.
Belefáradt abba mikor a McLaren gyenge volt..hiába mondta Mika hogy maradjon, most egy nem túl meggyőző Ferrari-s időszak után, amikor a csapattársa jobbnak bizonyult a végére, és őt elküldték időnek előtte...visszamegy a McLaren-hez valamennyi pénzért, valamennyi ideig, ...Hamilton mellé, és most Hamilton a McLaren arca.Olyan erősnek kellene lennie mint pályafutása tetején, hogy visszaverekedje magát a székébe, ami ha meg is lenne, onnan is a rally felé kacsingatna.
hát nálam ennek van nagyobb oddsa.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #4387 üzenetére
ha nem lenne ott Ross Brawn, azt is mondanám hogy a McLaren legyűri a Mercedes-t.
...
Az lehet a baja a Mercedes-nek, hogy a McLaren túl patinás név, egyértelműen elnyomja a Mercedes sikereit. Megvenni viszont nem tudják, megpróbálták.
Eddig gyíkok voltak egy olyan döntést meghozni mint a Bmw, ők leráztak magukról egy patinás csapatot, és gyáriként sikeresebbek lettek.
Viszont ha azt nézzük, mégsem. Mert a Williams megmarad a Bmw elmegy.
...a fene enné, ha a Bmw legalább motorszállítóként megmaradna, az lenne a legszebb.
Mert a McLaren leszerződhetne a Bmw motorokra,..és ettől pláne nagyobb nyomás kerülne a Mercedes-re.
Így most a felállás elég kiegyenlítettnek mondható, van egy remek autója a Brawn-nak egy remek csapatfőnökkel, és (talán) egy éhes Rosberg-l.
A McLaren-nél viszont lesz egy jól működő csapatvezetés...akár visszajön Ron Dennis akár nem. Van egy remek autó, és mindenképpen erősek Hamilton-nal is.
A jelenlegi FIA szelek kedvezőek a McLaren-nek, sztem anyagilag túlélik anélkül hogy leesne a színvonal. Viszont a motorkérdés az kényes téma...hamraosan kell keresni egy beszállítót. -
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4423 üzenetére
Ez nyilván nincs így. Kimi mentalitását ismerve két helyszín lehetséges ahol felemelte idén a trófeát. Spa és Monza (ez utóbbi a rajongók miatt).
Semmivel sem történik nagyobb dolog mint bármikor máskor.Szerk:
Még számomra is meglepő volt, amikor a netet bejáró (nálunk is) Kimi-Ferrari petíción 14ezer alatt volt az aláírások száma.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #4430 üzenetére
áá sztem nem..a sóderágy erre van kitalálva, el kell süllyedjen. Van rá példa hogy kievickél belőle egy 550kg-s bazi széles gumikon felfekvő formula autó, de...a logikáját nem vágom.
belehajtok a sóderágyba..eddig oké.
ha elsüllyedek akkor ennyi volt, ha nem süllyedek el akkor megbüntetem a pályátEgyedül azt tudom elképzelni hogy nem vágta le hogy az sóder. Eddig bármelyik sóderágyon szaladtam (próbáltam) a bokám nyekltett és estem-keltem.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #4434 üzenetére
Bennem azért ilyenkor megfogalmazódik egy kétely. Hogyan lehet ilyen poszton valaki, aki vagy nincs képben, vagy nincs ennyi gyakorlati érzéke.
Azokat a 'régieket' akiket még körbelengett a benzingőz...szal nem hiszem hogy valamelyiküknek is ennyire suta ötletük támadt volna.
Mert ha belehajt...jó hajtson bele, mindenki csinál répaságot,..de akkor ne tekerje ki a kereket ha nem az a hajtott kerék(!), hát soha nem akadt még el sehol?!Mindegy, persze ez bolhából elefánt, csak ciki na.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #4438 üzenetére
visszavonulást
Jogot?..most kirázott a hideg komolyan. Sosem tanulják meg, hogy a csapásirányt mindig ösztönös tehetségből kell meghatározni, ..mire kiigazodik valki a jogi útvesztőkben, addig uezen útvesztőkben marad az ösztönös megérzésben való hit. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4442 üzenetére
Marad a Brawn-nál szvsz, Kimi megy a McLaren-hez...
Heidfeld még beleszólhat...Az új Mercedes-nek kell egy világbajnok, és talán az 1-s rajtszám.
-
#70869248
törölt tag
Sztem már Button szerződése is már le van fixálva nagy vonalakban, mert eddig Button-tól kérhetett kevesebbet Brawn arra hivatkozva hogy szoros a büdzse,...de a felvásárlás bejelentése után már mindenképpen más a helyzet, teljesen mindegy hogy most is Ross Brawn-l kell tárgyalni, már nem lehet pénzügyi megszorításokról beszélni.
Amióta ez a hír meg lett szellőztetve azóta bonyolódtam meg a szálak, a Red Bull-nak már sansza sem volt Mercedes motorokra, Rosberg akkor fordult teljes mellel a Brawn irányába, és a Mercedes csapatnak sztem fog kelleni a jelenlegi világbajnok és az 1-s rajtszám.
-
#70869248
törölt tag
Amennyiben jövőre nem fog vezetni, amit nagyon kétlek, annak nem a Ferrari lesz az oka hanem Kimi.
A Toyota ajánlatot tett neki, ebből kiindulva ha Kimi elfogadja, vagy nem zárkózik el mereven az ajánlatuktól akkor ő is, és a Toyota is a mezőnyben lenne. De sztem ha időben lépnek..és megfelelően, akkor Rubinho helye a Williams-nél is meglehetett volna.Igazából sztem kifejezetten sok választása volt, de a 'győztes autó' és a 'sok pénz' addig szűkítette a kört míg maradt a McLaren.
Attól eltekintve hogy nekem az a véleményem hogy Kimi a McLaren-hez szerződik.
Ezzel a McLaren-re szűkült kínálattal meg az a baj, hogy kiszolgáltatott helyzetbe került. Mert a McLaren nem feltétlenül fogja kifizetni a pénzét...és ebben nem a Vodafone a hibás meg a szponzorok. Alonso kétszeres világbajnokként lehúzott 2 évet a sansztalan Renault-ban.
De Kimi-nek győztes autó kell meg pénz..csak.Így fordulhat elő esetleg hogy csak pénz lesz.
-
#70869248
törölt tag
válasz enzodasilva #4541 üzenetére
Elég hihetetlen..., pofám leszakadt és még mindig szakad.
Kár volt idáig fajulnia a dolgoknak. De most számos lehetőség áll Kimi előtt, rallizhat pl.A vissztérése egy év után sztem lehetséges lesz a Red Bull-ba, de az még majd elválik hogy milyen motort kap a Red Bull.
-
#70869248
törölt tag
válasz enzodasilva #4548 üzenetére
Az a helyzet hogy tényleg ez van. Amennyiben rally versenyeken akar elindulni akkor azt kell csinálnia.
..abban is igazad van hogy a rally-ra ráfér egy Kimi, remélhetőleg sikeres is lesz....az sztem csak kósza pletyka, hogy többet kapna mint Loeb, hisz Loeb sokszoros bajnok, uralkodó bajnok.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #4555 üzenetére
Viszont ez a rally-ban is elindíthat egy magasra szökő fizetési hullámot mint ami az F1-ben most leáldozni látszik.
Mert Loeb helyében már pakolnék is, és akkor viszont csúnyán betojnának a Citroen-nél, meg a Red Bull-nál is.
Sztem ez kacsa. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4559 üzenetére
Jaj nem tudom, százszorosára?
Komolyan Motion ezeket a dolgokat hagyd már velem kapcsolatban.Majd ha Kimi tud úgy menni mint Loeb, akkor kérhet kétszer annyi pénzt mert ő a Kimi.
Mert egyébként a Citroen azzal nincs kisegítve hogy itt csinál valamit 1 évig aztán visszamegy az F1-be.
Pláne ha Loeb berág rájuk időközben. -
#70869248
törölt tag
na ja, Motion szívesen dobálózik nagy szavakkal.Mondjuk én azon is felhúztam a szemöldököm, hogy mikor a Santander kifizette, a Vodafone-nak meg nem kellett Kimi akkor:
-sz@r az F1 mert a szponzorok irányítják, ...majd rögtön utána simán betolná a rally-ba hatszoros világbajnok Loeb kétszeres pénzéért, és ez tök természetesen mert hogy Kimi mennyire eladható.... -
#70869248
törölt tag
A kérdés hogy hova.
-McLaren: nem.
-Ferrari: Massa-nak lejár a szerződése, de ugye elég valószínűtlen.
-Mercedes: problémák esetén Rosberg mellé jöhet.
-Red Bull: Itt lenne hely, és a szponzor miatt sanszos is, de milyen lesz a Red Bull?
..a Renault kivonulásával Cosworth-n fog menni.Könnyen előfordulhat, hogy nem válik be és akkor Vettel átmegy a Mercedes-hez, azaz az is fullos lesz, marad a meggyengült Red Bull.
Természetesen ez csak spekuláció, de a jelenlegi élcsapatok közül előregondolkodva előfordulhat egy ilyen felállás ahol csak a Red Bull szabad, de az nem lesz túl vonzó.Persze valószínűleg megpróbálják majd felhozni a Cosworth.t ha gyengének bizonyul szal azért bármi előfordulhat.
Aktív témák
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- HP Reverb G2 VR szemüveg eladó
- Macbook Air Retina 15" M3 - 8C CPU - 10C GPU - 8GB - 256 SSD - Magyar - Bontatlan
- Bányászgép / 9x 5700/5700 XT / 500MHs / ELADÓ!
- HP EliteBook 820 G1, G2, G3 - 12" notebookok - számla, 6 hó gar.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen