- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #8844 üzenetére
No, szóval a Dallarának már időre megvolt a kasznija, és a Campos is fizetett, de a tesztelésekre még sem adta át az autót a Dallara, hanem csak egy nagy tulajdonosváltás után. Jó ez tiszta, érthető, csak a hadd tartsam fel a jogot, hogy ne hiddjem el az egészet.
Zoran bácsi meg helyből meg vehette volna az USF1-től az indulási jogot. Az USF1 ezzel már eléggé lejáratta magát a FIA és a szponzorok elött, hogy tök felesleges lesz pályáznia 2011-ben.
A FIA indoklására meg simán ráirhatta volna, hogy szimplán nem akarnak egy keleteurópai csapatot, az legalább hihető lett volna...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #8933 üzenetére
Nem kell megijedni. A F1 megszűnik aszfalthoz ragadt űrtechnika lenni. Szimplán egy F2+ sorozattá züllik le, hogy olcsóbban meglegyenek a cirkuszhoz a bohócok. Viszont ettől még tovább fognak emelkedni a jogdíjak - csakhogy duplán hízzon a profit.
Az újoncok mögé pedig már felsorakozott egy-egy komolyabb pénzügyi csoport, úgyhogy azok is fel fognak zárkózni, mint a Force India. Szerintem az év végére az az 5 mp-es hátrány 2-3 körülire fog olvadni...
A FIA meg bár totál inkompetens(Manor, Campos, USF1 - a kiválasztottak közül melyik névvel is találkozunk most a rajtrácson?) továbbra is élvezni fogja a hatalmát.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz venember83 #8937 üzenetére
Viszont a foci színvonala nem zuhant a mienkkel ellentétben. Az majd akkor fog, mikor majd az adósság eléri a kritikus tömeget. És mivel egész nemzetgazdaságokat menedzselnek ilyen ámokfutó módon, nem is merem remélni, hogy a F1-et elkerülje az ilyesmi.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8938 üzenetére
Minden relatív. Ha Hunnylander az Internet Explorer különböző verzióival vetette volna össze a Firefoxot, akkor két oldalon keresztül áradozott volna róla, hogy mi közben csak bólogattunk volna rendesen. Webber Vettelhez képest még egy őrjöngő pitbull...
Stodart pedig amellett, hogy sokkal jobban rákényszerült a lenyúlásra, tartotta magát a szerződés ráeső részéhez - tegyük hozzá sokak nem jeleskednek benne - és nem cseszett ki a direkt a pilótáival.
#8939
Összefogás? Ami után a fél arcpír nélkül brigád kihátrál?Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
De azért remélem, még nőnek tartod magad.
Különben a FIA-ra, mint hiteles "inteligence"-re hivatkozni nem kellene. Valahogy az eredetileg kiválasztott hármasból egy sem jutott el a rajtrácsig(Manor, Campos, USF1). Ez alapból elég égő. Az meg még égőbb lenne, ha egy jött-ment balkáni fickó két hónap alatt egy olyan csapatot tenne a rajtrácsra, ami lemossa a többi - időközben teljesen átalakult - újoncot. Mert hát több mint valószínű a Toyota 0km-rel is gyorsabb lenne, mint a fékernyős Virgin, vagy a traktor módjára forduló Lotus. Nem, a FIA elég boldog, hogy 3-ból 2 jogutód valahogy eljutott a rajtrácsig, nem kell hogy még jobban égjenek. Nehogy valaki feltegyen nekik egy kérdést, hogy hogy is van ez?...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #9036 üzenetére
Nos mivel Kobára és Rózsára hasonlóan fizetnek a bukik, azonos tétet feltenni akkor lenne érdemes, ha hasonló esélyei lennének a pilótáknak.
Különben érdekes, hogy a 4 főesélyesnél Sumimisi-Rosbergson keresztkifizetés a legkisebb. A bukik a mercinél tartják a legvalószínűbbnek a mostohagyerek diadalát a házikedvenc felett?
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz stvnppp #9072 üzenetére
No azért a visszavonulásuk eléggé tinilányos volt. Mondjuk azért még szerintem kibírták volna a motorszállítás költségeit. Mert ha most a BMW Sauber - Ferrari elkezdi halmozni a sikereket, sokakban az esik le, hogy a BMW sikereihez az kell, hogy a nevét leszámítva semmit se adjon az autóhoz. A Honda el tudta bagaterizálni magát, lévén a BrawnGP környékén se jelet meg a Honda név, a BMW nem lehet ilyen "szerencsés"...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Miért? Ha az ellensúlyos lengéscsillapítójukat is mozgó aerodinamikai elemnek nyílvánították, akkor ez mi? A térdgomb marhaság. Senki nem venné észre, ha a kormányon lévő 100 gomb között a 101.-et. A sebességfüggő pedig vissza tudna nyalni a tempós íveken - az meg nem túl kellemes...
maFIA sucks!
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #9268 üzenetére
Nézzük csak, ha ember vagy aerodinamikai erőhatás miatt változik a kasznin bármi aerodinamikai elem is(leszámítva az első spoilert), akkor szabálytalan.
Az aerodinamika meg nem tudja, hogy 280-nál egyenesben, vagy tempós kanyarban közlekedünk. Bár tegyük hozzá, Tilke repertuárjából hiányoznak a kemény tamburello jellegű részek, úgyhogy alapból lehet több haszna, mint kára.
Az meg hogy mi a rendszer, azt a meki, a FIA és talán Webber tudja...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #9316 üzenetére
No álljon már meg a nászmenet! Más források szerint a kabin elején lévő beömlőnyílásokon beérkező levegőt használja szabályozva a cocpitből. És ott nem ragassza a határréteget, hanem leválassza a kapilárisból kijövő levegő. Egyfajta aktív laminátor. És nem új találmány, hanem már úgy 20 éve kisérletezgettek vele elösször a vadászgépeknél. Asszem egy átalakított F16-osnál 10%-al csökkentették a légellenállást...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #9319 üzenetére
Ne néz már tacskónak. Nem az áramlástan - mert így nevezik magyarul nem pedig fluidikának, és még angolul is csak olyan krumpli-féle becézés a "fluidics", normálisan "fluid dynamics" - tudományára, hanem a torlópontból a kapilárisokon át a leválási felületre való átvezetést értem a 20 éves trükköt. A repülőknél eredetileg a jegesedés ellen erőlködtek vele/mert ugye a torlópontban 200-300C van miközben a szárny teteje jegesedik. Aztán rájöttek, hogy a turbulens leválási szakaszt hátrébb lehet vele tolni, csökkentve a Kandó-féle leválási örvényeket, az alacsony nyomású teret - rövidebben: légellenállást.
Különben meg kétlem, hogy ilyen örvénykamrákkal lenne a meki telepakolva.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #9323 üzenetére
Szerintem inkább a Force Indiához kéne menni. Ők jobban fejlődtek, 2 év alatt fel pénzből ledarálták a hátrányt, és az autójuk sem esik szét.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #9327 üzenetére
Különben meg nyugodt lehetsz, nincs ott semmiféle kapcsolórendszer. Ha nem a szárnyak alját fújják meg vele, ahogy a kapcsolósok állítják, hanem a légbeszívó mögötti teret egyengetik, ahogy te állítod, annak nincs káros hatása a leszorító erőre lassabb tempónál sem. sőt...
különben a hydrodynamics - csak a folyékony dolgok résztudománya, itt inkább az aerodynamics a résztumány játékos
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10064 üzenetére
Nos, szerintem börni temetésén rengeteg boldog ember próbál majd komorságot eröltetni az arcára...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10042 üzenetére
Van egy tippem:
Az edzések során Vettel-Lonzi-Maszat sivtagi szűrők nélkül hozták össze az első három helyet. Csak a Ferrarinál utána belenéztek a motorba, és keresztvetések közt gyorsan leselejtezték - ugye bevallották, ogy versenyre már nem megy a motor. A Red Bullnál meg jó nagy optimizmussal úgy gondolták, hogy fogja bírni a versenyt. Hát a célba beért...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10069 üzenetére
Rakd össze: ezek hárman az utolsó időmérőn egy jó 0,5-1 másodpercet gyorsultak a többiekhez képest. És mindhármuknál hírtelen motorgondok jelentkeztek. És mivel másoknál nem volt se -0,5s, se motorhiba, a korelácio 1, egy 3-7 eloszlású mintán. No, elég ok van a gyanakvásra.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10080 üzenetére
Az a gond, hogy ez a sivatagi homok messze finomabb, mint a kiskunsági. A szél görgeti ésolyan finommá válik, hogy a natúr duplaszűrőkön is simán átmegy, és pillanatok alatt galyra vágja a motorokat. Normális körülmények között soha nem használja senki, mert mint minden szűrő - folytja a motort. Ha ezt kivették, akkor visszaszerezhettek jónéhány pacit a motorháztető alá, csak a többitis kockáztatták vele. Felteszem, nem próbálkoznak vele a következő sivatagi show-n, ha igen akkor, akkor helyből cserélik a motort a futamra...
A hőmérséklet inkább a gumiknál lesz érdekes. Itt mindenki gumija túlmelegedett, főleg követéskor. Érdekes, hogy ezt a sok "expert" valahogy nem tette a fazékba, miközben saját előzésmentes futam elméletüket főzögették. Lehet, hogy ez a hidegebb futamokon nem jön annyira elő. Sőt, az is lehet, hogy a Sauber a kissebb kopás helyett hidegebben tartott gumival fogja meglepni az élmezőnyt...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10081 üzenetére
Tuti, hogy van extra szűrő.
1 kommentátorok is említették egy fél mondat elejéig.
2 a teherautóknál:
1 normálszűrő - 2 előszűrő/vagy leválasztó/ - 3 sivatagi szűrő rendszer van
az aszfalton 1-el közlekednek
a bányában 1+2-vel
a sivatagokban 1+2+3-mal!!!
/a sivatagi szűrő a többi mögött van/
Személyautóknál nem tudom, hogy mókolnak Musztafáék...A britt hadsereg tankjaiban az1. öbölháború előestéjén a nem megfelelő szűrő miatt egy-két hét alatt kukássá váltak a motorok. Pedig egy tankmotor átok massziv valami egy F1 motorhoz képest...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz venember83 #10084 üzenetére
Nagyobb hidegben megeshet. Viszont abból, hogy végén a lelassult Vettelnek amennyivel jobban tapadt, az következik, hogy a többiek még ezzel a poroszkálós tempóval is az ideális hőmérséklet felett voltak...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #10111 üzenetére
Annyiban van igaza börninek, hogy semmi értelme lenne minden verseny után módosítani a szabályokat. Az meg egyenesen gyengeelméjűség, hogy a kötelező 2-3-4-5-6 kerékcserével több lesz az adok kapok a pályán.
Lenne már egy kérdésem a szakértőkhöz? Hogy akarnak előzést, amikor követni sem lehet 1-2 körnél tovább? A nagy 80-as években simán 10-20 körön keresztül ment a 5-ös szerelvényekben való autózás is, az adok-kapok mellett.
Nem kéne megengedni a fékhűtőnyílások automatikus szabályozását? Mert ugye ha egyedül szaladáshoz tervezik, akkor célkövetőben túlmelegszik, ha követőre van hangolva. Persze volt valami kretén, aki a lassítás címszó alatt kitiltotta...
A gumikkal sem az a baj, hogy túl strapabírók, hanem hogy könnyen túlmelegednek, akárcsak a fékek. Olyan abroncsok kellenek amelyek bírják a vonatozást is. Aztán meg lehet nyugodtan a sunyiba küldeni az idétlen kötelező gumicserét...Aesir, Male: légszűrőt pucoltatok már? Mert nem a kvarcszemcsék mennek át a gyengébb szűrőn, hanem a rájuk tapadó finom por. Én sajnos elég sok rossz légszűrő miatt dohogós motort hallottam már.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #10121 üzenetére
A gumik most is bírták, azzal nem volt gond. Amiatt nem kéne több csere. Épp amiatt sír a sok "szakértő", hogy túl jól bírják. Azért akarnak több cserét, mert épp a boxban történt a több helycsere, mint az aszfalton...
A szakértők meg az elmúlt 15 évben csak égetik magukat az "izgalmasabbá tétel"-lel. Csináltak mindent - meg annak az ellenkezőjét is. Lövésük sincs. Mansellnek inkább igaza van azzal, hogy ki kéne hajítani a sok elektrokütyüt az autókból, hogy ne legyen dedó egy versenyt hibamentesen végigtolni.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #10136 üzenetére
Nem tudom, de Webber valahogy nem egy gumikímélően közlekedett, mégse fogyott el a gumi. Viszont rendre túlmelegedett a gumi.
Az aeroval sokat foglalkoznak, de csak leszorítóerő szintjén. Csak ugye ha egy kör alatt elmelegszik a gumi, és elolvad a fék, akkor már kenheti is a hajára a leszorítóerőt.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10138 üzenetére
Lenne néhány kérdésem?
1/ A meki és a merci mikor volt 2 másodperccel lassabb a veresbikánál?
2/ Az első 10 mennyi előzést produkált, nem számítva a boxutcást, a rajtilökdösődőst, és a hibázóst?
3/ sorolj fel 3 alkalmat, amikor Vettel tiszta szituban tudott megelőzni egy 2 másodpercen belül lévő autót.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10138 üzenetére
Lenne néhány kérdésem?
1/ A meki és a merci mikor volt 2 másodperccel lassabb a veresbikánál?
2/ Az első 10 mennyi előzést produkált, nem számítva a boxutcást, a rajtilökdösődőst, és a hibázóst?
3/ sorolj fel 3 alkalmat, amikor Vettel tiszta szituban tudott megelőzni egy 2 másodpercen belül lévő autót.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10154 üzenetére
Nézd, ha a maFIAt és börnit tényleg érdekelné a dolog, akkor látszatdumálás helyett kibérelnék Zoran bácsi toyotáit, kölni mérnökeit és szerelőit, felvennének néhány vátóalergiás versenyzőt, pályát bérelnének, és ki is próbálnák a módosításokat mielőtt bevezetnék őket. De sajnos ez ugye pénzbe kerül, és nehéz lenne a csapatokra vagy a pályákra hárítani.
Tehát marad a vetítés. Idényre is lekurtíthatták volna a diffukat, mert hát a tank miatt úgy is teljesen újra kellett tervezni az autókat. De hát el tették jövőre. Akkor is tehessenek valamit az izgalmakért. Persze majd a csapatok megint újra tervezhetik az egész autót. Csak a költségcsökkentés jegyében.
Ugyan az megy, mint szinte mindenhol. A szarházi főnökök úgy tesznek mintha foglalkoznának a dolgokkal, miközben csak a lét nyúlják lefelé, a melósok a semmiért meggebednek, és az egyszerűbb lelkek még el is hiszik, hogy jövőre jobb lesz...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10162 üzenetére
1/ remek, akkor még a szélső érték se 2 másodperc, és ugye legalább átlagról illene beszélni. Mert így egy-egy körös példálózással szórni lehet bármi marhaságot két marékkal...
2/ milyen mázli, hogy már az első 10-nek adnak pontot, és van Buemi
3/ megnyugtatlak, nem is tudnál 3-at felsorolni. Annyiszor még eddig nem fordult elő."remek quali és versenytempót tud diktálni" - ennél több jót nem is lehet róla elmondani. Szépen el kell feledni, hogy előzni, párhuzamosan haladni egyáltalán nem tud. Nem kell senkivel összehasonlítani. Hogy tavaly 4x hajította ki önerőből magát a versenyből, amivel első lehetett volna, ha ezért is osztanának díjat. De őkelme tökéletes szezont futott, és csak a Renalult motor, a Red Bull startrendszere, Kimi Raikonen, és a többiek összeesküvésének hála nem lett világbajnok. Ha Webbo megmondóember, akkor Vettelt minek nevezzük.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #10177 üzenetére
Miféle 1,5-2 másodperccel lassabb technikáról kvartyogsz itten? Oli probált kamuzni néhány 1,5s-es különbségre hívatkozva. Hadd ne sülyedjek erre a szintre, és hadd ne kezdjem bekaikázni azokat a köröket, amikor Lajoska neve mellett jobb idő áll mint Vettelé mellett. Vagy esetleg kontrázzak rá azzal, hogy milyen béna az a Vettel, hogy Lajoska egy 2 másodpercel lassabb autóval temposabban körözget, azonos gumin, tisztán...
Az ilyen színvonalú vitázáshoz remek lehetőség van a sok f1-el foglalkozó magazinok fórumain. Itt azért tartsunk valami színvonalat..."Mennyivel nyújtott többet a hétvégén Webbo, mint Vettel?" - mondjuk, hogy a verseny után nem kezdte el szapulni a szerelőket, amiért gombost őelé teleportálták. Pedig tegyük hozzá nem ez az első alkalom, hogy kicsesztek vele. Vettel meg hónapokig hajtogatja hogy a hungaroringen Kimi ment neki, miközben őkelme nem akarta figyelembe venni, hogy a mellette lévő másik háromnak is be kell fordulni a következő kanyarban.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10178 üzenetére
Gondoltam, azért említem Buemi nevét, hogy esetleg talán beugrik, hogy Buemi hogy keveredett oda. Mert amiatt az is cinkes.
Mások versenyének tönkretételével meg ne példálódzunk, mert Vettel SC alatt is össze tudta, hozni ami azért messze húzósabb mint a rajt utáni lökdösődő.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10197 üzenetére
Nem érdekel Vettel? Ehhez képest megint nem tudtad nem bele keverni! Agyba-főbe veri, meg ilyenek? Hát azért nem az általad évi egy alkalommal volt Vettel hátrébb...
A mellesleg mellé meg tedd az 5. versenyen kívűl azt is hozzá, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor azt valami extrém módon hozta össze.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10167 üzenetére
Mondjuk a WRC-ben megmondták, hogy 300 paci oszt slusz. Attól még ölik a pénzt a motorhegyezésre, hogy azt a 300 pacit a lehető legjobb karakterisztikával csalják elő...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10212 üzenetére
Remek vitapartner vagy. Nem érdekel, de nem megy a mondatalkotás nélküle. És megint egy-egy pontba kapaszkodsz.
Melyik volt még egy extrém kiütés? Mondjuk a tavalyi évnyitó. Mai napig nem tiszta, hogy az elkopott gumikon fel akarta-e, vagy el akarta-e engedni Kubicát. Mindenestre bármelyik is járt az eszében, azt a lehető legagyatlanabb módon csinálta.
A Renaultnak meg amíg a a pontszerző helyek végén tanyázik, inkább jobb, hogy ha RB 1. mint 4. Addig legalább a motorok szereznek strigulát...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10243 üzenetére
Nem akartad belekeverni, csak kezdetben hozzá viszonyítottad. Ha már előzési tanfolyamra küldenéd, vagy közveszélyesnek nyílvánítod(habár ezzel még az átlag alatt van), akkor közben ne olyasvalakihez viszonyítsd, akinek lehetetlen előzését megtaláli a youtubon, és közben minimum 2 mesterművel nevezhetne az évtized leglököttebb ütközése.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #10247 üzenetére
Igen, a csapattárshoz lehet leginkább viszonyítani. És igen, ez nem Webber hétvégéje volt. Pont. De nem kell senkit előzésimpotensnek és közveszélyesnek nyílvánítani, mikor helyből elő lehet húzni a cilinderből nála ebben klasszisokkal cudarabb fickókat(hátha még csapaton belül is van(sicc)). Ha valaki azt mondja, hogy nem tud mit kezdeni a légszomjjal és az olvadó gumikkal, attól még nem béna, mert ezt éppen bárki, akár Lonzi vagy Lajoska is mondhatta volna. Előre borítékolható, hogy ha Bridgestone nem alkot valamit, az összes kánikulafutam a "gumiolvasztás nélkül lábújhegyen settenkedjünk el a célig" alcímmel fog zajlani.
Utánam a kondenzcsik!
-
-
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #10312 üzenetére
Nézd, ma már senki nem követeli meg egy bajnoktól,hogy igazi küzdő legyen. Elég, hogy ha az ülepe alá rakott legjobb autóval csinál egy pole-t,és behozza az autót az első helyen - és már ő az überállat. Legalább is hatalmas tömeg kezd rá a tömjénégetéssel egybekötött az új messiást dicsőítő himnusz éneklésének. Maszat igaz, hogy ritkán fordul elő vele, hogy átkönyökölje magát a fél mezőnyön, de mivel a legjobb autóval pole-ról nyerni megy neki megy neki, el is hiszi magáról, hogy ő überállat. Tehát ha nem nyerte meg a bajnokságot, akkor hibát másokban kell keresni. És ha megint az nem nyer a valaga alá rakott legjobb autóval, akkor megint másban lesz a hiba. És innét kezdve menthetetlen a dolog.
Máskülönben, Lonzi kifejezetten szereti saját birtokává tenni a csapatát, amit szerintem Massa is a sajátjának tekint. Már emiatt is fenn áll a hajbakapás veszélye...Szóval nem szükséges torzsalkodni a pályán a reakcióhoz, de az biztos, hogy remek gyutacs lenne belőle.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz SzalaiG #10362 üzenetére
Talán meg baromira sokba kerülne. Mire levernék az árát, meg már atomautóink lesznek. Más, hogy majd az elektromos járgányokban nem nagyon lehet majd használni.
Kiváncsi leszek, mikor áll valaki rajthoz egy elektromos autóval, mondjuk a WRC-ben./akkora etapokra nem kell őrületes aksi, és amire 300 villanypaci képes 300 belsőégésű telivérrel szemben...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #10369 üzenetére
Szerintem a túlbiztonságnál is van rosszabb. A pontozósbírós rendszer. Az mindig csal. Rég leszoktattak arról, hogy pontozóbírós sportot nézzek... Szóval ha valaki azt mondja, a mostaninál nincs lentebb, a pontozóbírók bevezetésével még lentebb lehetne zülleszteni a F1-t...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #10404 üzenetére
Legyünk rövidebbek: ha a keskenyebb gumi kapja ugyan azt a terhelést, erőteljesebben melegszik. A követéskor túlmelegszik, és veszít a tapadásából, emiatt az autó tolja az elejét, kevésbé reagál a kormányzott kerekek állására, ami miatt alulkormányzotta és lassan reagálóvá válik a járgány...
Röviden a szabályalkotók megint kizárólag 20C-os 1bar nomású teljesen nyugalomban lévő vegytiszta 78%N2,21%O2,1%Ar közegben, biliárdasztal simaságú pormentes DINxxxx szabványnak tökéletesen megfelelő aszfalton tökéletesen egyedül egyenes volnalú egyenletes sebességű mozgást végző járműben gondolkodtak.[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
Aktív témák
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Stream
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- IPhone 13 256GB gyári független
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 13 / Midnight / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest