- Netfone
- iPhone topik
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #5213 üzenetére
Fölösleges a meki és a merci botlására fogni az egészet, mert akkor azt kéne mondani, hogy majd az egész mezőny perecelt. Kik voltak előrébb? Brawn féle Brawn, a Newey féle RB, és a nagy múltú Williams. Mindnek volt egy varázsló a tarsolyában. De volt egy csapat, aki pontmentesen zárta a tavalyi idényt, mégis összehoztak Belgiumra egy olyan verdát, amelyhez ha társult volna egy megfelelő pilóta-mérnők páros, akkor több győzelmet zsákolhattak volna, mint a tavalyi év nagymenői együttvéve./mert ugye Sutil elidétlenkedte a szitukat, Liuzzi csak ismerkedett az autóval, és a versenymérnökök se kérdezték meg: Fisico, +10-15 literrel tudnád tartani a lépést Kimivel?.../
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #5245 üzenetére
Nos, aki a főállású korában is rendre képes volt övön alul ütni, az nem hiszem, hogy csak a pofozkodás kedvéért jönne vissza a ringbe. Ha nem érzi, hogy jó esélye lenne a VB. címet megszerezni, akkor nem jön vissza kockázatatni az imázsát... Simán kapott volna egy ülést a DTM-ben, vagy bárhol, de csak kétkeréken volt meg az a nyugalma, hogy nem várja el tőle a hívők hada, hogy nyerjen...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #5252 üzenetére
Ha az lenne a kérdés, akkor nyomhatta volna a DTM-et, Le Manst, Champ Cart, vagy valami hasonlót. Pompásan ki élhette volna magát ott is...
A kérdés neki az: ki a legnagyobb autóversenyző?
No és tiszta, hogy itt az ÉN mögé nem akar egy kérdőjelet a felordító jel helyébe...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #5288 üzenetére
Igen azt amit akar: fényezni magát...
A DTM nem kispálya. A DTM-ben például Mattias Ekström sem olyan gyengusz gyerek - lévén leverte őkelmét a bajnokok krémjével egyetemben a bajnokok tornáján, meg úgy az egész bajnokság színvonala felér egy formulás kontinensbajnoksággal.../az a túraautók F1-e/
Aztán szaladhatna a mesterhármasért, hogy a monaco mellé begyüjtse Le Mans 24-et az Indy 500-al egyetemben...A mocival csak a nyaka törhet el, nem a nimbusza...
Azzal, meg hogy lebegteti a dolgot, kicseszik QuickNickkel, Sauberrel...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #5304 üzenetére
Nem egyformák a pilóták. Mansell soha nem színlelt barátságot, és még az öklét is megismerték egyesek a boxutcában. A pályán mégis betartotta az íratlan szabályokat. Ő egy gladiátor volt, akit a küzdelem éltetett. Sumi tojt a küzdelemre, neki csak a győzelem számított.
És értsd, Sumi csak mókaversenyekre fog elmenni, nem bajnokságra 4 keréken...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Kova 1x
Ekström 3x - ezt 4 indulásból...
Különben meg mi a mérvadó? Jönnek utánpótlásbajnokok, és még a boxukat se találják, másikat meg az utánpótlásformulák üldözőbolyából húznak elő, és még azok is megtapsolják, akik már csak mazóból nézik a futamokat...
/sőt volt olyan többszörös világbajnoka az F1-nek, aki korábban alsóbb kategóriában nem sokat mutatott...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #5311 üzenetére
Azok inkább mókák, mint vérre menő bajnokságok...
Mansellel meg talán az egyik legrosszabb párhuzamot hoztad fel. Mansellt egy gerincsérülés miatt egy életre eltiltották - 5 hét múlva versenyzett, égési sérülés - 3 hét múlva pólyával az overál alatt ott a következő versenyen. Ha képes beülni az autóba ment, mit neki a fájdalom, meg az orvos...
Sumi akkor és oda mehetett volna eddig is ahova akar. Szinte mindenütt vörös szőnyeg, díszsortűz, strucctoll legyezős fekete eunuchok, fehér ruhás rózsaszirmokat szóró szüzek sorfala várta volna. Nem ment. Mint ahogy most is csak lebegtet.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz kennystyle #5323 üzenetére
Elösször: Sumit nem kényszernyugdíjazták, mint Kockát, hanem csak Monzai döntésre kényszerítették. És Sumi ép abban a fázisban volt, hogy a korábban "legyőzhetetlen vagyok" képzetét össze kezdte omlasztani egy Alonso nevű suhanc. Mivel a "legyőzhetetlen vagyok"-t nem akarta levetkőzni, ezért inkább hozzátette a ",de öregszem" mondatot.
Imázs? Nos az olasz sajtó már kóstolgatja, a korábbi istent. Minden egyes kis megingásán csámcsogni fognak a digók. És az közutálkozás akárcsak az közistenítés ragályosabb a röfináthánál...
Utánam a kondenzcsik!
-
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #5746 üzenetére
Speed, Bourdais klasszissal jobbak voltak ennél a spanyol kölöknél, mégis kigolyózta őket Tost a saját kedvenceinek kedvéért. Talán van egy újabb kiskedvenc, akiért a régit kiebrudalja?
A több szériát ne mondd hátránynak, aki ezt nem bírja, az nem igazi bajnok alkat. Helyből van, aki két alsóbb-kategóriás szériát is megnyer párhuzamban. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a hőskorban évi 40 versenyt is lezavartak a legendák, miközben gyakran a verseny előtti hajnalig bütykölgették a gépeket...
különben ha jövőre is a két legkésőbb elkészülő autó fog dominálni, akkor Sauber-Virgin párharc lesz...
Utánam a kondenzcsik!
-
-
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8128 üzenetére
FOTA-Mosley, csak bábok voltak...
A főszereplő a pénz. A díjakat és a nézettséget már nehéz fentebb srófolni. Így hát, a profitmaximalizálás céljának megfelelően csak a költségeket lehet csökkenteni, persze nem a cirkuszigazgatóét, hanem a bohócokét... A cirkusz már örökletes birtok, semmi sem gátolja őket abban, hogy csökkentsék a bohócok jussát, hiszen mutogathatnak, hogy most már kevesebb költséggel mentek, hiszen limitálva lett a szezonális bohócsapkák szám, az egyen-krumpliorr sem kerül annyiba... 10 év. Addigra már majd a csapatoknak kell majd fizetniük, hogy rajthoz állhassanak, hacsak nem árverésen dől majd el az indulás joga...
Ha valaki a végén jót röhögött a markába, az börni volt...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8143 üzenetére
Sőt, ha Briós és a többi FOTA csapatvezérnek nem csak a pofája lett volna nagy, akkor azt a 100 éves jogbirtok már egy zacskó pattogatott kukoricát sem érne. A négy új csapat: Virgin egyenlőre csak az IFA szerepre hegyez, a Lotus meg retrobundás, a másik kettő meg még csak most nyomja a technocolt a papírra... Amilyen szakértelemmel válogatták volna az új gárdát, az is kérdéses, hogy lett volna-e formula1 bajnokság...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
A magyar férfi elfogultsága. Ezt tegyük el későbbre.
Az más nemzetek udvariassága. Nos félrekesz sör után már nem szokott az ember udvariasság jellegű témákkal bonyolítani a helyzetet - de a kacsacsőrt nem vonják vissza, csak a magyar nők mellé soxor odatesznek egy másik kevésbé hízelgő jelzőt...
Különben az angol nők bájairól még az angolok is humorizálnak. És nem csak Ali G. teszi, aki szerint Angliában a legnagyobb hiány bombanőkből van. Magyar humoristák közül ki viccelődött a magyar nők bájain?
És hidd el, én is ingáztam hosszan idegen és széphazánk közt, és hidd el, amikor hazajöttem, már a határőrlánynak is elkértem volna a telefonszámát, miközben kint 2 nyomkövetésre állás/év volt az átlag - igen, bevallom, szörnyen életképtelen a libidóm - de idehaza minden második korban lévő nő gyönyörűnek tűnt egy hétig.
A mi tragédiánk, hogy képtelenek vagyunk felfogni, mily gazdag nemzet lehetnénk, ha elfogadnánk önmagunk. De ehelyett a valagunkban tartjuk a fejünket. Gyönyörű a nyelvünk, és mégis meggyalázzuk ahelyett, hogy művelnénk - és ez más velünk nem kontaktáló nemzetek fiai mondták - szívfacsaró a muzsikánk - mert hány mely nemzet neve szerepelhetne többször egy-egy rapszódia nevében - mégis kicsinyeljük magunkat. Bocsájtsd meg nekem, de ez nagyon fáj, főleg üvegnyi magyar bor után. Magyar vagyok - sírva vigadok, és ezt nem törli ki belőle senki, míg e földön vagyok.ha megbántott - akkor bocsánatodért esdekelve,
Nowhereman - kinek neve egy brit beatles szám ihletése, de nem tud nem magyar lenni...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Jó akkor rövidebb leszek: az angol nők nagytöbbsége úgy gondolja, hogy 18-ig tart(ott) az élet, és ezek után két új vastag szalonnát növeszt, amelyik nem, annak nagy része pedig simán játszatná az éhezőt. Már ebből is adódna, hogy arrafelé viszonylag kevés szemrevaló menyecske szaladgál az utcákon.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Csak az arányok mások. Itt a szocializmus védőburka megvédte a népet a populáris agymosástól. Persze, ma jön ezerrel az áldás, de ahogy 40 év alatt nem nagyon vált mintakommunistává a nép, ugyanúgy 20 év kapipop-kultúra habár már szőrnyű károkat okozott, azért még nem tudott kibontakozni olyan teljesen, mint Európa szabadabb részében - kitermelve a lehetetlennek megfelelni akaró, és a rezignált populációt. Magyarországon azért még arányaiban több nőt találni az aranyközépen...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #8325 üzenetére
nem tudom, de sokan nagyon a a 4 nagy(meki-ferrari-bika-merci) 8 pilótáját várják az élre. Mondjuk én Rosbergson VB-re nem fogadnék, de arra igen, hogy Kobayashi durván fogja kínozni ezzel a szerkezettel a favoritokat.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
én ff alól semmi gázt nem tapasztaltam úgy se, hogy még sok minden szaladgált mellette az szingli-nukleonos vén bugyuta procimban. Bár mondjuk ne feltétlen mérvadó - lévén én linux alól zúzom...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #8365 üzenetére
Nos szimplán visszavettek a korai medvebőrrevedelésből.
Sumimihály rajongói kvázi csak a VB. győzelmet tartják elfogadhatónak. A gond az, hogy Sumimisi azokata a VB. címekért maximum 1-2 konkurens csapat 2-3 potenciális pilótája ellenében nyerte, míg most azért sokkal kiegyenlítettebbnek tűnik a mezőny 3-4 csapat 5-6 pilótával, emiatt kellemetlenül jó az esély arra nagy buktára, hogy a végére még a dobogóra sem kerülnek. Az pedig kellemetlen...
És aztán jön az év közbeni mizéria. Tavaly a Toyota az év kezdetekor potenciális bajnoknak tűnt, de végyül néhány futamon kerültek karnyújtásnyira a győzelehez. A meki pedig egy igazi katasztrófa autóval nyitva 2 futamgyőzelmet számolhatott.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz venember83 #8371 üzenetére
Pontosan. De annyi már kitűnik, hogy nem egy könnyen döntögetheti meg Sumi a ferraris éveiben összehozott rekordokat...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8400 üzenetére
Nos aki a Ferrarinál aki ezt a mocskolódást összehozta, habár mózlinak indult neki, valahogy sikeresen megsértett olyan újonan induló csapatokat is, akik erre semmilyen formában nem szolgáltak rá. A Lotus a Virgin vagy a PityuGP-nek eddig még részidőarányosan kevesebb vaj van a fején mint a Ferrarinak. Az meg más, hogy miközben mózlit cenzúrázatlanul csépelte, csak a mózli áldásos tevékenységének boncolgatása közben jéghegy csúcsát súrolta. Hogy a Prodride és a LOLA helyett Campos, USF1 és Manor(ők se lennének sehol, ha nem lép képbe a Virgin) nyert - nos ez alapból büdösebb, mint a BKV.
A kis keresztes hadjáratának hatása néhány év alatt kiheverődik, de a lényegesen erősebb rémtette egy évszázadon át kisérteni fog. Ez pedig a börnivel karöltve történő jogtulajdonnal való visszaélés.Hadd térjek ki egy kicsit, ha már régebben a női szépségről elmélkedtünk. Nem rég történt egy botrányos szépségkirálynő választás az USA-ban. A lényeg az, hogy volt egy nyilvánvaló közönségkedvenc - ezt a nézőtér hangjából lehet érezni.Nos a döntőben valamelyik zsűritag kvázi a ferrarishoz hasonló hangvételben kritizálta, többek közt lekövérezte - a hölgy valójában az anatómiai meghatározás szerint karcsú volt. Persze azok után rekordmennyiségű anyázós telefonhívást kapott a TVtársaság, rögtön pörgő közösségi forumok alakultak meg minden. Hogy mi volt a hab a tortán? A zsűri által kihozott királynő a megkoronázás után 3 órával elhunyt a folyamatos koplalás szövődményeiért!
Hogy kerül ez ide? Mindjárt megvilágosodik: A zsűri összetétele... - mert valahogy divatdiktátorok, meg mindenféle hímnemű egyedek, akik Kinsley0-val meg sem gyanusíthatóak. Lényegében a Női szépségről alkotott ideánkat leginkább olyan emberek befolyásolják, akik a nőkben legfeljebb kétlábon járó vállfát látnak, és szépség fogalma számukra az erre a funkcióra való alkalmasságot jelenti. Amig a "normális" férfinak a szép nő fogalmán valami olyan egyedre gondol, akinek a "summer wine"-jából szivesen lerészegedne, addig a mélyentisztelt zsűritagok többségének az ilyemi csak annyira hiányzik, mint kutyának a korbács. A romboló hatását mindenki ismeri.Ez hosszú volt. De miköze a F1-hez. Nos régen olyan nevek határozták meg a F1-et, mint Chapman és Enzo Ferrari. Olyanok akiknek ez a verseny folytonos harc volt, és maguk is harcos szellemben gondolkoztak, és ennek megfelelően igazi harcos szellemű pilótákat válogattak maguknak. Hogy mondja a magyar: madarat tolláról embert barátjáról?
Aztán persze megjelent az az állatfajta akik számára egy befektetés volt a cirkus, nem aréna. Ők már inkább reklámfigurákat kerestek, mint gladiátorokat.
És persze kialakult a pénzügyi ügyeskedő. Akinek egyetlen célfüggvénye a profit. No nem kell nevet mondani, mindeki tudja ki Ő.
És mi itt mózli bűne? Hogy a harmadik állatfajt tette dominánsá. Azt amelyiknek a becsületes szemtől szembeni küzdelem fogalma is hiányzik a szótárából.
Hogy mi ennek a következménye? Már azért kitűnik. Kipusztúlnak a harcosok/hja - miért nincs előzés/, és az egész hóbelebanc lassan egy pankráció színvonalú bohóckodásba fullad(mert azért valahogy már most is félszemű a bíró), a sportszerűség teljes száműzésével.[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz Nowhereman #8430 üzenetére
Brabhamék még maguk szerelték az autójukat, Mansellék már nem - de tegyük hozzá, hogy a nagy technikai titkolózás miatt már nem is engedték volna őket oda, a mostaniak pedig igazi piperkenőcök, akik egy büdös szót se váltanak a szerelőkkel.
Megváltozott az egész rendszer. Anno Enzoék még kimentek a versenyekre, és ha láttak valakit aki jól küldte, és szemébe röhög a halálnak, annak adtak egy lehetőséget. Akkor azt lehetne mondani, hogy nem az eredményeiért szerződtettek valakit, hanem azért aki.
Mára ráállt egy iparág. Valami kölök nyer néhány gokart futamot aztán egy kisöpört úton nyerik a bajnokságokat, a kimenedzselt legjobb autóval, megy a haypolás e minden. Csak valamiit qrvára nem tanulnak meg, amit csak a húsdarálóban lehetne - rajban haladni, kezelni azt, ha egy másik versenyző is van a közelben. Ilyesmire való képesség nem tesztelődik és nem is jelenik meg az eredménytáblán. Van néhány agyonsztárolt ifjú titán, akit simán porrá zúznának az alacsonyabb kategóriák lecsójában...
Az az igazság, hogy mi az 1. állatfajtát(versenyző) szeretnénk látni a képernyőn, a FOTA a 2. állatfajtát képviseli(befektető), míg börni a 3.(uzsorás) mintapéldája, a (ma)FIA meg ez utóbbi kettő közt hintázik...
A csapatok szintű döntései a FIA-nak viszonylag jók. Inkább a versenyzők szintjén való kivételezgetést, és töketlenkedést értem. A sztároknak sok mindent elnéznek, a páriákat meg alanyi jogon büntetik. El is kanászodott néhányuk, mint mondjuk Sumimihály. Persze hogy máris táncol Todt gyomra. Ha büntet, búúúú a szerelmetes rajongótábortól, ha meg nem, akkor már a bratyizást emlegeti az ellentábor. És ez a kivételezés-töketlenkedés nagyon visszaüt, és nem csak a versenyzői szinten. Ha Lonzinak kiosztottak volna egy-két év kényszerpihenőt miután telibe kapta sárga zászló alatt Webber autójának roncsát, akkor most nem kéne mindenféle ökörséggel rávenni a versenyzőket a sárgazászló tiszteletben tartásra.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8454 üzenetére
Ha poleról indul akkor már nincs a darálóban, ha a 15. nyer akkor tudja a kiképzést.
Lajoskát nehéz lenne azzal megvádolni, hogy nincs helyzetérzéke. Grosjean pedig keveset volt reflektorban. Akár Kobayashit is tehetted volna helyette a sorba, bár neki kissé szerényebb az érmegyűjteménye...
No azért ne mondd, hogy ne tudnál eléggé kemény potenciazavarokkal rendelkező srácokat találni a rácson...Mansell. Nos ő 18 évesen kezdte a gokart mókát. Nem is maradhatott volna ideje ilyesmire.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #8489 üzenetére
No azért bár ténylleg toppon voltak a srácok, de messze volt 3 másodperc...
Kobayashi -
No szerintem egy jó példa a F1 világának megváltozására. A Toyota managerei az eredmények alapján csak gittként alkalmazták a srácot, egy Enzo Ferrari vagy egy Colin Chapman meg helyből kiszúrta az ilyen kölköket a lecsóból. Gyors emeberekkel Dunát lehet rekeszteni, de aki ennyire hidegvérrel tökéletesen koordináljon mindent - mintha az a legtermészetesebb dolog lenne, no olyan nem terem minden bokorban.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8509 üzenetére
Igen az ázsiaiban még vad emberek vannak, míg az európai túl civilizált.
hogy megint tegyek egy kis kitérőt. A motoGP-ben sok gyors fickó van és volt. A Ducatit is motorozta már sok nagy név, de csak Capirossi és Stoner volt közülük olyan aki ki is tudta belőle motorozni amit kell. A moci gyors, csak rakoncátlan - csak a kivételezettek tudnak vele menni.
Valami hasonló van az autóknál. Amíg csak körözgetni kell egy jó autóval, sokan jók lehetnek. Viszont mindenféle kritikus pillanatban hirtelen manővereknél is kézben tartani mindent, arra már csak kevés képes. És ez a képesség újra előtérbe fog kerülni. Mivel a teli tank miatt a gumibűvészkedés is csökkenni fog, nem fogja a boxtaktika a fél mezőnyön átteleportálni a töketlenberciket. Újra szükséges lesz könyöközni.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8512 üzenetére
Igen ne felejtsük Baylisst. Nem semmi beugrás volt az se.
Ázsia. Nos hogy valaki kőkemény lehessen a pályán ahhoz kell helyzetfelismerés, mersz, önkontrol. Nos Satoban minden megvan, hogy nagy legyen, leszámítva az utolsót. Rendszeresen túlvállalta magát. Ebben persze megvan az a beteges maximalizmus, amit arról a távoli szigetről hozott magával. Koba lényegesen visszafogottabb alkat. Még a nyilatkozataiból is kitűnik, hogy tisztában van azzal amit el lehet érni, és mit pedig nem.
A 70-es évek lehetőségeiből kihagytál valamit. Pánikba esve elszaladni... Mert ugye akkoriban évi egy két kollegáris temetés benne volt. Akiben nem volt mersz, az csomagolt. Akiből meg a helyzetfelismerés vagy az önkontrol hiányzott, az hamar átülhetett a tolókocsi kategóriába, vagy részt vehetett egy kollegáris temetésen mint ünnepelt. Akkoriban darwinini szigorral ment a szelekció.
A mai srácok vezetési tudása jobb, mint a 70-es évekbeli kollégáiké - lévén gyakorlat, vezetősuli... - de a helyzetfelismerés, mersz, önkontrol terén egyik-másiknak hatalmas hiányosságai vannak...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8560 üzenetére
Nos, a mellőzöttség érzéséből adódó kishitűség biztosan ki tudja ölni a kezdeményezőkészséget, anélkül pedig a mersz, ravasz nélküli puska. és továbbá kishitűen nagy dolgokat nehéz véghez vinni.
A mersz és a helyzetfelismerés pedig szerintem, ha nem alakult ki 500 verseny alatt, akkor a F1 pályafutás 2-300 versenyében már nem igen fog kialakulni. A helyzetfelismerés fejlődhet, de bizonyos született képességek is kellenek ahhoz, hogy valaki tényleg nagy művész legyen benne. Azaz mindenki megtanulhat zongorázni, de hogy zongoraművész lehessen valaki nem árt, ha van hallása is. A mersz pedig csak igazán szélsőséges stresszhelyzet hatására fejlődik az embernél. A napi rutintól nem.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #8632 üzenetére
Nos ha eltekintünk a Lotustól, ami lényegépben a Proton félgyári csapata, akkor azt lehet mondani, hogy a FIA által előhúzott garázscégek felsültek. A Manort is a Virgin tette a rajtrácsra. Szerintem egyszerűbb lett volna azt mondani, hogy mindenki indulhat, de csak az előselejtező utáni legjobb 6 állhat a rajtrácsra.
A PityuGP-nek meg simán hozzávághatnák az indulási jogot, hiszen a két lézengő istálóról csak egy dolog a biztos: Az USF1 nem lesz ott a rajtrácson időre. És tegyük hozzá, a Campos esetében sem lehet rá bevenni a ciánt.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #8663 üzenetére
És felltenném a kérdést, hogy Neweyból nem nézed ki, hogy még a szemfülesebbeket is átverte? Mi van, ha az felső kipufogó nem álca, hanem két pár kipufogója van a gépnek, és az alsóra annak fügvényében engedik a szuszt, hogy mennyire kell melegíteni a gumikat? Én helyből így oldanám meg/sőt az elsőkhöz is vezetnék valami hősugárzót/. Ezzel a trükkel hideg időben simán le lehet mosni a pályáról a konkurenciát...
Utánam a kondenzcsik!
-
-
Nowhereman
őstag
Ilyen marketingkulturás vezertésbe beletemetett szitura még egész országot is lehetne mondani: Izland. Különben a jenkik álszent képmutatásáról meg annyit, hogy miközben terrorizmus elleni háborúról szövegelnek, háborítatlanul henyélnek a floridai villáikban a repülőgéprobbatgató gonosztevők - hja, ha kubai gépet robbant fel valaki 80 utassal, akkor az szabadságharcos.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #8717 üzenetére
Szerintem szimlán hagyni kéne mindenkit nevezni, de az alsóháznak lenne egy kis előselejtező. A mostani rendszerrel ha valaki megkapta az indulást, már csak a rajtrácsra kell felállni. Úgy viszont nem lehetne töketlenkedni, mert ha valaki nem pakolt össze egy jó autót, az nem állhat rá a rajtrácsra, míg most kvázi bármilyen a szabályoknak megfelelpő tákolmány odakerülhet.
Utánam a kondenzcsik!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest