- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- BYD Atto 3 menetpróba
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
Aktív témák
-
proof88
addikt
Más: amikor mutatják a tv-ben, hogy mekkora G-erő hat a pilótákra a pálya bizonyos részein, azt az ember nem tudja elképzelni, amíg nem próbálja ki. Sok embernek új, mikor megtudja, hogy mennyire megterhelő a pilóta teste számára a folyamatos körözgetés, pláne verseny távon, nem beszélve a szellemi teherről. Barátnőm szülei is nézik rendszeresen az F1-et, arra gondoltam, hogy úgy lenne a legszemléletesebb példát hozni, ha keresnék egy általuk is ismert helyet Bp-n, ami hasonlítható a Silverstone-i pálya 1. kanyarjához, amit a pilóták 290 környékén kezdenek meg, és 270 felett fejeznek be. Nos találtam egy kereszteződést a külvárosban, amit ismernek autóból is. Ezen a helyen az úttest szélessége legalább annyi, mint az aszfaltcsíké a pályán az adott kanyar környékén és a kanyar is mondhatni ugyanolyan ívvel vehető be elméletileg. Azért csak elméletileg, mert abban a kereszteződésben vannak járdaszigetek is, de ha nem lennének ott, akkor bizony abban a kereszteződésben ugyanazt az ívet lehetne produkálni, mint a pályán, persze szabálytalanul, mert igénybe kell venni a szembejövő sávokat, és persze tudom, hogy ebbe más is beleszól, például az, hogy a kereszteződésben nincs úgy felgumizva az ideális ív, stb., de itt most az a lényeg, hogy a méretek megegyezzenek. Nem szeretnék hülyeségekkel példálózni, ezért előbb megkérdezlek benneteket, mit gondoltok a helyről. Én mindkét helyre egyenlő szintre próbáltam zoomolni, de később a Gmaps Pedometer megerősített abban, hogy jó volt a megfigyelésem. Csupán annyiban lehet kifogás, hogy a Silverstone-i 1. kanyar előtti egyenes és utána lévő egyenes nem derékszöget, hanem durván 80°-ot zárnak be egymással, de ennek kompenzálására mondom azt, hogy a kereszteződésnél sem pontosan derékszögben keresztezik egymást az egyenesek, és az úttestek valóban szélesebbek kicsit, mint a pályán. Ha északkeletről érkezünk, akkor északnyugati irányba kanyarodva, az sem 90°.
itt az 1. kanyar
itt a kereszteződésSzóval durván ilyen a pálya 1. kanyarja is, tehát ekkora mérete van. Nos valóban elképesztő tapadást tanúsít egy F1-es autó.
Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Nők, nőügyek (18+)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó hibátlan, karcmentes Creative T100 2.0 szett még 1,5 év garanciával!
- Karcmentes, high-end Magnat Prime One bluetooth hangszóró, Qualcomm aptX, sztereó, fél év garancia!
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban