- Milyen okostelefont vegyek?
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- MG5 menetpróba
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stauffenberg #19399 üzenetére
Piros (és amúgy kb minden, ami nem fehér/fekete/ezüst) olcsóbb a piacon. Ritkább némileg és így nehezebb találni, illetve eladni is. Nem mellesleg ez a szín fakul talán leginkább, jobban látszik rajta a kor, illetve érdemes jobban figyelni a védelemre Az említett metál azért jobban bírja, mint egy akril.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz daniel2121 #19508 üzenetére
Vezérlés 210-nél esedékes a gyári ajánlás szerint (bár ha nem garis, 150-nél lehet érdemes volna már ledobni). Jó kis PSA motor, nincs különösebben gyakori drága baja (pár szivárgás, ilyesmik lehetnek, de semmi GTK). Kézi váltóval nézted?
Hazai autóknak annyi előnye lehet, hogy talán könnyebb extra garanciás példányt találni (5 éveset lehetett pluszban kérni talán).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz egyedülülő #19527 üzenetére
Helyileg merre?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kephamos #19560 üzenetére
Johnson Controls a nagy akku gyártó, technológia tekintetében lehet átjárás szerintem a különböző brandek között. Azért lehet különbség pl a fedél fajtája tekintetében (hagyományos szellőzős, vagy modernebb dupla fedeles).
Ezeknél a Silver csak fantázianév jellemzően, mint a Black. Ha külön Silver-Calcium, az más
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Vészfékre gondolok. Ha úgy, és határon fordulva is elfogadhatóan teljesít, akkor elmehet még a szezonra Fotó alapján már határeset. Nekem Ventus Prime 2 már pici repedezés mellett sikítozott erősebb kanyarokban, de a leginkább feltűnő forró aszfalton, nyári hőségben volt, mikor világosabb színű útburkolaton már egy normális fékezésre is egy visszafogott csikorgó hang volt a válasz
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #19727 üzenetére
Nem rossz, az a motorcsalád, mint a 2.0. Ellenben némileg ritkább, így pár dolog drágább tud lenni hozzá, én inkább a kisebbet venném (180-190 ló abból is kijön). Amennyi km-t te hajtanál bele, én inkább egy Focus 3-at néznék, 2 alatt abból kapsz 200k alatt futottat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #19731 üzenetére
2011-2018 készült Focus 3 és a faceliftje.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stellaz #19880 üzenetére
Nem tudunk sokat egyik autóról sem, de az eddigi infók alapján valószínű nem éri meg cserélni. A Renault régóta sokat ad a töréstesztekre, annyira nem kell félni abban sem. Milyen motoros a Thalia? Költeni meg mindegyik autóra kell, az ne legyen válóok
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zola007 #19888 üzenetére
1.6 korai évjáratokban lehetett gond az egyik olajjárat külön szűrője miatt, ezt később kihagyták a motorból. Kettőstömegű, dpf verzió függvényében. 2.0 1997 ccm még régebbi konstrukció, jó darab. Mindkét motornál előfordulhat, hogy a porlasztó mellett kifújnak, tűzkarika cseréjével orvosolható. 1.8 nyűgösebb. 1 milliós kategóriában nézelődsz?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zola007 #19892 üzenetére
Gyengébbik, 90 ló (körüli) kell neked akkor, rozsdát nézd meg. Illetve egy olajnyomás mérés praktikus lehet, bár ha nem kellett turbót cserélni az autón az elmúlt pár évben és a feltöltő maga is jó állapotban van, akkor nem várható gond az olajszűrő kosárkából fakadóan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zola007 #19898 üzenetére
Arra való Ha erősebbet akarsz, akkor 1.9 TDI esetleg, de abból csak régebbi lesz, és kettőstömegű van, cserébe magasnyomású rendszer nincs, illetve PD esetén vállalható a bontott/felújított alkatrész. 1.5 dCi nem tudom, mióta van pontosan Bosch rendszerrel, de azokat nézd belőle, vagy az 1.6 dCi még jobb.
-
molnarpeter
nagyúr
Még az új 1.5-be is ugyanannyi kell, nem változott a mennyiség szerintem. Ha 4 literrel van tele, akkor annyi, érdemes maxon is tartani. Nekem úgy tűnik, mintha az olajos oldalakon a szűrő mennyiséget mintha alapból tartalmazná a töltet (meg persze ott a motorbontás utáni dry fill)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz - = Zk = - #19909 üzenetére
Seicane érdekes lehet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #19963 üzenetére
Kereskedővel sikerült megbeszélni a dolgokat? (Sajnos átadás előtti részében nem vettem részt, nullrevízióról csak a papírt látom én is, mint bárki.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest