- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34019 üzenetére
Akkor ez még teljesen Escort.
Azt viszont elfelejtettem írni, hogy 1percnél tovább ne menjen egyfolytában, mert leég.
Szivattyú csak nyomás tart fent tól-ig, de nem megy egyfolytában.
Ha teli a tank sokáig tart, mire kilöki az összes benzint.Esetleg még megoldás lenne, beömlőt leszerelni és azon keresztül kiszivatni.
ReFleXx
Maga az ecu rendszer addig üzemelteti az AC pumpát, ameddig nincs meg a kivánt nyomás.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz gabor9991 #34030 üzenetére
Bakker, nem semmi De ha már Május 1 volt a munka ünnepe, akkor már grillezni is lehetett volna ha páran körül állják hurkapálcára szúrt kolbásszal akár Mondjuk esetedben a kellemetlen lett volna a hasznossal, nem a kellemes
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34062 üzenetére
De van, mikor leállítod az autót, ez engedi vissza lassan a cső rendszerből a benzint, semmi köze nincs üzem közbeni nyomáshoz.
Vagy olyan lesz, mint a Lada.sparta2
Azért nagy különbség van, hogy Ecoizénél tanktól a motoron lévő nagynyomásúig tartó üzemanyag ellátó körről beszélünk, vagy nagynyomású befecskendező körről beszélünk.
Itt két különböző nyomásról és rendszer körről van szó, mint a dízelnél.
Amúgy tök felesleges ilyen rendszernél a gyújtó gyertya, mert nagyon sűrített levegőbe porlasztott benzin, ugyanúgy begyullad.
Az más kérdés, hogy motor 100ekm lesz, mert addigra totál szét megy.
Bár benzines sem bírja sokáig.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34083 üzenetére
Szerinted hol van Escort-ban a borulás kapcsoló? Hmm…
Mert már '91-es Escort-ban is van borulás kapcsoló szelep vezérlő, ami leállításkor is nyit(nem komplex nyitás, ami boruláskor más zárást is jelent), s ezzel a tankba nyomja vissza cső, stb. rendszerből az üzemanyagot.
Már írtam…[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #34078 üzenetére
"hagyjunk holnapra is dolgokat?"
A Ford topik nagyjából most tartana a 10k hsz-nél. De négy éve történt valami, ami a (jelentős részben offtopic) kommentek elburjánzásához vezetett. Épp ez zajlik most is.
összefoglalva
ugyanez ongololHa az ember releváns információt keres a Fordjához, túrja föl a YT-t. Ha flamewar-t akar látni, nézzen be a PH Ford topikba.
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34306 üzenetére
Nem arról van szó, hogy nem lehet, hanem, hogy hosszadalmas.
Annyi idő alatt maga az autó döglik meg a motoron kívül.
Amit generálozva lesz, mert igazságügyi szakértés után már mindegy, hogy megcsinálva összerakják, vagy hagyják szétszedve tönkre menni.
Utóbbi esetben újabb eljárás alá vonható, stb.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #34340 üzenetére
Plusz közrejátszik az is, hogy csaknem minden annyiba kerül mint Németországban és ezt negyed bérből kell finanszírozni.
Ja, nem. A német Lidl olcsóbb, mint a magyar, egyszerűen azért mert ugyanazon a terméken ott 19% a fa, itthon pedig 27%.
És cirka félmillió fiatal külföldön él, ott melózik, ott fogyaszt, ott fizet adót és járulékokat, ott alapít családot. (de ez már nagyon off) -
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34340 üzenetére
Pedig reális napi 20eFt föld túrónak is, mert 20.000÷10ó=2000.
Ha még mindig csinálnám (inkább bírnám), akkor szakvillanyászként napi 35eFt alatt nem mennék sehova.
Amikor abbahagytam, akkor volt 17eFt/nap normál építkezésen, sürgősséginél 45eFt/kiszállás.
Ez 25 éve volt.
2019-ben 1db villanyórát berakatni haveri alapon is 350eFt-ba került 1 napi bérnek, s ezen felül volt a szolgáltató díj.Az, hogy munkás cuccba ül be kávézni, attól még nem hajléktalan.
Nem mindenki öltönybe kávézik, mint most én sem.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz gabor9991 #34356 üzenetére
Egyáltalán nem nehéz Aggódtam is az a 9 perc alatt amíg ott virított az Engine Malfunction. Fontos a szoftver környezet is, épp ezért egy olyan laptopról indítottam a folyamatot amelyre Win7-et dobtam, mert a driverek kompatibilitásával is volt bajom a 10 alatt. Ha megakad a folyamat, akkor onnan nem mozdítod az autót, hacsak nincs egy eredeti gyártósori diagod amivel lehet babrálni rendesen a lelkében.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #34456 üzenetére
Nem is szabad vitatkozni. Egy motor ami a főtengelyen mérve 75le, az keréken mérve simán lehet 90le..
Egyszerűen annyi és kész. Le van írva.
Igaz, ezt az 1.4cvh blokkot kifejezetten az alacsonyabb fogyasztásra hegyezték ki, "Lean Burn" volt a beceneve. Persze a motor kopásával csökken a gyári kompresszió végnyomás amivel az alacsonyabb fogyasztás is megy a levesbe.
De 90 az 90.. -
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34473 üzenetére
Miért, más baja mi, szerinted?
Szelepfedél tömítést cseréltem, olaj köd nincs már.
Motor fék akkora van, hogy legtöbbször azt használom, pedig 1350kg+200kg autó súlya.
Ugyanezt a Mondeo-nál nem tudom használni a motorféket, mert semmi hatással nincs a sebességre.
Hiába több 500kg-mal, azért nagyobb motor is van benne.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #34773 üzenetére
Nem lehet behajtani. Anno vezető oldalon cseréltem a komplett visszapillantót, a "töröttért úgy se kár" alapon ott próbáltam izomból behajtani de meg se moccant. Aztán felraktam a másikat és azt is megpróbáltam, sikertelenül.
(#34775) radi8tor: Eddig úgy voltam vele, h a tükröknél kábé pont olyan széles, mint a hátsó ajtó kilincse. De most kiderült, h mégsem. Hátul maradt még bőven hely.
Általában nem szoktam ennyire milliméterre kijátszani a helyet a falnál, de most nagyon eltaláltam.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34862 üzenetére
Mondeo köszöni szépen jól van.
Az még eresztő állapotban fullra pakolva is felmenne.
Igaz, hogy nem azon az aszfaltos lankán, mert arra nem mentem vele, hanem telekre ment fel, ami földes út és meredekebb.csabex2007
Nem nevezném meredeknek. [link]
Sík területen semmi jele nem volt, csak ott, ami ráfordultam, akkor hiába tövig nyomott gázpedál, semmit sem gyorsult.
Itt Escort-tal mentem megpakolva.
Fáradtan 2-ből indultam el, de még akkor is gyorsult.
Aztán vettem észre, hogy rossz sebességből indultam, mikor már 4-esben volt, mikor 3-ra számítottam.
Sajnos, fáradság, az fáradság.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
patomi
őstag
válasz gabor9991 #35030 üzenetére
Épp ez az, óra szerint 50-60 között, mert már elengedtem a gázt mikor az elágazáshoz közeledtünk. És figyeltem is a rönost, meg ott még két irányból is kijöhetnek elém. Az utolsó pillanatig szembe volt velem, mikor oda értünk rámhúzta a kocsit és valahogy megdobta az enyém, ami felborult, rá a szigetre. Ki sem szállt, míg a rendőrök és a mentők ki nem értek.
[kép] itt látszik a tető is sérült[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #35058 üzenetére
Mindkettő egy nagynyomású egységből áll.
Öreg mechanikusan ossza az hengereknek, újabb elektronikusan.molnarpeter
Ha turbó lenne, akkor még alapjáratról gyorsítás sem lenne.
troll81
Látom sok szabadidőd van.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #35263 üzenetére
Milyen Skoda?
Milyen állapotnak kelllene lennie?A Zéé
HaHu nem releváns, sajnos, mert összevissza adja be a találatokat.
Pl: nálam már csak 746-ot ad.
Inkább FB.Ford adokveszek jobb, mert ott benzinet vadászni kell, mert dízelből van több.
Igen, érdeklődtem dízel iránt is, főleg mikor pickup kellett volna, vagy dobozos.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #35310 üzenetére
General Ricambi, felújított, betétdíjas.
Később vettem egy gyári keveset futottat is bontóból, az lett így a tartalék. Bár lehet jobban jártam volna ha elsőre arra cseréltetem.Holnap hátsó kerékagy csere párban.
A szőnyeg nagyon lassan szárad, ma egész nap ment bent egy ventilátor, éjjelre is bent hagyom.
A padlólemeznek nekiestem a kis multigépemmel és a rozsda nagyját már eltávolítottam, nem volt vészes, csak vannak nehezebben hozzáférhető helyek, ezért holnap ha lesz időm nekimegyek kis drótkefével is, aztán jöhet a RO55. Lekenjem valamivel a biztonság kedvért a művelet után vagy hagyjam így natúrban?
Megragasztottam és visszatettem a tömlőt a helyére de sok időt nem adok neki így ebben az állapotában, jövő héten érkezik az új leeresztő. Addig is folyamatosan szárítom a szőnyeget.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gabor9991 #35314 üzenetére
Vegyél bontva valami korrekt helyről szivattyút és kormányművet többit nem cserélném, ha jó még. Ha megtartanád, akkor mondanám, hogy specializálódott céggel felújítás mindenre, és utána szervó körbe utólagos olajszűrő beépíteni.
Korant +1, de Brunox még jobb lehet (előbbi vizes bázisú, másik epoxy ha jól rémlik). Mindkettő alapozott rétegnek megfelel. Persze ha le lesz tökéletesen tisztítva az RO-55 kezelés után, akkor nem szóltam, csak az több meló. -
flymi
addikt